Показати схожі тендери

Закупівля Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ"ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-25-002129-a
План UA-P-2024-03-11-014694-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.04.2024 10:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 265 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 326.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.03.2024 10:33 до 02.04.2024 02:00
Завершено
Період уточнень
з 25.03.2024 10:33
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.03.2024 10:33
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2024 15:33
до 15.04.2024 14:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2024 11:13
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2024 14:28
до 23.04.2024 10:57
Період уточнень
з 25.03.2024 10:33 до 30.03.2024 00:00
Період оскарження
з 25.03.2024 10:33 до 30.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2024 15:33 до 15.04.2024 14:28
Період кваліфікації
з 03.04.2024 15:33 до 15.04.2024 14:28
Основні параметри
Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція»
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 265 250 грн.
Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція»
Назва предмета закупівлі
Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція»
Очікувана вартість
2 265 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11326,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.04.2024 15:04
Закінчення аукціону
03.04.2024 15:33
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 124 (штуки)
Липа
Опис предмета закупівлі
Липа
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
124
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 900 (штуки)
Вівсяниця
Опис предмета закупівлі
Вівсяниця
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
900
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 280 (штуки)
Війник
Опис предмета закупівлі
Війник
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
280
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 1 550 (штуки)
Імперата
Опис предмета закупівлі
Імперата
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
1 550
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 1 400 (штуки)
Ліріопе мускарі
Опис предмета закупівлі
Ліріопе мускарі
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
1 400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 1 050 (штуки)
Міскантус
Опис предмета закупівлі
Міскантус
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
1 050
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №7 230 (штуки)
Пенісетум лисохвостовий
Опис предмета закупівлі
Пенісетум лисохвостовий
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
230
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №8 300 (штуки)
Просо прутоподібне
Опис предмета закупівлі
Просо прутоподібне
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №9 1 400 (штуки)
Щучник дернистий
Опис предмета закупівлі
Щучник дернистий
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
1 400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Дончук Віталій Артурович
Пропозиція:
1 683 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АГРІТЕК
Пропозиція:
2 194 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 688 670 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.04.2024 15:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.03.2024 10:41
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Долюк Катерина Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
+380676369552
Замовник
ЄДРПОУ
31806913
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Поштовий індекс
03061
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ НОВОПОЛЬОВА, будинок 95
Кваліфікація
Лот № 1 Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція»
Період вимог/скарг з 08.04.2024 11:13 по 14.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель)»; Також - Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи шляхом завантаження скан-копій придатних для машино зчитування або електронних документів в електронну систему закупівель)» Учасником же надано Додаток 1 Специфікація до аналогічного договору №01/24 від 03.03.24р. у вигляді фото, що не є електронним документом та скан-копією. 2. У Додатку 1 до тендерної документації «Цінова пропозиція» зазначено: «Увага! Дану форму пропозиції переможець додатково подає в електронному вигляді у строк, що не перевищує одного робочого дня після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції» Учасником не надано документ «Цінова пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації), складеного за результатами проведеного аукціону, згідно вище вказаної вимоги.
Документи кваліфікації
08.04.2024 11:12
-
Повідомлення про рішення
03.04.2024 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 10:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 10:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: - не надано лист-гарантію в довільній формі від учасника про те, що учасник підтверджує надати можливість замовнику, до моменту підписання договору, перевірити чи в повному обсязі садивний матеріал та відповідність асортименту технічним умовам, що є предметом закупівлі (п.2 Розділу V тендерної документації). Необхідно надати лист-гарантію в довільній формі від учасника про те, що учасник підтверджує надати можливість замовнику, до моменту підписання договору, перевірити чи в повному обсязі садивний матеріал та відповідність асортименту технічним умовам, що є предметом закупівлі. - надана скан-копія видаткової, що не містить інформації, яка дозволяє ідентифікувати щодо якого договору надана видаткова. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації - документи, що свідчать про виконання договору, повинні містити дані, що дають змогу ідентифікувати щодо якого договору вони надані (номер та дата договору, назва замовника, ЄДРПОУ замовника, тощо.) Наголошуємо: За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. Учаснику необхідно оновити усю інформацію про виконання аналогічного договору (довідка, складена учасником у довільній формі, про повне виконання щонайменше одного аналогічного договору; копії всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного в довідці, складеної учасником у довільній формі, про виконання щонайменше одного аналогічного договору*, разом з копіями документів, що підтверджують повне виконання договору (видаткові накладні/акти приймання-передачі або інші документи щодо кожного з договорів, що підтверджує отримання товарів). - учасник надає довідку вих.№34 від 30.03.2024, в якій зазначено, що учасник виконав зобов’язання за раніше укладеними договорами із замовником, а у довідці вих.№04 від 30.03.2024 учасник зазначає, що не співпрацював раніше із замовником. Документ необхідно привести у відповідність. - не вірно вказані розрахунки цінової пропозиції. Привести документ у відповідність.
Створено
04.04.2024 16:16
Надати до
05.04.2024 16:16
Період вимог/скарг з 10.04.2024 10:40 по 16.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1.Учасником не надано виправлений документ «Цінова пропозиція». Вимога не виконана. «Цінова пропозиція» відсутня в переліку виправлених, протягом 24 годин, документів. 2.Учасником не надано документ «Цінова пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації), складеного за результатами проведеного аукціону, згідно вище вказаної вимоги.
Документи кваліфікації
10.04.2024 10:40
-
Повідомлення про рішення
08.04.2024 11:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 10:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 10:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: - не надано - лист-гарантію щодо дотримання у своїй діяльності вимог Законів України «Про санкції»; «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»; «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанов Кабінету Міністрів «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015 № 1035; «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, рішень Ради національної безпеки і оборони України про санкції та розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.03.2022 № 245-р «Про внесення пропозицій щодо застосування секторальних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до Російської Федерації»; - надана довідка, складена учасником у довільній формі, про повне виконання щонайменше одного аналогічного договору, в якій вказано номер, що не відповідає жодному наданому аналогічному договору; - надано скан-копію аналогічного договору №183 від 13.10.2023 року, скан-копію видаткової накладної та довідку, складену учасником у довільній формі, про повне виконання щонайменше одного аналогічного договору, де вказано що цей договір виконано в повному обсязі, але документальне підтвердження повного його виконання відсутнє. - надана «Цінова пропозиція», загальну суму якої прописом вказано не вірно - надано гарантійний лист, в якому Постачальник зобов’язується за свій рахунок забезпечити заміну продукції, яка протягом 30 діб з моменту її висаджування у відкритий грунт загинула чи набула незадовільного якісного стану, або відшкодувати її вартість. Даний лист не відповідає вимогам тендерної документації, так як за вимогою Постачальник зобов’язаний замінити загиблий посадковий матеріал за власний рахунок протягом року з дати постачання товару. - надано довідку Про витрати учасника тендера, що до ціни предмета закупівлі цього тендера (торгів) входять витрати які пов’язані з підготовкою та подачею документів тендерної пропозиції для участі в аукціоні, а також на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару закупівлі даного виду, згідно технічних вимог і специфікації торгів. Дана довідка цілком і повністю суперечить вимогам тендерної документації. Так як, згідно п.2 Інша інформація, розділу V. Оцінка тендерної пропозиції чітко вказано, що будь-які витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів торгів. Привести документ у відповідність.
Створено
08.04.2024 16:36
Надати до
09.04.2024 16:36
Період вимог/скарг з 15.04.2024 14:28 по 21.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2024 14:28
Довідка НАЗК
15.04.2024 14:28
-
Повідомлення про рішення
10.04.2024 10:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 10:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.03.2024 10:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: не надано гарантійний лист, що посадковий матеріал повинен бути вирощений в контейнері не менше 2 років. Необхідно надати лист-гарантію, що посадковий матеріал вирощений в контейнері не менше 2 років.
Створено
11.04.2024 16:42
Надати до
12.04.2024 16:42
Договір
UA-2024-03-25-002129-a-a1
Підписаний і діє
Номер
112/2024
2 194 500 грн.
1 828 750 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2024
Строк дії договору з
22.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
124 (штуки)
Липа
Номенклатура
Липа
Кількість
124
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
900 (штуки)
Вівсяниця
Номенклатура
Вівсяниця
Кількість
900
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
280 (штуки)
Війник
Номенклатура
Війник
Кількість
280
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 550 (штуки)
Імперата
Номенклатура
Імперата
Кількість
1 550
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 400 (штуки)
Ліріопе мускарі
Номенклатура
Ліріопе мускарі
Кількість
1 400
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 050 (штуки)
Міскантус
Номенклатура
Міскантус
Кількість
1 050
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
230 (штуки)
Пенісетум лисохвостовий
Номенклатура
Пенісетум лисохвостовий
Кількість
230
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
300 (штуки)
Просо прутоподібне
Номенклатура
Просо прутоподібне
Кількість
300
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 400 (штуки)
Щучник дернистий
Номенклатура
Щучник дернистий
Кількість
1 400
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.04.2024 10:56
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-30-000026
Дата створення проекту
30.04.2024 11:31
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
30.04.2024 12:49
Дата завершення моніторингу
22.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.04.2024 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-03-25-002129-a 25.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.04.2024 00:00
Документи рішення
30.04.2024 12:49
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
02.05.2024 16:50
Орган перевірки
08.05.2024 00:00
Документи повідомлення
02.05.2024 16:51
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» здійснювалось згідно п. 8.2. Підбір і підготовка посадкового матеріалу. Розділу 8. Створення зелених насаджень «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України 10.04.2006 N 105 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 р. за N 880/12754. Вимоги до якості саджанців дерев і та чагарників викладені в державних стандартах. Саджанці мають бути здоровими, без зовнішніх ознак пошкоджень - механічних чи хворобами, а також мати цілком визрілі бруньки і здерев'янілі пагони. Коренева система рослин має бути розвинутою, особливо її мичкувата частина з усмоктувальними корінчиками. Стандартами для листяних дерев повинні бути такі параметри саджанців: висота і діаметр штамба; діаметр штамба на висоті 1,3 м; кількість скелетних гілок; діаметр і довжина кореневої системи. Саджанці залежно від розмірів і віку можуть бути з оголеною кореневою системою, із глибою ґрунту різної величини, які також регламентує стандарт. Стандартами для саджанців чагарників визначаються такі параметри: висота; довжина кореневої системи; симетричність крони; симетричний штамб. Посадковий матеріал квіткової продукції має бути здоровим, не допускається наявність механічних пошкоджень, гнилі, плісняви, наявність шкідників або ознак хвороб. Посадковий матеріал дерев та чагарників, який висаджується на озеленювальних територіях населених пунктів, повинен відповідати державним стандартам. Разом з тим, враховуючи проблематику у догляді за деревами та чагарниками та переслідуючи мету максимальної приживлюваності саджанців перевага надається посадковому матеріалу з глибою ґрунту (контейнер). Для виконання виробничої програми з озеленення було заплановано придбання квіткової продукції на загальну очікувану вартість – 1 500,00 тис. грн. Для проведення господарської (підрядної) діяльності підприємства був передбачений орієнтовний перелік саджанців дерев на загальну очікувану вартість – 818 400,00 грн. Дані кошти призначені для оновлення зеленої зони в Солом’янському районі м. Києва, виконання виробничої програми підприємства на 2024 рік та Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2022-2025, затвердженої Рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 №2728/2769. Очікувана вартість визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, за результатами порівняння ринкових цін шляхом отримання комерційних пропозицій із заявленим переліком та технічними характеристиками. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), тому не публікує на власному веб-сайті дану інформацію, але з метою дотримання принципів прозорості в сфері публічних закупівель та відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» було розміщено матеріали щодо проведення відкритих торгів з особливостями закупівлі Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» на офіційному веб-порталі «Київаудит» з обґрунтуванням якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, доцільності закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості.
Рішеня
03.05.2024 15:03
Замовник
Документи повідомлення
03.05.2024 15:04
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
1. Виходячи з наданих Замовником пояснень від 03.05.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 02.05.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема комерційні пропозиції, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації. 2. Яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 5 Розділу 3 тендерної документації в частині надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
13.05.2024 14:36
Орган перевірки
17.05.2024 00:00
Документи повідомлення
13.05.2024 14:38
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту, а саме: Для підтвердження визначення очікуваної вартості закупівлі надаємо комерційні пропозиції. На відповідність Переможця вимогам п.5 Розділу 3 тендерної документації в частині надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення надаємо пояснення: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями). Зазначена вимога: «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність / відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформована не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, на керівника учасника / фізичну особу, яка є учасником», вказана на випадок, якщо доступ до інформації закритий відповідно до постанови КМУ від 12.03.2022 № 263. Це чітко зазначено у тендерній документації, а саме: «*З 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану.» (п.п.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації). Враховуючи, що станом на дату оголошення закупівлі за предметом - Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» та на дату перевірки контрагента, доступ до реєстру є вільним, Замовник самостійно перевірив інформацію щодо п.п.3 п.47 Особливостей.
Рішеня
15.05.2024 09:50
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 265 250 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 02:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Контактний телефон:
+380676369552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 265 250 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 02:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Контактний телефон:
+380676369552
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності