Закупівля Підгузки для дорослих за кодом ДК 021:2015: 33750000-2 (Засоби для догляду за малюками) від Відділ соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:04
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:04
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:04
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:04
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:04
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:04
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:04
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:04
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.03.2024 14:04
Відповідь на вимогу
Значення
True
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA Slip Plus Large (на липучках); Підгузки для дорослих торгової марки Flexi Lift plus ,розмір L №30; Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA (трусиками); Підгузки- труси для дорослих торгової марки Flexi Lift plus ,розмір L №30; Пелюшка торгової марки Flexi Life plus ,60Х90 см №30; Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками торгової марки IGAR 75 х 90см; Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками торгової марки IGAR 75 х 210см
Що стосується товару «Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA Slip Plus Large (на липучках)»
Товар, який ми пропонуємо «Підгузки для дорослих EVA optima hospital super plus, M» має обхват талії в діапазоні 70-125 см. Але замовник встановив, що такий товар повинен бути розміру L, хоча товар який ми пропонуємо є розміру М, хоча й містить такі ж характеристики, а навіть кращі, ніж встановлено у документації
Склад упаковки: 30 штук
Кожен виробник самостійно вирішує, яку саме кількість штук товару розміщувати в упаковку. Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Що стосується товару «Підгузки для дорослих торгової марки Flexi Lift plus ,розмір L №30»
Але деякі з наведених характеристик є дискримінаційні:
Є індикатор вологості
Товар, який ми пропонуємо «Підгузки для дорослих EVA optima hospital super plus, M» має Індикатор наповнення, дозволяє контролювати рівень заповнення підгузка. Але замовник іменував цю характеристику індикатором вологості. Хоча по своїй суті це є тотожні поняття. І зважаючи на це, ми не маємо змоги взяти участь у торгах.
Внутрішній шар виробу білого кольору, швидко пропускає вологу всередину підгузка та має гарну поглинаючу здатність. Ця вимога є незаконною, адже кожен виробник самостійно визначає колір та інше оздоблення товару, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Зона найбільшого поглинання вологи – виділена кольором. Ця вимога є незаконною, адже кожен виробник самостійно визначає колір або інше зовнішнє вираження найбільшого поглинання вологи.
Колір жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Підгузок не шелестить. Ця вимога є незаконною, адже при використанні підгузка, його переміщенні чи вчинення інших маніпуляцій з цим товаром, він може створювати певні звуки, в тому числі шелест і особа, яка використовує товар не може на це вплинути. Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Є бічні еластичні манжети в ділянці паху, що виготовлені з лайкри і служать додатковим надійним захистом від протікання.
Згідно сертифікату якості на товар, який ми пропонуємо - Захист від протікань складається з гідрофільно-гідрофобних матеріалів та абсорбуючого паперу, має спеціальну еластичну 3D-консрукцію для забезпечення максимальної та довготривалої сухості. М’яке та щільне прилягання підгузка забезпечують еластичні манжети для ніг, не містять латекс. Вологонепроникні бар’єри з боків підгузка запобігають протіканню сечі і фекалій у спокої та у русі.
Але замовник встановив незаконну вимогу про наявність саме бічних еластичних манжетів в ділянці паху. Кожен виробник самостійно вирішує розташування манжетів, адже їхнє місце розташування жодним чином не впливає на функціональне призначення товару.
Склад упаковки: 30 штук
Кожен виробник самостійно вирішує, яку саме кількість штук товару розміщувати в упаковку. Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Що стосується товару «Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA (трусиками)»
Склад упаковки: 30 штук
Кожен виробник самостійно вирішує, яку саме кількість штук товару розміщувати в упаковку. Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Що стосується товару «Підгузки- труси для дорослих торгової марки Flexi Lift plus ,розмір L №30»
Надійна фіксація на талії та обгортання широким поясом тіла на 360?
Мають анатомічну форму та щільно фіксуються на талії, завдяки широкому, еластичному поясу. Це дозволяє охоплювати тіло на 360 градусів та забезпечує надійну фіксацію та комфорт.
Ця вимога є незаконною, оскільки кожен виробник самостійно встановлює засіб кріплення товару до тіла. Але вимога про обгортання широким поясом тіла на 360?обмежує коло учасників.
Товар, який ми пропонуємо має 4 багаторазові застібки-липучки для багаторазового кріплення. Наявність таких липучок забезпечує надійну фіксацію підгузка на тілі людини і вони здатні забезпечити надійне використання такого товару за його функціональним призначенням.
Але вимога замовника є незаконною, оскільки обгортання широким поясом тіла на 360? жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Підгузки-труси – білого кольору, без запаху. Ця вимога є незаконною, адже кожен виробник самостійно визначає колір та інше оздоблення товару, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Для зручності на задній частині виробу приклеєна паперова кольорова наклейка. Кожен виробник самостійно визначає маркування товару та інше оздоблення, в тому числі інформування про сторону підгузка (перід чи зад), оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення. Але наявність паперової кольорової наклейки обмежує коло учасників.
Склад упаковки: 30 штук
Кожен виробник самостійно вирішує, яку саме кількість штук товару розміщувати в упаковку. Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Що стосується товару «Підгузки- труси для дорослих торгової марки Flexi Lift plus ,розмір L №30»
Особливістю цієї пелюшки є наявність нековзних стрічок на тильній стороні по кутах, що дозволяє її фіксувати.
• Є нековзні стрічки, що забезпечують просту і надійну фіксацію виробу
Кожен виробник самостійно вирішує на свій розсуд спосіб за методи фіксації пелюшки аби вона належним чином була використана за призначенням. Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Пелюшка Flexi life plus має три шари.
Ця вимога є незаконною, оскільки кожен виробник самостійно вирішує скільки шарів повинен мати товар. Ця ознака жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Товар, який ми пропонуємо «Пелюшки EVA premium hospital, Plus, розмір 90х60» має два шари, але по своїх характеристиках є не гіршим аніж той, який планує закупити замовник.
Поглинаюча здатність пелюшки – 210, 2 г.
Товар, який ми пропонуємо має Поглинаюча здатність 900 мл, що свідчить про те, що він кращий ніж той, який бажає закупити замовник. А тому, замовник повинен внести зміни і передбачити можливість пропонування товару, який має Поглинаючу здатність не менше 210, 2 г (мл), але жодним чином не конкретно встановлену цифру без вказівки на діапазон (від і до)
Склад упаковки: 30 штук
Кожен виробник самостійно вирішує, яку саме кількість штук товару розміщувати в упаковку. Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Що стосується товару «Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками торгової марки IGAR 75 х 90см»
Поглинаюча пелюшка - має 6 шарів
Поглинаюча – має 6 шарів, що забезпечують надійний захист.
Кожен виробник самостійно вирішує на свій розсуд кількість шарів, які би забезпечували надійний захист від протікання, адже найважливіше те, щоб товар належним чином був використаний за призначенням.
Товар, який ми пропонуємо «Пелюшки EVA premium hospital, Super, розмір 75х90» має два шари, але це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, оскільки пелюшка володіє усіма необхідними характеристиками, які ставляться до неї, за винятком вказаної у документації.
Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Колір пелюшки: зовнішній шар – блакитний, внутрішній – білий.
Кожен виробник самостійно вирішує на свій розсуд колір пелюшки та шарів, з яких вона складається. Встановлення у документації вимоги про певні кольори є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Що стосується товару «Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками торгової марки IGAR 75 х 210см»
Поглинаюча пелюшка - має 6 шарів
Поглинаюча – має 6 шарів, що забезпечують надійний захист.
Кожен виробник самостійно вирішує на свій розсуд кількість шарів, які би забезпечували надійний захист від протікання, адже найважливіше те, щоб товар належним чином був використаний за призначенням.
Товар, який ми пропонуємо «Пелюшки EVA premium hospital, Super, розмір 75х90» має два шари, але це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, оскільки пелюшка володіє усіма необхідними характеристиками, які ставляться до неї, за винятком вказаної у документації.
Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Колір пелюшки: зовнішній шар – блакитний, внутрішній – білий.
Кожен виробник самостійно вирішує на свій розсуд колір пелюшки та шарів, з яких вона складається. Встановлення у документації вимоги про певні кольори є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Стосовно розміру «75 х 210см». Встановлення конкретних величин розмірів є незаконним , адже не дозволяє учасникам пропонувати товар, розміри якого містяься в іншому діапазоні (від і до).
Товар, який ми пропонуємо «Пелюшки EVA premium hospital, Super, розмір 75х90» має розмір «75 х 210см». Але так як замовник встановив чітку величину, то ми не зможемо взяти участь у тогах. Але вказаний розмір жодним чином не впливає на функціолнальне призначення товару, адже пелюшки мають усі необхідні характеристики, які зазвичай ставляться до такого товару.
