Показати схожі тендери

Закупівля Квадрокоптери від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-28-000379-a
План UA-P-2024-03-28-000395-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.04.2024 11:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.03.2024 08:56 до 05.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.03.2024 08:56
до 02.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.03.2024 08:56
до 02.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.04.2024 13:52
до 11.04.2024 17:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2024 17:26
до 17.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2024 17:26
до 25.04.2024 11:21
Період уточнень
з 28.03.2024 08:56 до 02.04.2024 00:00
Період оскарження
з 28.03.2024 08:56 до 02.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 05.04.2024 13:52 до 11.04.2024 17:26
Період кваліфікації
з 05.04.2024 13:52 до 11.04.2024 17:26
Основні параметри
Квадрокоптери
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2024 рік, затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2023 року № 8/34/27. 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати 34711200-6 Безпілотні літальні апарати
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Квадрокоптери
Назва предмета закупівлі
Квадрокоптери
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.04.2024 13:29
Закінчення аукціону
05.04.2024 13:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент
Код ДК 021:2015
34711200-6 - Безпілотні літальні апарати
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОПРОФ"
Пропозиція:
979 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Джіа"
Пропозиція:
978 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.04.2024 13:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2024 08:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Квадрокоптери
Період вимог/скарг з 11.04.2024 17:26 по 17.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2024 17:26
Довідка НАЗК
11.04.2024 17:26
-
11.04.2024 17:25
documentType.award.awardNotice
05.04.2024 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 08:55
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2024 08:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 28.03.2024 № 73/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: … 2) інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; … Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 1 таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу, зокрема: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2021-2023 роки**. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. У разі зазначення у довідці два та більше аналогічних договорів документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» від 04.04.2024 року № 04/04-05, в якій зазначена відповідна інформація. Замовником вимагається надати лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі щодо кожного зазначеного у довідці договору. Учасником не надано лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, а саме з ФОП Горбачук Н.С. та ФОП Іванишин М.Т., що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, листи-відгуки (листи-підтвердження) від контрагентів, з якими співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, що зазначені у довідці, відповідно до вимог тендерної документації замовника. … 6) довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІП, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Інформація про учасника закупівлі» від 04.04.2024 року № 04/04-02, в якій зазначена відповідна інформація. Однак, учасником на вказана фактична адреса місцезнаходження учасника торгів та не зазначено контактних осіб (ПІП, телефон, e-mail за наявності), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника із вказанням повної інформації, відповідно до вимог тендерної документації замовника. … 8) копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу – для юридичних осіб. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Для фізичних осіб: - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру; - копію сторінок (1, 2, 3, 4 та прописка) паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двосторонню копію паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Рішення №1 одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «Джіа рум» від 08.01.2024 року з інформацією, що Товариство діє на підставі модельного статуту. Однак, учасником не завантажено копію Статуту Товариства, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу – для юридичних осіб, відповідно до вимог тендерної документації замовника.
Створено
10.04.2024 9:08
Надати до
11.04.2024 9:08
Договір
UA-2024-03-28-000379-a-c1
Підписаний і діє
Номер
199
978 500 грн.
978 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 (штуки)
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент
Номенклатура
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент
Кількість
5
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.04.2024 11:20
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.04.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності