Показати схожі тендери

Закупівля ЄЗС ДК 021:2015 18830000-6 — Захисне взуття (Черевики літні повсякденні робочі) від 2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-18-011558-a
План UA-P-2024-03-15-007179-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.04.2024 17:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
146 412.04 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
732.06 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2024 16:37 до 26.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2024 16:37
до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2024 16:37
до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.03.2024 15:34
до 29.03.2024 12:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.03.2024 12:04
до 04.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.03.2024 12:04
до 09.04.2024 17:15
Період уточнень
з 18.03.2024 16:37 до 23.03.2024 00:00
Період оскарження
з 18.03.2024 16:37 до 23.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2024 15:34 до 29.03.2024 12:04
Період кваліфікації
з 26.03.2024 15:34 до 29.03.2024 12:04
Основні параметри
ЄЗС ДК 021:2015 18830000-6 — Захисне взуття (Черевики літні повсякденні робочі)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
146 412.04 грн.
ЄЗС ДК 021:2015 18830000-6 — Захисне взуття (Черевики літні повсякденні робочі)
Назва предмета закупівлі
ЄЗС ДК 021:2015 18830000-6 — Захисне взуття (Черевики літні повсякденні робочі)
Очікувана вартість
146 412.04 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
732,06
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.03.2024 15:11
Закінчення аукціону
26.03.2024 15:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Черевики літні повсякденні робочі
Код ДК 021:2015
18832100-1 - Літне взуття
Кількість
81
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77100, Україна, Івано-Франківська область, Галич, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 48
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
Пропозиція:
118 856.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОСТЯНОВСЬКИЙ ІГОР МУСІЙОВИЧ
Пропозиція:
118 827 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.03.2024 15:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2024 16:39
Оголошення про проведення закупівлі
18.03.2024 16:37
Тендерна документація
18.03.2024 16:37
Тендерна документація
18.03.2024 16:37
Тендерна документація
18.03.2024 16:37
Тендерна документація
18.03.2024 16:37
Тендерна документація
18.03.2024 16:37
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Заяць Ігор Богданович
Електронна пошта
Телефон
380983504238
Замовник
ЄДРПОУ
38230255
Повна назва
2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
77100
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Галич
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 ЄЗС ДК 021:2015 18830000-6 — Захисне взуття (Черевики літні повсякденні робочі)
Період вимог/скарг з 29.03.2024 12:04 по 04.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.03.2024 12:04
Довідка НАЗК
29.03.2024 12:03
-
29.03.2024 12:02
documentType.award.awardNotice
26.03.2024 15:34
Витяг з ЄДР
26.03.2024 15:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 16:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до п 43. Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Учасником не надано в складі тендерної Виписку з ЄДР. Правова підстава вимоги п. 1.5. Інструкції з подання тендерної пропозиції. Учасник повинен надати для усунення виявлених невідповідностей Виписку з ЄДР. 2. Учасником надано в складі тендерної пропозиції Відомості про учасника за встановленою формою, проте у рядках №6 та №7 не зазначено посади особи про яку зазначена інформація. Правова підстава вимоги п. 1. Додатку №6 до тендерної документації. Учасник повинен надати для усунення виявлених невідповідностей Відомості про учасника за встановленою формою з усіма заповненими реквізитами.
Створено
27.03.2024 21:56
Надати до
28.03.2024 21:56
Договір
UA-2024-03-18-011558-a-b1
Підписаний і діє
Номер
37
118 827 грн.
118 827 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
81 (пара)
Черевики літні повсякденні робочі
Номенклатура
Черевики літні повсякденні робочі
Кількість
81
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
146 412.04 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2024 00:00
Замовник:
2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380983504238
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
146 412.04 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2024 00:00
Замовник:
2 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380983504238
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності