Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м.Тернопіль від "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ?Я НАСЕЛЕННЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-26-006783-a
План UA-P-2024-03-25-014940-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.04.2024 15:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
519 643.64 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 598.22 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.03.2024 13:29 до 03.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.03.2024 13:29
до 31.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.03.2024 13:29
до 31.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2024 12:13
до 16.04.2024 16:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2024 11:36
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2024 16:39
до 24.04.2024 15:45
Період уточнень
з 26.03.2024 13:29 до 31.03.2024 00:00
Період оскарження
з 26.03.2024 13:29 до 31.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2024 12:13 до 16.04.2024 16:39
Період кваліфікації
з 03.04.2024 12:13 до 16.04.2024 16:39
Основні параметри
Поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м.Тернопіль
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
519 643.64 грн.
Поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м.Тернопіль
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м.Тернопіль
Очікувана вартість
519 643.64 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2598,22
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.04.2024 11:50
Закінчення аукціону
03.04.2024 12:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м. Тернопіль
Код ДК 021:2015
45212290-5 - Ремонт і технічне обслуговування спортивних об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46003, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Білецька («Циганка»)
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата фактично наданих послуг здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАНЕТА СПОРТУ ПЛЮС"
Пропозиція:
519 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТЗОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Пропозиція:
483 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.04.2024 11:50
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Процків
Електронна пошта
Телефон
380504373301
Замовник
ЄДРПОУ
26428288
Повна назва
"ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ?Я НАСЕЛЕННЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
46023
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
вул.Стуса Василя, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м.Тернопіль
Період вимог/скарг з 10.04.2024 11:36 по 16.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника відкритих торгів з особливостями – Товариства з обмеженою відповідальністю “Будівельна корпорація “РСГ” (ідентифікаційний код в ЄДР 43914609) з предмета закупівлі – поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м. Тернопіль, (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-006783-a), з підстав встановлених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, пунктом 1 “Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пунктом 4 “Відхилення тендерних пропозицій” Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації, пункту 6 “Умови надання послуг” та пункту 7 “Вимоги щодо якості надання послуг” Додатку 1 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до Тендерної документації, а саме: 1) всупереч вимогам встановленим пунктом 1 “Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації Учасником процедури закупівлі не надано Довідку з обслуговуючого банку про відкриття/наявність розрахункового рахунку (згідно з вимогами пункту 1 “Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подається інша інформація та документи, що зазначені в Додатку 5 “Інша інформація та документи, що подаються Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції” до Тендерної документації); 2) для документального підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі надано Довідку №8 від 02.04.2024 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде залучатися до надання послуги, в якій зазначено, що для виконання послуг з поточного ремонту волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м. Тернопіль буде задіяно: вібратор глибинний (ПТМ Х-МАN 2,3 кВт), коток дорожній 41156 ВС (TEREN KB-1000), екскаватор-навантажувач 39639 ВC (JCB 3CX). Проте, Учасник процедури закупівлі не підтвердив наявність техніки, обладнання та устаткування (механізми, пристрої, прилади інструменти тощо) для проведення таких видів робіт як: улаштування фундаментів стовпів бетонних; улаштування сітки; кріплення елементів сітки до стовпів; ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками; улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску, які передбачені в пункті 4 “Технічна специфікація щодо предмету закупівлі” Додатку 1 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до Тендерної документації; 3) вимогами пункту 6 “Умови надання послуг” Додатку 1 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до Тендерної документації передбачено надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа та підтверджуючого документу з відповідною організацією на вивіз/прийом/переробку/утилізацію будівельного сміття. Учасником процедури закупівлі на підтвердження зазначеної вимоги надано Гарантійний лист №18 від 02.04.2024 р. про те, що ТОВ “Будівельна корпорація “РСГ” гарантує після надання послуг з поточного ремонту забезпечити вивезення будівельного сміття та надано скан-копію Договору №067 від 27.03.2024 р. укладеного ТОВ “Будівельна корпорація “РСГ” з ФОП Надкерничним Тарасом Михайловичем (РНОКПП 3297700679) про надання послуг із завантаження та вивезення будівельного сміття вантажним автомобільним транспортом. В пункті 2.3 Договору №067 від 27.03.2024 р. сторони зазначили, що термін надання послуг не повинен перевищувати 2 календарні дні з моменту підписання Договору обома сторонами. Зазначена умова Договору №067 від 27.03.2024 р. дає підстави вважати, що на момент подання Учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції 02.04.2024 р. його умови вже були виконані, а умовами Тендерної документації визначено строки надання послуг з поточного ремонту – не пізніше 31.05.2024 року. Окрім того, Договором №067 від 27.03.2024 р. не передбачено надання послуг на прийом/переробку/утилізацію будівельного сміття, а тільки на вивіз будівельного сміття. Також, згідно витягу з ЄДР одним із видів діяльності Фізичної особи-підприємця Надкерничного Тараса Михайлович (РНОКПП3297700679) є КВЕД 38.11 – Збирання безпечних відходів. З огляду на зазначене, Учасник процедури закупівлі не підтвердив вимоги визначені пунктом 6 “Умови надання послуг” Додатку 1 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до Тендерної документації про укладення договору з відповідною організацією на вивіз/прийом/переробку/утилізацію будівельного сміття після проведення поточного ремонту який має бути проведений не пізніше 31.05.2024 року. 4) всупереч вимогам встановленим пунктом 7 “Вимоги щодо якості надання послуг” Додатку 1 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі не надав гарантійного листа про те, що будівельні матеріали та вироби, конструкції та системи, що застосовуватимуться Учасником процедури закупівлі для проведення поточного ремонту, обладнання, що підлягає встановленню, повинно бути новим, тобто таким що раніше не використовувалося і повністю відповідати вимогам щодо його якості, а також усім технічним вимогам державним стандартам, та мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність; 5) для документального підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №20 від 02.04.2024 р. Всупереч вимогам встановленим пунктом 2.3 Додатку 3 “Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону” (інформація подана в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації), в поз. 6 Довідки №20 від 02.04.2024 р. зазначено, що Беньо Назар Ігорович прийнятий на посаду бетоняра згідно наказу №4 від 14.10.2023 р., проте, до довідки надано наказ №4 від 14 жовтня 2022 року, в якому зазначено про прийняття на роботу з 18.10.2022 р.; 6) всупереч вимогам встановленим пунктом 1 “Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації окремі документи тендерної пропозиції не містять підпису Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбиток печатки, а саме: - Рішення засновника (учасника) №01/11 ТОВ “Будівельна корпорація “РСГ” від 16.11.2020 р. “Про створення товариства з обмеженою відповідальністю”; - Наказ №1 від 19.11.2020 р. ; - Опис документів, що подається заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань “Державна реєстрація створення юридичної особи”, дата формування опису:17.11.2020 р.; - Статут Товариства з обмеженою відповідності “Будівельна корпорація “РСГ”, затверджений Рішенням засновника (учасника) №01/11 Товариства з обмеженою відповідності “Будівельна корпорація “РСГ” від 16 листопада 2020 року; - Рішення №01/03 Власника Товариства з обмеженою відповідності “Будівельна корпорація “РСГ” від 27 березня 2024 року. - Витяг з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 22.03.2024 року за кодом 132789566721. 7) з метою дотримання вимог Тендерної документації (згідно пункту 1 “Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації замовник не вимагає від Учасників процедури закупівлі засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом Учасника процедури закупівлі, якщо такі документи (матеріали та інформація), надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”) Учасником процедури закупівлі на документи, зазначені в пункті 6 цього рішення, які не засвідчені печаткою та його підписом, не накладено електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”, що згідно вимог пункту 1 “Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації є підставою вважати Учасника таким, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
10.04.2024 11:36
-
03.04.2024 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2024 13:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2024 13:29
Період вимог/скарг з 16.04.2024 16:39 по 22.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Переможцем процедури закупівлі з предмета закупівлі – поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м. Тернопіль, що відповідає коду ДК 021:2015:45212290-5:Ремонт і технічне обслуговування спортивних об’єктів (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями присвоєний електронною системою закупівель – UA-2024-03-26-006783-a) – Товариство з обмеженою відповідальністю “Планета спорту плюс” (ідентифікаційний код в ЄДР 41906859), цінова пропозиція якого складає 519 000,00 грн з ПДВ. 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі з предмета закупівлі – предмета закупівлі – поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м. Тернопіль – Товариством з обмеженою відповідальністю “Планета спорту плюс” (ідентифікаційний код в ЄДР 41906859).
Документи кваліфікації
16.04.2024 16:39
Довідка НАЗК
16.04.2024 16:39
-
10.04.2024 11:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2024 13:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.03.2024 13:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимогами пункту 6 “Умови надання послуг” Додатку 1 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до Тендерної документації по процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями з предмета закупівлі – поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м. Тернопіль, затвердженій протоколом №06 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.03.2024 р. (далі – Тендерна документація) передбачено надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа та підтверджуючого документу з відповідною організацією на вивіз/прийом/переробку/утилізацію будівельного сміття. Учасником процедури закупівлі на підтвердження зазначеної вимоги надано Гарантійний лист №4 від 30 березня 2024 року про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю “Планета спорту плюс” гарантує після надання послуг з поточного ремонту забезпечити вивезення будівельного сміття та надано скан-копію Договору №05/03/24 про надання послуг спецтехніки від 30 березня 2024 року укладеного з Приватним підприємством “РЕАМЕДБУД” (код ЄДРПОУ 34786776) про надання послуг по вивезенню та перевезенню будівельного сміття та відходів з території об’єкта – волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м. Тернопіль до місця зберігання або утилізації (пункт 1.1 зазначеного Договору). Проте, в зазначеному гарантійному листі Учасник процедури закупівлі не зазначив, що вивезене будівельне сміття підлягатиме прийому/переробці/утилізації. Також, в Договорі №05/03/24 про надання послуг спецтехніки від 30.03.2024 р. не зазначено, що вивезене будівельне сміття буде прийняте/перероблене/утилізоване. Для документального підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції надано Довідку наявності матеріально-технічної бази №12 від 30 березня 2024 році. Згідно вимог пункту 1.2 Додатку 3 “Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону” до Тендерної документації для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці Учасником процедури закупівлі надаються документи, які підтверджують право власності чи оренди (користування) на техніку, обладнання, устаткування, транспорт, нерухоме майно (офісні, приміщення тощо). Проте, в поданій Довідці наявності матеріально-технічної бази №12 від 30.03.2024 р. та документах, які підтверджують право власності на техніку, обладнання, устаткування, транспорт є ряд невідповідностей, а саме: - в позиції № 4 Довідки №12 від 30.04.2024 р. зазначається, що автомобіль Renault Master є власністю ТОВ “Планета спорту плюс”, при цьому надається Договір фінансового лізингу № 12588/12/21-Г від 09.12.2021 р., про те, що вантажний автомобіль Renault Master є об’єктом лізингу; - не надано документів, що підтверджують право власності на техніку, обладнання, устаткування, що зазначені в поз. № 25, 26 Довідки №12 від 30.04.2024 р.; - не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Fiat Ducato, що зазначений в поз.№11 Довідки №12 від 30.04.2024 р.; - в позиціях №3 та №4 Довідки №12 від 30.04.2024 р. вказано не повне найменування навантажувача фронтального, пилососа, як зазначено у видатковій накладній №74 від 17 грудня 2018 р. та №21 від 05.04.2018 р.; - в позиціях №5, №7, №16, №18 №23, №24 Довідки №12 від 30.04.2024 р. вказані марки техніки, обладнання, устаткування, що не в повній мірі відповідають назвам марки (моделі), зазначених у доданих видаткових накладних. Для усунення виявлених невідповідностей учасник процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю “Планета спорту плюс” повинен подати: 1) гарантійний лист про те, що вивезене будівельне сміття буде прийняте/перероблене/утилізоване та документ, що підтверджує прийом/переробку/утилізацію будівельного сміття; 2) уточнену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде залучатися до надання послуги, складену за формою наведеною в Таблиці 1 Додатку 3 “Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону” до Тендерної документації (при цьому інформація подана в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде залучатися до надання послуги ( найменування, марка (модель)) повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із документами, які підтверджують право власності чи оренди (користування) на техніку, обладнання, устаткування, транспорт; 3) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Fiat Ducato; 4) документи, що підтверджують право власності чи оренди (користування) на техніку, обладнання, устаткування, що зазначені в поз. №25 та №26 Довідки №12 від 30.04.2024 р.
Створено
12.04.2024 16:42
Надати до
13.04.2024 16:42
Договір
UA-2024-03-26-006783-a-b1
Підписаний і діє
Номер
38/04
519 000 грн.
432 500 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2024
Строк дії договору з
24.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м. Тернопіль
Номенклатура
Поточний ремонт волейбольного майданчика по вул. Білецькій («Циганка») м. Тернопіль
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
519 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 травня 2024 р.
Документи договору
24.04.2024 15:45
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
519 643.64 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2024 00:00
Замовник:
"ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ?Я НАСЕЛЕННЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380504373301
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
519 643.64 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2024 00:00
Замовник:
"ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ?Я НАСЕЛЕННЯ" ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380504373301
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності