Закупівля Технічний нагляд по об"єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)" від БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)"
Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)"
Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)"
Код ДК 021:2015
71520000-9 -
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08130, Україна, Київська область, Петропавлівська Борщагівка, Ярослава Мудрого 1-А
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08130
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА
Адреса
ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А
Кваліфікація
Лот № 1
Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 13:11
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
22.04.2024 15:02
Надати до
24.04.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до п.1.1. Додатку 1 тендерної документації: Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) предметом закупівлі у складі пропозиції учасник повинен надати:
1.1. Для документального підтвердження виконання аналогічного договору копію такого договору з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (якщо такі зазначені у договорі), усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками, якщо такі додаткові угоди укладались, або посилання на номер закупівлі (ідентифікатор тендеру) в електронній системі закупівель, де такий документ є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі).
Під терміном «аналогічний договір» слід розуміти договір, який виконаний в повному обсязі, предметом якого є здійснення технічного нагляду під час будівництва аналогічного об’єкта.
1.2. Документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 1.1., а саме копії Акта(ів) приймання виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду під час будівництва об’єкта.
Учасником надано аналогічний договір №2008/2021 від «01» травня 2021 р. з предметом закупівлі «Розширення системи об’єктивного контролю», що не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасник не підтвердив факт повного виконання наданого аналогічного договору, а саме копії Акта(ів) приймання виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду під час будівництва об’єкта, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями:
1. Надати аналогічний договір з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (якщо такі зазначені у договорі), усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками, якщо такі додаткові угоди укладались, або посилання на номер закупівлі (ідентифікатор тендеру) в електронній системі закупівель, де такий документ є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі), предметом договору якого є здійснення технічного нагляду під час будівництва аналогічного об’єкта предметом даної закупівлі.
2. Надати документи, що підтверджують факт повного виконання договору наданого відповідно до вимог п. 1., а саме копії Акта(ів) приймання виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду під час будівництва об’єкта.
Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)"
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)"
Тендер:
UA-2024-03-19-006725-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)"
UA-2024-03-19-006725-a.a1
Дата:
22.03.2024 13:28
Стан:
Порушення усунуто
скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (код ЄДРПОУ 36047326)
Адреса: 08203, Київська обл, Бучанський р-н, м. Ірпінь, вул. Котляревського, буд. 52а,
кв. 28
електронна пошта: [email protected]
Підтверджуючі документи від Розробника програмного забезпечення, про проходження навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики інженером з технічного нагляду, що є предметом закупівлі Замовником будівництва.
Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-19-006725-a. Предмет закупівлі - Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)" (далі - Закупівля), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати Підтверджуючі документи від Розробника програмного забезпечення, про проходження навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики інженером з технічного нагляду, що є предметом закупівлі Замовником будівництва.
Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що технічний нагляд- здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Статтею 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.
Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (надалі – Порядок № 903).
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено порядок професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури та встановлено, що громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено вичерпний перелік документів та вимог для отримання кваліфікаційного сертифікату, а саме:
«До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Для проведення професійної атестації громадяни подають заяву про допуск до проведення професійної атестації у паперовій формі або в електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва чи іншу державну інформаційну систему, інтегровану з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва, до якої додаються:
копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку в паспорті);
засвідчені в установленому порядку копії документів:
про освіту;
про трудову діяльність та стаж;
про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації;
стислий звіт про професійну діяльність та/або творчі досягнення.
Крім того, громадяни можуть подавати інші документи, що підтверджують їх професійну спеціалізацію, рівень знань та кваліфікацію».
У пункті 3 Порядку № 903 зазначено, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Таким чином, єдиною умовою для виконання робіт з технічного нагляду є наявність кваліфікаційного сертифікату згідно умов Закону України «Про архітектурну діяльність». Ніяких інших додаткових курсів, навчання, навичок тощо для виконання робіт з технічного нагляду на об’єктах будівництва не вимагається.
Порядком № 903 чітко визначено обов’язки інженера з технічного нагляду, а саме:
«5. Особи, що здійснюють технічний нагляд:
1) проводять перевірку:
наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного
архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;
6) беруть участь у проведенні перевірки:
робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам;
органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
7) виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті.
6. Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника:
1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;
2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;
3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;
4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред'явлення робіт для здійснення технічного нагляду;
5) зупинення виконання:
робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт;
будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об'єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.
7. У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства».
Отже, для виконання робіт з технічного нагляду особи, що здійснюють технічний нагляд не повинні мати навички з експлуатації системи відеоспостереження та аналітики та будь-які інші навички, знання та вміння, крім тих, що визначені Порядком № 903 та Законом України «Про архітектурну діяльність».
Наше підприємство має досвід виконання робіт з технічного нагляду з 2005 року та має достатній штат кваліфікованих працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати з правом виконувати роботи з технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки). Вказані працівники не проходили у Розробника програмного забезпечення навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики. Але, відповідно до вищенаведеного, це і не потрібно для виконання робіт з технічного нагляду.
Проте, враховуючи вимогу Замовника щодо наявності знань з експлуатації системи відеоспостереження та аналітики, не має змоги подати пропозицію у Закупівлі.
Частиною 6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» установлено, що Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Одними з принципами здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Також, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Однак, вимога Замовника щодо надання Учасниками підтверджуючих документів від Розробника програмного забезпечення, про проходження навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики інженером з технічного нагляду, що є предметом закупівлі Замовником будівництва значно звузить коло Учасників, оскільки проходження навчання в Розробника програмного забезпечення є специфічним навчанням невідомим широкому загалу.
Лот
UA-2024-03-19-006725-a
16 стаття
Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-19-006725-a. Предмет закупівлі - Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)" (далі - Закупівля), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати Підтверджуючі документи від Розробника програмного забезпечення, про проходження навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики інженером з технічного нагляду, що є предметом закупівлі Замовником будівництва.
Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що технічний нагляд- здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Статтею 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.
Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (надалі – Порядок № 903).
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено порядок професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури та встановлено, що громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено вичерпний перелік документів та вимог для отримання кваліфікаційного сертифікату, а саме:
«До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Для проведення професійної атестації громадяни подають заяву про допуск до проведення професійної атестації у паперовій формі або в електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва чи іншу державну інформаційну систему, інтегровану з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва, до якої додаються:
копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку в паспорті);
засвідчені в установленому порядку копії документів:
про освіту;
про трудову діяльність та стаж;
про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації;
стислий звіт про професійну діяльність та/або творчі досягнення.
Крім того, громадяни можуть подавати інші документи, що підтверджують їх професійну спеціалізацію, рівень знань та кваліфікацію».
У пункті 3 Порядку № 903 зазначено, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Таким чином, єдиною умовою для виконання робіт з технічного нагляду є наявність кваліфікаційного сертифікату згідно умов Закону України «Про архітектурну діяльність». Ніяких інших додаткових курсів, навчання, навичок тощо для виконання робіт з технічного нагляду на об’єктах будівництва не вимагається.
Порядком № 903 чітко визначено обов’язки інженера з технічного нагляду, а саме:
«5. Особи, що здійснюють технічний нагляд:
1) проводять перевірку:
наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного
архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;
6) беруть участь у проведенні перевірки:
робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам;
органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
7) виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті.
6. Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника:
1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;
2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;
3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;
4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред'явлення робіт для здійснення технічного нагляду;
5) зупинення виконання:
робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт;
будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об'єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.
7. У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства».
Отже, для виконання робіт з технічного нагляду особи, що здійснюють технічний нагляд не повинні мати навички з експлуатації системи відеоспостереження та аналітики та будь-які інші навички, знання та вміння, крім тих, що визначені Порядком № 903 та Законом України «Про архітектурну діяльність».
Наше підприємство має досвід виконання робіт з технічного нагляду з 2005 року та має достатній штат кваліфікованих працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати з правом виконувати роботи з технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки). Вказані працівники не проходили у Розробника програмного забезпечення навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики. Але, відповідно до вищенаведеного, це і не потрібно для виконання робіт з технічного нагляду.
Проте, враховуючи вимогу Замовника щодо наявності знань з експлуатації системи відеоспостереження та аналітики, не має змоги подати пропозицію у Закупівлі.
Частиною 6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» установлено, що Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Одними з принципами здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Також, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Однак, вимога Замовника щодо надання Учасниками підтверджуючих документів від Розробника програмного забезпечення, про проходження навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики інженером з технічного нагляду, що є предметом закупівлі Замовником будівництва значно звузить коло Учасників, оскільки проходження навчання в Розробника програмного забезпечення є специфічним навчанням невідомим широкому загалу.
Враховуючи вищенаведене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-19-006725-a. Предмет закупівлі - Технічний нагляд по об'єкту: "Побудова, створення та впровадження системи відеоспостереження на території Борщагівської об’єднаної громади Бучанського району Київської області (коригування)" (далі - Закупівля), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати Підтверджуючі документи від Розробника програмного забезпечення, про проходження навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики інженером з технічного нагляду, що є предметом закупівлі Замовником будівництва.
Законом України «Про архітектурну діяльність» визначено, що технічний нагляд- здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Статтею 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.
Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (надалі – Порядок № 903).
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено порядок професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури та встановлено, що громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено вичерпний перелік документів та вимог для отримання кваліфікаційного сертифікату, а саме:
«До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Для проведення професійної атестації громадяни подають заяву про допуск до проведення професійної атестації у паперовій формі або в електронній формі через електронний кабінет користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва чи іншу державну інформаційну систему, інтегровану з Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва, до якої додаються:
копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку в паспорті);
засвідчені в установленому порядку копії документів:
про освіту;
про трудову діяльність та стаж;
про підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації;
стислий звіт про професійну діяльність та/або творчі досягнення.
Крім того, громадяни можуть подавати інші документи, що підтверджують їх професійну спеціалізацію, рівень знань та кваліфікацію».
У пункті 3 Порядку № 903 зазначено, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Таким чином, єдиною умовою для виконання робіт з технічного нагляду є наявність кваліфікаційного сертифікату згідно умов Закону України «Про архітектурну діяльність». Ніяких інших додаткових курсів, навчання, навичок тощо для виконання робіт з технічного нагляду на об’єктах будівництва не вимагається.
Порядком № 903 чітко визначено обов’язки інженера з технічного нагляду, а саме:
«5. Особи, що здійснюють технічний нагляд:
1) проводять перевірку:
наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного
архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;
6) беруть участь у проведенні перевірки:
робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам;
органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
7) виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті.
6. Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника:
1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;
2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів;
3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування;
4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред'явлення робіт для здійснення технічного нагляду;
5) зупинення виконання:
робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт;
будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об'єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.
7. У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства».
Отже, для виконання робіт з технічного нагляду особи, що здійснюють технічний нагляд не повинні мати навички з експлуатації системи відеоспостереження та аналітики та будь-які інші навички, знання та вміння, крім тих, що визначені Порядком № 903 та Законом України «Про архітектурну діяльність».
Наше підприємство має досвід виконання робіт з технічного нагляду з 2005 року та має достатній штат кваліфікованих працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати з правом виконувати роботи з технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків відповідальності СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки). Вказані працівники не проходили у Розробника програмного забезпечення навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики. Але, відповідно до вищенаведеного, це і не потрібно для виконання робіт з технічного нагляду.
Проте, враховуючи вимогу Замовника щодо наявності знань з експлуатації системи відеоспостереження та аналітики, не має змоги подати пропозицію у Закупівлі.
Частиною 6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» установлено, що Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Одними з принципами здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Також, статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Однак, вимога Замовника щодо надання Учасниками підтверджуючих документів від Розробника програмного забезпечення, про проходження навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики інженером з технічного нагляду, що є предметом закупівлі Замовником будівництва значно звузить коло Учасників, оскільки проходження навчання в Розробника програмного забезпечення є специфічним навчанням невідомим широкому загалу.
кваліфікаційні сертифікати працівників, що мають право здійснювати технічний нагляд на об'єктах будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Борщагівську сільську раду Бучанського району Київської області виключити з тендерної документації вимогу щодо надання підтверджуючих документів від Розробника програмного забезпечення, про проходження навчання стосовно експлуатації системи відеоспостереження та аналітики інженером з технічного нагляду, що є предметом закупівлі Замовником будівництва.
Автор:
36047326, ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
08203, Україна, Київська область, Ірпінь, вул. Котляревського, буд. 52а, кв. 28