Відповідно до Сертифікатів якості на товар, який ми пропонуємо :
Підгузки для дорослих EVA optima hospital super plus
Пелюшки EVA premium hospital, Plus, розмір 90х60
Пелюшки EVA premium hospital, Super, розмір 75х90
(які ми надаємо як додаток до скарги) чітко зазначено, що Підгузки та пелюшки, які ми пропонуємо на торги мають всі необхідні функціональні характеристики і здатні задовольнити потреби замовника у такому товарі, але не мають певних особливих, які вимагає замовник, адже такі специфічні характеристики є наявні лише у певного виробника. А тому, вважаємо, що така вимога є незаконною.
Наголошуємо на тому, що Замовник не зможе документально довести наявність двох виробників, які відповідають ВСІМ зазначеним у технічному завданні показникам в сукупності. А отже, це свідчить про обмеження прав учасників торгів.
Незаконні вимоги Додатку 3 документації "Інформація про медико-технічні вимоги до предмету закупівлі"
Згідно Додатку 3 тендерної документації "Інформація про медико-технічні вимоги до предмету закупівлі" встановлено незаконні вимоги до предмету закупівлі
Тендер
UA-2024-03-21-007631-a
Інші дії замовника
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель № 6225-р/пк-пз від 08.04.2024, замовника було зобов'язано внести зміни до тендерної документації.
15.04.2024р. замовником були внесені зміни в документацію, але не враховано рішення Комісії і проігноровано те, що комісія встановила, що вимоги документації є незаконними. Тобто замовник формально вніс зміни, суттєво не змінивши нічого у медико-технічних вимогах до предмету закупівлі.
Вважаємо, що вимоги, які викладені у тендерній документації є незаконними і суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з наступних причин.
Замовник планує закупити 7 найменування різного товару, але вважаємо, що ним встановлені дискримінаційні вимоги.
Що стосується позиції товару 1 - Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA Slip Plus Large (на липучках)
Тобто замовник так і залишив вимогу щодо найменування товару, яка встановлює певного чітко встановленого виробника.
Згідно ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» :
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Що стосується позиції товару 2 «Підгузки для дорослих торгової марки Flexi Lift plus ,розмір L №30»
У документації наведені ось такі характеристики товару
Підгузки для дорослих торгової марки Flexi Lift plus ,розмір L №30
Підгузки для дорослих торгової марки Flexi life plus – універсальний медичний виріб, для захисту при нетриманні сечі. Вони добре прилягають до тіла, забезпечують сухість та комфорт.
• Універсальні - підходять для жінок і чоловіків
• Виготовлені з «дихаючих», гіпоалергенних матеріалів
• Мають текстильний зовнішній шар
• Надійна фіксація та багатобар'єрний захист від протікання
• Є індикатор вологості
• Внутрішній шар виробу, прилеглий до тіла, м’який, гіпоалергенний, приємний на дотик, з нетканого матеріалу, з вплетенням бавовняних волокон. Він білого кольору, швидко пропускає вологу всередину підгузка та має гарну поглинаючу здатність. У матеріала відсутня шкірно-подразнююча та сенсибілізуюча дії.
По всій довжині підгузка є внутрішні захисні бортики -це додатковий захист від протікання. Зона найбільшого поглинання вологи – виділена кольором.
• Середній шар – поглинаючий, виготовлений з 2-х шарів целюлози та суперабсорбенту (SAP) у оптимальній кількості. Суперабсорбент рівномірно розподілений по всій вбираючій поверхні підгузка і нейтралізує неприємний запах. SAP перетворює рідину на гель та сприяє її утриманню всередині.
• Зовнішній шар, виготовлений з «дихаючого», вологонепроникного текстильного матеріалу. Підгузок не шелестить! Текстильна поверхня виробу запобігає підвищенню температури та потовиділення під виробом.
Є бічні еластичні манжети в ділянці паху, що виготволені з лайкри і служать додатковим надійним захистом від протікання.
Але деякі з наведених характеристик є дискримінаційні:
Тобто замовник так і залишив вимогу щодо найменування товару, яка встановлює певного чітко встановленого виробника.
Згідно ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» :
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Внутрішній шар виробу білого кольору, швидко пропускає вологу всередину підгузка та має гарну поглинаючу здатність. Ця вимога є незаконною, адже кожен виробник самостійно визначає колір та інше оздоблення товару, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Зона найбільшого поглинання вологи – виділена кольором. Ця вимога є незаконною, адже кожен виробник самостійно визначає колір або інше зовнішнє вираження найбільшого поглинання вологи.
Колір жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Є бічні еластичні манжети в ділянці паху, що виготовлені з лайкри і служать додатковим надійним захистом від протікання.
Згідно сертифікату якості на товар, який ми пропонуємо - Захист від протікань складається з гідрофільно-гідрофобних матеріалів та абсорбуючого паперу, має спеціальну еластичну 3D-консрукцію для забезпечення максимальної та довготривалої сухості. М’яке та щільне прилягання підгузка забезпечують еластичні манжети для ніг, не містять латекс. Вологонепроникні бар’єри з боків підгузка запобігають протіканню сечі і фекалій у спокої та у русі.
Але замовник встановив незаконну вимогу про наявність саме бічних еластичних манжетів в ділянці паху. Кожен виробник самостійно вирішує розташування манжетів, адже їхнє місце розташування жодним чином не впливає на функціональне призначення товару.
Що стосується позиції товару 3 Підгузки для дорослих L, №30 ТЕNA (трусиками)
У документації наведені ось такі характеристики товару
Тобто замовник так і залишив вимогу щодо найменування товару, яка встановлює певного чітко встановленого виробника.
Згідно ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» :
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Що стосується позиції товару 4 Підгузки- труси для дорослих торгової марки Flexi Lift plus ,розмір L №30
Тобто замовник так і залишив вимогу щодо найменування товару, яка встановлює певного чітко встановленого виробника.
Згідно ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» :
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Також залишено без змін деякі вимоги.
Надійна фіксація на талії та обгортання широким поясом тіла на 360?
Мають анатомічну форму та щільно фіксуються на талії, завдяки широкому, еластичному поясу. Це дозволяє охоплювати тіло на 360 градусів та забезпечує надійну фіксацію та комфорт.
Ця вимога є незаконною, оскільки кожен виробник самостійно встановлює засіб кріплення товару до тіла. Але вимога про обгортання широким поясом тіла обмежує коло учасників.
Товар, який ми пропонуємо має 4 багаторазові застібки-липучки для багаторазового кріплення. Наявність таких липучок забезпечує надійну фіксацію підгузка на тілі людини і вони здатні забезпечити надійне використання такого товару за його функціональним призначенням.
Але вимога замовника є незаконною, оскільки обгортання широким поясом тіла жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Що стосується позиції товару 5 Пелюшка торгової марки Flexi Life plus ,60Х90 см №30
У документації наведені певні характеристики товару
Тобто замовник так і залишив вимогу щодо найменування товару, яка встановлює певного чітко встановленого виробника.
Згідно ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» :
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Особливістю цієї пелюшки є наявність нековзних стрічок на тильній стороні по кутах, що дозволяє її фіксувати.
Кожен виробник самостійно вирішує на свій розсуд спосіб за методи фіксації пелюшки аби вона належним чином була використана за призначенням. Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Що стосується позиції товару 6 Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками торгової марки IGAR 75 х 90см
У документації наведені певні характеристики товару
Тобто замовник так і залишив вимогу щодо найменування товару, яка встановлює певного чітко встановленого виробника.
Згідно ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» :
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Поглинаюча пелюшка - має 6 шарів
Кожен виробник самостійно вирішує на свій розсуд кількість шарів, які би забезпечували надійний захист від протікання, адже найважливіше те, щоб товар належним чином був використаний за призначенням.
Товар, який ми пропонуємо «Пелюшки EVA premium hospital, Super, розмір 75х90» має два шари, але це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, оскільки пелюшка володіє усіма необхідними характеристиками, які ставляться до неї, за винятком вказаної у документації.
Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Що стосується позиції товару 7 Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками торгової марки IGAR 75 х 210см
У документації наведені певні характеристики товару
Тобто замовник так і залишив вимогу щодо найменування товару, яка встановлює певного чітко встановленого виробника.
Згідно ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» :
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Поглинаюча пелюшка - має 6 шарів
Кожен виробник самостійно вирішує на свій розсуд кількість шарів, які би забезпечували надійний захист від протікання, адже найважливіше те, щоб товар належним чином був використаний за призначенням.
Товар, який ми пропонуємо «Пелюшки EVA premium hospital, Super, розмір 75х90» має два шари, але це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, оскільки пелюшка володіє усіма необхідними характеристиками, які ставляться до неї, за винятком вказаної у документації.
Ця вимога є незаконною, оскільки це жодним чином не впливає на функціональне призначення товару, а є лише факультативною ознакою, яка не має вирішального значення.
Стосовно розміру «75 х 210см». Встановлення конкретних величин розмірів є незаконним , адже не дозволяє учасникам пропонувати товар, розміри якого містяься в іншому діапазоні (від і до).
Товар, який ми пропонуємо «Пелюшки EVA premium hospital, Super, розмір 75х90» має розмір «75 х 90 см». Але так як замовник встановив чітку величину, то ми не зможемо взяти участь у тогах. Але вказаний розмір жодним чином не впливає на функціолнальне призначення товару, адже пелюшки мають усі необхідні характеристики, які зазвичай ставляться до такого товару.
Відповідно до Сертифікатів якості на товар, який ми пропонуємо :
Підгузки для дорослих EVA optima hospital super plus
Пелюшки EVA premium hospital, Plus, розмір 90х60
Пелюшки EVA premium hospital, Super, розмір 75х90
(які ми надаємо як додаток до скарги) чітко зазначено, що Підгузки та пелюшки, які ми пропонуємо на торги мають всі необхідні функціональні характеристики і здатні задовольнити потреби замовника у такому товарі, але не мають певних особливих, які вимагає замовник, адже такі специфічні характеристики є наявні лише у певного виробника. А тому, вважаємо, що така вимога є незаконною.
Наголошуємо на тому, що Замовник не зможе документально довести наявність двох виробників, які відповідають ВСІМ зазначеним у технічному завданні показникам в сукупності. А отже, це свідчить про обмеження прав учасників торгів.
Також що стосується усіх 7 позицій товару.
Тобто замовник так і залишив вимогу щодо найменування товару, яка встановлює певного чітко встановленого виробника.
Відповідно до ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Але всупереч такому законодавчому положенню замовник посилається в документації на конкретну торгову марку конкретного виробника. І таким чином порушує права учасників.
А тому вищевказані вимоги документації повинні бути вилучені
Підгузки для дорослих за кодом ДК 021:2015: 33750000-2 (Засоби для догляду за малюками)
Звернення:
За тендером : Підгузки для дорослих за кодом ДК 021:2015: 33750000-2 (Засоби для догляду за малюками)
Тема:
Позиція товару 5 - Пелюшка торгової марки Flexi Life plus ,60Х90 см №30
Зміст:
Згідно Додатку 3 документації замовником встановлені Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі. Що стосується товару, що вказаний у позиції № 5 , а саме – «Пелюшка торгової марки Flexi Life plus ,60Х90 см №30».
Встановлена незаконна вимога про наступне «Стабільну фіксацію забезпечує саморозривний силіконовий клей, що нанесений на стрічки і зверху вкритий захистним папером. Його треба зняти перед використанням виробу». Вважаємо, що така вимога повинна бути вилучена з документації, адже конкретний виробник самостійно встановлює і забезпечує певним чином фіксацію пелюшки, а не виключно таким способом, який вами зазначено, але вами встановлена чітка вимога, яка свідчить про те, що ви плануєте закупити товар лише конкретного виробника. Отож, вимагаємо вилучити таку вимогу з документації.
Також щодо цього товару замовник встановив вимогу про те, що «Поглинаюча здатність пелюшки – 210, 2 г». Тобто вами вказана конкретна величина, яку виготовляє лише конкретний виробник, але ця вимога є незаконною. Вимагаємо, аби ви встановили вимогу про те, щоб Поглинаюча здатність пелюшки становила НЕ МЕНШЕ 210, 2 г, тобто потенційний учасник має право пропонувати товар з певним діапазоном величин, тобто «від і до», «не менше і не більше» тощо. А тому, вимагаємо внесення зміни.
Відповідно до ч.3, 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент"
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Вимагаємо внесення змін до документації із встановленням пункту про те, що учасники мають право пропонувати еквівалент тому товару, який ви бажаєте закупити.
У випадку не внесення змін ми будемо змушені звертатися зі скаргою до АМКУ з метою захисту своїх прав.
Дата оприлюднення звернення:
22.03.2024 15:22
Дякуємо за запитання. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
27.03.2024 08:33
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
585 000
грн.
Період подання пропозицій
до
08.05.2024 14:58
Замовник:
Відділ соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області