Показати схожі тендери
Закупівля Телевізори в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) від Тернопільська міська рада.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-18-012558-a
План UA-P-2024-03-18-015599-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.04.2024 09:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
495 567 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 477.83 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2024 18:15 до 26.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2024 18:15
до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2024 18:15
до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.03.2024 14:28
до 16.04.2024 17:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2024 16:34
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2024 17:32
до 25.04.2024 09:17
Період уточнень
з 18.03.2024 18:15 до 23.03.2024 00:00
Період оскарження
з 18.03.2024 18:15 до 23.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2024 14:28 до 16.04.2024 17:32
Період кваліфікації
з 26.03.2024 14:28 до 16.04.2024 17:32
Основні параметри
Телевізори в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)/ ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, 32324000-0 Телевізори
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
495 567 грн.
Телевізори в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Назва предмета закупівлі
Телевізори в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Очікувана вартість
495 567 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2477,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.03.2024 13:41
Закінчення аукціону
26.03.2024 14:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Телевізори в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Код ДК 021:2015
32324000-0 - Телевізори
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
01.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВО "РОМСАТ"
Пропозиція:
267 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
Пропозиція:
307 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КВП"НЕОТЕК"
Пропозиція:
357 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
Пропозиція:
355 308 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА"
Пропозиція:
394 165.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
267 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.03.2024 13:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2024 18:16
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошин Наталя
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Телевізори в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Період вимог/скарг з 28.03.2024 16:34 по 03.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2024 16:34
Довідка НАЗК
28.03.2024 16:34
-
documentType.award.awardNotice
26.03.2024 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 18:15
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 18:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 18.03.2024 № 100/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: 1) заповнена форма «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 21.03.2024 року № 234/24, в якій зазначена інформація відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. У пункті 5 першої таблиці учасником зазначено вартість пропозиції 313800,00 грн., а сума ПДВ - 502300,00 грн., що є невідповідністю в обчисленні суми ПДВ від запропонованої вартості учасника, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану) заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації, відповідно до вимог замовника. … 5) проекту договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації); Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що вимагається замовником у тендерній документації. 6) довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ, - відомості про керівництво, - контактні особи (телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) жодного документу щодо відомостей про учасника, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника із зазначенням інформації, що вимагається замовником у тендерній документації. ……. 9) довідки про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) жодного документу, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, Довідку про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства, що вимагається замовником у тендерній документації. 10) довідки про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) жодного документу, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, Довідку про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. 11) довідки в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) жодного документу, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, що вимагається замовником у тендерній документації.
Створено
27.03.2024 16:25
Надати до
28.03.2024 16:25
Період вимог/скарг з 04.04.2024 14:00 по 10.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Рішенням уповноваженої особи від 28.03.2024 року, відповідно до протоколу № 119/В, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, надав (завантажив в електронну систему закупівель) лист від 03.04.2024 року за № 283/24, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку із наявними об’єктивними обставинами, описаними Учасником – переможцем в листі, а саме: неможливість поставити обладнання по заявленим цінам в запропонованому об’ємі через різке підвищення цін у імпортера в зв’язку з ростом курсу долара відносно гривні. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
04.04.2024 13:59
-
04.04.2024 13:58
documentType.award.awardNotice
04.04.2024 13:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 18:15
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 18:15
Період вимог/скарг з 10.04.2024 16:44 по 16.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (протокол від 09.04.2024 року № 93/В - кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-04-24, 08:34:14). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: замовник вимагає подання відповідних документів, в тому числі проекту договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності), відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, а завантажено проект договору іншого замовника – Відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради Черкаської області, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника до даної закупівлі, згідно з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
10.04.2024 16:42
-
10.04.2024 16:42
documentType.award.awardNotice
04.04.2024 14:00
Витяг з ЄДР
04.04.2024 14:00
Витяг з ЄДР
04.04.2024 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 18:15
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 18:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 18.03.2024 № 100/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: … 2) інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; … Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 1 таблиці «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу, зокрема: … Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2021-2023 роки**. … Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: телевізори та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» без дати реєстрації та номера, в яких зазначена інформація про виконання учасником аналогічних договорів у періоді 2023 рік, однак за предметами договорів – принтер, БФП, системний блок, монітор, ноутбук та персональний комп’ютер та відповідно до кодів ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання та 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку про досвід виконання договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі з зазначенням повної інформації про виконання аналогічного (их) договору (ів) з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2021-2023 роки та відповідно підтверджуючі документи, які вимагаються замовником. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. У разі зазначення у довідці два та більше аналогічних договорів документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було постачання товару, а саме: телевізори та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. … 5) проекту договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації); Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації), що вимагається замовником у тендерній документації. 2. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник вимагає подання: … Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) усі документи, що складені учасником, не оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутність дати реєстрації документа учасника, що не дає можливості встановити відповідність вимозі, вказаній у тендерній документації, а саме: документи повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, усі документи, що складені учасником, з дотриманням вимог замовника, що вказані в тендерній документації.
Створено
09.04.2024 8:34
Надати до
10.04.2024 8:34
Період вимог/скарг з 16.04.2024 17:32 по 22.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2024 17:32
Довідка НАЗК
16.04.2024 17:31
-
documentType.award.awardNotice
10.04.2024 16:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 18:15
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 18:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 18.03.2024 № 100/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: 1) заповнена форма «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 22.03.2024 р. № 11, в якій зазначена інформація відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. У пункті 5 першої таблиці учасником зазначено вартість пропозиції (окремо зазначається сума без ПДВ) 256 00,00 грн., а прописом – двісті п’ятдесят шість тисяч 00 коп., що є невідповідністю в зазначеній учасником сумі без ПДВ цифрами та прописом, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану) заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації, відповідно до вимог замовника. 2) інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; … Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу, зокрема: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2021-2023 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 20.03.2024 № 26, в якій зазначена інформація про виконання учасником аналогічного договору, де учасником зазначено суму зазначеного у довідці договору – 744595,00 грн, однак учасником завантажено договір, де зазначено суму договору 744594,00 грн., що є невідповідністю в зазначеній учасником сумі договору, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням повної та коректної інформації про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі. …… 6) довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ, - відомості про керівництво, - контактні особи (телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції подано довідку «Відомості про учасника» від 22.03.2024 № 02, яка містить відомості про учасника, однак у цій довідці Учасник не зазначив інформацію, а саме: контактні особи (телефон, e-mail за наявності), що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, заповнену довідку «Відомості про учасника», складену у довільній формі, яка містить повну інформацію відомостей про учасника, зазначену в вимогах тендерної документації. ……. 10) довідки про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) жодного документу, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, Довідку про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства.
Створено
15.04.2024 12:17
Надати до
16.04.2024 12:17
Угоди
UA-2024-03-18-012558-a-c2
Підписаний і діє
Номер
198
307 200 грн.
256 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 (Одиниця)
Телевізори в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Номенклатура
Телевізори в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.04.2024 09:16
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
495 567 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
495 567 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності