Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення в Немишлянському районі м. Харкова від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-21-013078-a
План UA-P-2024-03-21-008067-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.05.2024 16:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
193 936.82 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
969.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2024 19:49 до 29.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2024 19:49
до 26.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2024 19:49
до 26.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.03.2024 15:00
до 06.05.2024 10:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2024 14:16
до 12.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2024 10:57
до 14.05.2024 16:10
Період уточнень
з 21.03.2024 19:49 до 26.03.2024 00:00
Період оскарження
з 21.03.2024 19:49 до 26.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.03.2024 15:00 до 06.05.2024 10:57
Період кваліфікації
з 29.03.2024 15:00 до 06.05.2024 10:57
Основні параметри
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення в Немишлянському районі м. Харкова
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
193 936.82 грн.
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення в Немишлянському районі м. Харкова
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення в Немишлянському районі м. Харкова
Очікувана вартість
193 936.82 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
969,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.03.2024 14:31
Закінчення аукціону
29.03.2024 15:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення в Немишлянському районі м. Харкова
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
Пропозиція:
180 014.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ"
Пропозиція:
155 149.46 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІНЖНАЛАДКА"
Пропозиція:
147 597.84 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.03.2024 14:31
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярослава Біляєва
Електронна пошта
Телефон
+380577607257
Замовник
ЄДРПОУ
34467793
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Конторська, 35
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення в Немишлянському районі м. Харкова
Період вимог/скарг з 25.04.2024 14:16 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2024 14:16
Довідка НАЗК
25.04.2024 14:16
-
Звіт про оцінку
Звіт про оцінку
29.03.2024 15:01
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.05.2024 14:29 по 07.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.05.2024 14:29
-
Звіт про оцінку
01.05.2024 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 19:35
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 19:35
Період вимог/скарг з 06.05.2024 10:57 по 12.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2024 10:57
Довідка НАЗК
06.05.2024 10:57
-
Звіт про оцінку
01.05.2024 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 19:35
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 19:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 тендерної документації вимагається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: зазначений у довідці договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками, акт/и з підписами обох сторін. Учасником надано: - довідка про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі, де міститься інформація щодо договору №55/22/ОЗ/ПС від 14.01.2022 року з управлінням освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради; - договір №55/22/ОЗ/ПС від 14.01.2022 року з управлінням освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради вартістю з урахування додаткових угод 71413, 44 грн.; - лист –відгук по договору №55/22/ОЗ/ПС від 14.01.2022 року з управлінням освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради; - зВІТ про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-24-007164-b Дата формування звіту: 02 січня 2023 на суму 71 413,44 грн. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати договір (договори) в повному обсязі з усіма додатками, акт/и з підписами обох сторін. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2 розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього Учасником надано лист-розяснення щодо неподання документів, в якому не зазначено про неподання наступних документів: у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. Витяг платника єдиного податку, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій; доручення (довіреність) керівника учасника; Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 2 розділу 5 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати лист-роз’яснення щодо неподання вказаних документів.
Створено
02.05.2024 15:49
Надати до
03.05.2024 15:49
Угоди
UA-2024-03-21-013078-a-c2
Підписаний і діє
Номер
13-ВТ/24
155 149.46 грн.
129 291.22 грн.
З ПДВ
Підписано
13.05.2024
Строк дії договору з
13.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення в Немишлянському районі м. Харкова
Номенклатура
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення в Немишлянському районі м. Харкова
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
14.05.2024 16:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
193 936.82 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380577607257
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
193 936.82 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380577607257
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності