Показати схожі тендери

Закупівля Шкарпетки літні трекінгові (тип 1). Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2) від ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-19-003529-a
План UA-P-2024-03-19-003808-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 14.05.2024 15:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 978 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
79 787.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.03.2024 11:01 до 27.03.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 19.03.2024 11:01
до 24.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.03.2024 11:01
до 24.03.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.03.2024 15:27
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.04.2024 13:46
до 05.05.2024 00:00
Період уточнень
з 19.03.2024 11:01 до 24.03.2024 00:00
Період оскарження
з 19.03.2024 11:01 до 24.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.03.2024 15:27
Основні параметри
Шкарпетки літні трекінгові (тип 1). Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 978 750 грн.
Шкарпетки літні трекінгові (тип 1). Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)
Назва предмета закупівлі
Шкарпетки літні трекінгові (тип 1). Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)
Очікувана вартість
7 978 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
79787,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
79 787.5
Аукціон
Cтарт аукціону
28.03.2024 14:52
Закінчення аукціону
28.03.2024 15:27
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 150 000 (пара)
Шкарпетки літні трекінгові (тип 1)
Опис предмета закупівлі
Шкарпетки літні трекінгові (тип 1)
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
150 000
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.04.2024 00:00
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Позиція : №2 25 000 (пара)
Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)
Опис предмета закупівлі
Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)
Код ДК 021:2015
18310000-5 - Спідня білизна
Кількість
25 000
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.08.2024 00:00
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"
Пропозиція:
6 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ КЛЄВЄР"
Пропозиція:
5 675 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС"
Пропозиція:
5 849 999.98 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС"
Пропозиція:
5 674 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.03.2024 14:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2024 11:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петрова Інна Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380445276644
Замовник
ЄДРПОУ
23311317
Повна назва
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Шкарпетки літні трекінгові (тип 1). Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)
Період вимог/скарг з 02.04.2024 13:46 по 08.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 04.04.2024 16:49 по 10.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 11:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 11:01
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2024 16:50
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 25.04.2024 13:33 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 11:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 11:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
___22.04.2024 року _____ ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18310000-5: «Спідня білизна» (Шкарпетки літні трекінгові (тип 1). Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-19-003529-а. 22 квітня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Заповненого документа «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" міститься Цінова пропозиція від 27 березня 2024 р. № 27/03/24-04. Проте, одиниці виміру в наданій ціновій пропозиції від 27 березня 2024 р. № 27/03/24-04 учасник зазначив «шт», що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Копія статуту або іншого установчого документа в останній редакції (надається виключно Постачальниками, які за правовим статусом є юридичними особами). У випадку, якщо Постачальник діє на підставі модельного статуту, необхідно надати документ Постачальника, де зафіксовано рішення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" міститься Статут. Проте, у складі тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" відсутній Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. 3. Відповідно до підпункту 8 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися з: Довідка, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail. Однак всупереч вимогам підпункту 8 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Довідка, яка містить відомості про учасника відсутня. 4. Відповідно до підпункту 9 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися з: Копія сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) про впровадження та використання системи управління якістю. Такий документ повинен бути чинним не менше ніж строк поставки товару, визначений цією тендерною документацією. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" міститься копія Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ» дійний до 17 червня 2024 р., що не відповідає вимогам підпункту 9 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме: Такий документ повинен бути чинним не менше ніж строк поставки товару, визначений цією тендерною документацією. 5. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 79 787,50 грн. (сімдесят дев’ять тисяч сімсот вісімдесят сім гривень 50 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" містяться: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №364/2024/ПОД-МСБ-Г від 26 березня 2024 року підписана кваліфікованим електронним підписом Начальника управління документарних операцій департаменту структурованого торговельного фінансування АБ «УКРГАЗБАНК». - копія ДОВІРЕНОСТІ №387 від 29.12.2023 року видана від АБ «УКРГАЗБАНК» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління Морозова Родіона Валерійовича на Начальника управління документарних операцій департаменту структурованого торговельного фінансування АБ «УКРГАЗБАНК» Погорєлову Олену Петрівну. Дана Довіреність №387 від 29.12.2023 року видана/підписана виконуючим обов’язки Голови Правління АБ «УКРГАЗБАНК» Морозовим Родіоном Валерійовичем. Однак всупереч вимог тендерної документації на Довіреність №387 від 29.12.2023 року не накладено кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. 6. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - 5.1.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет договору, рік виконання договору. - 5.1.2. Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 5.1.1. п.5 Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 18310000-5: «Спідня білизна». На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" міститься: - Довідка про наявність досвіду від 27 березня 2024 р. № 27/02/24-04. Проте, всупереч вимог пп. 5.1.1. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, в наданій довідці від 27 березня 2024 р. № 27/02/24-04 не вказано рік виконання договору. - копія аналогічного договору № 15/05/23-К від 15.05.2023 р. з документальним підтвердженням виконання договору (копія видаткової накладної); - копія аналогічного договору № 01/06/23-К від 01.06.2023 р. з документальним підтвердженням виконання договору (копія видаткової накладної); - копія аналогічного договору №8521 від 29.03.2022 р. з документальним підтвердженням виконання договору (копії видаткових накладних). Однак всупереч вимог пп 5.1.2 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, надане документальне підтвердження виконання договору №8521 від 29.03.2022 р. (надані копії видаткових накладних) не підтверджують виконання договору в повному обсязі. 7. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 5.2.1. Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках), спеціальності або кваліфікації. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 27 березня 2024 р. № 27/02/24-12. Проте, Учасником не зазначено спеціальність або кваліфікація працівників. 8. Відповідно до пп 5.7.5. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Однак всупереч вимог пп 5.7.5 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ПП "ПРЕМ'ЄР СОКС" відсутні вищезазначені документи. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнений документ «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1; - опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу; - довідка, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; - Копія сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) про впровадження та використання системи управління якістю. Такий документ повинен бути чинним не менше ніж строк поставки товару, визначений цією тендерною документацією. - копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). - Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2019-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет договору, рік виконання договору. - Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 5.1.1. п.5 Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 18310000-5: «Спідня білизна». - довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках), спеціальності або кваліфікації; - лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації; - оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Уповноважена особа Інна ПЕТРОВА
Створено
22.04.2024 15:48
Надати до
23.04.2024 15:48
Період вимог/скарг з 29.04.2024 16:43 по 05.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 11:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.03.2024 11:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
_25.04.2024 року _____ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18310000-5: «Спідня білизна» (Шкарпетки літні трекінгові (тип 1). Шкарпетки зимові трекінгові (тип 2)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-19-003529-а. 25 квітня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція повинна складатися з: Копія статуту або іншого установчого документа в останній редакції (надається виключно Постачальниками, які за правовим статусом є юридичними особами). У випадку, якщо Постачальник діє на підставі модельного статуту, необхідно надати документ Постачальника, де зафіксовано рішення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" міститься: - статут; - опис документів, який містить код доступу. Так встановлено, що за кодом доступу, який вказаний в описі документів можливо перевірити лише Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Відповідно до підпункту 8 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися з: Довідка, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" міститься документ Відомості про учасника від 26.03.2024 № 26/03-11. Проте, в наданому документі не вказано місцезнаходження та факс. 3. Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" міститься: - фінансова звітність малого підприємства за 2023 р. (з квитанцією про її прийняття). Проте, обсяг доходу (виручки) згідно рядка 2000 за звітний період становить 1 540,5 тис. грн., що є менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі та не відповідає вимогам підпункту 5.3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 4. Відповідно до пп 5.7.5. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Однак всупереч вимог пп 5.7.5 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" відсутні вищезазначені документи. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу; - довідка, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; - фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі; - лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації; - оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Уповноважена особа Інна ПЕТРОВА
Створено
25.04.2024 16:32
Надати до
26.04.2024 16:32
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2024 16:43
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 978 750 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2024 11:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276644
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 978 750 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2024 11:00
Замовник:
ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380445276644
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності