Показати схожі тендери

Закупівля Знищувач документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» від Військова частина 2253.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-28-003309-a
План UA-P-2024-03-28-003825-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 12.04.2024 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
257 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2024 11:23 до 05.04.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2024 11:23
до 02.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2024 11:23
до 02.04.2024 00:00
Період уточнень
з 28.03.2024 11:23 до 02.04.2024 00:00
Період оскарження
з 28.03.2024 11:23 до 02.04.2024 00:00
Основні параметри
Знищувач документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Важливо!!!: Закупівля майна здійснюється за кошти загального фонду державного бюджету за кодом економічної класифікації видатків бюджету 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», для якого законодавчо встановлено, що мінімальна ціна за одиницю товару має становити не менше 20 000,00 грн без урахування податку на додану вартість (підпункт 14.1.138 пункт 14.1 статті 14 Податкового кодексу України). Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 30191400-8 — Шредери.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
25 700 грн.
Знищувач документів
Назва предмета закупівлі
Знищувач документів
Очікувана вартість
25 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
257,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Знищувач документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Код ДК 021:2015
30191400-8 - Шредери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Чернігівська область, Чернігів
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2024 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
12.04.2024 00:01
Відповідно до вимог пункту 14 Особливостей - Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до вимог статті 4 Закону: 1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. 2. У річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. В даному випадку закупівля за предметом: Знищувач документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» здійснюється за бюджетні кошти. При чому, за кодом економічної класифікації видатків бюджету 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», для якого законодавчо встановлено, що мінімальна ціна за одиницю товару має становити не менше 20 000,00 грн без урахування податку на додану вартість (підпункт 14.1.138 пункт 14.1 статті 14 Податкового кодексу України). Проте, під час внесення змін до річного плану закупівель на 2024 рік в частині закупівлі Знищувача документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» та їх оприлюднення в електронній системі закупівель, було допущено помилку в коді економічної класифікації видатків бюджету, а саме: - замість КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», фактично зазначено КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». В зв’язку з тим, що на дату виявлення помилки, процедура закупівлі за предметом Знищувач документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» вже сформована з річного плану закупівель та оголошена/оприлюднена в електронній системі закупівель (ідентифікатор в PROZORRO № UA-2024-03-28-003309-a), виправлення даної помилки – є неможливим. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей : Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Підсумовуючи вищевикладене, Замовник вимушений відмінити відкриті торги, з підстав неможливості усунення порушення, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Враховуючи викладене, Відкриті торги підлягають відміні.
01.04.2024 14:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Цицура Аліна Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380733102160
Замовник
ЄДРПОУ
14321765
Повна назва
Військова частина 2253
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
Торги відмінено
Очікувана вартість
25 700 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2024 12:00
Замовник:
Військова частина 2253
Контактний телефон:
380733102160
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
25 700 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2024 12:00
Замовник:
Військова частина 2253
Контактний телефон:
380733102160
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності