Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 21:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо надати:
1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору);
2. Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
За лотом Нагрудні відеореєстратори S-EYE B (або еквівалент)
UA-2024-03-18-012992-a.c3
Дата:
01.04.2024 21:27
Стан:
Відмовлено в задоволенні
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей)
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації (надалі Замовник) від 29.03.2024, про визнання переможцем торгів щодо закупівлі нагрудних відеореєстраторів (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-012992-a) ТОВ " Укрспецпродукція" та прийняття рішення про намір укласти з ТОВ " Укрспецпродукція" договір про закупівлю.
18.03.2024 року Замовник оголосив тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі:
Вид предмету закупівлі: Товари.
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 штука
Нагрудні відеореєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14013, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, Гетьмана Полуботка, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 квітня 2024
ДК 021:2015: 32333300-9 — Відеовідтворювальна апаратура,
в якому прийняли участь 2 ( два) учасника :
ФОП Акберова Анна Володимирівна
ТОВ «Укрспецпродукція».
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, переможцем торгів щодо закупівлі нагрудних відеореєстраторів (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-012992-a) визнано - ТОВ " Укрспецпродукція" .
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостями в силу наступних обставин.
Учасник ТОВ «Укрспецпродукція» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів та його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ПЕРША НЕВІДПОВІДНІСТЬ
щодо недостовірної інформації!
Відповідно до вимог ДОДАТОКУ №2 до тендерної документації :
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Нагрудні відеореєстратори S-EYE B (або еквівалент)
Учасник має надати пропозиції з технічними характеристиками запропонованого товару, відповідно до вимог Замовника :
Вимоги Замовника
• Вага – не більше 170 гр
• Розміри (В*Ш*Г) – не більше 98*65*35мм
• Колір – чорний
• Тип відеокамери - нагрудні відеореєстратори
• Підтримка 2К відео– так
• Роздільна здатність відео - не гірше 2560x1440 (30FPS), 2304x1296 (30FPS), 1920x1080 (30 FPS), 1280x720 (30 FPS)
• Вбудований модуль та підтримка GPS Logger
• Нічне бачення – не менше 15 метрів
• ІЧ світлодіоди – не менше 2 шт по 850Нм
• Формат відео - H. 264 / H. 265 .MPEG4
• Час безперервного запису – не менше 15 годин 1440р та не менше 20 годин 480р
• Формат Аудіо – WAV
• Функція попереднього запису – так
• Фото – не гірше 40 Мп
• Кут огляду – не менше 140 градусів
• Тип матриці – CMOS 5МР
• Акумуляторна батарея – не менше 3500 мАг
• Кріплення — металічна кліпса з можливістю обертання на 360 градусів
• Пароль адміністратора для унеможливлення видалення запису
• Діагональ LCD-РК екрану – не менше 2 дюйми
• Стабілізація зображення – цифрова
• Підтримувані карти пам’яті - microSDHC, microSDXC, вбудована карти пам’яті не менше 64 Гб
• Режим ліхтарик, наявність білого світлодіоду
• Вологозахисний корпус, ступінь захисту – не менше IP 68
• Гарантійний термін – не менше 12 місяців
• Комплектація – кабель зарядний USB, пристрій заряджання USB, кліпса кріплення
Однак пропозиція учасника ТОВ «Укрспецпродукція» не містить визначених Замовником технічних характеристик товару, а саме:
1. Нічне бачення – не менше 15 метрів – Учасником не зазначено визначну та конкретну відстань нічного бачення, а вказано не менше 15 метрів ;
2. Час безперервного запису – не менше 15 годин 1440р та не менше 20 годин 480р - Учасником не зазначено визначений та конкретний час запису відео.
Крім того, учасник ТОВ «Укрспецпродукція» надав недостовірну інформацію стосовно технічних характеристик нагрудного відеореєстратору WTC-505, а саме:
Відповідно до ідентифікаторів закупівлі UA-2023-04-21-005855-a, UA-2023-08-15-004887-a та UA-2023-07-05-013167-a, в яких брав участь ТОВ «Укрспецпродукція» учасником так само запропоновано в пропозиції нагрудний відеореєстратор WTC-505 однак підтверджено інші технічні характеристики, що є гіршими, та не відповідають дійсності стосовно тривалості запису відео, роздільної здатності камери, ступеню захисту тощо.
Тобто в трьох закупівлях учасником запропоновано таку ж саме модель відеореєстратору WTC-505, однак з іншими технічними характеристиками, відносно тих які він зазначив у закупівлі UA-2024-03-18-012992-a.
Скрін документу додається:
Отже відповідно до інформації, що надав учасник ТОВ «Укрспецпродукція» в тендерних закупівлях UA-2023-04-21-005855-a, UA-2023-08-15-004887-a та UA-2023-07-05-013167-a, одна і таж запропонована модель відеореєстратору WTC-505 відрізняється кожного разу, чим Учасник створює умови недоброчесної конкуренції і підвлаштовує характеристики нагрудного відеореєстратору під будь який тендер:
Наприкладв однієї закупівлі зазначає що відеореєстратор WTC-505 має:
- 2 ІЧ підсвітки та дальність підсвічування 10 метрів, а в іншій 4 ІЧ підсвітки та дальність підсвічування 15 метрів;
- акумуляторна батарея 4000 мАг, а в іншій 3500 мАг;
- максимальна тривалість запису відео 12 годин, а в іншій 15 годин.
Тобто зазначені Учасником характеристику мають різні конструктивні особливості, відповідно підтверджується факт, що Учасник підвлаштовує різні характеристикі під різні тендери, що є недостовірною інформацією.
ДРУГА НЕВІДПОВІДНІСТЬ
щодо ненадання гарантії якості товару виробника!
Відповідно до вимог ДОДАТОКУ №2 до тендерної документації :
Товар, який постачається, повинен бути новим, без дефектів, термін та умови його зберігання не порушені. Гарантія якості товару, що поставляється, встановлюється протягом гарантійного терміну, установленого виробником товару. Гарантійний строк товару не може відрізнятися від гарантійного строку заводу-виробника. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, що дає можливість ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва.
Відповідно до документів тендерної пропозиції неможливо фактично підтвердити та перевірити технічні характеристики запропонованого учасником ТОВ «Укрспецпродукція» товару - нагрудний відеореєстратор WTC-505, оскільки відсутня жодна інформація щодо :
- виробника товару ;
- гарантійного терміну установленого виробником;
- сайту виробника ;
- ідентифікації товару;
- паспорту товару ;
- взагалі неможливо знайти посилання щодо підтвердження будь яких технічних характеристик запропонованого нагрудного відеореєстратору.
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо визначення учасника ТОВ «Укрспецпродукція» переможцем Закупівлі - є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року,
Прошу:
1. Прийняти до розгляду скаргу за процедурою закупівлі відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-18-012992-a.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом від 29.03.2024, про визначення учасника ТОВ «Укрспецпродукція» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір.
Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом від 29.03.2024, про визначення учасника ТОВ «Укрспецпродукція» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір.
Кваліфікація
UA-2024-03-18-012992-a
Інші дії замовника
Учасник ТОВ «Укрспецпродукція» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів та його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Учасник ТОВ «Укрспецпродукція» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів та його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Товар, який постачається, повинен бути новим, без дефектів, термін та умови його зберігання не порушені. Гарантія якості товару, що поставляється, встановлюється протягом гарантійного терміну, установленого виробником товару. Гарантійний строк товару не може відрізнятися від гарантійного строку заводу-виробника. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, що дає можливість ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом від 29.03.2024, про визначення учасника ТОВ «Укрспецпродукція» переможцем закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір.
Автор:
3560301442, ФОП Акберова Анна Володимирівна
33009, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Біла, 103А кв. 60
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Нагрудні відеореєстратори
Тендер:
UA-2024-03-18-012992-a
Тип:
вимога
За лотом Нагрудні відеореєстратори S-EYE B (або еквівалент)
UA-2024-03-18-012992-a.c2
Дата:
29.03.2024 18:22
Стан:
дано відповідь
Недостовірні данні та невідповідності технічних характеристик
Повідомляю, що Учасник ТОВ Укрспецпродукція надав недостовірні данні та невідповідність технічних характеристик до запропонованого товару.
А саме:
Не виконано вимогу додатку 2 ТД. В технічній специфікації Учасник має надати пропозиції з технічними характеристиками запропонованого товару.
Однак пропозиція учасника не містять чітких даних щодо технічних характеристик, а саме:
1. Нічне бачення – не менше 15 метрів – Учасником не зазначено конкретну відстань нічного бачення, а вказано не менше 15 метрів ;
2. Час безперервного запису – не менше 15 годин 1440р та не менше 20 годин 480р - Учасником не зазначено конкретно конкретний час запису відео.
Крім того, Учасник надав недостовірну інформацію стосовно технічних характеристик нагрудного відеореєстратору WTC-505, а саме:
Відповідно до ідентифікаторів закупівлі UA-2023-04-21-005855-a, UA-2023-08-15-004887-a та UA-2023-07-05-013167-a Учасником так само запропоновано нагрудний відеореєстратору WTC-505 однак підтверджено інші технічні характеристики, що є гіршими, та не відповідають дійсності стосовно тривалості запису відео, роздільної здатності камери, ступіню захисту тощо.
Тобто в трьох за купівлях Учасник запропонував одну модель відеореєстратору WTC-505 однак з іншими технічними харакетеристиками.
До того ж неможливо підтвердити та перевірити технічні характеристики запропонованого учасником нагрудного відеореєстратору WTC-505, оскільки невідомо його виробник, немає сайту виробника та взагалі неможливо знайти посилання щодо технічних характеристик запропонованого нагрудного відеореєстратору.
Крім того, Учасник не додав документ відповідно до пункту 4 додатку 1 ТД – не надано копію або оригінал документу, що підтверджують повноваження щодо внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції.
Надаю тендерну документацію Учасника ТОВ Укрспецпродукція до закупівель UA-2023-04-21-005855-a, UA-2023-08-15-004887-a та UA-2023-07-05-013167-a якими підтверджується різні данні щодо технічних характеристик нагрудного відеореєстратору WTC-505.
На підставі викладенного, вимагаю дискваліфікваліфікувати Учасника у звязку із наданням недостовірних даних та невідповідності технічних характеристик до запропонованого товару.
Автор:
3560301442, ФОП Акберова Анна Володимирівна
33009, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Біла, 103А кв. 60
Аналіз рішень АМКУ свідчить, що скарга має шанс бути задоволеною, лише у тому випадку коли скаржник вказує конкретні норми законодавства та/або вимоги тендерної документації, які на думку скаржника порушені під час проведення процедури закупівлі.
Але ФОП Акберова Анна Володимирівна вказуючи, що технічна пропозиція ТОВ «Укрспецпродукція» не містить чітких даних деяких характеристик, не надав посилання на норми законодавства та/або вимоги тендерної документації, які вимагають надання їх саме у такому вигляді.
Замовник зазначає, що відповідно до тендерної документації учасник повинен надати пропозицію щодо технічних характеристик нагрудного відео реєстратора. Замовник, в свою чергу повинен встановити чи відповідають надані учасником технічні характеристик вимогам Замовника.
Тобто, вказуючи в технічній специфікації (додаток 2 ТД) вимогу, наприклад, «Час безперервного запису - не менше 15 годин», Замовником були би визнані такими що відповідають вимогам наступні варіанти пропозиції учасника:
1. Час безперервного запису - не менше 15 годин;
2. Час безперервного запису - більше 15 годин;
3. Час безперервного запису - 15 годин (або 16 годин, або 17 годин і так далі);
4. Час безперервного запису -15-18 годин (в залежності від температури повітря);
Щодо зазначення не однакових параметрів приладу у деяких тендерах .
По-перше, в перелічених ФОП Акберова Анна Володимирівна торгах не вимагалося зазначення учасниками максимальних технічних параметрів відеореєстатору. Тому, на нашу думку, якщо вимоги замовників не перевищували максимальні параметри його приладу, ТОВ «Укрспецпродукція» надавав ті параметри які були зазначені у вимогах замовників, наприклад «10 метрів» або «не менше 12 метрів», хоча максимальні параметри були, наприклад, «15 метрів».
По – друге, з моменту проведення зазначених ФОП Акберова Анна Володимирівна торгів пройшло більше пів року. За цей час прилад міг бути модернізований шляхом, наприклад, встановлення більш економного процесора.
По – трете, під час проведення процедури закупівлі Замовником, на обґрунтовану вимогу ТОВ «Укрспецпродукція», у додатку 2 тендерної документації будо змінено безліч технічних параметрів, у тому числі зменшено ємність акумуляторної батареї. Враховуючи, що ТОВ «Укрспецпродукція» не вимагав зміни параметрів «Часу безперервного запису» та «Нічне бачення» можна зробити висновок, що технічні характеристики запропонованого ТОВ «Укрспецпродукція» приладу відповідають вимогам замовника.
По - четверте, у випадку надання ТОВ «Укрспецпродукція» товару, якій не відповідає технічним вимогам зазначеним у тендерній документації, договір між замовником та ТОВ «Укрспецпродукція» буде розірвано.
Щодо відсутності сайту виробника приладу.
По – перше, замовник не вимагав від учасників посилання на сайт виробника товару.
По - друге, за результатами відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-05-013167-a) ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ придбало у ТОВ «Укрспецпродукція» нагрудні відеореєстратори WTC-505.
Тому, замовник зміг особисто ознайомитися з роботою зазначеного приладу та поспілкуватися з працівниками ГОЛОВНГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, які в свою чергу підтвердили високу якість відеореєстратора WTC-505 та надали інформацію, що параметри відеореєстратора WTC-505 відповідають всім задекларованим технічним характеристикам.
Щодо не надання документу відповідно до пункту 4 додатку 1 ТД
Повідомляємо, що ТОВ «Укрспецпродукція» на дав усі необхідні документи, визначені п.4 додатку 1 ТД.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2024-03-18-012992-a.c1
Дата:
20.03.2024 15:19
Стан:
Порушення усунуто
Дитскримінаційні вимоги
Шановний Замовник, Для проведення чесних і прозорих Торгів, з метою уникнення дискримінаційних вимог стосовно інших Учасників, на підставі рішення АМКУ № 2831-р/пк-пз від 14.02.2024 дискримінаційні вимоги мають місце, якщо на ринку є менш як 2 виробника товару.
Технічні характеристики Додатку 2 ТД ідентифікують тільки одного виробника ФОП Кириченко А.В. з моделлю S-EYE B, а саме: Розміри (В*Ш*Г) – не більше 80*55*29 мм; Вага – не більше 155г; Акумуляторна батарея – не менше 4 400 мАг; Вбудований модуль та підтримка GPS + WIFI + Bluetooth; Фото – не гірше 48 Мп (8320X5760); Вхід/Вихід – магнітна контактна зарядка/USB-С; Аудіо вхід/вихід - 3,5 мм (mini-jack); Режим SOS, наявність червоного та синього світлодіоду.
Крім того, невеликі розміри, мала вага, три вбудовані модулі: GPS + WIFI + Bluetooth і велика ємність батареї 4 400 мАг вказують на обмежений простір щодо розміщення цих компонентів. Таке компактне розміщення можливе за рахунок зменшення механічної стійкості відеореєстратора до падіння чи іншого зовнішнього впливу, за рахунок тонкого корпусу і ремонтної здатності.
Вимагаємо усунити дискримінаційні вимоги, щодо вищезазначених технічних характеристик.
Вимогу задоволено. Зміни внесено.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
539 500
грн.
Період подання пропозицій
до
26.03.2024 21:19
Замовник:
Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації