Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "КОЛТРЕЙН" надав 1. лист-роз’яснення щодо ліцензії на ДК 021:2015: (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)), що не є предметом закупівлі. 2. Учасником не надано інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)* 3. - документ, отриманий на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, датований ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 4. - документ, отриманий на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing про те, що службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної спрощеної закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, датований ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 5. - довідка, видана міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура датована пізніше, ніж 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 6. - анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (Додаток №9) датована до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 7. Форма цінова пропозиція надана із зазначенням ПДВ.
ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314.
У разі, якщо господарська діяльність пов’язана з предметом закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. - надати довідку/лист в довільній формі з відповідними роз’ясненнями.
Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. 2. Надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток);
- копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів);
- сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини).
* під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі «Окуляри-маска захисні балістичні» або інші засоби індивідуального захисту згідно до переліків, визначених Наказом? Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року
3. документ, отриманий на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, датований ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі
4. документ, отриманий на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing про те, що службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної спрощеної закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, датований ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі
5. довідка, видана міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура датована не пізніше, ніж 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
6. анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (Додаток №9) датована після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
7. Скановану форму «Цінова пропозиція» згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, без зазначення ПДВ.