Показати схожі тендери

Закупівля Гіпохлорит натрію марки А, таблетки діоксиду хлора від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-27-009001-a
План UA-P-2024-03-27-010846-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.04.2024 13:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 164 625 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
151 646.25 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2024 15:38 до 04.04.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2024 15:38
до 01.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2024 15:38
до 01.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.04.2024 15:26
до 10.04.2024 15:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2024 13:47
до 16.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.04.2024 15:37
до 16.04.2024 13:38
Період уточнень
з 27.03.2024 15:38 до 01.04.2024 00:00
Період оскарження
з 27.03.2024 15:38 до 01.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 05.04.2024 15:26 до 10.04.2024 15:37
Період кваліфікації
з 05.04.2024 15:26 до 10.04.2024 15:37
Основні параметри
Гіпохлорит натрію марки А, таблетки діоксиду хлора
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 164 625 грн.
Гіпохлорит натрію марки А, таблетки діоксиду хлора
Назва предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію марки А, таблетки діоксиду хлора
Очікувана вартість
15 164 625 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
151646,25
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.04.2024 15:03
Закінчення аукціону
05.04.2024 15:26
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 350 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки А
Опис предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію марки А
Код ДК 021:2015
24312220-2 - Гіпохлорит натрію
Кількість
350
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 150 (кілограми)
Таблетки діоксиду хлора
Опис предмета закупівлі
Таблетки діоксиду хлора
Код ДК 021:2015
24315000-5 - Неорганічні хімічні речовини різні
Кількість
150
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НПП Лаваль"
Пропозиція:
13 695 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКСЕН"
Пропозиція:
13 690 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.04.2024 15:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2024 15:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козуб Олена Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380504258868
Сайт:
http://brovteplo.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
13711949
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А
Кваліфікація
Лот № 1 Гіпохлорит натрію марки А, таблетки діоксиду хлора
Період вимог/скарг з 10.04.2024 13:47 по 16.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При розгляді тендерної пропозиції учасника замовником було виявлено невідповідність документації, поданої учасником, тендерній документації, а саме, Учасник не надав наступні документи: 1. Згідно з додатком 1 Замовник вимагає: 1.1.1 «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) на кожен товар предмета закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір про закупівлю товару згідно коду ДК 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини з посиланням на закупівлю в системі Prozzoro 1.1.2 Копію/ї договору не менше 1 на кожен товар предмета закупівлі, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3 Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше, ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.4. Лист-відгук, що підтверджує позитивний досвід співпраці із учасником по кожному аналогічному договору, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків та суми виконаних учасником зобов’язань згідно з договором.» Учасником не надані вказані документи щодо таблеток діоксиду хлору. 2. Згідно з додатком 2 Замовник вимагає: для водіїв безпосередньо виконуючих перевезення небезпечних вантажів: -підтвердження проходження підготовки (посвідчення про навчання) з правил охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.62-12, видані відповідними установами, маючими на це право. (копії документів) Учасником надано документи щодо директора. Підтвердження проходження підготовки (посвідчення про навчання) з правил охорони праці водія не надано. Учасник не надав вказаний документ. Учаснику було надано строк на виправлення невідповідностей. Проте, у наданий строк Учасник не надав даний документ. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника, визначені підпунктом 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 15:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 15:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді тендерної пропозиції учасника замовником було виявлено невідповідність документації, поданої учасником, тендерній документації, а саме: 1. Згідно з додатком 1 Замовник вимагає: 1.1.1 «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) на кожен товар предмета закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір про закупівлю товару згідно коду ДК 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини з посиланням на закупівлю в системі Prozzoro 1.1.2 Копію/ї договору не менше 1 на кожен товар предмета закупівлі, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3 Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше, ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.4. Лист-відгук, що підтверджує позитивний досвід співпраці із учасником по кожному аналогічному договору, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків та суми виконаних учасником зобов’язань згідно з договором.» Учасником не надані вказані документи щодо таблеток діоксиду хлору. 2. Згідно з додатком 2 Замовник вимагає: для водіїв безпосередньо виконуючих перевезення небезпечних вантажів: -підтвердження проходження підготовки (посвідчення про навчання) з правил охорони праці на автомобільному транспорті НПАОП 0.00-1.62-12, видані відповідними установами, маючими на це право. (копії документів) Учасником надано документи щодо директора. Підтвердження проходження підготовки (посвідчення про навчання) з правил охорони праці водія не надано. У зв’язку з викладеним, Учаснику необхідно надати документи, що вказані вище.
Створено
08.04.2024 16:37
Надати до
09.04.2024 16:37
Період вимог/скарг з 10.04.2024 15:37 по 16.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-03-27-009001-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, не функціонує в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
10.04.2024 15:37
Довідка НАЗК
10.04.2024 15:37
-
10.04.2024 13:47
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-03-27-009001-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2431/4/2024-ВОС/Т
13 695 000 грн.
11 412 500 грн.
З ПДВ
Підписано
16.04.2024
Строк дії договору з
16.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
350 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки А
Номенклатура
Гіпохлорит натрію марки А
Кількість
350
Одиниця виміру
тонна
Ціна за одиницю
35 400
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
150 (кілограми)
Таблетки діоксиду хлора
Номенклатура
Таблетки діоксиду хлора
Кількість
150
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
8 700
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
16.04.2024 13:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 164 625 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2024 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
380504258868
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 164 625 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2024 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
380504258868
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності