Показати схожі тендери

Закупівля Ворота промислові секційні Karsten, згідно ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби від 6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-22-007061-a
План UA-P-2024-03-22-008533-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.04.2024 10:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
350 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.03.2024 13:53 до 02.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.03.2024 13:53
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.03.2024 13:53
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2024 15:14
до 08.04.2024 08:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2024 08:36
до 14.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.04.2024 08:36
до 22.04.2024 10:17
Період уточнень
з 22.03.2024 13:53 до 30.03.2024 00:00
Період оскарження
з 22.03.2024 13:53 до 30.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2024 15:14 до 08.04.2024 08:36
Період кваліфікації
з 02.04.2024 15:14 до 08.04.2024 08:36
Основні параметри
Ворота промислові секційні Karsten, згідно ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
350 000 грн.
Ворота промислові секційні Karsten, згідно ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби
Назва предмета закупівлі
Ворота промислові секційні Karsten, згідно ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби
Очікувана вартість
350 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.04.2024 14:45
Закінчення аукціону
02.04.2024 15:14
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (Одиниця)
Ворота №1 промислові секційні, глухі з вікнами (3870х3950)
Опис предмета закупівлі
Ворота №1 промислові секційні, глухі з вікнами (3870х3950)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.05.2024 00:00
Позиція : №2 1 (Одиниця)
Ворота №2 промислові секційні, з фірткою, з вікнами (3850 х 3970)
Опис предмета закупівлі
Ворота №2 промислові секційні, з фірткою, з вікнами (3850 х 3970)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.05.2024 00:00
Позиція : №3 1 (Одиниця)
Ворота №3 промислові секційні, з фірткою, з вікнами (3510 х 3940)
Опис предмета закупівлі
Ворота №3 промислові секційні, з фірткою, з вікнами (3510 х 3940)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПОЛІЩУК МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
320 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПОЛОНСЬКИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
322 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
319 950 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.04.2024 14:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.03.2024 11:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексійчук Ольга Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380967615856
Замовник
ЄДРПОУ
38281967
Назва (англійською мовою)
6 derzhavnii pozhezhno-ryatuvalnii zagin Golovnogo upravlinnya Derzhavnoyi sluzhbi Ukrayini z nadzvichainih situacii u Cherkaskii oblasti
Повна назва
6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області
Повна назва (англійською мовою)
6 derzhavnii pozhezhno-ryatuvalnii zagin Golovnogo upravlinnya Derzhavnoyi sluzhbi Ukrayini z nadzvichainih situacii u Cherkaskii oblasti
Поштовий індекс
19700
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Золотоноша
Адреса
вулиця Шевченка, будинок 105А
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота промислові секційні Karsten, згідно ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби
Період вимог/скарг з 08.04.2024 8:36 по 14.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2024 08:36
Довідка НАЗК
08.04.2024 08:36
-
documentType.award.awardNotice
02.04.2024 15:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.03.2024 13:53
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.03.2024 13:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 22 березня 2024 року №30 оголошено проведення відкритих торгів з особливостями, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі - Особливості) із внесенням змін до тендерної документації відповідно до рішення уповноваженої особи від 28 березня 2024 року №32 за предметом закупівлі Ворота промислові секційні Karsten, згідно ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби, унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-03-22-007061-a (надалі - Закупівля). Відповідно до пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу III Тендерної документації, зокрема Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією, враховуючи вимоги Замовника до предмету закупівлі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (нова редакція від 28.03.2024 року). Відповідно до внесених змін до тендерної документації від 28 березня 2024 року в Додатку 3 до тендерної документації, зокрема: в першому абзаці «Для підтвердження вимог Учасник у складі пропозиції надає», а саме: було: - копії оригіналів документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат (паспорт) якості/ відповідності на виріб (товар) (виданий Державним органом стандартизації, метрології та сертифікації України або Міністерством економічного розвитку і торгівлі України)/ чи якісне посвідчення/ чи декларація виробника/ чи висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зразки або матеріали з яких вони виготовлені/ чи інші документи, що підтверджують якість товару, що передбачені чинним законодавством України), які мають бути дійсні на дату розкриття цінових пропозицій. (Документ, що посвідчує якість товарів іноземного походження, надавати з перекладом українською мовою.). стало: - «копії оригіналів документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат (паспорт) якості/ відповідності на виріб (товар) (виданий Державним органом стандартизації, метрології та сертифікації України або Міністерством економічного розвитку і торгівлі України)/ чи якісне посвідчення/ чи декларація виробника/ чи висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зразки або матеріали з яких вони виготовлені/ чи інші документи, що підтверджують якість товару, що передбачені чинним законодавством України), які мають бути дійсні на дату розкриття цінових пропозицій. (Документ, що посвідчує якість товарів іноземного походження, надавати з перекладом українською мовою)» на підставі вищевикладеного та, в ході детального розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сідлецький Андрій Валерійович (ЄДРПОУ 3062803319) Замовником виявлено наступні невідповідності та відсутність інформації, зокрема: 1) поданий ним документ №18 Технічні, якісні характеристики (Вих. №18 від 01.04.2024) Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до предмета закупівлі Ворота промислові секційні Karsten, код ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби без внесених змін у в першому абзаці «Для підтвердження вимог Учасник у складі пропозиції надає», тобто стара редакція, вимоги які затверджені рішенням уповноваженої особи від 22 березня 2024 року №30 року: - надати оновлений (зі змінами від 28 березня 2024 року) Додаток 3 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до предмета закупівлі Ворота промислові секційні Karsten, код ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби; 2) Додатком 3 до тендерної документації передбачено наступне, що: «Переможець закупівлі обов’язково перед укладенням договору повинен здійснити виїзди на об’єкти та зробити уточнені заміри воріт, що будуть вказані в Додатку № 1 до Договору. На підтвердження вказаної вимоги Учасник в складі пропозиції повинен надати лист- погодження». Зазначений лист-погодження – відсутній. : - надати відповідний лист- погодження; 3) інформація відповідно до підпункту 10 пункту 1 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції подана без внесених змін (затверджені Постановою КМУ від 09 лютого 2024 року №131 до Постанови 1178 Особливостей): - надати оновлену інформацію відповідно до підпункту 10 пункту 1 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації згідно вимог чинного законодавства, а саме: «інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)»; 4) у поданій формі тендерної пропозиції учасником не зазначено зразок підпису в пункті 9 та пункті 12 Додатку 1 до тендерної документації: – надати оновлену форму тендерної пропозиції зі зразками підпису у відповідних пунктах; 5) в тендерній пропозиції учасника відсутня інформація відповідно до підпункту 11 пункту 1 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме: - довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) відповідно до статті 29 Закону (положення частини другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене Учасник повинен надати відповідну інформацію на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин, згідно вимог чинного законодавства.
Створено
04.04.2024 15:22
Надати до
05.04.2024 15:22
Договір
UA-2024-03-22-007061-a-c1
Підписаний і діє
Номер
319
319 950 грн.
319 950 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.04.2024
по
31.07.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ворота №1 промислові секційні, глухі з вікнами (3870х3950)
Номенклатура
Ворота №1 промислові секційні, глухі з вікнами (3870х3950)
Кількість
1
Одиниця виміру
одиниця
Ціна за одиницю
93 611.42
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
10 травня 2024 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ворота №2 промислові секційні, з фірткою, з вікнами (3850 х 3970)
Номенклатура
Ворота №2 промислові секційні, з фірткою, з вікнами (3850 х 3970)
Кількість
1
Одиниця виміру
одиниця
Ціна за одиницю
116 989.68
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
10 травня 2024 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ворота №3 промислові секційні, з фірткою, з вікнами (3510 х 3940)
Номенклатура
Ворота №3 промислові секційні, з фірткою, з вікнами (3510 х 3940)
Кількість
1
Одиниця виміру
одиниця
Ціна за одиницю
109 348.9
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
10 травня 2024 р.
Документи договору
Підписаний договір
22.04.2024 10:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 00:00
Замовник:
6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області
Контактний телефон:
380967615856
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 00:00
Замовник:
6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області
Контактний телефон:
380967615856
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності