Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональний пристрій (кольоровий; чорно - білий) від Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-18-010932-a
План UA-P-2024-03-18-012748-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.04.2024 10:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
98 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 грн. (0,09 %)
Вартість подання пропозиції:
428.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2024 16:12 до 26.03.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2024 16:12
до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2024 16:12
до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2024 13:13
до 01.04.2024 09:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2024 10:33
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.04.2024 09:39
до 08.04.2024 10:21
Період уточнень
з 18.03.2024 16:12 до 23.03.2024 00:00
Період оскарження
з 18.03.2024 16:12 до 23.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2024 13:13 до 01.04.2024 09:39
Період кваліфікації
з 27.03.2024 13:13 до 01.04.2024 09:39
Основні параметри
Багатофункціональний пристрій (кольоровий; чорно - білий)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 000 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
Багатофункціональний пристрій (кольоровий)
Очікувана вартість
18 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.03.2024 12:50
Закінчення аукціону
27.03.2024 13:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Копіювально-розмножувальне обладнання
Код ДК 021:2015
30121300-6 - Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
14 686 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
14 774 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.03.2024 12:50
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
80 000 грн.
Лот 2.
Назва предмета закупівлі
Лот 2.
Примітки
Багатофункціональний пристрій (чорно - білий)
Очікувана вартість
80 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Копіювально-розмножувальне обладнання
Код ДК 021:2015
30121300-6 - Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
77 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2024 16:12
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Власенко Григорій
Електронна пошта
Телефон
380986103878
Сайт:
https://vvpu.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08571794
Повна назва
Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 01.04.2024 9:39 по 07.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити Учасника переможцем Закупівлі та оприлюднити рішення про визначення переможця в порядку та строки передбачені Законом та Особливостями.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 16:12
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 16:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони Протокольне рішення (протокол № 95 ВТ -УО) уповноваженої особи Вінницького вищого професійного училища Департаменту поліції охорони м. Вінниця 28.03.2024 р. Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-03-18-010932-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ, ІПН 3095318233 (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: - усупереч вимогам пункту 7 «Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу «Загальні положення» тендерної документації замовника, учасник надав копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 виданий виробнику запропонованого товару; копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 виданий виробнику запропонованого товару викладений англійською мовою без перекладу вказаних документів на українську мову. - усупереч вимогам абзацу третього пункту 1 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації замовника, учасник не надав декларацію про відповідність Технічному регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 24 травня 2017 р. № 355. - усупереч вимогам абзацу четвертого пункту 1 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації замовника, учасник не надав сертифікат експертизи типу, у разі використання обладнання з радіодоступом (Wi-Fi/Bluetooth). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. «7. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову». 2. Абзац третій пункту 1 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»: « 1. На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копії наступних документів: … … • Декларацію про відповідність Технічному регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 24 травня 2017 р. № 355.» 3. Абзац четвертий пункту 1 «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»: « 1. На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копії наступних документів: … … … • Сертифікат експертизи типу, у разі використання обладнання з радіодоступом (Wi-Fi/Bluetooth).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - замовник пропонує учаснику усунути виявлені невідповідності в оприлюдненій інформації у цій частині. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Провідний фахівець з публічних закупівель __________________________ Григорій ВЛАСЕНКО
Створено
28.03.2024 13:22
Надати до
29.03.2024 13:22
Лот № 2 Лот 2.
Період вимог/скарг з 28.03.2024 10:33 по 03.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити Учасника переможцем Закупівлі та оприлюднити рішення про визначення переможця в порядку та строки передбачені Законом та Особливостями.
Угоди
UA-2024-03-18-010932-a-b1
Підписаний і діє
Номер
207
77 700 грн.
64 750 грн.
З ПДВ
Підписано
03.04.2024
Строк дії договору з
03.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 (Одиниця)
Копіювально-розмножувальне обладнання
Номенклатура
Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
одиниця
Ціна за одиницю
19 425
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 квітня 2024 р.
UA-2024-03-18-010932-a-a2
Підписаний і діє
Номер
211
14 686 грн.
14 686 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.04.2024
Строк дії договору з
08.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (Одиниця)
Копіювально-розмножувальне обладнання
Номенклатура
Копіювально-розмножувальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
одиниця
Ціна за одиницю
14 686
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
30 квітня 2024 р.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2024 17:00
Замовник:
Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Контактний телефон:
380986103878
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2024 17:00
Замовник:
Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Контактний телефон:
380986103878
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності