Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області від Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-27-008875-a
План UA-P-2024-03-27-006668-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 06.05.2024 12:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 932 280 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 322.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2024 15:33 до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2024 15:33
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2024 15:33
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2024 16:01
до 06.05.2024 12:31
Залишилось 3 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.04.2024 12:29
до 12.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.05.2024 12:31
-
Період уточнень
з 27.03.2024 15:33 до 07.04.2024 00:00
Період оскарження
з 27.03.2024 15:33 до 07.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2024 16:01 до 06.05.2024 12:31
Період кваліфікації
з 10.04.2024 16:01 до 06.05.2024 12:31
Основні параметри
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 932 280 грн.
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Очікувана вартість
1 932 280 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19322,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
57 968.4
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2024 15:26
Закінчення аукціону
10.04.2024 16:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
17 407.93
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Сахарова Академіка, 34
Дата постачання по
25.10.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами) шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення державної інвентаризації земель (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
Пропозиція:
1 098 440.38 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Марсєєв Андрій Геннадійович
Пропозиція:
1 011 354 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ"
Пропозиція:
1 870 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ"
Пропозиція:
1 029 677.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2024 15:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.04.2024 16:01
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Лісевич
Електронна пошта
Телефон
+0342520439
Сайт:
http://ivano-frankivska.land.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39767437
Повна назва
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
Поштовий індекс
76014
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Сахарова Академіка, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Період вимог/скарг з 17.04.2024 12:29 по 23.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: не надав банківську гарантію, з урахуванням умов, зазначених у Вимозі: банківську гарантію, що містить інформацію щодо останньої редакції тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-03-27-008875-a, затверджену протоколом Уповноваженої особи Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області від 27.03.2024 №13 з урахуванням змін від 03.04.2024 №15 та від 05.04.2024 №17, що не відповідає умовам пункту 2 «Розмір, вид, строк та умови надання забезпечення ТП» розділу 3 Інструкція з підготовки ТП Тендерної документації.
Документи кваліфікації
17.04.2024 12:29
-
10.04.2024 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 15:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 15:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» №141/03-24 від 28.03.2024р., яка містить невідповідності, а саме: у Довідці зазначено інформацію про одного працівника Марсєєва Андрія Геннадійовича, який одночасно є фізичною особою-підприємцем. Замовником виявлено невідповідність інформації щодо працівників. Замовником не було встановлено обмежень щодо максимальної кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг, проте вимагалась інформація щодо наявності саме працівників (іменник в множинному числі), а не працівника відповідних професій (спеціальностей), які перебувають з учасником у трудових (цивільно-правових) відносинах (за основним місцем роботи або за договором цивільно-правового характеру/трудовим договором / договором про надання послуг) та будуть залучені для надання послуг, передбачених технічним завданням у Додатку № 3 до ТД. Також, враховуючи значний обсяг послуг, які повинні бути надані (проведення державної інвентаризації земель на площу 17407,93 га) є невідповідність кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг до кількості обладнання, наведеного у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 143/03-24 від 28.03.2024р. (2GPS приймача, 2 тахеометра, 4 багатофункціональних пристрої, 1 плоттер, 2 комп’ютери, 1 автомобіль). 2.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № 124/03-24 від 28.03.2024, договір про надання послуг з інвентаризації земель державної власності лісогосподарського призначення № 200/12-06 від 17.02.2022 з додатками, укладений з державним підприємством «Полтавське лісове господарство» та акт прийому-передачі наданих послуг до Договору від 30.12.2022, проте не надав лист-відгук контрагента, зазначеного в Довідці № 124/03-24 від 28.03.2024 в довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання учасником договору, із зазначенням номера та дати договору, та стану його виконання. 3. У складі Пропозиції Учасника міститься банківська гарантія №G0324/4635 видана АТ КБ «Приватбанк» 01.04.2024, де зазначено, зокрема: "Інформація щодо тендерної документації: Тендерна документація Предмет закупівлі: послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області Код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії», затверджена Протоколом Уповноваженої особи від 27.03.2023 року №13. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено останню редакцію тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-03-27-008875-a, затверджену протоколом Уповноваженої особи Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області від 27.03.2024 №13 з урахуванням змін від 03.04.2024 №15 та від 05.04.2024 №17. Банківська гарантія Учасника не містить посилання на документ, з якого виникають базові відносини (протокол Уповноваженої особи Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області від 27.03.2024 №13 з урахуванням змін від 03.04.2024 №15 та від 05.04.2024 №17). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.Підпункт 2.1 пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації, в якому вимагалось: Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідних професій (спеціальностей), які перебувають з учасником у трудових (цивільно-правових) відносинах (за основним місцем роботи або за договором цивільно-правового характеру/трудовим договором / договором про надання послуг) та будуть залучені для надання послуг, передбачених технічним завданням у Додатку № 3 до ТД. 2.Підпункт 3.2 пункту 3 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації, в якому вимагалось: 3.2. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі зазначеного (зазначених) в наданій Учасником довідці в повному обсязі та копії документів, які підтверджують його (їх) виконання в повному обсязі (акт наданих послуг, тощо) (інформація, що становить комерційну таємницю може бути обмежена для перегляду) та лист – відгук контрагента, зазначеного в довідці в довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання учасником договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору, та стану його виконання. 3. Пункт 2 «Розмір, вид, строк та умови надання забезпечення ТП» розділу 3 Інструкція з підготовки ТП Тендерної документації, в тому числі: частина 9 підпункту 4 пункту 2 «Розмір, вид, строк та умови надання забезпечення ТП» розділу 3 Інструкція з підготовки ТП Тендерної документації, в якому зазначено: «4. У реквізитах гарантії: 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;» 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати оновлену довідку за формою, яка наведена в підпункті 2.1 пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації, з урахуванням виявлених невідповідностей, яка повинна містити інформацію про наявність працівників відповідних професій (спеціальностей), які перебувають з учасником у трудових (цивільно-правових) відносинах (за основним місцем роботи або за договором цивільно-правового характеру/трудовим договором / договором про надання послуг) та будуть залучені для надання послуг, передбачених технічним завданням у Додатку № 3 до ТД. 2.Учасник повинен надати лист-відгук контрагента (державне підприємство «Полтавське лісове господарство»), зазначеного в Довідці № 124/03-24 від 28.03.2024 в довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання учасником договору, із зазначенням номера та дати договору, та стану його виконання. 3. Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції (банківську гарантію) з урахуванням зазначених змін, розміщених Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо інформації щодо тендерної документації та протоколу Уповноваженої особи, яким затверджена тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-03-27-008875-a .
Створено
12.04.2024 17:04
Надати до
13.04.2024 17:04
Період вимог/скарг з 06.05.2024 12:31 по 12.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 12:32
Довідка НАЗК
06.05.2024 12:31
-
17.04.2024 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 15:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 15:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник надав «Довідку про наявність у державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» від імені якого діє Хмельницька регіональна філія Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 2.4/81 від 01.04.2024р., яка містить такі невідповідності: 1.1. У Довідці зазначено документи про освіту працівників Потриденного Віктора Петровича: диплом молодшого спеціаліста ХМ № 25032362 від 29 червня 2004р. Спеціалізація «Землевпорядкування», кваліфікація землевпорядника та диплом бакалавра АК № 35669339 від 15 квітня 2009 р. Спеціалізація «Геодезія картографія та землевпорядкування, кваліфікація бакалавра з геодезії, картографії та землевпорядкування та Сабадах Володимира Володимировича: диплом спеціаліста ЛА НХ № 002661 від 27 червня 1998р. Спеціалізація «Правознавство», кваліфікація юрист та диплом спеціаліста ДСК № 114002 від 01 червня 2006 р. Спеціалізація «Землевпорядкування та кадастр», кваліфікація інженера з землевпорядкування та кадастру, щодо яких відсутні копії або необхідні відомості для здійснення пошуку та перевірки наданої інформації про освіту (У разі, якщо документ про вищу освіту міститься у Реєстрі документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти, оприлюдненому за адресою: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/); 1.2. У Довідці зазначено документи про освіту працівника Козаченко Володимира Миколайовича та надано відповідно їх копії, які містять відомості недоступні для перегляду, а саме: диплом молодшого спеціаліста ХМ №30859463 від 28 квітня 2007 р. Спеціалізація «Землевпорядкування», кваліфікація землевпорядник – недоступний для перегляду номер диплома; диплом бакалавра ХМ №437771711 від 31 травня 2012 р. Спеціалізація «Геодезія, картографія та землеустрій» кваліфікація бакалавр геодезії, картографії та землеустрою – недоступна для перегляду дата видачі диплома. 2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надав копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 03/0197 щодо повірки електронного тахеометра Nikon NPL-332 зав. № 042469, яке є неповним та не містить інформації, що наведена на зворотному боці свідоцтва. 3. У складі Пропозиції Учасник надав Довіреність №31 від 01 січня 2024 року, яка є неналежного рівня зображення (недоступна для перегляду печатка підприємства). 4. У складі Пропозиції Учасник надав Інформацію, що містить технічний опис предмета закупівлі в тому числі технічну специфікацію № 24/97 від 08.04.2024, що містить ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНУ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ (Технічне завдання) (Додаток 3 до Тендерної документації) без врахування змін, внесених Замовником 05.04.2024 року до Тендерної документації, зокрема до Додатку 3 до Тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (Технічне завдання). 5. У складі Пропозиції Учасника міститься банківська гарантія №38670 видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК» «ГЛОБУС» 02.04.2024, де зазначено, зокрема: "Інформація щодо тендерної документації: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями). Предмет закупівлі: послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області Код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії», ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол Уповноваженої особи Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області від 27.03.2023 року №13. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено останню редакцію тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-03-27-008875-a, затверджену протоколом Уповноваженої особи Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області від 27.03.2024 №13 з урахуванням змін від 03.04.2024 №15 та від 05.04.2024 №17. 6. Відповідно до пункту 1.2 Розділу 1 Положення про Хмельницьку регіональну філію Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», наданого у складі Пропозиції Учасника, Хмельницька регіональна філія Центру ДЗК є відокремленим підрозділом Центру ДЗК і діє на територіях Хмельницької та Чернівецької областей. Відсутнє підтвердження можливості здійснювати повноваження щодо закупівлі UA-2024-03-27-008875-a: надавати послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. 1.1.Підпункт 2.5 пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації, в якому вимагалось: копії документів про освіту працівників (фахівців, спеціалістів), що зазначені в довідці, які перебувають в трудових відносинах з Учасником/ субпідрядником / співвиконавцем, за основним місцем роботи чи за договором цивільно-правового характеру/трудовим договором / договором про надання послуг. (У разі, якщо документ про вищу освіту міститься у Реєстрі документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти, оприлюдненому за адресою: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, учасник може надати необхідні відомості для здійснення пошуку та перевірки наданої інформації про освіту). 1.2.Пункт 1 Зміст ТП та спосіб подання ТП Розділ 3. Інструкція з підготовки ТП, в якому зазначено: «документи, що подаються у складі ТП у вигляді електронних файлів, повинні бути належного рівня зображення та доступні для перегляду.» 2. Підпункт 1.2 пункту 1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації, в якому вимагалось: копії документів, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 цього розділу ТД. Повірка повинна бути чинною на період надання послуг з урахуванням Постанови КМУ «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного та надзвичайного стану» від 7 квітня 2023 р. № 440. 3. Пункт 1 Зміст ТП та спосіб подання ТП Розділ 3. Інструкція з підготовки ТП, в якому зазначено: «документи, що подаються у складі ТП у вигляді електронних файлів, повинні бути належного рівня зображення та доступні для перегляду.» 4. Пункт 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону» Розділу 3. Інструкція з підготовки ТП, в якому вимагалось: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі ТП інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію, та які підтверджують відповідність ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку № 3 до ТД. 5. Пункт 2 «Розмір, вид, строк та умови надання забезпечення ТП» розділу 3 Інструкція з підготовки ТП Тендерної документації, в тому числі: частина 9 підпункту 4 пункту 2 «Розмір, вид, строк та умови надання забезпечення ТП» розділу 3 Інструкція з підготовки ТП Тендерної документації, в якому зазначено: «4. У реквізитах гарантії: 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;» 6. Пункт 3 Розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку №2 до тендерної документації, в якому вимагалось: копія Статуту учасника (для юридичних осіб) процедури закупівлі (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) у повному обсязі в чинній редакції (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до Статуту). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. 1.1.Учасник повинен надати копії документів про освіту або необхідні відомості для здійснення пошуку та перевірки наданої інформації про освіту (У разі, якщо документ про вищу освіту міститься у Реєстрі документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти, оприлюдненому за адресою: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/) працівників: - Потриденного Віктора Петровича: диплом молодшого спеціаліста ХМ № 25032362 від 29 червня 2004р. та диплом бакалавра АК № 35669339 від 05 квітня 2009 р. - Сабадах Володимира Володимировича: диплом спеціаліста ЛА НХ № 002661 від 27 червня 1998р. та диплом спеціаліста ДСК № 114002 від 01 червня 2006 р. 1.2. Учасник повинен надати копії документів про освіту працівника Козаченко Володимира Миколайовича: диплом молодшого спеціаліста ХМ №30859463 від 28 квітня 2007 р. та диплом бакалавра ХМ №437771711 від 31 травня 2012 р. належного рівня зображення та доступні для перегляду. 2. Учасник повинен надати повну копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 03/0197 щодо повірки електронного тахеометра Nikon NPL-332 зав. № 042469. 3. Учасник повинен надати Довіреність №31 від 01 січня 2024 року, належного рівня зображення та доступну для перегляду. 4. Учасник повинен надати Інформацію, що містить технічний опис предмета закупівлі в тому числі технічну специфікацію, що містить ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНУ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ (Технічне завдання) (Додаток 3 до Тендерної документації) з врахуванням змін, внесених Замовником 05.04.2024 року до Тендерної документації, зокрема до Додатку 3 до Тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (Технічне завдання). 5. Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції (банківську гарантію) з урахуванням змін, розміщених Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 05.04.2024, щодо інформації щодо тендерної документації та протоколу Уповноваженої особи, яким затверджена остання редакція тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-03-27-008875-a. 6. Для уточнення інформації Учасник повинен надати підтвердження можливості здійснювати повноваження щодо закупівлі UA-2024-03-27-008875-a: надавати послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Створено
22.04.2024 14:59
Надати до
23.04.2024 14:59
Договір
UA-2024-03-27-008875-a-b1
Очікує підписання
1 029 677.2 грн.
1 029 677.2 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
17 407.93 (гектар)
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Номенклатура
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Кількість
17 407.93
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 932 280 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
+0342520439
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 932 280 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
+0342520439
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності