Показати схожі тендери

Закупівля Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ"ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-27-001340-a
План UA-P-2024-03-13-006342-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.04.2024 10:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 999 850 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 999.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2024 09:46 до 04.04.2024 20:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2024 09:46
до 01.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2024 09:46
до 01.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2024 20:01
до 08.04.2024 10:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2024 10:59
до 14.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2024 10:59
до 22.04.2024 10:37
Період уточнень
з 27.03.2024 09:46 до 01.04.2024 00:00
Період оскарження
з 27.03.2024 09:46 до 01.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2024 20:01 до 08.04.2024 10:59
Період кваліфікації
з 04.04.2024 20:01 до 08.04.2024 10:59
Основні параметри
Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція»
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 999 850 грн.
Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція»
Назва предмета закупівлі
Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція»
Очікувана вартість
3 999 850 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19999,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 60 (штуки)
Клен Armstrong (колоновидний)
Опис предмета закупівлі
Клен Armstrong (колоновидний)
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 60 (штуки)
Тополя чорна Італіка
Опис предмета закупівлі
Тополя чорна Італіка
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 140 (штуки)
Клен Фрімана
Опис предмета закупівлі
Клен Фрімана
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 48 (штуки)
Клен гінала
Опис предмета закупівлі
Клен гінала
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 80 (штуки)
Робінія псевдоакація
Опис предмета закупівлі
Робінія псевдоакація
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 30 (штуки)
Слива пісарді
Опис предмета закупівлі
Слива пісарді
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №7 25 (штуки)
Слива віргінська Шуберт
Опис предмета закупівлі
Слива віргінська Шуберт
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №8 30 (штуки)
Платан Exclamination
Опис предмета закупівлі
Платан Exclamination
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №9 30 (штуки)
Сакура дрібнопильчаста Kwanzan
Опис предмета закупівлі
Сакура дрібнопильчаста Kwanzan
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №10 200 (штуки)
Граб звичайний
Опис предмета закупівлі
Граб звичайний
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №11 120 (штуки)
Гортензія мітловидна
Опис предмета закупівлі
Гортензія мітловидна
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №12 250 (штуки)
Бузок
Опис предмета закупівлі
Бузок
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №13 1 300 (штуки)
Спірея ван гутта
Опис предмета закупівлі
Спірея ван гутта
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
1 300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №14 250 (штуки)
Спірея япоська
Опис предмета закупівлі
Спірея япоська
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №15 410 (штуки)
Дерен сорти
Опис предмета закупівлі
Дерен сорти
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
410
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №16 56 (штуки)
Півонія деревовидна
Опис предмета закупівлі
Півонія деревовидна
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №17 51 (штуки)
Вейгела
Опис предмета закупівлі
Вейгела
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
51
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №18 150 (штуки)
Тис середній
Опис предмета закупівлі
Тис середній
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №19 1 010 (штуки)
Пухиреплідник
Опис предмета закупівлі
Пухиреплідник
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
1 010
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АГРІТЕК
Пропозиція:
3 771 970 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2024 09:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Максимова Ольга Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
+380676369552
Замовник
ЄДРПОУ
31806913
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Поштовий індекс
03061
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ НОВОПОЛЬОВА, будинок 95
Кваліфікація
Лот № 1 Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція»
Період вимог/скарг з 08.04.2024 10:59 по 14.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2024 10:59
Довідка НАЗК
08.04.2024 10:58
-
Повідомлення про рішення
04.04.2024 20:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-03-27-001340-a-b1
Підписаний і діє
Номер
111/2024
3 771 970 грн.
3 143 308.33 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2024
Строк дії договору з
22.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
60 (штуки)
Клен Armstrong (колоновидний)
Номенклатура
Клен Armstrong (колоновидний)
Кількість
60
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
60 (штуки)
Тополя чорна Італіка
Номенклатура
Тополя чорна Італіка
Кількість
60
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
140 (штуки)
Клен Фрімана
Номенклатура
Клен Фрімана
Кількість
140
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
48 (штуки)
Клен гінала
Номенклатура
Клен гінала
Кількість
48
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
80 (штуки)
Робінія псевдоакація
Номенклатура
Робінія псевдоакація
Кількість
80
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
30 (штуки)
Слива пісарді
Номенклатура
Слива пісарді
Кількість
30
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
25 (штуки)
Слива віргінська Шуберт
Номенклатура
Слива віргінська Шуберт
Кількість
25
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
30 (штуки)
Платан Exclamination
Номенклатура
Платан Exclamination
Кількість
30
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
30 (штуки)
Сакура дрібнопильчаста Kwanzan
Номенклатура
Сакура дрібнопильчаста Kwanzan
Кількість
30
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
200 (штуки)
Граб звичайний
Номенклатура
Граб звичайний
Кількість
200
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
120 (штуки)
Гортензія мітловидна
Номенклатура
Гортензія мітловидна
Кількість
120
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
250 (штуки)
Бузок
Номенклатура
Бузок
Кількість
250
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 300 (штуки)
Спірея ван гутта
Номенклатура
Спірея ван гутта
Кількість
1 300
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
250 (штуки)
Спірея япоська
Номенклатура
Спірея япоська
Кількість
250
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
410 (штуки)
Дерен сорти
Номенклатура
Дерен сорти
Кількість
410
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
56 (штуки)
Півонія деревовидна
Номенклатура
Півонія деревовидна
Кількість
56
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
51 (штуки)
Вейгела
Номенклатура
Вейгела
Кількість
51
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
150 (штуки)
Тис середній
Номенклатура
Тис середній
Кількість
150
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 010 (штуки)
Пухиреплідник
Номенклатура
Пухиреплідник
Кількість
1 010
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
22.04.2024 10:37
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-15-000050
Дата створення проекту
15.04.2024 16:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.04.2024 17:51
Дата публікації висновку про результати
29.04.2024 14:55
Дата завершення усунення порушень
14.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
07.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 381-64-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 187-40-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.04.2024 № 87 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-03-27-001340-а 27.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.04.2024 00:00
Документи рішення
15.04.2024 17:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на момент публікації (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.03.2024 № 4/2024, (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АГРІТЕК» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2024 № 9/2024, договір від 22.04.2024 № 111/2024, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 19.04.2024 та 24.04.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника ТОВ «АГРІТЕК» з остаточною ціною пропозиції 3 771 970,00 грн з ПДВ. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГРІТЕК» з остаточною ціною пропозиції 3 771 970,00 грн з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «АГРІТЕК» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 ТД тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Проте, під час перевірки електронного підпису ТОВ «АГРІТЕК» на саи?ті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображається інформація щодо накладання на тендерну пропозицію учасника удосконаленого електронного підпису (УЕП), що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу 3 ТД Замовника. Крім того, Замовником у пункті 1 Розділу 3 ТД зазначено, що у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено. Так, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Однак, враховуючи вищезазначене, Замовник всупереч встановленим вимогам пункту 1 Розділу 3 ТД не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АГРІТЕК» як таку, що не відповідає підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а уклав з ним договір на суму 3 771 970,00 грн. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРІТЕК» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.04.2024 00:00
Дата публікації
29.04.2024 14:55
Документи висновку
29.04.2024 14:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором №111/2024 від 22.04.2024р. за предметом закупівлі - Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-27-001340-a
Дата публікації
30.04.2024 18:14
Документи інформації про усунення порушення
30.04.2024 18:15
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.04.2024 16:30
Орган перевірки
24.04.2024 00:00
Документи повідомлення
18.04.2024 16:31
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» здійснювалось згідно п. 8.2. Підбір і підготовка посадкового матеріалу. Розділу 8. Створення зелених насаджень «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України 10.04.2006 N 105 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 р. за N 880/12754. Вимоги до якості саджанців дерев і чагарників викладені в державних стандартах. Саджанці мають бути здоровими, без зовнішніх ознак пошкоджень - механічних чи хворобами, а також мати цілком визрілі бруньки і здерев'янілі пагони. Коренева система рослин має бути розвинутою, особливо її мичкувата частина з усмоктувальними корінчиками. Стандартами для листяних дерев повинні бути такі параметри саджанців: висота і діаметр штамба; діаметр штамба на висоті 1,3 м; кількість скелетних гілок; діаметр і довжина кореневої системи. Саджанці залежно від розмірів і віку можуть бути з оголеною кореневою системою, із глибою ґрунту різної величини, які також регламентує стандарт. Стандартами для саджанців чагарників визначаються такі параметри: висота; кількість скелетних гілок; довжина кореневої системи; симетричність крони; симетричний штамб. Чагарники мають бути здорові, без видимих пошкоджень і захворювань. Посадковий матеріал дерев та чагарників, який висаджується на озеленювальних територіях населених пунктів, повинен відповідати державним стандартам. Разом з тим, враховуючи проблематику у догляді за деревами та кущами та переслідуючи мету максимальної приживлюваності саджанців перевага надається посадковому матеріалу з глибою ґрунту (контейнер). Відповідно до Рішення Київської міської ради від 14.12.2023 «7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» комунальному підприємству по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва за рахунок коштів спеціального фонду бюджету розвитку на заходи з оновлення зеленої зони в Солом’янському районі м. Києва виділено: на закупівлю саджанців дерев та кущів 4 000,0 тис. грн. Дані кошти призначені для оновлення зеленої зони в Солом’янському районі м. Києва, виконання виробничої програми підприємства на 2024 рік та Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2022-2025, затвердженої Рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 №2728/2769. Очікувана вартість визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, за результатами порівняння ринкових цін шляхом отримання комерційних пропозицій із заявленим переліком та технічними характеристиками. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), тому не публікує на власному веб-сайті дану інформацію, але з метою дотримання принципів прозорості в сфері публічних закупівель та відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» було розміщено матеріали щодо проведення відкритих торгів з особливостями закупівлі Саджанці дерев та саджанці кущів за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» на офіційному веб-порталі «Київаудит» з обґрунтуванням якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, доцільності закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості.
Рішеня
19.04.2024 09:50
Замовник
Документи повідомлення
19.04.2024 10:31
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином Замовник перевіряв відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АГРІТЕК" вимогам підпункту 2 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації в частині підписання тендерної пропозиції учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.04.2024 16:52
Орган перевірки
27.04.2024 00:00
Документи повідомлення
23.04.2024 16:53
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином Замовник перевіряв відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АГРІТЕК" вимогам Додатку № 4 в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.04.2024 16:59
Орган перевірки
27.04.2024 00:00
Документи повідомлення
23.04.2024 17:00
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Замовник перевірив підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Відповідно до вимог тендерної документації - Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Зазначені дані відображались. Водночас КМУ постановою № 1298 від 12.12.2023 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — Постанова № 1298) затвердив вимоги до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг. Ця постанова набрала чинності з 31.12.2023. У зв’язку з набуттям чинності Постановою № 1298 з 31.12.2023 замість кваліфікованого електронного підпису можна використовувати удосконалений підпис, якщо законом не вимагається інше. Це також підтверджує Мінцифри у своєму роз’ясненні.
Рішеня
24.04.2024 14:50
Замовник
Документи повідомлення
24.04.2024 14:54
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Відповідно до умов тендерної документації - гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника надається Замовнику у складі пропозиції в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ТОВ "АГРІТЕК" не перебуває в зазначених обставинах, так як виконав усі зобов’язання за раніше укладеними договорами, що підтверджується довідкою від 11 квітня 2024р. №1 у складі його пропрозиції. Відтак, не зобов’язаний надавати згаданий гарантійний лист у складі своєї пропозиції. Крім того, у п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції міститься вимога: У разі, якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі або за формою наведеною згідно з Додатком 4 для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Дана вимога стосується учасників, які є об’єднанням учасників. ТОВ "АГРІТЕК" не є об’єднанням учасників. Отже, інформація за формою Додатку 4 не надається.
Рішеня
24.04.2024 14:53
Замовник
Документи повідомлення
24.04.2024 14:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 999 850 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2024 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Контактний телефон:
+380676369552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 999 850 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2024 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Контактний телефон:
+380676369552
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності