Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11. від КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-03-26-012280-a
План UA-P-2024-03-26-014917-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.03.2024 17:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 908 030.24 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11.
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Дата постачання з
21.03.2024 00:00
Дата постачання по
10.04.2024 00:00
Документи закупівлі
26.03.2024 17:48
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Потапенко
Електронна пошта
Телефон
+380934573555
Замовник
ЄДРПОУ
37606061
Повна назва
КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька"
Поштовий індекс
08133
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Вишневе
Адреса
вул. ОСВІТИ, будинок 11
Кваліфікація
Договір
UA-2024-03-26-012280-a-c1
Підписаний і діє
Номер
32
2 908 030.24 грн.
2 423 358.53 грн.
З ПДВ
Підписано
21.03.2024
Строк дії договору з
21.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11.
Номенклатура
Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-01-000048
Дата створення проекту
01.04.2024 17:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.04.2024 17:50
Дата публікації висновку про результати
24.04.2024 15:53
Дата завершення усунення порушень
09.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 381-64-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.04.2024 № 75 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-03-26-012280-a 26.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2024 00:00
Документи рішення
01.04.2024 17:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, пояснення та документи надані Замовником від 12.04.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби, що оприлюднені через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю від 07.02.2024. Відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178). Пунктом 13 Особливостей №1178 визначено виключний перелік підстав, за яких придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Моніторингом встановлено, що Замовником закупівлі послуг за ID: UA-2024-03-26-012280-a (Код ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення), очікуваною вартістю 2 908 030,24 гривень, проведена без застосування відкритих торгів з публікацією звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Підставою для проведення закупівлі без використання електронної системи закупівель Замовником визначено (відповідно до наданих до моніторингу документів) підпункт 4 пункту 13 Особливостей №1178, а саме існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Згідно з нормами пункту 13 Особливостей №1178, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Однак, моніторингом установлено, що Замовником, разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено обґрунтування (у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документу) підстав здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 13 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі без використання електронної системи встановлено недотримання вимог пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.04.2024 00:00
Дата публікації
24.04.2024 15:53
Документи висновку
24.04.2024 15:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
НА ВИСНОВОК ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-M-2024-04-01-000048 ? C8D37D36EA104966A8601E47C36095B9 ВІД 24.04.2024 (НАДАЛІ – ВИСНОВОК) НАДАЄМО ІНФОРМАЦІЮ, ЩО СВІДЧАТЬ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо: Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Комунальний заклад «Вишневий ЗДО «Яблунька» (далі – Замовник) погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-26-012280-a, а тому надає інформацію, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Висновку зазначено зокрема наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Замовник погоджується із такими Висновками та надає інформацію, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку виходячи із наступного: Виходячи з цього, що Північний офіс Держаудитслужби не встановлює конкретні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, які повинен здійснити Замовник, Замовником було прийнято рішення щодо здійснення додаткового навчання Уповноваженої особи в сфері публічних закупівель для недопущення порушень у подальшому при виконанні своїх обов’язків. Щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення: Замовником, в особі директора Парфеси Алли було притягнено до відповідальності Уповноважену особу Потапенко Аллу, шляхом попередження про недопущення виявлених порушень у подальшому під час проведення публічних закупівель та винести їй зауваження у зв’язку з порушеннями виявленими під час проведення моніторінгу закупівлі викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі без використання електронної системи по предмету «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11».
Дата публікації
26.04.2024 15:40
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-012280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання. 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «БК "ОРІОН БІЛД»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.04.2024 11:25
Орган перевірки
13.04.2024 00:00
Документи повідомлення
09.04.2024 11:26
-
Відповідь
На Запит Замовнику на пояснення від 09.04.2024
1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Відповідь: технічні та якісних характеристики предмета закупівлі: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» визначені на підставі Дефектного акту та технічних вимог. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі Експертної оцінки від 20.03.2024 року з інформацією про те, що загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на «20» березня 2024 рік складає 2 979, 242 тис. грн. 2. «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів». Відповідь: 07 березня 2024 року, було здійснено обстеження об’єкту в частині системи опалення, відповідно до Акту обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, де було встановлено наступне: «Що система опалення не відповідає вимогам ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування», ДСТУ Б А.2.2-12:2015 «Енергетична ефективність будівель. Метод розрахунку енергоспоживання при опаленні, охолодженні, вентиляції, освітленні та гарячому водопостачанні» а саме: - несправність радіаторів, в процесі експлуатації яких періодично відбуваються пориви та підтікання; - невідповідний стан трубопроводів на підключеннях до радіаторів; - несправність запірної арматури; - чисельні замокання на місцях підключення елементів мережі; - відсутність термостатичних головок, які підвищують економічність експлуатації опалювальної системи. 08 березня 2024 року, у зв’язку з Актом обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, було складено Висновок оглядової комісії від 08.03.2024 року, у зв’язку з тим, що провівши огляд приміщень, де було встановлено факт пориву та підтікання радіаторів на опалення, беручи до уваги Акт обстеження ТОВ «ПРОРЕКТОР» від 07 березня 2024р. прийшла до висновку, що в зв’язку з поривом значної кількості радіаторів під час опалювального сезону 2023-2024 на підставі пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) провести поточний ремонт в найкоротші можливі терміни, та укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів. Таким чином, враховуючи нагальну потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме факту пориву та підтікання радіаторів на опалення, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, керуючись пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) (далі – Особливості), Замовником було вирішено укласти прямий договір про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі Протоколу №2 від 21.03.2024 року, який затверджено Замовником в особі Директора ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса. Також, повідомляємо, що 19 березня 2024 року, Замовником було укладено відповідний договір №28 від 14.03.2024 року на придбання послуг по предмету: «Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» на суму 24 208, грн. з ТОВ «ПРОЄКТІЯ» для розробки проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11». Враховуючи це, також, на виконання Розпорядження МІСЬКОЇ ГОЛОВИ від 17.10.2023 року № 3/03 – 140 про початок опалювального сезону для об’єктів соціальної сфери на Замовника покладено обов’язок щодо початок опалювального сезону. Таким чином, станом на факт пориву та підтікання радіаторів на опалення Замовник повинен безперебійно опалювати об’єкт соціальної сфери, а саме ЗДО «Яблунька» до закінчення опалювального сезону. На підставі вищенаведеного, для забезпечення опалювання ЗДО «Яблунька» через неможливість дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів укладено договір без застосування електронної системи закупівлі. 3. «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «БК «ОРІОН БІЛД»»? Відповідь: оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА. На підтвердження надаємо копії листів до можливих підрядників та копії відповідій.
Рішеня
12.04.2024 15:39
Замовник
Відповідь
На Запит Замовнику на пояснення від 09.04.2024
1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Відповідь: технічні та якісних характеристики предмета закупівлі: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» визначені на підставі Дефектного акту та технічних вимог. Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі Експертної оцінки від 20.03.2024 року з інформацією про те, що загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на «20» березня 2024 рік складає 2 979, 242 тис. грн. 2. «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів». Відповідь: 07 березня 2024 року, було здійснено обстеження об’єкту в частині системи опалення, відповідно до Акту обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, де було встановлено наступне: «Що система опалення не відповідає вимогам ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування», ДСТУ Б А.2.2-12:2015 «Енергетична ефективність будівель. Метод розрахунку енергоспоживання при опаленні, охолодженні, вентиляції, освітленні та гарячому водопостачанні» а саме: - несправність радіаторів, в процесі експлуатації яких періодично відбуваються пориви та підтікання; - невідповідний стан трубопроводів на підключеннях до радіаторів; - несправність запірної арматури; - чисельні замокання на місцях підключення елементів мережі; - відсутність термостатичних головок, які підвищують економічність експлуатації опалювальної системи. 08 березня 2024 року, у зв’язку з Актом обстеження, який затверджено Директором ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса 07.03.2024 року, було складено Висновок оглядової комісії від 08.03.2024 року, у зв’язку з тим, що провівши огляд приміщень, де було встановлено факт пориву та підтікання радіаторів на опалення, беручи до уваги Акт обстеження ТОВ «ПРОРЕКТОР» від 07 березня 2024р. прийшла до висновку, що в зв’язку з поривом значної кількості радіаторів під час опалювального сезону 2023-2024 на підставі пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) провести поточний ремонт в найкоротші можливі терміни, та укласти договір про закупівлю без застосування відкритих торгів. Таким чином, враховуючи нагальну потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме факту пориву та підтікання радіаторів на опалення, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, керуючись пп.4 п. 13 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022р. (зі змінами) (далі – Особливості), Замовником було вирішено укласти прямий договір про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі Протоколу №2 від 21.03.2024 року, який затверджено Замовником в особі Директора ЗДО «Яблунька» А.С. Парфеса. Також, повідомляємо, що 19 березня 2024 року, Замовником було укладено відповідний договір №28 від 14.03.2024 року на придбання послуг по предмету: «Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11» на суму 24 208, грн. з ТОВ «ПРОЄКТІЯ» для розробки проектно-кошторисної документації та проходження експертизи з отримання позитивного звіту для проведення робіт по об'єкту: «Поточний ремонт системи опалення (аварійно-відновлювальні роботи) комунального закладу «Вишневий заклад дошкільної освіти «Яблунька» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 11». Враховуючи це, також, на виконання Розпорядження МІСЬКОЇ ГОЛОВИ від 17.10.2023 року № 3/03 – 140 про початок опалювального сезону для об’єктів соціальної сфери на Замовника покладено обов’язок щодо початок опалювального сезону. Таким чином, станом на факт пориву та підтікання радіаторів на опалення Замовник повинен безперебійно опалювати об’єкт соціальної сфери, а саме ЗДО «Яблунька» до закінчення опалювального сезону. На підставі вищенаведеного, для забезпечення опалювання ЗДО «Яблунька» через неможливість дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів укладено договір без застосування електронної системи закупівлі. 3. «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «БК «ОРІОН БІЛД»»? Відповідь: оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА. На підтвердження надаємо копії листів до можливих підрядників та копії відповідій.
Рішеня
12.04.2024 15:46
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 908 030.24 грн.
Замовник:
КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька"
Контактний телефон:
+380934573555
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 908 030.24 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КЗ "Вишневий ЗДО "Яблунька"
Контактний телефон:
+380934573555
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності