Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV): 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Канцелярські товари (Теки для керівництва)) від ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-25-003804-a
План UA-P-2024-03-25-004848-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.04.2024 10:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
80 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2024 11:39 до 02.04.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2024 11:39
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2024 11:39
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2024 17:03
до 04.04.2024 13:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2024 13:21
до 10.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2024 13:21
до 19.04.2024 10:31
Період уточнень
з 25.03.2024 11:39 до 30.03.2024 00:00
Період оскарження
з 25.03.2024 11:39 до 30.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2024 17:03 до 04.04.2024 13:21
Період кваліфікації
з 02.04.2024 17:03 до 04.04.2024 13:21
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV): 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Канцелярські товари (Теки для керівництва))
Закупівля проводиться за процедурою відкритті торги з особливостями відповідно до п. 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 000 грн.
ДК 021:2015 (CPV): 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Канцелярські товари (Теки для керівництва))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV): 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Канцелярські товари (Теки для керівництва))
Примітки
Закупівля проводиться за процедурою відкритті торги з особливостями відповідно до п. 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Очікувана вартість
16 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Теки для керівництва
Код ДК 021:2015
22852000-7 - Теки
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69041, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, буд. 12
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником шляхом банківського переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі, на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних (видаткової накладної), оформлених (оформленої) без застережень, та рахунку-фактури.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кутенкова О.О.
Пропозиція:
16 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2024 11:40
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скомароха Олександра
Електронна пошта
Телефон
0954938741
Замовник
ЄДРПОУ
44005647
Повна назва
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Поштовий індекс
69041
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Сергія Синенка, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV): 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Канцелярські товари (Теки для керівництва))
Період вимог/скарг з 04.04.2024 13:21 по 10.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2024 13:22
Довідка НАЗК
04.04.2024 13:21
-
Пропозиція, що перемогла
02.04.2024 17:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 11:39
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності вимогам Замовника: 1.1.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ?пп. 1 п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації (далі - Додаток № 1)): - у Додатку № 1 у кваліфікаційному критерію «1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» зазначено: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015 (CPV): 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя. Зазначена довідка відсутня у тендерній пропозиції Учасника. - у Додатку № 1 у кваліфікаційному критерію «1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» зазначено: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.2. не менше 1 скан-копії з оригіналу договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма додатками до нього, додатковими угодами та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі). Скан-копії з оригіналу договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма додатками до нього, додатковими угодами та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі) відсутні у тендерній пропозиції Учасника. - у Додатку № 1 у кваліфікаційному критерію «1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» зазначено: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Лист-відгук (або рекомендаційний лист) повинен мати вихідний номер та дату складання, бути скріплений печаткою контрагента (за наявності). Лист-відгук відсутній у тендерній пропозиції Учасника. -пп. 2 п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації, далі – Додаток № 2). Абз. 4 п. 1 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)  вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, зазначено: Учасник  повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Зазначена довідка відсутня у тендерній пропозиції Учасника. -пп. 3 п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджують відповідність предмета закупівлі згідно з Додатком № 3 до тендерної документації (далі – Додаток № 3). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, згідно з Додатком № 3, подана без вихідного номера та дати складання. Також, довідка подана не на фірмовому бланку Учасника. У примітках Додатку № 1 до тендерної документації зазначено: Всі довідки, що подаються Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (у разі її використання). Зазначена довідка подана без вихідного номера та дати складання. Також, довідка подана не на фірмовому бланку Учасника. -абз. 4 (8.3) пп. 8 Інші документи та матеріали, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією тендерною документацією п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: довідка довільної форми, що містить інформацію про використання/не використання печатки в господарській діяльності. Зазначена довідка відсутня у тендерній пропозиції Учасника. 1.2.Перелік виявлених невідповідностей: - надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - надати не менше 1 скан-копії з оригіналу договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма додатками до нього, додатковими угодами та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі); - надати лист-відгук (або рекомендаційний лист) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Лист-відгук (або рекомендаційний лист) повинен мати вихідний номер та дату складання, бути скріплений печаткою контрагента (за наявності); - надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах; - надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, згідно з Додатком № 3, з урахуванням, що всі довідки, які подаються Учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності), із зазначенням прізвища та ініціалів уповноваженої особи Учасника, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та скріплені печаткою Учасника (у разі її використання); - надати довідку довільної форми, що містить інформацію про використання/не використання печатки в господарській діяльності. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідки, які зазначені у п. 1.2.
Створено
03.04.2024 11:28
Надати до
04.04.2024 11:28
Договір
UA-2024-03-25-003804-a-a1
Підписаний і діє
Номер
17-24
16 000 грн.
16 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.04.2024
Строк дії договору з
18.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
6 (штуки)
Теки для керівництва
Номенклатура
Теки для керівництва
Кількість
6
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.04.2024 10:31
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 17:00
Замовник:
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0954938741
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 17:00
Замовник:
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0954938741
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності