Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з геодезичного контролю підкранових колій вантажопідіймального обладнання від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-20-000929-a
План UA-P-2024-03-12-001202-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.05.2024 15:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
290 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 900 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.03.2024 09:21 до 28.03.2024 15:00
Завершено
Період уточнень
з 20.03.2024 09:21
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.03.2024 09:21
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.03.2024 15:49
до 29.04.2024 11:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2024 08:57
до 05.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2024 11:15
до 13.05.2024 15:15
Період уточнень
з 20.03.2024 09:21 до 25.03.2024 00:00
Період оскарження
з 20.03.2024 09:21 до 25.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.03.2024 15:49 до 29.04.2024 11:15
Період кваліфікації
з 29.03.2024 15:49 до 29.04.2024 11:15
Основні параметри
Послуги з геодезичного контролю підкранових колій вантажопідіймального обладнання
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
290 000 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
290 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2900,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.03.2024 15:26
Закінчення аукціону
29.03.2024 15:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з геодезичного контролю підкранових колій вантажопідіймального обладнання
Код ДК 021:2015
71330000-0 - Інженерні послуги різні
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Рівненська область, Вараш, Місце надання послуг: Рівненська область, м. Вараш та офісні приміщення Виконавця.
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів здачі-приймання наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит. (виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. **абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ та аванси
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ"
Пропозиція:
225 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Пропозиція:
288 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.03.2024 15:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2024 09:22
Оголошення про проведення закупівлі
20.03.2024 09:22
Тендерна документація
20.03.2024 09:22
Тендерна документація
20.03.2024 09:22
Тендерна документація
20.03.2024 09:22
Тендерна документація
20.03.2024 09:22
Тендерна документація
20.03.2024 09:22
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шум'янко Дмитро Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380363662686
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 04.04.2024 8:57 по 09.04.2024 11:03
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено: Визнати ТОВ «Солар Вейв Енерджи» переможцем відкритих торгів № 341-ВТ-ДУ-24 та прийняти рішення про намір укласти договір, за темою закупівлі: 71330000-0 (Послуги з геодезичного контролю підкранових колій вантажопідіймального обладнання), з ціною 225 000,00 грн. без ПДВ.
Документи кваліфікації
04.04.2024 08:57
Довідка НАЗК
04.04.2024 08:57
-
04.04.2024 08:57
-
29.03.2024 15:49
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.04.2024 11:03 по 15.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей
Зміст
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «Солар Вейв Енерджи» на веб-порталі Уповноваженого органу станом на 09.04.2024 року. Товариство, яке було визначено переможцем 05.04.2024 року, не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, документи передбачені підпунктами 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відсутності підстав, установлених підпунктами 3, 12 та абзаці 14 пункту 47 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022, а саме: 1) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, який виданий не раніше ніж за 90 календарних днів до дати подання документа замовнику на керівника Учасника/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. 2) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 12 пункту 47 Особливостей, а саме довідка в довільній формі на підтвердження відсутності факту притягнення згідно із законом керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. 3) Довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Вирішено: Відхилити пропозицію ТОВ «Солар Вейв Енерджи» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей).
Документи кваліфікації
09.04.2024 11:03
-
09.04.2024 11:03
Витяг з ЄДР
09.04.2024 11:03
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 09:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 09:22
Період вимог/скарг з 29.04.2024 11:15 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянуто: Тендерну пропозицію Івано-Франківського національного технічного університету нафти та газу на відповідність вимогам встановленим у тендерній документації, Законі України «Про публічні закупівлі» та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатом розгляду тендерної пропозиції, встановлено, що пропозиція учасника відповідає встановленим вимогам. Замовник підтверджує відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у відкритих торгах, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 р. Вирішено: Визнати Івано-Франківський національний технічний університет нафти та газу переможцем відкритих торгів № 341-ВТ-ДУ-24 та прийняти рішення про намір укласти договір, за темою закупівлі: 71330000-0 (Послуги з геодезичного контролю підкранових колій вантажопідіймального обладнання), з ціною 288 600,00 грн. без ПДВ.
Документи кваліфікації
29.04.2024 11:15
Довідка НАЗК
29.04.2024 11:15
-
29.04.2024 11:15
-
16.04.2024 10:45
-
09.04.2024 11:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 09:22
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.03.2024 09:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: 1.1. У поданій в складі пропозиції учасника довідці за вих. № 50-113-05/5 від 27.03.2024 про список персоналу, який має діючі допуски до виконання особливих робіт, Івано-Франківський національний технічний університет нафти та газу не вказав назву підприємства чи організації, яка видала допуск до виконання особливих робіт ректору Івано-Франківського національного технічного університету нафти та газу, а також не зазначив інформацію щодо діючої категорії допуску, дати висновку органу СБУ за результатами спецперевірки, номеру та дати наказу про надання допуску керівника підприємства. 1.2. Всі документи, які подані в складі тендерної пропозиції учасника підписані власноруч ректором Івано-Франківського національного технічного університету нафти та газу (ІФНТУНГ) Чудик Ігорем Івановичем. Однак, під час подання пропозиції через електронну систему закупівель, було підписано кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Добрянської Юлії Віталіївни, що підтверджується протоколом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify. Документів, які б підтвердили право на подання та підписання КЕПом Добрянською Юлією пропозиції від імені ІФНТУНГ у складі тендерної пропозиції відсутні. З огляду на вищевказане, Добрянська Юлія Віталіївна не уповноважена від імені ІФНТУНГ подавати та підписувати кваліфікованим електронним підписом тендерну пропозицію. Таким чином, ІФНТУНГ не виконав вимоги абзаців 8 та 9 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 5.2.2. пункту 5 розділу 3 ТД. 2.2. Абзац 8 та 9 пункту 1 розділу 3 ТД 3. Перелік інформації, яку повинен надати Учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. Список персоналу, який має діючий допуск до виконання особливих робіт (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, діючої категорії допуску, дати висновку органу СБУ за результатами спецперевірки, номеру та дати наказу про надання допуску), отриманий згідно вимог Постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» від 25.12.1997 № 1471, Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» і Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» та буде залучений до надання послуг/виконання робіт в межах зон обмеження доступу. Допуск персоналу учасника має бути наданий підприємством, що є учасником процедури закупівлі. До списку обов’язково включати керівника підприємства із зазначенням додаткової інформації про назву підприємства чи організації, якою йому надано допуск. 3.2. Учасник повинен накласти на пропозицію в цілому кваліфікований електронний підпис (КЕП) або може використати удосконалений електронний підпис (УЕП) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» від 17.03.2022 № 300 зі змінами до неї, якою на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання
Створено
25.04.2024 15:04
Надати до
26.04.2024 15:04
Угоди
UA-2024-03-20-000929-a-c2
Підписаний і діє
Номер
48-122-01-24-14765
346 320 грн.
288 600 грн.
З ПДВ
Підписано
10.05.2024
Строк дії договору з
10.05.2024
по
31.03.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з геодезичного контролю підкранових колій вантажопідіймального обладнання
Номенклатура
Послуги з геодезичного контролю підкранових колій вантажопідіймального обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.05.2024 15:15
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 15:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363662686
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
290 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2024 15:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363662686
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності