Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла) від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-21-011719-a
План UA-P-2024-03-21-014298-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.05.2024 11:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
154 576 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 545.76 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.03.2024 16:32 до 02.04.2024 14:00
Завершено
Період уточнень
з 21.03.2024 16:32
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.03.2024 16:32
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.04.2024 12:23
до 23.04.2024 16:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2024 16:59
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.04.2024 16:20
до 08.05.2024 11:26
Період уточнень
з 21.03.2024 16:32 до 30.03.2024 00:00
Період оскарження
з 21.03.2024 16:32 до 30.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 03.04.2024 12:23 до 23.04.2024 16:20
Період кваліфікації
з 03.04.2024 12:23 до 23.04.2024 16:20
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла)
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
154 576 грн.
Стільці та крісла
Назва предмета закупівлі
Стільці та крісла
Очікувана вартість
154 576 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1545,76
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.04.2024 12:00
Закінчення аукціону
03.04.2024 12:23
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 19 (штуки)
Стілець на рамі ISO Black
Опис предмета закупівлі
Стілець на рамі ISO Black
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару).
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №2 40 (штуки)
Стілець поворотний STANDART GTP
Опис предмета закупівлі
Стілець поворотний STANDART GTP
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару).
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №3 8 (штуки)
Крісло поворотне Classic
Опис предмета закупівлі
Крісло поворотне Classic
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару).
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №4 40 (штуки)
Стілець на рамі VISITOR Black
Опис предмета закупівлі
Стілець на рамі VISITOR Black
Код ДК 021:2015
39111100-4 - Поворотні сидіння
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару).
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
Пропозиція:
142 080 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
Пропозиція:
102 256.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.04.2024 12:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.03.2024 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501005404
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Стільці та крісла
Період вимог/скарг з 08.04.2024 16:59 по 14.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла), ідентифікатор оголошення UA-2024-03-21-011719-a, та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 15.04.2024 16:50 по 21.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію АТ "НОВИЙ СТИЛЬ" в рамках закупівлі за Кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла), оголошення про проведення закупівлі ID: UA-2024-03-21-011719-a на підставі абз. 1 п. 3 п.44 Особливостей (переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю)
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 16:32
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 16:32
Період вимог/скарг з 23.04.2024 16:20 по 29.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. ТОВ «Світловодська меблева фабрика «Престиж» (код за ЄДРПОУ - 42999483) визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла) ідентифікатор оголошення UA-2024-03-21-011719-a та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, протокольне рішення Уповноваженої особи та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 16:32
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 16:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п.3.8. Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати «Відповідно до п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 №181 інформацію щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику, а саме: Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою. До інформації щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику належать, зокрема, наявність у емітента ділових відносин з контрагентами держави зони ризику або контрагентами, які контролюються державою зони ризику. б) Юридична особа: Довідку у довільній формі про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка.». ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня: Довідка згідно з п.п.3.8 Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку у довільній формі про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка.»
Створено
18.04.2024 15:53
Надати до
19.04.2024 15:53
Угоди
UA-2024-03-21-011719-a-c2
Підписаний і діє
Номер
360524
142 080 грн.
118 400 грн.
З ПДВ
Підписано
03.05.2024
Строк дії договору з
03.05.2024
по
28.02.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
19 (штуки)
Стілець на рамі ISO Black
Номенклатура
Стілець на рамі ISO Black
Кількість
19
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
720
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 листопада 2024 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Стілець поворотний STANDART GTP
Номенклатура
Стілець поворотний STANDART GTP
Кількість
40
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
1 830
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 листопада 2024 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Крісло поворотне Classic
Номенклатура
Крісло поворотне Classic
Кількість
8
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
3 600
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 листопада 2024 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Стілець на рамі VISITOR Black
Номенклатура
Стілець на рамі VISITOR Black
Кількість
40
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
660
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 листопада 2024 р.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
154 576 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380501005404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
154 576 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380501005404
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності