Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015-5524000-4- Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) від Об"єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві "Киівська міська рада профспілок".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-25-011132-a
План UA-P-2024-03-25-000214-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.04.2024 11:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 900 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 100 грн. (0,09 %)
Вартість подання пропозиції:
6 120 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2024 17:10 до 02.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2024 17:10
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2024 17:10
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2024 00:04
до 09.04.2024 10:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.04.2024 09:12
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2024 10:08
до 16.04.2024 11:36
Період уточнень
з 25.03.2024 17:10 до 30.03.2024 00:00
Період оскарження
з 25.03.2024 17:10 до 30.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2024 00:04 до 09.04.2024 10:08
Період кваліфікації
з 02.04.2024 00:04 до 09.04.2024 10:08
Основні параметри
ДК 021:2015-5524000-4- Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 280 000 грн.
ЛОТ-1 ДК 021:2015-5524000-4- Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Закарпатської області
Назва предмета закупівлі
ЛОТ-1 ДК 021:2015-5524000-4- Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Закарпатської області
Очікувана вартість
7 280 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
36400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Закарпатської області
Код ДК 021:2015
55243000-5 - Послуги дитячих таборів
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Закарпатська область, на території Закарпатської області
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Водограй"
Пропозиція:
7 252 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 620 000 грн.
ЛОТ-2 ДК 021:2015-5524000-4- Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Івано- Франківської області
Назва предмета закупівлі
ЛОТ-2 ДК 021:2015-5524000-4- Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Івано- Франківської області
Очікувана вартість
1 620 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Івано- Франківської області
Код ДК 021:2015
55243000-5 - Послуги дитячих таборів
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область, на території Івано- Франківської області
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРАТ Івано-Франківськтурист
Пропозиція:
1 619 800 грн.
Відповіді на критерії
Нецінові критерії закупівлі
Критерій № : 1
Побутові умови
Назва
Побутові умови
Опис
Список значень
Значення
0 %
Назва
наявність туалету, душової кабіни та умивальника на поверсі
Значення
5 %
Назва
наявність туалету, душової кабіни та умивальника в блоці із двох кімнат
Значення
10 %
Назва
наявність туалету, душової кабіни та умивальника в кімнаті спального корпусу
Критерій № : 2
Наявність стаціонарного плавального басейну
Назва
Наявність стаціонарного плавального басейну
Опис
Список значень
Значення
0 %
Назва
відсутність плавального басейну
Значення
10 %
Назва
наявність плавального басейну
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2024 17:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кифорук Ірина Андріївна
Електронна пошта
Телефон
380442771352
Замовник
ЄДРПОУ
02670408
Назва (англійською мовою)
Trade unions, trade union organizations in the city Kyiv, "The Kiev City Council of Trade Unions"
Повна назва
Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві "Киівська міська рада профспілок"
Повна назва (англійською мовою)
Trade unions, trade union organizations in the city Kyiv, "The Kiev City Council of Trade Unions"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
Вулиця Хрещатик, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ-1 ДК 021:2015-5524000-4- Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Закарпатської області
Період вимог/скарг з 09.04.2024 10:08 по 15.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.04.2024 10:08
Довідка НАЗК
09.04.2024 10:03
-
09.04.2024 09:48
documentType.award.awardNotice
02.04.2024 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 17:10
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 17:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до положень пункту 9 додатку 2.1. до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції учасника необхідно надати “Калькуляцію собівартості витрат перебування однієї особи за один ліжко-день за одну добу за формою зазначеною в Додатку 6 (відповідно вимог законодавства)”. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ “Водограй” (код за ЄДРПОУ 31509552) було надано файли: “калькуляція.pdf.p7s” та “калькуляція.pdf”. Згідно з розрахунками, що надані в калькуляції, вартість витрат на 1 ліжкодень на 1 дитину становить 1300 грн. Сума витрат на 1 дитину на 14 днів становить 18200 грн. Таким чином загальна вартість тендерної пропозиції учасника відповідно до розрахунків, що надані в калькуляції має становити: 1300 грн * 14 днів * 400 путівок = 7 280 000,00 грн. Водночас відповідно до інформації в електронній системі закупівель тендерна пропозиція ТОВ “Водограй” (код за ЄДРПОУ 31509552) становить 7 252 000,00 грн, що не відповідає наданій калькуляції. 2) Відповідно до положень пунктів 17 та 18 додатку 2.1. до тендерної документації передбачено, що в складі тендерної пропозиції учасника необхідно надати: ?17.Інформаційну довідку про укомплектованість працівниками закладу оздоровлення та відпочинку у відповідності Типовим штатним нормативам дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженим наказом Мінсім’ямолодьспорту від 16.04.2009 №1254 (зареєстровано у Мін’юсті 30.04.2009 року за №396/16412), які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору; ?18.Штатний позпис. У разі залучення до роботи сезонних працівників( вихователів) – надати Договір із учбовим , або іншим спеціалізованим закладом”. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ “Водограй” (код за ЄДРПОУ 31509552) було надано файли: “довідка (працівники).pdf.p7s”, “довідка (працівники).pdf”, “штатний розпис 2024.pdf.p7s” та “штатний розпис 2024.pdf”. В наданій Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих № 53 від 01.04.2024 р) в розділі сезонні працівники ТОВ “Водограй” гарантує, що на момент надання послуг він зобов’язується додатково забезпечити наявність (за строковими трудовими або цивільно-правовими договорами) нормативної кількості працівників педагогічного персоналу відповідної кваліфікації. Водночас в довідці не вказано запланованої кількості залучених працівників педагогічного персоналу відповідної кваліфікації за строковими трудовими або цивільно-правовими договорами. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2.1. до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати наступні документи шляхом завантаження до електронної системи закупівель: 1) Калькуляцію собівартості витрат перебування однієї особи за один ліжко-день за одну добу за формою зазначеною в Додатку 6 (відповідно вимог законодавства) та з урахуванням тендерної пропозиції, що була подана учасником. 2) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням запланованої кількості залучених працівників педагогічного персоналу відповідної кваліфікації за строковими трудовими або цивільно-правовими договорами.
Створено
04.04.2024 10:47
Надати до
05.04.2024 10:47
Лот № 2 ЛОТ-2 ДК 021:2015-5524000-4- Послуги центрів і будинків відпочинку. (Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Івано- Франківської області
Період вимог/скарг з 05.04.2024 9:12 по 11.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.04.2024 09:12
Довідка НАЗК
04.04.2024 14:20
-
04.04.2024 13:18
documentType.award.awardNotice
02.04.2024 00:04
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-03-25-011132-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1
1 619 800 грн.
1 619 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.04.2024
Строк дії договору з
12.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
100 (штуки)
Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Івано- Франківської області
Номенклатура
Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Івано- Франківської області
Кількість
100
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
12.04.2024 10:05
-
UA-2024-03-25-011132-a-c2
Підписаний і діє
Номер
2
7 252 000 грн.
7 252 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.04.2024
Строк дії договору з
16.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
400 (штуки)
Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Закарпатської області
Номенклатура
Послуги з відпочинку дітей в дитячих таборах, закладах оздоровлення та відпочинку, дитячі путівки) на території Закарпатської області
Кількість
400
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Підписаний договір
16.04.2024 11:36
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 00:00
Замовник:
Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві "Киівська міська рада профспілок"
Контактний телефон:
380442771352
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 00:00
Замовник:
Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві "Киівська міська рада профспілок"
Контактний телефон:
380442771352
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності