Закупівля «Матеріал реставраційний (ДК 021:2015: 33140000-0 — Медичні матеріали) (НК 024:2023: 35870 — Дентальна композитна смола)» від Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради .
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення ТП Учасника
Оскаржується протокол рішення Уповноваженою особою Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника (Протокол Уповноваженої особи №123 від 12.04.2024 р.
Кваліфікація
UA-2024-03-28-009461-a
Інші дії замовника
Відповідно до п.5 Додатку №3 тендерної документації Замовника, Товар, запропонований учасником, повинен бути дозволений до застосування в медичній практиці на території України, відповідати вимогам щодо якості безпеки відповідно до законодавства України.
На підтвердження Учасник повинен надати завірені належним чином копії Свідоцтв про державну реєстрацію (видане не раніше 2014 року відповідно до Постанови КМУ від 02.10.2013р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів») або Декларації (Сертифікат) про відповідність технічному регламенту на кожне найменування з переліку виробів медичного призначення, що підтверджують можливість застосування товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності.
В протоколі рішення, Замовник зазначає про те, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає сертифікат відповідності №PR.651-19 з терміном дії до 23.01.2024р., на підставі якого було запропоновано товар Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3,5, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір СЕ,Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С3 виробництва Tokuyama Dental Corporation, Японія.
Враховуючи вищезазначене, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника на підставі абз.1 пп.5 та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей.
Хочемо звернути увагу на те, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовник не взяв до уваги документи, які надаються Учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: Лист-пояснення щодо терміну дії дозвільних документів на медичний виріб (Лист-пояснення про декларації.pdf) та Лист МОЗ №24-04/6159/2-23 від 10.03.2023р. (Лист.pdf), тим самим не врахував ці документи під час прийняття рішення щодо кваліфікації Учасника.
Лист-пояснення щодо терміну дії дозвільних документів на медичний виріб зазначає про те, що згідно чинного законодавства України для введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів на території України необхідно пройти процедуру оцінки відповідності щодо цих виробів, наведених в додатках до відповідних Технічних регламентах у сфері медичних виробів, та нанести національний знак відповідності.
Медичні вироби Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3,5, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір СЕ,Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С3 виробництва Tokuyama Dental Corporation, Японія пройшли національну процедуру оцінки відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженому Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753, про що свідчить наявність декларації про відповідність та промаркована національним знаком відповідності.
Згідно ст. 28 та 30 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Технічного регламенту виробник шляхом складання декларації про відповідність та нанесення знаку відповідності бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, визначеним у відповідних технічних регламентах і заявляє про те, що виконання вимог, які застосовуються до зазначеного товару та визначені у відповідних технічних регламентах, було доведено.
Також звертаємо увагу, що згідно з підпунктом 2 пункту 2 Технічного регламенту введенням в обіг є перша поява медичного виробу на ринку України з метою розповсюдження та/або застосування за призначенням незалежно від того, чи є цей медичний виріб новим чи повністю відновленим. Медичні вироби Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3,5, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір СЕ,Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С3 виробництва Tokuyama Dental Corporation, Японія, які виготовлені в період дії Сертифіката відповідності № PR.651-19, були введені в обіг згідно цього сертифіката до закінчення терміну його дії.
Отже, медичні вироби Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3,5, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір СЕ,Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С3 виробництва Tokuyama Dental Corporation, Японія, що є предметом закупівлі, вважаються такими, щодо яких було повністю виконано вимоги українського законодавства щодо медичних виробів, а саме: проведено відповідну процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, виготовлені та введені в обіг у період дії сертифіката про відповідність та промарковані національним знаком відповідності і можуть реалізовуватись на ринку України до закінчення терміну придатності медичного виробу.
Також, Учасником в складі тендерної пропозиції було надано лист МОЗ №24-04/6159/2-23 від 10.03.2023р., в якому вищезазначена інформація офіційно підтверджується державним органом.
12.04.2024 р., Учасником було подана вимога на рішення Замовника щодо його відхилення. 15.04.2024 р., Замовник погоджуючись з аргументами, які були надані, задовільнив вимогу Учасника.
Отже, Учасник даної процедури закупівлі вважає, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абз.1 пп.5 та абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, є неправомірним.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника порушоє право Учасника відповідно до ч.1 п.п.5 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі
Вимога щодо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Медмаркет Рітейл Груп” Хмельницька філія магазин Медтехніка (далі-Учасник) в закупівлі (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №123 від 12.04.2024), оголошеним КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР” ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) (TenderID: UA-2024-03-28-009461-a від 28.03.2024р.) за предметом: “Матеріал реставраційний (ДК 021:2015: 33140000-0 — Медичні матеріали) (НК 024:2023: 35870 — Дентальна композитна смола)”
Учасник вважає, що зазначене рішення було прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі-Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі-Особливостей), з огляду на наступне:
12.04.2024 р. протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, Замовник відповідно до абз.2 пп.5 п.44 Особливостей відхиляє тендерну пропозицію Учасника. В протоколі рішення Замовник зазначає про те, що Учасник в складі тендерної пропозиції надав Сертифікат відповідності № PR.651-19 з терміном якого сплив 23.01.2024 р., та на підставі якого було запропоновано товар Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3,5, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір СЕ,Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С3 виробництва Tokuyama Dental Corporation, Японія.
Хочемо зауважити про те, що нами також було надано лист-пояснення щодо дії декларації про відповідність, в якому зазначено наступне:
Згідно чинного законодавства України для введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів на території України необхідно пройти процедуру оцінки відповідності щодо цих виробів, наведених в додатках до відповідних Технічних регламентах у сфері медичних виробів, та нанести національний знак відповідності.
Медичні вироби Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3,5, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір СЕ,Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С3 виробництва Tokuyama Dental Corporation, Японія пройшли національну процедуру оцінки відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженому Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753, про що свідчить наявність декларації про відповідність та промаркована національним знаком відповідності.
Згідно ст. 28 та 30 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та Технічного регламенту виробник шляхом складання декларації про відповідність та нанесення знаку відповідності бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, визначеним у відповідних технічних регламентах і заявляє про те, що виконання вимог, які застосовуються до зазначеного товару та визначені у відповідних технічних регламентах, було доведено.
Також звертаємо увагу, що згідно з підпунктом 2 пункту 2 Технічного регламенту введенням в обіг є перша поява медичного виробу на ринку України з метою розповсюдження та/або застосування за призначенням незалежно від того, чи є цей медичний виріб новим чи повністю відновленим. Медичні вироби Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3,5, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір СЕ,Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С3 виробництва Tokuyama Dental Corporation, Японія, які виготовлені в період дії Сертифіката відповідності № PR.651-19, були введені в обіг згідно цього сертифіката до закінчення терміну його дії.
Отже, медичні вироби Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір А3,5, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір В3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір ОА3, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір СЕ,Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С2, Естелайт Сігма Квік стоматологічний композит шприц 3,8 г колір С3 виробництва Tokuyama Dental Corporation, Японія, що є предметом закупівлі, вважаються такими, щодо яких було повністю виконано вимоги українського законодавства щодо медичних виробів, а саме: проведено відповідну процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, виготовлені та введені в обіг у період дії сертифіката про відповідність та промарковані національним знаком відповідності і можуть реалізовуватись на ринку України до закінчення терміну придатності медичного виробу.
Також нами, в складі тендерної пропозиції було надано лист МОЗ №24-04/6159/2-23 від 10.03.2023р., в якому вищезазначена інформація офіційно підтверджується.
Отже ми вважаємо, що рішення Уповноваженої особи замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до вимоги абз.2 п.п.5 п.44 «Особливостей», є неправомірним.
ВИМАГАЄМО
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення Уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції Учасника даної закупівлі ТОВ “Медмаркет Рітейл Груп” Хмельницька філія магазин Медтехніка (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №123 від 12.04.2024).
3. Повернутись до розгляду тендерної пропозиції Учасника даної закупівлі ТОВ “Медмаркет Рітейл Груп” Хмельницька філія магазин Медтехніка
В разі не задоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Учасник надав Сертифікат відповідності № PR.651-19 видання № 4 від 07.09.2023р з терміном дії до 23.01.2024, що не відповідає вимогам тендерної документації. Переглянувши наведені аргументи Учасника, Замовник погоджується з вимогою Учасника.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
900 000
грн.
Період подання пропозицій
до
05.04.2024 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради