Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ
з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕВ ХАБ консалтінг»
поданій щодо закупівлі:
Послуги з керування інфраструктурою та ресурсами в хмарному центрі обробки даних
(ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ:
1) Згідно додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації:
1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами:
1.1. Для підтвердження досвіду необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання не менше 2-х аналогічних* договорів за предметом закупівлі та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись):
* Під аналогічним договором, відповідно до умов цієї тендерної документації, мається на увазі виконаний договір в повному обсязі відповідно до предмета закупівлі, що був укладений за будь-який період протягом 2022-2023 років, та передбачає надання не менше п’яти послуг із зазначеного переліку, а саме:
1) послуги з налагодження інструментів з автоматизованого керування на базі Ansible Automation Platform, а також систем управління віртуальним середовищем та контейнерною віртуалізацією для інформаційно-комунікаційної системи;
2) послуги з інсталяції та налагодження програмної продукції віртуалізації OpenStack для побудови гіперконвергетної інфраструктури з об'єднання обчислювальних, мережевих та ресурсів збереження даних в єдину систему у складі технологій ceph для об'єктного сховища інформаційно-комунікаційної системи;
3) послуги з оптимізації дизайну обчислювальної інфраструктури Kubernetes з урахуванням відмовостійкості на базі OKD (the community distribution of Kubernetes);
4) послуги з автоматизації та підготовка ІТ-інфраструктур засобами інструментів з автоматизованого керування на базі Ansible Automation Platform;
5) послуги із складання та управління базовими образами мікросервісної архітектури кластеру автоматичної високої доступності на базі OKD (the community distribution of Kubernetes);
6) послуги з операційного моніторингу та управління додатками мікросервісної архітектури кластеру автоматичної високої доступності на базі OKD (the community distribution of Kubernetes).
1.2. Документи для підтвердження інформації, зазначеної в п.1.1. цього додатку до тендерної документації:
- сканкопії договорів із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 1.1.));
- документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме: копію(-ї) акту(-ів) приймання-передачі та/або акту(-ів) надання послуг з відмітками про надання послуг (щодо усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 1.1.));
- листи-відгуки від Замовників щодо виконання аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі (відгуки мають бути від усіх Замовників та по всіх договорах, які вказані Учасником в таблиці (п. 1.1.));
- копії платіжних інструкцій про надходження коштів за надання послуг згідно договорів, які вказані в таблиці (п. 1.1.).
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав:
Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за вих. Лист № 2 від 27.03.2024:
1. Щодо пункту 1 довідки:
- договір від 02.12.2021 № 1МД з ПАТ «Фінпорт Текнолоджіс Інк.», не відповідає умовам тендерної документації, адже він 2021 року, а вимагались договори протягом 2022-2023 років.
2. Щодо пункту 2 довідки:
- Учасником не зазначено реквізити організації (код ЄДРПОУ, адреса, телефон);
- в предметі договору допущено помилки в назвах технологій, в порівнянні з назвами технологій в договорі від 04.02.2022 № 1ТД з ТОВ «Технічний та інформаційний сервіс».
3. Щодо пункту 3 довідки:
- Учасником не зазначено реквізити організації (код ЄДРПОУ, адреса, телефон);
- загальна сума за актами приймання-передачі послуг складає 8 425 011,58 грн. Проте, загальна сума договору від 27.03.2023 № TAPAS-AGR-2023-021 з «Фонд «Євразія» акредитований в Україні як виконавець проекту міжнародної технічної допомоги «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах (TAPAS)» складає 10 959 365,00 грн.;
- відсутній лист-відгук від Замовника щодо виконання вищезазначеного договору;
- відсутні копії платіжних інструкцій про надходження коштів за надання послуг за вищезазначеним договором.
2) Згідно додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації:
3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами:
3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись):
3.2. Для підтвердження відповідності вимогам матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:
- копії документів (накладні, оборотно-cальдова відомість), що підтверджують право власності та/або користування (обов’язково в довідці має бути зазначено офіс, комп’ютерна техніка, та інше обладнання, яке використовує учасник). У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати копії діючих договорів оренди (користування, акти прийому – передачі, тощо), термін дії договорів повинен бути не менше ніж до 31.12.2024 року.
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав:
Довідку про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за вих. Лист № 1 від 18.03.2024:
1. Довідка, яку надав учасник, від 18.03.2024, а процедура закупівлі оприлюднена замовником в електронній системі закупівель 19 березня 2024 року.
2. Згідно вимоги п.3.1 «Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись». Проте учасник не дотримався даної вимоги та змінив форму довідки.
3. Учасником надано договір оренди офісного приміщення від 09.09.2022 № 2ФД з ТОВ «Технічний та інформаційний сервіс» в якому зазначено:
1.1.4 Об’єкт оренди складається з:
- офісне приміщення – кімната № 1105 загальною площею 25,42 кв. метрів;
- офісне приміщення – офіс № 1107 загальною площею 50,20 кв. метрів;
- стільці – 12 шт;
- столи – 12 шт;
…
проте учасник не зазначив цю інформацію в довідці.
3) Згідно додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації:
4. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, наступними інформацією та документами:
4.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (яких планується залучити для виконання умов договору), (Учасник заповнює дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись):
Довідка, повинна містити інформацію про наявність в учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання договору відповідно до предмета закупівлі, за наведеною формою.
Досвід роботи працівників, що зазначені в таблиці (п. 4.1.), повинен складати не менше 2-х років.
Термін співпраці Учасника і працівника повинен бути не менше 3 місяців на момент подання пропозиції.
На підтвердження інформації, яка вказана у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які братимуть участь у наданні послуг, повинна бути зазначена інформація про участь у аналогічних проєктах, копії договорів (завірені належним чином), що можуть бути використанні для оцінки відповідності кваліфікації працівників.
4.2 Резервні спеціалісти виконавця.
Учасник також надає список резервних співробітників на ключові інженерні позиції аналогічного рівня кваліфікації (для підтвердження кваліфікації спеціалістів необхідно надати довідку згідно форми таблиці, що наведена в пункті 4.1), що необхідні для виконання договору, не менше 3 осіб, а саме:
1) не менше двох DevOps-інженерів рівня кваліфікації Middle (або аналогічної назви рівня, який використовується в межах цієї компанії та залежить від знань та досвіду), які можуть бути взаємозамінні при виконанні робіт;
2) не менше одного DataBaseAdmin-інженера рівня кваліфікації Middle (або аналогічної назви рівня, який використовується в межах цієї компанії та залежить від знань та досвіду), які можуть бути взаємозамінні при виконанні робіт.
Досвід роботи резервних працівників, повинен складати не менше 2-х років.
Термін співпраці Учасника і резервних працівників повинен бути не менше 3 місяців на момент подання пропозиції.
На підтвердження інформації, яка вказана у Довідці про наявність резервних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які братимуть участь у наданні послуг, повинна бути зазначена інформація про участь у аналогічних проєктах, копії договорів (завірені належним чином), що можуть бути використанні для оцінки відповідності кваліфікації працівників.
Також Учасник надає листи-згоди від всіх залучених працівників (задіяних та резервних працівників, які братимуть участь у наданні послуг), написані власноруч:
1. Про їх залучення до виконання даних послуг, із зазначенням номера процедури Замовника;
2. Про додержання умов щодо нерозголошення конфіденційної інформації.
Для підтвердження правових відносин щодо спеціалістів (задіяних та резервних працівників, які братимуть участь у наданні послуг), необхідно надати: копії наказів або договорів цивільно-правового характеру (у разі застосування договорів цивільно-правового характеру, які повинні бути укладенні на термін, не менше ніж до 31.12.2024 року).
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав:
1. Довідку про наявність в учасника процедури спеціалістів відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід (яких планується залучити для виконання умов договору) за вих. Лист № 12 від 26.03.2024:
1. 1. Замовником вимагалось «На підтвердження інформації, яка вказана у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які братимуть участь у наданні послуг, повинна бути зазначена інформація про участь у аналогічних проєктах, копії договорів (завірені належним чином), що можуть бути використанні для оцінки відповідності кваліфікації працівників».
На виконання зазначеної вимоги Учасником інформація в довідці не зазначена (крім Козак Д.В.), а також Учасником не надано копії договорів.
1.2. Замовником вимагалось «На підтвердження інформації, яка вказана у Довідці про наявність резервних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які братимуть участь у наданні послуг, повинна бути зазначена інформація про участь у аналогічних проєктах, копії договорів (завірені належним чином), що можуть бути використанні для оцінки відповідності кваліфікації працівників.
На виконання зазначеної вимоги Учасником інформація в довідці не зазначена (крім Карась А.П.), а також Учасником не надано копії договорів (крім Карась А.П.).
2. Учасником завантажено файл «Лист-згода_Яценко», який неможливо відкрити.
4) Згідно додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» тендерної документації:
4.3. Вимоги до надавача послуг:
1. Володіння політиками безпеки. Дотримання стандартів не нижче ISO/IEC 27001:2013 щодо ІТ-безпеки. Для підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист.
2. Спеціалісти які будуть задіяні в проєкті повинні вільно володіти розмовною англійською мовою, що є достатнім для розуміння технічної документації і спілкування із технічними службами розробників програмного забезпечення, що використовується на проєкті. Для підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист.
3. Вимоги щодо задіяних до надання послуг ролей (задіяних та резервних працівників), та володіння у відповідних ролях, що мають бути залученими до виконання договору, певними технологіями.
Для підтвердження даних вимог Учасник повинен надати інформацію, щодо знання технологій, згідно таблиці (п. 4.3.), задіяними та резервними працівниками, яких планується залучити для виконання умов договору, мають бути підтверджені, а саме:
- копії сертифікатів, що засвідчують володіння технологіями, або копії договорів та актів приймання-передачі та/або актів надання послуг, щодо залучення працівників з використанням зазначених технологій.
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав:
Довідку щодо задіяних до надання послуг ролей за вих. Лист № 11 від 25.03.2024 (Таблиця 4.3):
1. Учасником надано сертифікати на Мартиненко С.А., які видано на англійській та російській мовах. Відповідно до п.7 Розділу 1 тендерної документації «У разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник». А також, надані сертифікати підтверджують володіння Мартиненко С.А. лише технології, яка зазначена в п. 1 Таблиці 4.3, що надана Учасником.
2. Згідно наданих документів Учасником підтверджено володіння Козак Д.В. лише технологій, які зазначені в п. 3; 10 Таблиці 4.3, що надана Учасником.
3. Згідно наданих документів Учасником підтверджено володіння Яценко В.І. лише технологій, які зазначені в п. 3; 10 Таблиці 4.3, що надана Учасником.
4. Підтвердження володіння іншими працівниками технологіями, які зазначені в Таблиці 4.3, Учасником не надано (крім Штрик Р.В.).
5) Згідно додатку 5 «ПЕРЕЛІК ІНШОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКУ НЕОБХІДНО ПОДАТИ УЧАСНИКУ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації:
3. Довідка, складена згідно запропонованої форми, яка містить відомості про учасника
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав:
Довідку відомості про учасника за вих. Лист № 3 від 24.03.2024.
1. В довідці Учасником зазначено:
- Адреса – юридична: 04112, вул. Парково-Сирецька, буд. 15а, кв. 26, м. Київ, Україна;
- Адреса – фактична: 04053, вул. Січових Стрільців, 23а, офіс 5.16, м. Київ, Україна,
при цьому Учасником надано договір оренди офісного приміщення від 09.09.2022 № 2ФД з ТОВ «Технічний та інформаційний сервіс» в якому зазначено, що орендуються офісні приміщення за адресою: 02002, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, буд. 11 (корпус А), кімнати № 1105 та № 1107. А також Учасником надано Тендерну пропозицію, в якій зазначено, що адреса (юридична та фактична): 04112, вул. Парково-Сирецька, буд. 15а, кв. 26, м. Київ, Україна.
Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах.
Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю «ДЕВ ХАБ консалтінг» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.