Показати схожі тендери

Закупівля Труби сталеві безшовні гарячедеформовані від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-20-001081-a
План UA-P-2024-03-15-005088-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 29.04.2024 11:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 395 430 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 954.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2024 09:29 до 28.03.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2024 09:29
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2024 09:29
до 25.03.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.03.2024 12:48
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2024 13:28
до 28.04.2024 00:00
Період уточнень
з 20.03.2024 09:29 до 25.03.2024 00:00
Період оскарження
з 20.03.2024 09:29 до 25.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.03.2024 12:48
Основні параметри
Труби сталеві безшовні гарячедеформовані
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 395 430 грн.
Труби сталеві безшовні гарячедеформовані
Назва предмета закупівлі
Труби сталеві безшовні гарячедеформовані
Очікувана вартість
1 395 430 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13954,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.03.2024 12:19
Закінчення аукціону
29.03.2024 12:48
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 200 (Погонний метр)
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 76 мм*3,5 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Опис предмета закупівлі
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 76 мм*3,5 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Код ДК 021:2015
44163100-1 - Труби
Кількість
200
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 200 (Погонний метр)
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 89 мм*3,5 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Опис предмета закупівлі
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 89 мм*3,5 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Код ДК 021:2015
44163100-1 - Труби
Кількість
200
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 200 (Погонний метр)
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 108 мм*4 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Опис предмета закупівлі
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 108 мм*4 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Код ДК 021:2015
44163100-1 - Труби
Кількість
200
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 275 (Погонний метр)
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 133 мм*4 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Опис предмета закупівлі
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 133 мм*4 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Код ДК 021:2015
44163100-1 - Труби
Кількість
275
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 155 (Погонний метр)
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 159 мм*5 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Опис предмета закупівлі
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 159 мм*5 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Код ДК 021:2015
44163100-1 - Труби
Кількість
155
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 150 (Погонний метр)
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 219 мм*6 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Опис предмета закупівлі
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 219 мм*6 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Код ДК 021:2015
44163100-1 - Труби
Кількість
150
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №7 60 (Погонний метр)
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 273 мм*7 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Опис предмета закупівлі
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 273 мм*7 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Код ДК 021:2015
44163100-1 - Труби
Кількість
60
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №8 150 (Погонний метр)
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 57мм*3,5 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Опис предмета закупівлі
Труба сталева безшовна гарячедеформована ст.20 O 57мм*3,5 ДСТУ 8938:2019 гр.В
Код ДК 021:2015
44163100-1 - Труби
Кількість
150
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Шевченка,8а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОФІТСТАЛЬ"
Пропозиція:
1 391 982 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Продмаркетпром"
Пропозиція:
1 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
1 339 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.03.2024 12:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2024 09:31
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
29.04.2024 10:58
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі відмінено тендер з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
29.04.2024 11:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Козаченко
Електронна пошта
Телефон
+380681712706
Замовник
ЄДРПОУ
31871157
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Поштовий індекс
11500
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Коростень
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 8 А
Кваліфікація
Лот № 1 Труби сталеві безшовні гарячедеформовані
Період вимог/скарг з 04.04.2024 13:28 по 10.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
04.04.2024 13:28
-
29.03.2024 12:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 09:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 09:29
Період вимог/скарг з 11.04.2024 10:35 по 17.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2024 10:35
Довідка НАЗК
11.04.2024 10:35
-
04.04.2024 13:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.04.2024 12:13 по 28.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Учасник - переможець відмовився від підписання договору про закупівлю
Документи кваліфікації
22.04.2024 12:13
-
22.04.2024 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 09:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 09:29
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.04.2024 12:14
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-22-000026
Дата створення проекту
22.04.2024 12:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.04.2024 15:00
Дата публікації висновку про результати
26.04.2024 16:19
Дата завершення усунення порушень
11.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
14.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 024-92-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2024 № 37-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.04.2024 № 37-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2024-03-20-001081-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
22.04.2024 15:00
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Теплозабезпечення» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2024, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «Продмаркетпром» та ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2024, від 11.04.2024, та від 22.04.2024, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 25.04.2024. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що було розглянуто тендерні пропозиції двох учасників: ТОВ «Продмаркетпром» та ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ». Разом з тим, Замовником, відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції від 04.04.2024, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Продмаркетпром», яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, зокрема, не дотримання вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме не надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Слід відмітити, що на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продмаркетпром», Замовником від 25.04.2024 надано пояснення, що тендерну пропозицію було відхилено тому що, документи технічної специфікації не підпадають під виправлення протягом 24 годин. Крім того, відповідно до наданого пояснення від 25.04.2024 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Продмаркетпром», з наступною аргументацією, а саме: «Відповідно Додатку №2 нашої тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) за предметом закупівлі: Труби сталеві безшовні гарячедеформовані, було чітко встановлено вимогу, що «*Учасник у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» за встановленою формою, де Учасник мав вказати технічні характеристики запропонованого товару який вимагався Замовником. Учасником ТОВ «Продмаркетпром» не було надано в тендерній пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Документи технічної частини не правляться і не підпадають під виправлення протягом 24 годин, недоліки технічної частини - це або відхилення або ТП відповідає вимогам. В зв’язку з цим ми правомірно відхилили таку тендерну пропозицію по підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, яким вказано що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Надаючи 24 години для завантаження відсутньої порівняльної таблиці відповідності технічним характеристикам, про що зазначає аудитор, ми вчинили б порушення пункту 43 Особливостей, оскільки під виправлення підпадає відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Аналогічна правова позиція викладена в рішенні АМК України №351-р/пк-пз від 11.01.2023. Учасник ТОВ «Продмаркетпром» надав «файл: Цінова пропозиція», однак в нашій тендерній документації чітко прописано в п1. ч.7 розділу І, що: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд…». Цінова пропозиція нами в складі тендерної не вимагалась, отже брати її до уваги, як це зазначає аудитор, всупереч своїй же тендерній документації ми не мали права. Такі дії з нашого боку поставили б в нерівні умови учасників процедури закупівлі». Слід зазначити, що відповідно Додатку 2 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. В свою чергу, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Продмаркетпром» учасником надано файл: «Цінова пропозиція» в якому визначено технічні, якісні, цінові та кількісні характеристики запропонованого товару, які відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам запропонованого товару відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, тобто у вказаному файлі фактично відсутня лише інформація щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, при наявності усієї інформації щодо технічним, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару. Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 1 розділу V тендерної документації, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продмаркетпром» інформації щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, при наявності усієї інформації щодо технічним, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару, які відповідають встановленим вимогам Додатку 2 до тендерної документації не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усуненим шляхом виправлення таких невідповідностей. Крім того, моніторингом також встановлено, що в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Продмаркетпром» надано документи які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі а саме: сертифікат відповідності від 04.02.2022 № UA.ПР.10120-005022, інспекційні сертифікати від 16.10.2023 № 4556/Б, від 31.07.2023 № 3422, від 22.08.2023 № 3628, від 18.10. 2023 № 4468 та від 21.02.2023 № 0433. Таким чином, враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовником на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не надано можливість щодо усунення невідповідності в документах, які надаються учасником процедури закупівлі та відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Продмаркетпром» за відсутності підстав визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та визнано переможцем тендерну пропозицію ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ», яка за результатами аукціону була дорожчою на 39 990, 00 грн за пропозицію відхиленого учасника, що не відповідає принципам здійснення закупівель встановленим в статті 5 Закону та пункту 3 Особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 41, 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не відповідає принципам здійснення закупівель встановленим в статті 5 Закону та пункту 3 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.04.2024 00:00
Дата публікації
26.04.2024 16:19
Документи висновку
26.04.2024 16:19
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі відмінено тендер з урахуванням вимов підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Дата публікації
29.04.2024 11:39
Документи інформації про усунення порушення
29.04.2024 16:18
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Труби сталеві безшовні гарячедеформовані» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-20-001081-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Крім того, відповідно до статті 5 Закону замовник повинен, при проведені закупівлі дотримуватись таких принципів: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до протоколу від 04.04.2024 року згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей було відхилено найдешевшу тендерну пропозицію учасника ТОВ «Продмаркетпром» з причин, що не надав порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника. Однак, відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід відмітити, що учасником ТОВ «Продмаркетпром» надано документ від 26.03.2024 № 26 « файл: Цінова пропозиція» в якому визначено технічні, цінові та кількісні характеристики запропонованого товару. Також, наголошуємо на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей, як вже вище зазначалося, що під невідповідністю в технічній специфікації вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, виправлення порівняльної довідки не призводить до зміни предмета закупівлі. Таким чином, замовник який виявив вище зазначену невідповідність, повинен був би надати усунути невідповідність учаснику ТОВ «Продмаркетпром». Однак, всупереч статті 5 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей замовником було без підставно відхилено найдешевшу тендерну пропозицію учасника ТОВ «Продмаркетпром». Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
22.04.2024 15:36
Орган перевірки
26.04.2024 00:00
Документи повідомлення
22.04.2024 15:36
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення на запит за предметом закупівлі по предмету: Труби сталеві безшовні гарячедеформовані (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-20-001081-a) пояснюємо наступне: 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. 1.1 Предметом закупівлі є труби сталеві безшовні гарячедеформовані, які необхідні для заміни трубопроводів теплової мережі. Діаметр труб підбирався відповідно до існуючих діаметрів трубопроводів, які необхідно замінити. Товщина стінок трубопроводів вказувалась відповідно до ДСТУ 8938:2019. 1.2 Здійснивши пошук, збір та аналіз цінової інформації, а також розглянувши комерційні пропозиції: ТОВ «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД», ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ», ТОВ «МД ІСТЕЙТ» була визначена очікувана вартість предмета закупівлі 1395430,00 тис. грн. Додається: Копія комерційної пропозиції ТОВ «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД» - 1 арк., копія комерційної пропозиції ТОВ «ПРОДМАРКЕТПРОМ» 1 арк., копія комерційної пропозиції ТОВ «МД ІСТЕЙТ» - 1 арк. 2. Щодо невідповідності в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Продмаркетпром». Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно Додатку №2 нашої тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) за предметом закупівлі: Труби сталеві безшовні гарячедеформовані, було чітко встановлено вимогу, що «*Учасник у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» за встановленою формою, де Учасник мав вказати технічні характеристики запропонованого товару який вимагався Замовником. Учасником ТОВ «Продмаркетпром» не було надано в тендерній пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Документи технічної частини не правляться і не підпадають під виправлення протягом 24 годин, недоліки технічної частини - це або відхилення або ТП відповідає вимогам. В зв’язку з цим ми правомірно відхилили таку тендерну пропозицію по підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, яким вказано що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Надаючи 24 години для завантаження відсутньої порівняльної таблиці відповідності технічним характеристикам, про що зазначає аудитор, ми вчинили б порушення пункту 43 Особливостей, оскільки під виправлення підпадає відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Аналогічна правова позиція викладена в рішенні АМК України №351-р/пк-пз від 11.01.2023. Учасник ТОВ «Продмаркетпром» надав «файл: Цінова пропозиція», однак в нашій тендерній документації чітко прописано в п1. ч.7 розділу І, що: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд…». Цінова пропозиція нами в складі тендерної не вимагалась, отже брати її до уваги, як це зазначає аудитор, всупереч своїй же тендерній документації ми не мали права. Такі дії з нашого боку поставили б в нерівні умови учасників процедури закупівлі.
Рішеня
25.04.2024 10:45
Замовник
Документи повідомлення
25.04.2024 10:51
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 395 430 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380681712706
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 395 430 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380681712706
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності