Закупівля Вироби з нетканних матеріалів (6 найменувань) ДК 021:2015:39550000-2 Вироби з нетканних матеріалів. від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявленої Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, поданих у складі тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно Додатку 2 тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Замовник вимагав від Учасника надати підтвердження висновок незалежної технічної експертизи уповноважених державних органів щодо терміну придатності на стерильні вироби. Дані документи надані не були.
Також, просимо надати сертифікати відповідності та декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, копію висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, що підтверджують можливість її застосування у медичних установах. Рушник 50*80см із нетканого матеріалу, колір зелено-біла "хвиля". Дані документи надані не були.
Оригінали або копії інструкції щодо використання (за наявності) або іншого документу (сторінки проспекту або каталогу або ін.), який необхідний для підтвердження медико-технічних вимог. Дані документи надані не були.
Для усунення виявлених невідповідностей просимо Учасника надати документи на підтвердження Медико-технічним вимогам на всі позиції предмету закупівлі згідно Додатку 2.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:51
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
про скасування Протоколу щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Фірма «Технокомплекс» тапро скасування Протоколу щодо визнання ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» переможцем закупівлі
Оскарження та скасування Протоколу за №73 від 19.04.2024р., яким відхилено тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Фірма «Технокомплекс». та Оскарження та скасування Протоколу за №74 від 19.04.2024р., про визнання ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» переможцем щодо закупівлі
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-03-21-008809-a підставою відхилення Пропозиції ТОВ «Фірма «Технокомплекс» було: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Фірма «Технокомплекс» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме:
«Відповідно Додатку 2 тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Замовник вимагав від Учасника надати підтвердження висновок незалежної технічної експертизи уповноважених державних органів щодо терміну придатності на стерильні вироби. Дані документи надані не були. Також, просимо надати сертифікати відповідності та декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, копію висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, що підтверджують можливість її застосування у медичних установах. Рушник 50*80см із нетканого матеріалу, колір зелено-біла "хвиля". Дані документи надані не були. Оригінали або копії інструкції щодо використання (за наявності) або іншого документу (сторінки проспекту або каталогу або ін.), який необхідний для підтвердження медико-технічних вимог. Дані документи надані не були. Для усунення виявлених невідповідностей просимо Учасника надати документи на підтвердження Медико-технічним вимогам на всі позиції предмету закупівлі згідно Додатку 2».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, з огляду на положення пункту 43 Особливостей, відсутність вище зазначених документів, які вимагались Замовником, не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі ТОВ «Фірма «Технокомплекс».
Враховуючи наведене, Замовник не повинен був звертатись з вимогою про усунення невідповідностей у відповідній частині.
Крім того слід зазначити, що в тендерній пропозиції Скаржника наявні наступні документи:
-Декларація про відповідності (технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013р. №753) за №19117325.-005-Іс-2024/15 від 26.03.2024р. з додатком № 1 (файл Технічна частина pdf стр. 3-4). В Додатку №1 зазначена продукція в тому числі: Комплект покриттів операційних хірургічний (для ендокринологічних операцій) №239 «Славна®» стерильний; Комплект одягу хірургічний №241 «Славна®» стерильний; Чохол для апаратури 200см діаметром 15см «Славна®» (ламінований спанбонд - 25 г/м2) стерильний;
- Декларація про відповідності (технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013р. №753) за №19117325.-005-Інс-2024/09 від 26.03.2024р. з додатком № 1 (файл Технічна частина pdf стр. 5-6). В Додатку №1 зазначена продукція в тому числі: Комплект одягу та покриттів операційних хірургічний №240 «Славна®» нестерильний; Комплект одягу та покриттів операційних для проктології №20 «Славна®» нестерильний;
- Лист роз’яснення Вих. № 22367-ТД від 15.04.2024 р., ( файл Загальна документація.pdf стр. 36) в якому ТОВ «Фірма «Технокомплекс», як виробник, повідомляє, що згідно Постанови КМУ №753 від 02.10.2013р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» декларація про відповідність надається на вироби медичного призначення. Простирадла, серветки та рушники одноразові під торговою маркою «Clean Comfort» виробництва ТОВ «Фірма «Технокомплекс», а саме Рушник 50*80 см із нетканого матеріалу спанлейс, щільність 50 г/м кв.сітчата структура зелено-біла хвиля+сммс 35 г\м2 голубий, з перфорацією, 100 шт. в рулоні - це не виріб медичного призначення, а виріб побутового призначення. На вироби побутового призначення, згідно ГОСТ 15.309-98 «Системы разработки и постановки продукции на производство. Испытания и приемка выпускаемой продукции. Основные положения.» (українською мовою: Системи розробки та впровадження продукції на виробництво. Випробування та приймання продукції, що випускається. Основні положення.) надається, як супровідний документ, паспорт якості на виріб та висновок СЕС;
- Сертифікат відповідності за №000078 Серія СВ виданий органом з оцінки відповідності ДП «Харківстандартметрологія» та не містить додатків, оскільки перелік продукції (медичні вироби) зазначені безпосередньо в сертифікаті відповідності за №000078 Серія СВ;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.04.2018р. № 602-125-20-1/17181 (файл Технічна частина pdf стр. 13-14) на серветки, рушники, скатертини та простирадла одноразового використання «Clean Comfort»;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертиз від 22.05.2019р. № 12.2-18-1/1-178 (файл Технічна частина pdf стр. 15-16) на одяг і покриття операційні медичні та їх комплекти «Славна®»;
- паспорти якості (файл Технічна частина pdf стр. 7-12) на наступну продукцію: комплект покриттів операційних хірургічний (для ендокринологічних операцій) №239 «Славна®» стерильний; комплект одягу хірургічний №241 «Славна®» стерильний; чохол для апаратури 200см діаметром 15см «Славна®» (ламінований спанбонд - 25 г/м2) стерильний; комплект одягу та покриттів операційних хірургічний №240 «Славна®» нестерильний; комплект одягу та покриттів операційних для проктології №20 «Славна®» нестерильний; Рушник 50*80 см із нетканого матеріалу спанлейс, щільність 50 г/м кв.сітчата структура зелено-біла хвиля+сммс 35 г\м2 голубий, з перфорацією, 100 шт. в рулоні.
В паспортах якості визначений гарантійний термін зберігання - 5 років з дати виробництва.
Щодо копії інструкції щодо використання (за наявності) або іншого документу (сторінки проспекту або каталогу або ін.), який необхідний для підтвердження медико-технічних вимог ( п. 4.7 Додатку 2 ТД).
Для підтвердження медико-технічних вимог встановлених Замовником в додатку 2 ТД у складі тендерної пропозиції Скаржника наявні наступні документи: декларація про відповідності (технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013р. №753) за №19117325.-005-Іс-2024/15 від 26.03.2024р. з додатком № 1 (файл Технічна частина pdf стр. 3-4); декларація про відповідності (технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013р. №753) за №19117325.-005-Інс-2024/09 від 26.03.2024р. з додатком № 1 (файл Технічна частина pdf стр. 5-6), які підтверджують медико-технічні вимоги встановлені Замовником в додатку 2 ТД для продукції: комплект покриттів операційних хірургічний (для ендокринологічних операцій) №239 «Славна®» стерильний; комплект одягу хірургічний №241 «Славна®» стерильний; чохол для апаратури 200см діаметром 15см «Славна®» (ламінований спанбонд - 25 г/м2) стерильний; комплект одягу та покриттів операційних хірургічний №240 «Славна®» нестерильний; комплект одягу та покриттів операційних для проктології №20 «Славна®» нестерильний.
Паспорт якості (файл Технічна частина pdf стр. 12) який підтверджує медико-технічні вимоги встановлені Замовником в додатку 2 ТД для продукції: Рушник 50*80 см із нетканого матеріалу спанлейс, щільність 50 г/м кв.сітчата структура зелено-біла хвиля+сммс 35 г\м2 голубий, з перфорацією, 100 шт. в рулоні.
Враховуючи вище викладене у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Технокомплекс» та ще й з підстав: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Декларація про відповідності за №19117325.-005-Іс-2024/15 від 26.03.2024р. з додатком № 1 (файл Технічна частина. pdf стр. 3-4)
Про виконання ТОВ «Фірма «Технокомплекс» вимог п.4.2; п4.3; п.4.7 Додатку 2 ТД в тому числі підтвердження медико-технічних вимог встановлених Замовником в додатку 2 ТД
Декларація про відповідності за №19117325.-005-Інс-2024/09 від 26.03.2024р. з додатком № 1 (файл Технічна частина. pdf стр. 5-6)
Про виконання ТОВ «Фірма «Технокомплекс» вимог п.4.2; п4.3; п.4.7 Додатку 2 ТД в тому числі підтвердження медико-технічних вимог встановлених Замовником в додатку 2 ТД
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.04.2018р. № 602-125-20-1/17181 на серветки, рушники, скатертини та простирадла одноразового використання «Clean Comfort». (файл Технічна частина. pdf стр. 13-14)
Про виконання ТОВ «Фірма «Технокомплекс» вимог п.4.4 Додатку 2 ТД та безпідставне відхилення
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертиз від 22.05.2019р. № 12.2-18-1/1-178 на одяг і покриття операційні медичні та їх комплекти «Славна®»(файл Технічна частина. pdf стр. 15-16)
Про виконання ТОВ «Фірма «Технокомплекс» вимог п.4.4 Додатку 2 ТД та безпідставне відхилення
Паспорти якості (файл Технічна частина. pdf стр. 7-12)
про виконання ТОВ «Фірма «Технокомплекс» вимог п.4.5; п.4.6 Додатку 2 ТД в тому числі щодо гарантійного терміну зберігання на продукцію - 5 років з дати виробництва та підтверджують медико-технічні вимоги встановлені Замовником в додатку 2 ТД в тому числі на продукцію Рушник 50*80 см із нетканого матеріалу
Відповідно до вимог п. 4.3 Додатку 2 ТД інформація про відповідність запропонованого предмета закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: сертифікатом відповідності та декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, що є чинними до закінчення строку поставки товару по цій закупівлі.
Розділом 1 ТД «Загальні положення», а саме п. 4.4, Замовником визначенні строки поставки товарів, виконання робіт, надання послу - до 31 грудня 2024 року включно.
В ОГОЛОШЕННІ про проведення відкритих торгів UA-2024-03-21-008809-a строк поставки товарів зазначено до 31 грудня 2024 року.
В складі тендерної пропозиції ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» наявні :
- сертифікат відповідності № UA.101.MD.3.0468-23.01 на одяг та покриття медичні та їх комплекти одноразового використання ( перелік продукції наведений в Додатку до сертифіката відповідності), термін дії до 23.05.2024р. (файл Технічна частина pdf стр. 9);
- декларація про відповідність №05/23 S на одяг та покриття медичні та їх комплекти одноразового використання (стерильні) щодо відповідності додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013р. №753, термін дії до 23.05.2024р. (файл Технічна частина pdf стр. 12-15);
- декларація про відповідність №05/23 N на одяг та покриття медичні та їх комплекти одноразового використання (нестерильні) щодо відповідності додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013р. №753, термін дії до 23.05.2024р. (файл Технічна частина pdf стр. 16-18);
Тобто сертифікат відповідності № UA.101.MD.3.0468-23.01 та декларації про відповідність за №05/23 S №05/23 N, з врахуванням визначеного строку Замовником поставки 31.12.2024р не є чинними до закінчення строку поставки товару по цій закупівлі.
Крім того, в сертифікаті відповідності № UA.101.MD.3.0468-23.01 відсутня наступна продукція, а саме: комплект для гідроколонотерапії №3, нестерильний (одноразового використання) та рушник 50*80см із нетканого матеріалу, колір зелено-біла "хвиля".
Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» повинна бути відхилена Замовником.
Відповідно до вимог п. 4.4 Додатку 2 ТД інформація про відповідність запропонованого предмета закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: копією висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, що підтверджують можливість її застосування у медичних установах.
У складі тендерної пропозиції ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» відсутня копія висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію: Рушник 50*80см із нетканого матеріалу, колір зелено-біла "хвиля" та Нарукавник на апарат l-200, d-15 cm, стерильний (одноразового використання).
Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» повинна бути відхилена Замовником.
Відповідно до вимог п. 4.6 Додатку 2 ТД інформація про відповідність запропонованого предмета закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: стерильний виріб повинен мати гарантійний термін – не менше 5 років. На підтвердження надати висновок незалежної технічної експертизи уповноважених державних органів щодо терміну придатності.
У складі тендерної пропозиції ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» відсутній висновок незалежної технічної експертизи уповноважених державних органів щодо терміну придатності.
Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» повинна бути відхилена Замовником.
Відповідно до вимог п. 5 Додатку 2 ТД інформація про відповідність запропонованого предмета закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: З метою захисту медичного персоналу та пацієнтів, надати незалежну експертизу на якість нетканого матеріалу який буде використаний для виготовлення медичних виробів.
У складі тендерної пропозиції ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» наявний висновок наукової експертизи щодо відповідності санітарному законодавству (файл Технічна частина pdf стр. 32-33), що не є експертизою на якість нетканого матеріалу який буде використаний для виготовлення медичних виробів.
Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» повинна бути відхилена Замовником.
сертифікат відповідності № UA.101.MD.3.0468-23.01 на одяг та покриття медичні та їх комплекти одноразового використання ( перелік продукції наведений в Додатку до сертифіката відповідності), (файл Технічна частина неман pdf стр. 9-11)
Про термін дії сертифікат відповідності до 23.05.2024р. та з врахуванням визначеного строку Замовником поставки 31.12.2024р не є чинним до закінчення строку поставки товару по цій закупівлі та про відсутність продукції комплект для гідроколонотерапії №3, нестерильний (одноразового використання) та рушник 50*80см із нетканого матеріалу, колір зелено-біла "хвиля".
декларація про відповідність №05/23 S на одяг та покриття медичні та їх комплекти одноразового використання (стерильні) (файл Технічна частина неман pdf стр. 12-15)
Про термін дії декларація про відповідність №05/23 S до 23.05.2024р. та з врахуванням визначеного строку Замовником поставки 31.12.2024р не є чинною до закінчення строку поставки товару по цій закупівлі.
декларація про відповідність №05/23 N на одяг та покриття медичні та їх комплекти одноразового використання (нестерильні) (файл Технічна частина неман pdf стр. 16-18)
Про термін дії декларація про відповідність №05/23 N до 23.05.2024р. та з врахуванням визначеного строку Замовником поставки 31.12.2024р не є чинною до закінчення строку поставки товару по цій закупівлі.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний ендокринологічний центр» Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення уповноваженої особи, яке оформлене Протоколом за №73 від 19.04.2024р., яким відхилено тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Фірма «Технокомплекс» по процедурі відкриті торги (з особливостями) за кодом ДК 021:2015:39550000-2 Вироби з нетканних матеріалів на закупівлю: виробів з нетканних матеріалів (6 найменувань), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-21-008809-a.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний ендокринологічний центр» Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення уповноваженої особи, яке оформлене Протоколом за №74 від 19.04.2024р., про визнання ПП «Виробничо-комерційна фірма «Неман» переможцем щодо закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-21-008809-a.
Автор:
19117325, ТОВ «Фірма «Технокомплекс»
03117, Україна, Київська область, Київ, пр. Перемоги, буд. 65
ОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» (надалі-Скаржник) є виробником медичних виробів та має намір взяти участь у закупівлі, але ознайомившись з тендерної Документацією вважає, що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в тому числі Скаржника.
Тендер
UA-2024-03-21-008809-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Так, Замовником в п. 5 Додатку 2 « Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39550000-2 Вироби з нетканих матеріалів Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено вимогу, а саме: З метою захисту медичного персоналу та пацієнтів, надати незалежну експертизу на якість нетканого матеріалу який буде використаний для виготовлення медичних виробів та в п. 4 « Медико- технічні вимоги» Технічної Специфікації Додатку 2 «Ламінований спанбонд 25 g/m2, фіксація – на зав’язках по периметру, індивідуальна упаковка, радіаційна стерилізація Якість нетканного матеріалу має бути підтверджена незалежною експертизою».
Скаржник є виробником медичних виробів, які визначені в технічній специфікації Додатку 3 та здійснює виробництво медичних виробів у відповідності до Технічного регламенту щодо медичних виробів затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 № 753 ( надалі – Технічний регламент№753), про що свідчать декларації відповідності, які додають до скарги.
Відповідно до сертифікату відповідності №000078 Серія СВ дійсний до 03.11.2024 року, Орган з оцінки відповідності ДП «Харківстандартметрологія» заявляє, що зазначений виробник ТОВ «Фірма «Технокомплекс» впровадив систем у як управління якістю на стадіях виробничого процесу, що пов’язані із забезпеченням та збереженням стану стерильності, відповідно до додатку 6.
Згідно до п. 11 Технічного регламенту №753, медичні вироби повинні відповідати викладеним у додатку 1 вимогам, що поширюються на такі вироби з урахуванням їх призначення.
Додаток 1 до Технічного регламенту ОСНОВНІ ВИМОГИ до медичних виробів
Медичні вироби розробляються та виготовляються в такий спосіб, щоб у разі їх застосування за призначенням у відповідних умовах вони не спричиняли виникнення ризику для клінічного стану або безпеки споживачів чи для здоров’я і безпеки користувачів або інших осіб, за умови, що будь-які потенційні ризики, які можуть бути пов’язані із застосуванням таких медичних виробів за їх призначенням, є допустимими порівняно з корисною дією для споживачів і поєднуються з високим рівнем захисту здоров’я та безпеки.
2. Рішення, які приймає виробник під час розроблення та проектування медичних виробів, повинні відповідати вимогам безпеки з урахуванням сучасного стану розвитку техніки.
Під час вибору найбільш прийнятних рішень виробник повинен керуватися такими принципами у такій послідовності:
усунення або зменшення ризиків, пов’язаних з використанням медичного виробу (безпечний дизайн та конструкція);
вживання належних заходів для захисту споживачів (включаючи в разі потреби використання засобів сигналізації для уникнення потенційних ризиків застосування медичних виробів, які неможливо усунути);
інформування користувачів про потенційні ризики застосування медичних виробів, які неможливо усунути шляхом вжиття запобіжних заходів.
3. Медичні вироби повинні відповідати експлуатаційним характеристикам, передбаченим виробником, а також розроблятися, виготовлятися та упаковуватися таким чином, щоб бути придатними до виконання функцій, визначених виробником, відповідно до підпункту 7 пункту 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів.
4. Характеристики та ефективність медичних виробів, визначені в цьому додатку, не повинні погіршуватися до такої міри, щоб ставити під загрозу клінічні умови і безпеку споживачів, інших осіб протягом строку експлуатації медичного виробу, визначеного виробником, у разі, коли медичний виріб піддається навантаженням, що можуть виникнути за нормальних умов використання.
5. Медичні вироби повинні бути розроблені, виготовлені та упаковані таким чином, щоб під час транспортування та зберігання в умовах, передбачених виробником, їх характеристики та експлуатаційні показники не погіршувалися.
6. Демонстрація відповідності медичних виробів встановленим вимогам повинна обов’язково включати проведення клінічного оцінювання згідно з додатком 10 до Технічного регламенту щодо медичних виробів.
Тобто, Технічним регламентом 753 та чинним законодавством України не передбачено проводити незалежну експертизу на якість нетканого матеріалу, який буде використаний для виготовлення медичних виробів.
Скаржник не є виробником нетканого матеріалу, а виробники нетканого матеріалу не проводять експертиз щодо якості, оскільки це не передбачено законодавством, а видають сертифікат якості, щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару вимогам, які висуваються до якості такого товару.
Слід зазначити, що на вимогу скаржника були проведені випробування щодо:
- Ламінований спанбонд (щільність 45 г/м2);
- Ламінований спанбонд (спанбонд гідрофільний + плівка «дихаюча») (щільність 50г/м2);
- Ламінований спанлейс (щільність 70 г/м2);
- Ламінований СММС «суперабсорбент» (щільність 100 г/м2);
- Двошаровий матеріал СОФТ (спанбонд + спанлейс) (щільність 45 г/м2),
Про що свідчать протоколи випробувань №0121/22-ВЦ/1- №0125/22-ВЦ/1 від 20.01.2022 р., але експертиза не проводилась.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», в ТД зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (ч.2 п.4 ст.22 Закону). Отже, законодавцем чітко встановлено, якими документами повинні підтверджувати відповідність ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Крім того, Скаржник зазначає, що не має двох виробників, які б виконали вимогу Замовника, а саме, проведення та надання незалежної експертизи на якість нетканого матеріалу який буде використаний для виготовлення медичних виробів.
Статтею 9 Конституції України встановлено, що чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
У частині першій Закону України «Про ратифікацію Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 року, Першого протоколу та протоколів №2, 4, 7, 11 до Конвенції» прямо зазначається, що Україна повністю визнає дію на своїй території статті 46 Конвенції щодо визнання обов’язковою і без укладення спеціальної угоди юрисдикції Суду з прав людини в усіх питаннях, що стосуються тлумачення і застосування Конвенції.
У практиці Європейського суду дискримінація розглядається як несправедливе, нічим не обґрунтоване порушення принципу рівності.
В п. 49 справи «Пічкур проти України» (заява № 10441/06, остаточне рішення від 07.02.2014 року) Європейський суд визначив, що таке дискримінація.
Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного та розумного обґрунтування, іншими словами, якщо вона не переслідує легітимну ціль або якщо немає розумного співвідношення між застосованими засобами та переслідуваною ціллю.
Явна дискримінація має місце в тих випадках, коли одно особа стикається з менш сприятливим ставленням до себе, ніж інша в аналогічній ситуації.
В ст. 32 Господарського Кодексу України встановлено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності.
Недобросовісною конкуренцією є створення перешкод суб'єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірних переваг у конкуренції.
Дискримінаційними умовами тендеру є умови придбання, продажу, іншої передачі товару, при яких суб'єкта господарювання поставлено в нерівне становище порівняно з іншим господарюючим суб'єктом або іншими господарюючими суб'єктами.
Обґрунтованість такої позиції підтверджується іноземним досвідом антимонопольного регулювання, зокрема, американським. Статтю 13 (а) Закону Клейтона (The Clayton Antitrust Act, 1914), що доповнив Закон Шермана (The Sherman Antitrust Act, 1890), який заклав основи антимонопольного регулювання в США, містить дуже детальне визначення дискримінації, згідно з яким дискримінація дії які призводить до обмеження конкуренції або створення монополії.
Тобто прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які наддадуть незалежну експертизу на якість нетканого матеріалу який буде використаний для виготовлення медичних виробів, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання в тому числі Скаржника.
Статтею 5 Закону, визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення вимоги щодо надання незалежної експертизи на якість нетканого матеріалу який буде використаний для виготовлення медичних виробів пункту 5 додатку 2 та п. 4 « Медико- технічні вимоги» Технічної Специфікації Додатку 2 порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене Замовник повинен внести зміни до пункту 5 додатку 2 та в п.4 « Медико- технічні вимоги» Технічна Специфікація Додатку 2.
Щодо надання зразків
Пунктом 6 Додатку2, встановлено, що Замовник на власний розсуд має право вимагати від Учасника, тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно-вигідною, на етапі кваліфікації, протягом двох робочих з дати визначення пропозиції найбільш вигідною безоплатно надати зразки кожного запропонованого товару у кількості не менше 1 (однієї) штуки в заводському пакуванні. (На підтвердження надати гарантійний лист). В складі тендерної пропозиції.
Зразки товару надаються Замовнику разом з актом прийому-передачі підписаним Учасником, у двох екземплярах, за адресою Замовника.
Відповідно до ч.1-2. ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Тобто, тендерні пропозиції Учасників подаються тільки в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Законодавством не передбачено надання Замовнику будь - яких документів в тому числі зразків товару не через електрону систему закупівель.
Враховуючи вище викладене вимога п. 6 Додатку 2 є необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України.
ТОВ «Фірма «Технокомплекс» впровадив систему як управління якістю на стадіях виробничого процесу, що пов’язані із забезпеченням та збереженням стану стерильності, відповідно до додатку 6.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний ендокринологічний центр» Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації) - внести зміни до Тендерної документації на закупівлю: Вироби з нетканних матеріалів (6 найменувань) ДК 021:2015:39550000-2 Вироби з нетканних матеріалів, за процедурою закупівлі - відкриті торги (з особливостями) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-21-008809-a.
Автор:
19117325, ТОВ «Фірма «Технокомплекс»
03117, Україна, Київська область, Київ, пр. Перемоги, буд. 65
Вироби з нетканних матеріалів (6 найменувань) ДК 021:2015:39550000-2 Вироби з нетканних матеріалів.
Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Вироби з нетканних матеріалів (6 найменувань) ДК 021:2015:39550000-2 Вироби з нетканних матеріалів
Тема:
Уточнення МТВ
Зміст:
У Додатку 2 до ТД Позиція №6 вказано: Рушник 50*80см із нетканого матеріалу, колір зелено-біла "хвиля" . Розмір 50см*80см із нетканого матеріалу спанлейс, щільність – 50g/m2. Основою якого є СММС, сітчаста структура, 100 шт. в упаковці, колір зелено-біла "хвиля".
Спанлейс являється безворсовим нетканим матеріалом, який характеризується високим рівнем поглинання вологи.
Нетканий матеріал СММС - чотиришарова тканина, яка забезпечує ще кращі бар'єрні властивості та поглинаючу здатність. Нетканий матеріал СММС також більш міцний і стійкий до розривів. Він зазвичай використовується в хірургічних халатах, масках для обличчя та покриттях.
Просимо роз?яснити з якого саме матеріалу має бути виготовлений Рушник 50*80см.
Дата оприлюднення звернення:
25.03.2024 17:52
Шановний Учасник! Повідомляю, що рушник 50*80см складається з двошарового матеріалу, а саме основою має бути СММС покритий додатково Спанлейсом для більшої поглинаючої здатності рушника.
Дата оприлюднення відповіді:
09.04.2024 15:32
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 108 520
грн.
Період подання пропозицій
до
15.04.2024 13:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