Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення лабораторних досліджень в закладах освіти міста Дніпра на відповідність нормам санітарних регламентів та ДСанПІН 2.2.4-171-10 від ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-27-007823-a
План UA-P-2024-03-27-009275-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.04.2024 10:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
754 870 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 774.35 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2024 14:54 до 04.04.2024 23:59
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2024 14:54
до 01.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2024 14:54
до 01.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2024 23:59
до 15.04.2024 10:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2024 10:46
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2024 10:46
до 26.04.2024 10:35
Період уточнень
з 27.03.2024 14:54 до 01.04.2024 00:00
Період оскарження
з 27.03.2024 14:54 до 01.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2024 23:59 до 15.04.2024 10:46
Період кваліфікації
з 04.04.2024 23:59 до 15.04.2024 10:46
Основні параметри
Послуги з проведення лабораторних досліджень в закладах освіти міста Дніпра на відповідність нормам санітарних регламентів та ДСанПІН 2.2.4-171-10
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
754 870 грн.
Послуги з проведення лабораторних досліджень в закладах освіти міста Дніпра на відповідність нормам санітарних регламентів та ДСанПІН 2.2.4-171-10
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення лабораторних досліджень в закладах освіти міста Дніпра на відповідність нормам санітарних регламентів та ДСанПІН 2.2.4-171-10
Очікувана вартість
754 870 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3774,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення лабораторних досліджень в закладах освіти міста Дніпра на відповідність нормам санітарних регламентів та ДСанПІН 2.2.4-171-10
Код ДК 021:2015
73111000-3 - Послуги дослідних лабораторій
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, відповідно до Дислокації закладів освіти
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Пропозиція:
754 316.42 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2024 14:58
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Назаренко
Електронна пошта
Телефон
+380634075064
Сайт:
https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506248
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Д.Яворницького 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення лабораторних досліджень в закладах освіти міста Дніпра на відповідність нормам санітарних регламентів та ДСанПІН 2.2.4-171-10
Період вимог/скарг з 15.04.2024 10:46 по 21.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2024 10:46
Довідка НАЗК
15.04.2024 10:46
-
04.04.2024 23:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 14:54
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 14:54
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 11.04.2024 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу умов тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Майже всі листи/довідки надані учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: файли «довідка щодо проєкта договору, Довідка щодо субпідряду, довідка щодо підписання договору, довідка щодо статутних обмеж, довідка щодо захисту довкілля, довідка щодо згоди на обробки даних, Довідка абз. 14» - не містять дати та вихідного номера. 2.1. «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер (за бажанням),…..» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3.1. Надати файли: «довідка щодо проєкта договору, Довідка щодо субпідряду, довідка щодо підписання договору, довідка щодо статутних обмеж, довідка щодо захисту довкілля, довідка щодо згоди на обробки даних, Довідка абз. 14» які містять дату складання, реєстраційний номер (за бажанням). 1.2. Тендерна пропозиція повинна складатися з: зокрема, Листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами – учасником надано довідку файл «довідка щодо проєкта договору» в якому відсутній вираз щодо істотних умов. 2.2. пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 2.3. Надати Лист-згоду учасника з Проєктом договору та його істотними умовами. 1.3. Підтверджуючих документів щодо Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами», зокрема, у разі, якщо учасником є юридична особа: якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників про призначення директора/президента/голови правління або випискою (витягом) з нього або копією наказу про його призначення або про вступ на посаду – учасником у складі тендерної пропозиції не надано. 2.3. пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами». 3.3. Надати копію протоколу зборів засновників про призначення директора/президента/голови правління або виписку (витяг) з нього або копію наказу про його призначення або про вступ на посаду. 1.4. Лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі – у складі тендерної пропозиції учасника не надано. 2.4. пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі». 3.4. Надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі. 1.5. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. За результатами перевірки кваліфікованого електронного підпису встановлено що назва посади відсутня. 2.5. пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків.». 3.5. Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом, під час перевірки якого буде відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. 1.6. Інформація щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів - надана учасником у складі тендерної пропозиції без зазначення цих заходів. 2.6. пункт 1.5. «Надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів» розділу «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 2 до тендерної документації. 3.6. Надати інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. 1.7. Вимога: «Для підтвердження наявності працівників учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: - інформацію про наявність працівників, що будуть залучені для надання послуг; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок з відповідними відмітками або наказів про прийняття на роботу або договори цивільно-правового характеру на усіх вказаних у відповідній довідці працівників.» – учасником на підтвердження наявності працівників: Мартинову Вікторію Валеріївну, Халецьку Юлію Олександрівну, Кремену Аллу Василівну, Пінюшко Анастасію Константинівну, Плошенко Анну Романівну, Щукіну Альону Ігорівну, Герасимову Марію Віталіївну, Богданову Наталію Володимирівну, Лех Станіслава Володимировича не надано копії трудових книжок / витягів з трудових книжок з відповідними відмітками або наказів про прийняття на роботу або договори цивільно-правового характеру. 2.7. абзац перший пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 2 до тендерної документації. 3.7. Надати копії трудових книжок / витягів з трудових книжок з відповідними відмітками або наказів про прийняття на роботу або договори цивільно-правового характеру на працівників: Мартинову Вікторію Валеріївну, Халецьку Юлію Олександрівну, Кремену Аллу Василівну, Пінюшко Анастасію Константинівну, Плошенко Анну Романівну, Щукіну Альону Ігорівну, Герасимову Марію Віталіївну, Богданову Наталію Володимирівну, Лех Станіслава Володимировича. Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО
Створено
11.04.2024 16:42
Надати до
12.04.2024 16:42
Договір
UA-2024-03-27-007823-a-a1
Підписаний і діє
Номер
04Л-24
754 316.42 грн.
628 597.02 грн.
З ПДВ
Підписано
25.04.2024
Строк дії договору з
25.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (послуга)
Послуги з проведення лабораторних досліджень в закладах освіти міста Дніпра на відповідність нормам санітарних регламентів та ДСанПІН 2.2.4-171-10
Номенклатура
Послуги з проведення лабораторних досліджень в закладах освіти міста Дніпра на відповідність нормам санітарних регламентів та ДСанПІН 2.2.4-171-10
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 серпня 2024 р.
Документи договору
26.04.2024 10:35
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
754 870 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2024 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
754 870 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2024 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності