Показати схожі тендери

Закупівля Ц_24П-043_ДК 021:2015-50410000-2-Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту спектрометра Rigaku Micro-Z). від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-20-005235-a
План UA-P-2024-03-20-005338-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.04.2024 22:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
171 360 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (2,04 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2024 11:56 до 28.03.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2024 11:56
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2024 11:56
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.03.2024 12:01
до 15.04.2024 22:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2024 22:14
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2024 22:14
до 30.04.2024 22:30
Період уточнень
з 20.03.2024 11:56 до 25.03.2024 00:00
Період оскарження
з 20.03.2024 11:56 до 25.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.03.2024 12:01 до 15.04.2024 22:14
Період кваліфікації
з 28.03.2024 12:01 до 15.04.2024 22:14
Основні параметри
Ц_24П-043_ДК 021:2015-50410000-2-Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту спектрометра Rigaku Micro-Z).
Кількість та обсяг послуг вказані в дефектному акті та зазначаються в заявці, яку Замовник направляє Виконавцю в електронному вигляді на електронну адресу, вказану в Договорі. При цьому, терміни надання Послуг не можуть перевищувати 60 календарних днів з дати надання Замовником заявки на надання Послуг. Загальний строк надання Послуг: до 31.07.2024 р.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
171 360 грн.
Послуги з ремонту спектрометра Rigaku Micro-Z
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту спектрометра Rigaku Micro-Z
Очікувана вартість
171 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3500,0
2,04 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту спектрометра Rigaku Micro-Z
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
64220, Україна, Харківська область, Ізюмський р-н,, с. Андріївка
Дата постачання по
31.07.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за наданні Послуги здійснюється Замовником на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих Послуг.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕКТРАН"
Пропозиція:
171 360 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2024 11:58
Оголошення про проведення закупівлі
20.03.2024 11:56
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ілля Михайлик
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту спектрометра Rigaku Micro-Z
Період вимог/скарг з 15.04.2024 22:14 по 21.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2024 22:14
Довідка НАЗК
15.04.2024 22:14
-
28.03.2024 12:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 11:56
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 11:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку про виконання аналогічних договорів (файл 1 025-03-24.pdf), у якій не зазначено код ЄДРПОУ замовника за договором. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: В складі тендерної пропозиції Учасником надається: 1.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного(-их) за предметом договору(-ів) щодо ремонту та/або технічного обслуговування лабораторного обладнання за підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням предмету договору, назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника (-ів) за договором (-ами). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати Довідку про виконання аналогічних договорів із зазначенням всіх даних, які вимагалися Замовником. Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі пропозиції надав Лист по формі Додатку 1.1 до тендерної документації (файл «1 026-03-24.pdf»), який оформлений не відповідно до вимог Замовника, а саме не зазначено у переліку документів, що підтверджують повноваження, Статут. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 частини 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: На підтвердження даної вимоги Учасник надає у складі пропозиції: 1.1. Лист за підписом керівника по формі Додатку 1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову(-их) (посадову(-их)) особу(осіб) учасника процедури закупівлі, яку(-их) уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову(-их) (посадову(-их)) особу(осіб) учасника процедури закупівлі, яку(-их) уповноважено на підписання договору про закупівлю з боку учасника; Додаток №1.1 до тендерної документації: Перелік документів, що підтверджують повноваження зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ, а саме: 1. _____________ (зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції) 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлений Лист за підписом керівника по формі Додатку 1.1 до тендерної документації із зазначенням всіх даних, які вимагалися Замовником. Пункт 3: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано гарантійний лист на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції за наведеною формою. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 6 Додатку №2.1. до ТД: 6. На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати Гарантійний лист на підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, за наведеною формою. Пункт 4: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь (файл 1 028-03-24.pdf) в якій не зазначено інформацію щодо засновника. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 9 Додатку №2.1. до ТД: 9. Довідка в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь з інформацією про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів). У разі наявності пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв’язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену Довідку в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь із зазначенням всіх даних, які вимагалися Замовником. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
10.04.2024 12:26
Надати до
11.04.2024 12:26
Договір
UA-2024-03-20-005235-a-b1
Підписаний і діє
Номер
95/7-24
171 360 грн.
142 800 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2024
Строк дії договору з
30.04.2024
по
31.08.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту спектрометра Rigaku Micro-Z
Номенклатура
Послуги з ремонту спектрометра Rigaku Micro-Z
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 липня 2024 р.
Документи договору
30.04.2024 22:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
171 360 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
171 360 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності