Показати схожі тендери

Закупівля Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання від КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-22-010328-a
План UA-P-2024-03-22-010492-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.04.2024 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 609 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
192 180 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.03.2024 16:04 до 01.04.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 22.03.2024 16:04
до 29.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.03.2024 16:04
до 29.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.04.2024 09:03
до 02.04.2024 12:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.04.2024 12:23
до 08.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.04.2024 12:23
до 11.04.2024 15:55
Період уточнень
з 22.03.2024 16:04 до 29.03.2024 00:00
Період оскарження
з 22.03.2024 16:04 до 29.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.04.2024 09:03 до 02.04.2024 12:23
Період кваліфікації
з 01.04.2024 09:03 до 02.04.2024 12:23
Основні параметри
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 609 000 грн.
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання
Назва предмета закупівлі
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання
Очікувана вартість
9 609 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
192180,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 8 (штуки)
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Опис предмета закупівлі
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Код ДК 021:2015
32581000-9 - Обладнання для передачі даних
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69121, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Товариська, буд. 47
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Опис предмета закупівлі
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Код ДК 021:2015
32581000-9 - Обладнання для передачі даних
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69121, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Товариська, буд. 47
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Опис предмета закупівлі
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Код ДК 021:2015
32581000-9 - Обладнання для передачі даних
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69121, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, : вул. Товариська, буд. 47
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту поставки Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТАП УКРАЇНА"
Пропозиція:
9 500 414.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.03.2024 16:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бурмістров Кирило Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380974526056
Сайт:
http://teploseti.zp.ua
Замовник
ЄДРПОУ
32121458
Повна назва
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Поштовий індекс
69091
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137
Кваліфікація
Лот № 1 Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання
Період вимог/скарг з 02.04.2024 12:23 по 08.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
Договір
UA-2024-03-22-010328-a-c1
Підписаний і діє
Номер
336/2024/Т
9 500 414.4 грн.
7 917 012 грн.
З ПДВ
Підписано
11.04.2024
Строк дії договору з
11.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
8 (штуки)
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Номенклатура
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Кількість
8
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 (штуки)
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Номенклатура
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Кількість
3
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Номенклатура
Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar
Кількість
2
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
11.04.2024 15:55
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-19-000065
Дата створення проекту
19.04.2024 13:53
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
19.04.2024 15:20
Дата публікації висновку про результати
29.04.2024 15:54
Дата завершення усунення порушень
03.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
11.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 920-76-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.04.2024 № 21-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19.04.2024 № 21-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-03-22-010328-a 22.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.04.2024 00:00
Документи рішення
19.04.2024 15:20
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 14.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладення договору, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОНЦЕРН «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи № 103 від 22.03.2024 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АНТАП УКРАЇНА» (далі – ТОВ «АНТАП УКРАЇНА»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 02 квітня 2024 року; договір про закупівлю № 336/2024/Т від 11.04.2024, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24.04.2024 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII) та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АНТАП УКРАЇНА» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладення договору, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.04.2024 00:00
Дата публікації
29.04.2024 15:54
Документи висновку
29.04.2024 15:54
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Станції для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-010328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.04.2024 10:43
Орган перевірки
26.04.2024 00:00
Документи повідомлення
22.04.2024 10:44
-
Відповідь
Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі станцій для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту. 1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості. Джерело фінансування Закупівлі є власний бюджет – кошти від господарської діяльності підприємства. Витрати на Закупівлю включені в структуру економічно обгрунтованого тарифу та затверджені згідно чинного законодавства. Закупівля здійснюється для виконання інвестиційних програм Концерну «МТМ 2022-2023 та 2023-2024 р., що розроблені на підставі Закону України “Про теплопостачання”, “Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання, ліцензування діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації”, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 19.08.2020 №191, інших законодавчих актів України у сфері теплопостачання та енергозбереження. Інвестиційну програму Концерну «Міські теплові мережі» на 2022-2023 роки зі змінами погоджено рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради №608 від 01.11.2023. Інвестиційну програму КОНЦЕРНУ “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” на 2023-2024 роки зі змінами погоджено рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради №759 від 15.12.2023. Згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 09.08.2018р. №206 «Про затвердження Порядку оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку» вузли комерційного обліку мають бути оснащені обладнанням для дистанційного передавання результатів вимірювання. Під час визначення очікуваної вартості Концерн «Міські теплові мережі» (далі-Замовник) завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та має розроблену на підприємстві (на основі Примірної методики) методику проведення моніторингу цін на товари, роботи та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на умовах, визначених Замовником, та з урахуванням технічних вимог до предмета закупівлі Замовника. Згідно із Примірною методикою очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю станцій для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar згідно ДК 021:2015 код 32580000-2 Інформаційне обладнання (далі-Закупівля) були надіслані запити до потенційних постачальників, з урахуванням технічних вимог до предмета закупівлі (додаються), та отримані відповідні пропозиції від ТОВ «ВФ «Езант», ТОВ «Інвест-Ві» та ТОВ «Антап Україна» (додаються). На основі отриманих пропозицій Замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (конкурентний лист №141_КЛ1 (додається). 2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Основними лічильниками тепла, що встановлені на теплових вводах споживачів Замовника є прилади Sharky 775 та Skylare виробництва Diehl Metering. Ці лічильники мають вбудовані, сертифіковані в Україні радіомодулі для забезпечення передачі даних по стандарту Wireless M-Bus (WMBus). Існуюче та використовуване Замовником програмне забезпечення IZAR@NET 2 надає усі основні можливості для ефективної обробки даних обліку та легке управління зчитуванням даних з лічильників Sharky та Skylare через фіксовану мережу (Fixed Network) або радіоканал Walk-By/Drive-By і працює з вищевказаним обладнанням. Обґрунтування технічних та якісних характеристик станцій для прийому радіотелеграм від теплолічильників Sharky, Scylar здійснено на підставі паспортних даних існуючого обладнання, яке впроваджене на основі «Консультаційного звіту по впровадженню Системи Дистанційного Збору Даних лічильників тепла м. Запоріжжя» і вже працює у Концерні «Міські теплові мережі»» в одному з районів міста. Для забезпечення синхронної роботи в єдиній системі дистанційного збору даних лічильників тепла м. Запоріжжя, спроможності роботи в програмному комплексі IZAR@NET 2, збереження однотипності та взаємозамінності компонентів обладнання при необхідності, спрощення та здешевлення в подальшому обслуговуванні та придбання комплектуючих на усе однотипне обладнання, встановлені такі технічні та якісні характеристики обладнання з урахуванням уже використовуваного Замовником в даній системі устаткування. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного обладнання.
Рішеня
24.04.2024 14:13
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 609 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2024 09:00
Замовник:
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Контактний телефон:
380974526056
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 609 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2024 09:00
Замовник:
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Контактний телефон:
380974526056
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності