Показати схожі тендери

Закупівля Телекомунікаційна шафа всепогодна кліматична в тому числі супутні послуги зі встановлення від КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ"ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-16-000376-a
План UA-P-2024-03-16-000381-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.04.2024 17:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 379 335 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
173 793.35 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.03.2024 19:36 до 24.03.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 16.03.2024 19:36
до 21.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.03.2024 19:36
до 21.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2024 15:07
до 02.04.2024 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2024 08:15
до 08.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.04.2024 16:18
до 08.04.2024 17:43
Період уточнень
з 16.03.2024 19:36 до 21.03.2024 00:00
Період оскарження
з 16.03.2024 19:36 до 21.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2024 15:07 до 02.04.2024 16:18
Період кваліфікації
з 25.03.2024 15:07 до 02.04.2024 16:18
Основні параметри
Телекомунікаційна шафа всепогодна кліматична в тому числі супутні послуги зі встановлення
зміни
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 379 335 грн.
Телекомунікаційна шафа всепогодна кліматична в тому числі супутні послуги зі встановлення
Назва предмета закупівлі
Телекомунікаційна шафа всепогодна кліматична в тому числі супутні послуги зі встановлення
Очікувана вартість
17 379 335 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
173793,35
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.03.2024 14:44
Закінчення аукціону
25.03.2024 15:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Телекомунікаційна шафа всепогодна кліматична в тому числі супутні послуги зі встановлення
Код ДК 021:2015
32522000-8 - Телекомунікаційне обладнання
Кількість
59
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує за Товар із послугами із встановлення протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами, згідно п. 4.8.4. даного Договору, Акту передачі послуг із встановлення Товару, укладеним за формою згідно Додатку №3 та видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар з послугами із встановлення здійснюється на протязі 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок, відкритий в органах Державної казначейської служби.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІАС-БУД"
Пропозиція:
17 379 335 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІР СОМ"
Пропозиція:
14 095 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.03.2024 14:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.03.2024 21:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
16.03.2024 21:54
Критерії прийнятності
16.03.2024 21:54
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Козачек
Електронна пошта
Телефон
+380443913570
Сайт:
http://www.rrt.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01190043
Повна назва
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Поштовий індекс
04112
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вулиця Дорогожицька, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Телекомунікаційна шафа всепогодна кліматична в тому числі супутні послуги зі встановлення
Період вимог/скарг з 01.04.2024 8:15 по 07.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.03.2024 19:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.03.2024 19:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Згідно з Додатком №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації (нової редакції) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання (Телекомунікаційна шафа всепогодна кліматична в тому числі супутні послуги зі встановлення)», в розділі про Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначено, що учасник тендеру повинен підтвердити досвід встановлення телекомунікаційного обладнання на об’єктах операторів зв’язку. Даний досвід підтверджується поданням копії договору (не менше ніж одного) та документів/а на підтвердження виконання зазначеного договору. В обґрунтування дотримання Товариством з обмеженою відповідальністю «IP COM» (далі по тексту – ТОВ «IP COM») вимог тендеру щодо підтвердження наявності досвіду встановлення телекомунікаційного обладнання на об’єктах операторів зв’язку ТОВ «IP COM» долучило до своєї тендерної пропозиції додаток «8.Аналогічний договор до ТЗ», що являє собою копію договору поставки №02-1/24-КШ від 02.01.2024 року, що укладений даним учасником із Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-ФОРТ» (код ЄДРПОУ 33901492), а також ряду інших документів на підтвердження виконання зазначеного договору. Серед копій документів, що наявні в додатку «8.Аналогічний договор до ТЗ», є також Витяг з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг №104-3355/104 від 17.05.2023 року, що наданий Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку. Як випливає із зазначеного Витягу щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-ФОРТ», діяльність цього товариства у сфері електронних комунікацій здійснюється на наступній території: с.Лукашеве (Запорізька область), с.Підгорівка (Полтавська область), с.Галагурівка (Полтавська область), с.Новоселівка (Дніпропетровська область), с.Осикувате (Дніпропетровська область), с.Лісопитомник (Дніпропетровська область). Аналіз інформації, що наявна в Реєстрі постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг (станом на 15.03.2024), що розміщений на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (https://nkrzi.gov.ua/), підтверджує відомості, надані учасником тендеру, про те, що діяльність Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-ФОРТ» у сфері електронних комунікацій здійснюється на території вищенаведених сіл Запорізької, Полтавської та Дніпропетровської області. Проте, як наведено в додатку «8.Аналогічний договор до ТЗ» до тендерної пропозиції ТОВ «IP COM», в Акті прийому-передачі виконаних робіт до договору поставки №02-1/24-КШ від 02.01.2024 року місцем виконання монтажних робіт з монтування Кліматичної шафи IPCOM GUARDIAN M42U з кондиціонером вказана Автомобільна дорога загального користування державного значення Харківської області М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) 534+863 км. Відтак, поставка та монтаж обладнання Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-ФОРТ» на дорозі загального користування державного значення у Харківсьійї області М-03 Київ – Харків – Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) 534+863 км не може вважатися підтвердженням досвіду ТОВ «IP COM» із встановлення телекомунікаційного обладнання на об’єктах операторів зв’язку, оскільки наданими документами не підтверджено що телекомунікаційне обладнання встановлювалося учасником саме на об’єктах операторів зв’язку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження досвіду встановлення телекомунікаційного обладнання на об’єктах операторів зв’язку. Даний досвід підтверджується поданням копії договору (не менше ніж одного) та документів/а на підтвердження виконання зазначеного договору. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1 договору); Аналогічним, у розумінні цієї тендерної документації, вважається договір з поставки ідентичної або тотожної продукції, а також договір з поставки продукції з подібними або схожими характеристиками. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеному в наданій Учасником довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від контрагентів за наданими договором(ами) з інформацією про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору. На виконання даної вимоги Учасник надав довідку Вих. № 22/3-1 від 22 березня 2024 р. (файл «1.Довідка про аналог. договора.pdf»), Договір 26/10-23 від 26.10.2023р. (файл «2.Аналогічний договор.pdf»)». Згідно умов наданого договору найменування, одиниця виміру та загальна кількість Товару, що буде поставлятися за цим Договором визначаються за попереднім замовленням Покупця, узгодженим Сторонами, та оформлюються у вигляді Специфікації на кожну окрему поставку партії Товару (п.1.2.). Здійснення поставки за цим Договором можливе без підписання Сторонами Специфікації на підставі Заявки Покупця, в такому випадку найменування (асортимент), кількість і ціна Товару зазначаються у видатковій накладній й рахунку-фактурі, які виписуються уповноваженими особами Постачальника (п.1.3.). Разом з Договором №26/10-23 від 26.10.2023р. було завантажено Специфікацію №1 та №2, а також видаткові накладні, проте ні специфікації, ні видаткові накладні не містять відомостей про реквізити договору, відповідно до якого вони були укладені. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями договір разом з додатками та документами, що підтверджують виконання договору, оформленими належним чином».
Створено
28.03.2024 13:27
Надати до
29.03.2024 13:27
Період вимог/скарг з 02.04.2024 16:18 по 08.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.04.2024 16:18
Довідка НАЗК
02.04.2024 16:18
-
01.04.2024 08:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-03-16-000376-a-b1
Підписаний і діє
Номер
080424/2
17 379 335 грн.
14 482 779.17 грн.
З ПДВ
Підписано
08.04.2024
Строк дії договору з
08.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
59 (штуки)
Телекомунікаційна шафа всепогодна кліматична в тому числі супутні послуги зі встановлення
Номенклатура
Телекомунікаційна шафа всепогодна кліматична в тому числі супутні послуги зі встановлення
Кількість
59
Одиниця виміру
штука
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 червня 2024 р.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 379 335 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2024 09:00
Замовник:
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380443913570
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 379 335 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2024 09:00
Замовник:
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380443913570
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності