Показати схожі тендери

Закупівля ЦУП-24Т_025_ВО: Запасні частини до дробарки СМ-16 від ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-20-006606-a
План UA-P-2024-03-20-006116-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.05.2024 11:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
455 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 550 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2024 13:07 до 28.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2024 13:07
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2024 13:07
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.03.2024 11:46
до 16.04.2024 14:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2024 14:32
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2024 14:32
до 13.05.2024 11:35
Період уточнень
з 20.03.2024 13:07 до 25.03.2024 00:00
Період оскарження
з 20.03.2024 13:07 до 25.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.03.2024 11:46 до 16.04.2024 14:32
Період кваліфікації
з 28.03.2024 11:46 до 16.04.2024 14:32
Основні параметри
ЦУП-24Т_025_ВО: Запасні частини до дробарки СМ-16
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
455 000 грн.
Запасні частини до дробарки СМ-16
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до дробарки СМ-16
Примітки
код ДК 021:2015 – 43620000-5 Частини машин для обробки мінералів
Очікувана вартість
455 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4550,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 650
Аукціон
Cтарт аукціону
28.03.2024 11:23
Закінчення аукціону
28.03.2024 11:46
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 4 (штуки)
Клин верхній (6322260)
Опис предмета закупівлі
Клин верхній (6322260)
Код ДК 021:2015
43620000-5 - Частини машин для обробки мінералів
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Клин нижній (6322270)
Опис предмета закупівлі
Клин нижній (6322270)
Код ДК 021:2015
43620000-5 - Частини машин для обробки мінералів
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Плита дробарка нерухома (6323008)
Опис предмета закупівлі
Плита дробарка нерухома (6323008)
Код ДК 021:2015
43620000-5 - Частини машин для обробки мінералів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Плита дробяща рухома (6323013)
Опис предмета закупівлі
Плита дробяща рухома (6323013)
Код ДК 021:2015
43620000-5 - Частини машин для обробки мінералів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Плита розпірна (6323081)
Опис предмета закупівлі
Плита розпірна (6323081)
Код ДК 021:2015
43620000-5 - Частини машин для обробки мінералів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 7 "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" проєкту договору
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДРІЛТЕК ГРУП"
Пропозиція:
449 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ВКФ "Роллекс ЛТД"
Пропозиція:
439 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.03.2024 11:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2024 13:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гуменна Ольга Георгіївна
Електронна пошта
Телефон
380443302737
Замовник
ЄДРПОУ
40081389
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
02099
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Санаторна будинок 12/1
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до дробарки СМ-16
Період вимог/скарг з 16.04.2024 14:32 по 22.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "РОЛЛЕКС ЛТД" переможцем процедури закупівлі ЦУП-24Т_025_ВО: Запасні частини до дробарки СМ-16 UA-2024-03-20-006606-a та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями порядку, рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
16.04.2024 14:32
Довідка НАЗК
16.04.2024 14:31
-
28.03.2024 11:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 13:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 13:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ ВКФ "Роллекс ЛТД", що була визначена найбільш економічно вигідною за результатами проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 43620000-5 Частини машин для обробки мінералів (ЦУП-24Т_025_ВО: Запасні частини до дробарки СМ-16), що зареєстрована за номером UA-2024-03-20-006606-a, було виявлено невідповідності у інформації та/або документах наданих Учасником. А саме: п. 1 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 3) передбачено надання учасником - для посадових (службових) осіб учасника, що уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що відповідно до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. В складі тендерної пропозиції учасника надана довіреність від 01.01.2023 р. на заступника директора Зеленяка С.В. за підписом директора ТОВ ВКФ «Роллекс ЛТД» Зєвіна В.М. Для підтвердження повноважень посадової особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність надано протокол зборів засновників ТОВ ВКФ «Роллекс ЛТД» № 3 від 20.11.2018 р., в якому зазначено, що Зєвіна В.М. затверджено директором терміном на 5 (п’ять) років. Тобто, виходячи з інформації, вказаної в протоколі, директор був затверджений на посаді до 20.11.2023 року. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації та пункту 43 Особливостей, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему документ, що підтверджує чинність повноважень директора Зєвіна В.М. Додатком 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» до тендерної документації передбачено заповнення та надання учасником Таблиці 1 «Дані на товар». Учасником в складі тендерної пропозиції надана наведена таблиця. В колонках 9 і 10 вказаний гарантійний строк експлуатації 3 місяці та зберігання 12 місяців відповідно. Такі ж гарантійні строки передбачені в документі технічні вимоги до креслення № 1/138 від 27.03.2024 р. Разом з тим, в тендерній пропозиції учасника є лист виробника запасних частин ПАТ «Марганецький рудоремонтний завод» № 1/137 від 27.03.2024 р., у якому зазначено, що гарантійний строк експлуатації становить 6 місяців. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно пункту 3.8 розділу 3 тендерної документації та пункту 43 Особливостей, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему зазначені вище документи щодо гарантійних строків експлуатації та зберігання, які відповідають гарантійним строкам, визначеним виробником запасних частин. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
02.04.2024 15:02
Надати до
03.04.2024 15:02
Договір
UA-2024-03-20-006606-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ЦУП-03/0036/24
526 800 грн.
439 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.05.2024
Строк дії договору з
10.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 (штуки)
Клин верхній (6322260)
Номенклатура
Клин верхній (6322260)
Кількість
4
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 (штуки)
Клин нижній (6322270)
Номенклатура
Клин нижній (6322270)
Кількість
4
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 (штуки)
Плита дробарка нерухома (6323008)
Номенклатура
Плита дробарка нерухома (6323008)
Кількість
1
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 (штуки)
Плита дробяща рухома (6323013)
Номенклатура
Плита дробяща рухома (6323013)
Кількість
1
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Плита розпірна (6323081)
Номенклатура
Плита розпірна (6323081)
Кількість
2
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.05.2024 11:35
-
13.05.2024 11:35
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
455 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443302737
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
455 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443302737
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності