Показати схожі тендери

Закупівля Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-03-18-012563-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.04.2024 17:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
111 675 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
134 010 грн. (0,12 %)
Вартість подання пропозиції:
12 240 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.03.2024 18:00 до 27.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2024 18:13
до 22.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2024 14:46
до 09.04.2024 13:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2024 17:23
до 12.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2024 13:14
до 25.04.2024 17:46
Період уточнень
з 18.03.2024 18:13 до 22.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2024 14:46 до 09.04.2024 13:14
Період кваліфікації
з 27.03.2024 14:46 до 09.04.2024 13:14
Основні параметри
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3) Лот 1: 34 тис. шт Лот 2: 23 тис. шт Лот 3: 18 тис. шт
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
50 626 000 грн.
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
50 626 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
253130,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.03.2024 13:17
Закінчення аукціону
27.03.2024 13:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
34 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.07.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ КМ Дісті
Пропозиція:
47 770 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
Пропозиція:
47 940 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.03.2024 13:17
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
34 247 000 грн.
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
34 247 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
171235,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.03.2024 13:40
Закінчення аукціону
27.03.2024 14:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
23 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.07.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ КМ Дісті
Пропозиція:
34 247 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
32 407 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
Пропозиція:
32 105 700 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.03.2024 13:40
Лот № 3 Статус - скасовано лот закупівлі
26 802 000 грн.
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Назва предмета закупівлі
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
26 802 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
134010,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.03.2024 14:11
Закінчення аукціону
27.03.2024 14:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
18 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.06.2024 03:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ КМ Дісті
Пропозиція:
26 802 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
25 362 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ТС ТРЕЙД УКРАЇНА"
Пропозиція:
21 600 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КОЛТРЕЙН"
Пропозиція:
25 245 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.03.2024 14:11
Документи закупівлі
18.03.2024 18:14
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
03.04.2024 17:21
у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
03.04.2024 17:54
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Даценко
Електронна пошта
Телефон
+380975621706, +380685500133
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 01.04.2024 17:23 по 04.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Лот № 2 Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Період вимог/скарг з 03.04.2024 11:55 по 06.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
03.04.2024 11:55
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "КОЛТРЕЙН" надав 1. лист-роз’яснення щодо ліцензії на ДК 021:2015: (39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)), що не є предметом закупівлі. 2. Учасником не надано інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)* 3. - документ, отриманий на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, датований ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 4. - документ, отриманий на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing про те, що службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної спрощеної закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, датований ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 5. - довідка, видана міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура датована пізніше, ніж 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 6. - анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (Додаток №9) датована до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 7. Форма цінова пропозиція надана із зазначенням ПДВ. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1. Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або декларацію про провадження господарської діяльності видану згідно з Постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. У разі, якщо господарська діяльність пов’язана з предметом закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. - надати довідку/лист в довільній формі з відповідними роз’ясненнями. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару (надання послуг, виконання робіт) Учасник має у складі пропозиції надати гарантійний лист/довідку або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, (виконання робіт), що є предметом закупівлі. 2. Надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); - копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі «Окуляри-маска захисні балістичні» або інші засоби індивідуального захисту згідно до переліків, визначених Наказом? Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року 3. документ, отриманий на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, датований ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі 4. документ, отриманий на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing про те, що службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної спрощеної закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, датований ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі 5. довідка, видана міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура датована не пізніше, ніж 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 6. анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (Додаток №9) датована після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 7. Скановану форму «Цінова пропозиція» згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, без зазначення ПДВ.
Створено
01.04.2024 17:26
Надати до
02.04.2024 17:26
Період вимог/скарг з 09.04.2024 13:14 по 12.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ «МІК» надав документ «7.1. Свідоцтво дилера.pdf» без офіційного автентичного перекладу на українську мову згідно п. 15 Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : «7.1. Свідоцтво дилера.pdf» з перекладом оригінального тексту професійним перекладачем, особистий підпис якого під текстом перекладу засвідчено печаткою бюро перекладів та підписом керівника бюро перекладів або нотаріусом. Засвідчення підпису перекладача підтверджує, що перекладач може та має право перекладати текст відповідними мовами. Крім того, перекладач ставить на перекладі свій особистий підпис, засвідчуючи свою особу.
Створено
08.04.2024 10:16
Надати до
09.04.2024 10:16
Лот № 3 Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Показати документи пропозиції
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасником ТОВ "ТС ТРЕЙД УКРАЇНА" не надано : 1. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 2. Учасником надана форма цінова пропопозиція без зазначення ВИРОБНИКА. 3. Учасником не надано підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2) згідно п.2 Додатку 4 до Оголошення. 4. Учасником надана інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)* не в повному обсязі, а саме: не надано довідку в довільній формі (на надані договори) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); 5. ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКИЙ ДОГОВІР № 13/02 наданий учасником, не підписаний належним чином з обох сторін. 6. Учасник не надав - сканований оригінал/копію документа, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) або документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (п. 7 розділу 1 Додатку №10). 7. Учасник не надав - сканований оригінал/копію антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021р №794/21, оскільки вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт перевищує 20 мільйонів гривень (п. 8 розділу 1 Додатку №10). 8. Учасником не надано Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1. Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 2. Скановану форму «Цінова пропозиція» згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2) згідно п.2 Додатку 4 до Оголошення 4. довідку в довільній формі (на надані договори) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); 5. ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКИЙ ДОГОВІР № 13/02 підписаний належним чином з обох сторін. 6. сканований оригінал/копію документа, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) або документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (п. 7 розділу 1 Додатку №10). 7. сканований оригінал/копію антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021р №794/21, оскільки вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт перевищує 20 мільйонів гривень (п. 8 розділу 1 Додатку №10). 8. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору: Для юридичних осіб: - копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення, довіреність або доручення або інший документ
Створено
01.04.2024 15:59
Надати до
02.04.2024 15:59
Угоди
UA-2024-03-18-012563-a-c1
Підписаний і діє
Номер
133/04-24-РМ
47 770 000 грн.
47 770 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.04.2024
Строк дії договору з
18.04.2024
по
30.09.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
34 000 (штуки)
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
34 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
1 405
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 липня 2024 р.
Документи договору
UA-2024-03-18-012563-a-c2
Підписаний і діє
Номер
141/04-24-РМ
32 407 000 грн.
32 407 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.04.2024
Строк дії договору з
25.04.2024
по
30.09.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
23 000 (штуки)
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Номенклатура
Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Кількість
23 000
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
1 409
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 липня 2024 р.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-10-000037
Дата створення проекту
10.04.2024 10:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.04.2024 12:40
Дата публікації висновку про результати
03.05.2024 14:35
Дата завершення усунення порушень
18.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2024 № 75 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2024-03-18-012563-a 18.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.04.2024 00:00
Документи рішення
10.04.2024 12:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 15.03.2024 (далі – Державний оператор тилу, ДОТ), пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КМ Дісті» (далі – ТОВ «КМ Дісті») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «КОЛТРЕЙН» (далі – ТОВ «КОЛТРЕЙН») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК») (Лот 2), протоколи від 01.04.2024 № 01.04.24-7, від 03.04.2024 № 03.04.24-5, від 09.04.2024 № 09.04.24-2, вимоги про усунення невідповідностей, протоколи розкриття пропозицій, повідомлення про намір укласти договори (Лот 1, 2), державний контракт (договір) про закупівлю № 133/04-24-РМ від 18.04.2024 на суму 47 770 000,00 грн. (Лот 1), державний контракт (договір) про закупівлю № 141/04-24-РМ від 25.04.2024 на суму 32 407 000,00 грн. (Лот 2), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.04.2024, 22.04.2024, 23.04.2024, 26.04.2024, 30.04.2024. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 Оголошення «Цінова пропозиція» учасник торгів гарантує, що товар, який пропонується до постачання, виготовлений не раніше 2023 року. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «КМ Дісті» у складі тендерної пропозиції надав Цінову пропозицію від 21.03.2024 № 03-24/292 в якій відсутня інформація щодо підтвердження строків виготовлення товару, який пропонується до постачання. У відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень Державним оператором тилу 26.04.2024 надано пояснення, « …учасником ТОВ «КМ Дісті» в зазначеній спрощеній закупівлі надано цінову пропозицію згідно форми Додатку № 2 попередніх закупівель ДП «ДОТ» та не враховано зміни в формі цінової пропозиції щодо зазначення інформації про рік виготовлення пропонованого товару». Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Разом з цим, ДОТ не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «КМ Дісті» (Лот 1)усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо своєчасності розміщення повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, розгляду пропозицій ТОВ «КОЛТРЕЙН», ТОВ «МІК» (Лот 2), своєчасності укладання договору(-ів) та його (їх) оприлюднення, відповідності умов договору (-ів) умовам тендерних пропозицій переможців - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
01.05.2024 00:00
Дата публікації
03.05.2024 14:35
Документи висновку
03.05.2024 14:35
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2024-04-10-000037 UA-2024-03-18-012563-a За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі моніторингу процедури публічної закупівлі «Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-012563-a), оголошеної ДП «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі UA-2024-03-12-013232-a та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Державна аудиторська служба за результатами моніторингу доходить висновку, що відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 Оголошення «Цінова пропозиція» учасник торгів гарантує, що товар, який пропонується до постачання, виготовлений не раніше 2023 року. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «КМ Дісті» у складі тендерної пропозиції надав Цінову пропозицію від 21.03.2024 № 03-24/292 в якій відсутня інформація щодо підтвердження строків виготовлення товару, який пропонується до постачання. Відповідно вимог п. 7 Додатку №1 учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно ДОДАТКУ №3. Відповідно п. 6 Додатку №1 учасник надає скановану форму «Цінова пропозиція» згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно ДОДАТКУ №3 пропонований товар має відповідати вимогам нормативно-технічної документації Міністерства оборони України, а саме ТС А01XJ.32012-188:2019(01). Згідно ТС А01XJ.32012-188:2019(01) визначені вимоги до товару, порядку та терміну зберігання, гарантійного терміну та ін. Учасником ТОВ «КМ Дісті» у складі пропозиції надано гарантійний лист про відповідність запропонованого товару вимогам ТС А01XJ.32012-188:2019(01). Відповідно до п. 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік формальних помилок» формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції, що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Таким чином не зазначення в формі цінової пропозиції інформації про рік виробництва товару не впливає на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам, визначеним Додатком №3. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Дата публікації
08.05.2024 18:32
Документи інформації про усунення порушення
08.05.2024 18:32
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі окулярів-маска захисних балістичних, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-012563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі за лотом 1 виконано вимоги пунктів 1,2 Додатку № 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та частини другої статті 41 Закону? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.04.2024 17:11
Орган перевірки
20.04.2024 00:00
Документи повідомлення
16.04.2024 17:11
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі окулярів-маска захисних балістичних, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-012563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? 2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.04.2024 17:10
Орган перевірки
23.04.2024 00:00
Документи повідомлення
17.04.2024 17:10
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-012563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «КМ Дісті» (Лот 1) підтверджено виконання вимог пункту 5 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині підтвердження хто є виробником запропонованого товару. 2. Яким чином та на підставі яких документів визначено виконання Учасником ТОВ «КМ Дісті» (Лот 1) вимог підпунку 1 пункту 1 додатку 10 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині інформації про кінцевого бенефіціарного власника учасника (надати посилання на назву файлу із зазначенням номеру сторінки у файлі). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.04.2024 10:38
Орган перевірки
24.04.2024 00:00
Документи повідомлення
18.04.2024 10:39
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000037 UA-2024-03-18-012563-a
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони. Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”. За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм. Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби. Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм). Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Окуляри-маска захисні балістичні» ТС А01XJ.32012-188:2019(01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу порівняння ринкових цін, а саме - інформації в електронній системі Prozorro. 2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі за лотом 1 виконано вимоги пунктів 1,2 Додатку № 8 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та частини другої статті 41 Закону? Зазначені документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 1, 4 Додатку № 1 та пунктів 1,2 Додатку № 8 до Оголошення у складі документів пропозиції. Додатки: 1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»; 2. Протокол робочої групи №08.03.24-1 від 08.03.2024 року. 3. Копії документів переможців закупівлі згідно статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», подані через електронну систему закупівель. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
19.04.2024 14:52
Замовник
Документи повідомлення
19.04.2024 14:54
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000037 UA-2024-03-18-012563-a
1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі? Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення». Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Окуляри-маска захисні балістичні» ТС А01XJ.32012-188:2019(01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю. https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html 2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника. В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
22.04.2024 18:21
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-012563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати пояснення, щодо не відповідності змісту Цінової пропозиції від 21.03.2024 № 03-24/292 учасника ТОВ «КМ Дісті» (Лот 1) вимогам пункту 3 додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині відсутності підтвердження строків виготовлення товару, який пропонується до постачання. 2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «КМ Дісті» (Лот 1) підтверджено виконання вимог пункту 3 додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в частині підтвердження строків виготовлення товару. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.04.2024 09:54
Орган перевірки
27.04.2024 00:00
Документи повідомлення
23.04.2024 09:54
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000037 UA-2024-03-18-012563-a
1. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «КМ Дісті» (Лот 1) підтверджено виконання вимог пункту 5 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині підтвердження хто є виробником запропонованого товару. Відповідно до Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено перелік документів, які подаються учасником для участі в спрощеній пропозиції. Відповідно п. 6 Додатку №1 до Оголошення учасник в складі пропозиції надає скановану форму «Цінова пропозиція» згідно Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Згідно Форми, зазначеної в Додатку №2, учасник зазначає інформацію про виробника продукції, яка пропонується. Учасником ТОВ «КМ «Дісті» в складі пропозиції надано файл «Додаток 1.5 Цінова пропозиція», згідно якого виробником пропонованої продукції зазначено учасника закупівлі - ТОВ «КМ «Дісті». Відповідно вимог п.5 Додатку 1 Оголошення документи про співпрацю з виробником надають виключно у випадку якщо учасник не є виробником пропонованого товару. 2. Яким чином та на підставі яких документів визначено виконання Учасником ТОВ «КМ Дісті» (Лот 1) вимог підпункту 1 пункту 1 додатку 10 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині інформації про кінцевого бенефіціарного власника учасника (надати посилання на назву файлу із зазначенням номеру сторінки у файлі). Згідно умов підпункту 1 пункту 1 Додатку 10 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник має надати довідку довільної форми про причини відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника учасника (для учасників, у яких відсутні зазначені відомості). Таким чином, зазначена довідка має бути обов’язково завантажена в електронну систему закупівель лише у разі, якщо інформація про кінцевого бенефіціарного власника учасника відсутня та/або не зазначена у відкритих єдиних державних реєстрах. Натомість, у разі наявності цієї інформації, Учасник відповідно довідку не надає. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Учасника ТОВ «КМ Дісті» наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника, яким є Уткін Євгеній Володимирович. Отже, за умовами Оголошення подання довідки за пп. 1 п. 1 Додатку 10 не передбачалося. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
23.04.2024 18:27
Замовник
Документи повідомлення
23.04.2024 18:27
-
23.04.2024 18:27
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Окуляри-маска захисні балістичні, вид 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-012563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), з наступник питань. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладеного договору за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу попередню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.04.2024 16:15
Орган перевірки
01.05.2024 00:00
Документи повідомлення
25.04.2024 16:15
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000037 UA-2024-03-18-012563-a
1. Надати пояснення, щодо не відповідності змісту Цінової пропозиції від 21.03.2024 № 03-24/292 учасника ТОВ «КМ Дісті» (Лот 1) вимогам пункту 3 додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині відсутності підтвердження строків виготовлення товару, який пропонується до постачання. Учасником ТОВ «КМ Дісті» в зазначеній спрощеній закупівлі надано цінову пропозицію згідно форми Додатку №2 в попередніх закупівель ДП «ДОТ» та не враховано зміни в формі цінової пропозиції щодо зазначення інформації про рік виготовлення пропонованого товару. Водночас, відповідно вимог технічної специфікації «Окуляри-маска захисні балістичні» ТС А01XJ.32012-188:2019(01) та Додатку №3 до Договору інформація про рік виготовлення товару перевіряється під час приймання продукції та обов’язково зазначається на маркуванні товару. 2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «КМ Дісті» (Лот 1) підтверджено виконання вимог пункту 3 додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в частині підтвердження строків виготовлення товару. Учасником ТОВ «КМ Дісті» в зазначеній спрощеній закупівлі надано цінову пропозицію згідно форми Додатку №2 в попередніх закупівель ДП «ДОТ» та не враховано зміни в формі цінової пропозиції щодо зазначення інформації про рік виготовлення пропонованого товару. Водночас, відповідно вимог технічної специфікації «Окуляри-маска захисні балістичні» ТС А01XJ.32012-188:2019(01) та Додатку №3 до Договору інформація про рік виготовлення товару перевіряється під час приймання продукції та обов’язково зазначається на маркуванні товару. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Рішеня
26.04.2024 17:18
Замовник
Документи повідомлення
26.04.2024 17:19
-
Відповідь
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000037 UA-2024-03-18-012563-a
Попередня оплата за укладеними договорами не здійснювалася.
Рішеня
30.04.2024 18:24
Замовник
Документи повідомлення
30.04.2024 18:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
111 675 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
111 675 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.03.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706, +380685500133
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності