Закупівля Ріжуча кромка до автогрейдера SEM 922(код ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин) від Комунальне підприємство "Кетрисанівське" Кетрисанівської сільської ради.
27200, Україна, Кіровоградська область, місто Бобринець, вул.Соборна буд.78
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації/-ях цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Зміст
у відповідності до Особливостей п.44 пп.2 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. не надано відповідно підтверджуючі документи щодо виконання договорів.
2.в довідкі порівняльній таблиці з відомостями невірно вказана кількість
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2024 11:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
26.04.2024 9:43
Надати до
30.04.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, статті 11, 29 передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі-Особливості) проведено розгляд Учасника ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС".
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана пропозиція учасника ТОВ «ТГ «ПРОМТЕХСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 36792193), яка визначена найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону (Аномально низька ціна), щодо закупівлі : «Ріжуча кромка до автогрейдера SEM 922», код ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин.
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТГ «ПРОМТЕХСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 36792193)у процедурі закупівлі № UA-2024-03-18-003522-aвиявлено наступні невідповідності:
1.Вимога ТД в Додатку1 :
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документаці
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Учасником не надано відповідно підтверджуючі документи щодо виконання наданого договору№ 80/1 від 04.08.2021 року, термін дії якого закінчився 31.12.2021року, видаткова накладна № ТГ0022083 від 15.01.2024 року (не являється достовірним документом, оскільки видана не за даним договором (договір № 80/1 від 01.09.2021р.), тому учаснику надати копії документів які б підтвердили продовження строку дії договору № 80/1 від 04.08.2021 року, а також лист-пояснення щодо пов’язаності даного договору з накладною № 80/1 від 04.08.2021 року,
тобто підтвердження:
договір = додугода про термін дії договору + накладна про закупівлю даного предмета закупівлі.
2. Оскільки, в договорі № 80/1 від 04.08.2021 року чітко не прописано предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин,який би підтверджував предмет закупівлі «Ріжуча кромка до автогрейдера SEM 922», необхідно Учаснику надати лист-пояснення, де б пояснювалося що згідно накладної ТГ0022083 від 15.01.2024 року зазначений куплений Вами «Ніж» відноситься до коду ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин.
3. Згідно з технічною специфікацією Додатку 2 до тендерної документації замовник зазначає виробника *Caterpillar країна США. (*Посилання на конкретного виробника (Caterpillar) є необхідним, оскільки за основними характеристиками товар цьоговиробника є таким, що оптимально відповідає потребам замовника.
Учасником надано інформаційну довідку вих.№Т-21-03-208 від 21.03.2024р, де Учасник підтверджує вимоги згідно Технічної специфікації зазначаючи товар «ріжуча кромка до автогрейдера SEM 922», а не еквівалент , де виробник не вказано.
Відповідно до поданої Учасником технічної специфікації (таблиця 1) виробником товару є ESTIS.R.L. країна Італія, при цьому не надано будь якого пояснення щодо виробника.
На виконання даної вимоги надати лист-пояснення про виробника , країну походження даного товару, та інші обгрунтування по цій вимогі.
Неправомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ"ТГ"ПРОМТЕХСЕРВІС" процедури відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2024-03-18-003522-a
Вважаємо неправомірним відхилення пропозиції ТОВ "ТГ "ПРОМТЕХСЕРВІС" згідно Протоколу №44 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.03.2024 р.
За результатами аукціону, проведеного в рамках закупівлі з ідентифікатором UA-2024-03-18-003522-a найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ "ТГ "ПРОМТЕХСЕРВІС", код ЄДРПОУ 36792193.
Протоколом №44 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства "Кетрисанівське" Кетрисанівської сільської ради від 29.03.2024 р. пропозиція ТОВ"ТГ"ПРОМТЕХСЕРВІС" була відхилена відповідно до Особливостей п.44 пп.2, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівельу разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим п. 42 цих Особливостей.
ТОВ”ТГ”ПРОМТЕХСЕРВІС” вважає, що пропозицію було відхилено неправомірно:
Причина дискваліфікації №1: Не надано відповідно підтверджуючі документи щодо виконання наданого Договору №80/1 від 04.08.2021 року, термін дії якого закінчився 31.12.2021 року, видаткова накладна №ТГ0022083 від 15.01.2024 року не являється достовірним документом оскільки видана не за даним договором (договір №80/1 від 01.09.2021 р.), тому учасник не виконав вимогу додатку 1 до тендерної документації, а саме "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів)".
Обгрунтування: Згідно Додаткової угоди №1 від 01.09.2021 до Договору №80/1 датою підписання договору вважається 01.09.2021 р., а відповідно до п.2.1 даного договору передбачено щорічну автоматичну пролонгацію терміну дії договору за відсутності письмового повідомлення про його розірвання від обох сторін. Більш того, вимоги щодо надання підтвердження від контрагента про продовження строку дії договору, а також скан-копії усіх додатків не вимагалось.
Причина дискваліфікації №2: Договір №80/1 від 04.08.2021 року не являється підтверджуючим документом оскільки чітко не прописано предмет закупівлі який би підтверджував предмет закупівлі "Ріжуча кромка до автогрейдера SEM 922" код ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин, тому учасник не виконав вимогу додатку 1 до тендерної документації, а саме "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів)".
Обгрунтування: У Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога замовника надати документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме довідку у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. ТОВ"ТГ"ПРОМТЕХСЕРВІС" повідомляє, що наданий договір №80/1 являється підтверджуючим документом, оскільки предметом договору є запасні частини, мастильні матеріали, технічні рідини, аксесуари, інші супутні товари, що є обширним поняттям. Асортимент (номенклатура), ціна та кількість товару остаточно погоджуються сторонами у рахунку-фактурі на оплату, видатковій накладній та/або специфікації, які є невід’ємною частиною Договору. Даний договір є багаторазовим. Згідно Видаткової накладної №ТГ0022083 від 15.01.2024 року, до договору №80/1 (є його невід'ємною частиною) предметом договору у тому числі є 7D1577 Ніж ковша центральний, який згідно з класифікатором підпадає під код ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин. Також, вимоги щодо наявності прописаного в предметі договору коду ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин у тендерній документації не було. Вимоги щодо постачання лише комунальним підприємствам,які використовують вищезазначений класифікатор також не передбачено.
Також, визначення причини для відхилення пропозиції як надання недостовірної інформації Учасником не відповідає дійсності. Документи, надані ТОВ “ТГ “ПРОМТЕХСЕРВІС” є чинними та достовірними, про що Учасник міг би повідомити, у разі звернення Замовника з роз’ясненнями, чого зроблено не було. Більш того, Замовник не звернувся із запитом до контрагента, з яким було укладено договір, контактні дані якого вказані в Довідці про досвід виконання аналогічного договору.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноважена особа замовника цього не зробила.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, враховуючи вищезазначене вважаємо, що Замовник повинен був розмістити вимогу про усунення порушення для ТОВ”ТГ”ПРОМТЕХСЕРВІС” та дати можливість виправити помилки, виправлення яких не призвело б до зміни предмета закупівлі.
Більш того, звертаємо увагу що уповноважена особа замовника розмістила Вимогу про усунення порушення від 29.03.2024 для Учасника ТОВ"Ферро Макс Протект", а саме:
1. Не надано відповідно підтверджуючі документи щодо виконання договорів;
2. В довідці порівняльній таблиці з відомостями невірно вказана кількість.
Аналізуючи перший пункт даної вимоги, вважається, що уповноважена особа трактує однакове порушення тендерної документації по-різному та дискваліфіковує пропозицію учасника, який допустив незначну помилку, даючи змогу іншому виправити відсутність документу.
Щодо другого пункту вимоги, то пунктом 43 особливостей передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Доповнюючи вищесказане, зазначаємо, як постачальник запчастин до спецтехніки в Україні, що очікувана вартість закупівлі значно перевищувала ринкову вартість предмета закупівлі. ТОВ “ТГ “ПРОМТЕХСЕРВІС” надало актуальну та ринкову вартість, яку визначили як аномально низьку.
З огляду на зазначені факти, ТОВ “ТГ “ПРОМТЕХСЕРВІС” вважає, що замовник має особисту зацікавленість в обранні переможцем ТОВ"Ферро Макс Протект".
Отже, вважаємо, що замовником було неправомірно дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ"ТГ"ПРОМТЕХСЕРВІС",порушуючи принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Протокол №44 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства "Кетрисанівське" Кетрисанівської сільської ради від 29.03.2024 р.
Підтвердження того, що причиною відхилення Учасника ТОВ "ТГ "ПРОМТЕХСЕРВІС" є:
-Не надано відповідно підтверджуючі документи щодо виконання наданого Договору №80/1 від 04.08.2021 року, термін дії якого закінчився 31.12.2021 року, видаткова накладна №ТГ0022083 від 15.01.2024 року не являється достовірним документом оскільки видана не за даним договором (договір №80/1 від 01.09.2021 р.), тому учасник не виконав вимогу додатку 1 до тендерної документації, а саме "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів)";
-Договір №80/1 від 04.08.2021 року не являється підтверджуючим документом оскільки чітко не прописано предмет закупівлі який би підтверджував предмет закупівлі "Ріжуча кромка до автогрейдера SEM 922" код ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин, тому учасник не виконав вимогу додатку 1 до тендерної документації, а саме "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів)".
Підтвердження того, що відповідно до п.2.1 даного договору передбачено щорічну автоматичну пролонгацію терміну дії договору за відсутності письмового повідомлення про його розірвання від обох сторін. А отже, термін дії договору не закінчився, а був пролонгований до 31.12.2024 р.
Додаткова угода №1 від 01.09.2021 р. до Договору №80/1
Підтвердження того, що датою підписання договору вважається 01.09.2021 р. , а отже Видаткова накладна №ТГ0022083 від 15.01.2024 року є достовірним документом, що підтверджує виконання договору.
Порівняльна таблиця з відомостями щодо основних технічних та якісних характеристик товару ТОВ "Ферра Макс Протект"
Підтвердження того, що учасник ТОВ "Ферра Макс Протект" усунув порушення у порівняльній таблиці, у якій містяться технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які призводять до зміни предмета закупівлі, а саме кількості.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ"ТГ"ПРОМТЕХСЕРВІС" згідно Протоколу №44 від 29.03.2024 та опублікувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ"ТГ"ПРОМТЕХСЕРВІС".
Автор:
36792193, ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС"
03022, Україна, м. Київ, м.Київ, пр. Палладіна Академіка, будинок 22, офіс 208
Надсилаємо копію протоколу № 71 від 25.04.2024р. Про виконання рішення АМКУ
1. Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6564-р/пк-пз від 12.04.2024 року за результатами розгляду скарги ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС" від 03 квітня 2024 р. № UA-2024-03-18-003522-a.a1.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС" ДК 021:2015: 43630000-8 Частини прохідних машин (Ріжуча кромка до автогрейдера SEM 922 (код ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-18-003522-a.
3. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ФЕРРО МАКС ПРОТЕКТ" переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 43630000-8 Частини прохідних машин (Ріжуча кромка до автогрейдера SEM 922 (код ДК 021:2015 43630000-8 Частини прохідних машин), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-18-003522-a.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
360 000
грн.
Період подання пропозицій
до
26.03.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Кетрисанівське" Кетрисанівської сільської ради