Показати схожі тендери

Закупівля Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-03-18-012577-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.04.2024 17:32
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.03.2024 11:42
Закінчення аукціону 27.03.2024 12:23
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
52 250 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
261 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.03.2024 18:00 до 27.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2024 18:15
до 22.03.2024 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.03.2024 11:42
до 27.03.2024 12:23
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2024 12:23
до 11.04.2024 12:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2024 14:48
до 16.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2024 12:38
до 23.04.2024 17:32
Період уточнень
з 18.03.2024 18:15 до 22.03.2024 00:00
Період аукціону
з 27.03.2024 11:42 до 27.03.2024 12:23
Період кваліфікації
з 27.03.2024 12:23 до 11.04.2024 12:38
Період кваліфікації
з 27.03.2024 12:23 до 11.04.2024 12:38
Основні параметри
Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта)
Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3) 5 тис. шт
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта)
Код ДК 021:2015
18210000-4 - Пальта
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.06.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Документи закупівлі
18.03.2024 18:19
Оголошення про проведення закупівлі
18.03.2024 18:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Даценко
Електронна пошта
Телефон
+380975621706, +380685500133
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
Пропозиція:
52 250 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
52 249 800 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
Пропозиція:
52 249 800 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
52 249 800 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"
Пропозиція:
52 200 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 01.04.2024 14:48 по 04.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 09.04.2024 12:47 по 12.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.04.2024 12:38 по 16.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Угоди
UA-2024-03-18-012577-a-c2
Підписаний і діє
Номер
158/04-24-РМ
52 249 800 грн.
43 541 500 грн.
З ПДВ
Підписано
23.04.2024
Строк дії договору з
23.04.2024
по
30.09.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 000 (штуки)
Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта)
Номенклатура
Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта)
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
10 449.96
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 червня 2024 р.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-23-000002
Дата створення проекту
23.04.2024 09:54
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
23.04.2024 15:23
Дата публікації висновку про результати
10.05.2024 11:42
Дата завершення усунення порушень
16.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
15.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.04.2024 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2024-03-18-012577-a 18.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.04.2024 00:00
Документи рішення
23.04.2024 15:23
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, протокол розкриття пропозицій, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДОТ) від 18.03.2024, пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД»), товариство з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), протокол від 01.04.2024 № 01.04.24-1, від 09.04.2024 № 09.04.24-5, від 11.04.2024 № 11.04.24-5, повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2024, державний контракт (договір) про закупівлю від 23.04.2024 № 158/04-24-РМ на загальну суму 52 249 800,00 грн. з ПДВ, пояснення ДОТ, надані 30.04.2024 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання ДОТ законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД», ТОВ «МІК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
___
Дата висновку
10.05.2024 00:00
Дата публікації
10.05.2024 11:42
Документи висновку
10.05.2024 11:42
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кожухів звичайних (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-18-012577-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином Міністерство оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі ? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? 3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:57
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Документи повідомлення
25.04.2024 16:58
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000002 (UA-2024-03-18-012577-a)
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”. За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм. Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби. Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм). Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html 3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника. В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору. Додатки: 1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Кожух звичайний (пальто хутряне), вид 1 (18210000-4: Пальта)»; 2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
30.04.2024 18:45
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності