Показати схожі тендери

Закупівля «Деревина» (Дрова паливні І група- береза 03418100-4 Деревина твердих порід, ІІ група – вільха 03415000-2 Деревина м’яких порід) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-15-011286-a
План UA-P-2024-03-15-013821-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 02.05.2024 11:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 668 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 340 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.03.2024 16:59 до 23.03.2024 18:00
Завершено
Період уточнень
з 15.03.2024 16:59
до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.03.2024 16:59
до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2024 16:21
до 26.04.2024 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.03.2024 16:12
до 02.05.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.04.2024 15:42
-
Період уточнень
з 15.03.2024 16:59 до 20.03.2024 00:00
Період оскарження
з 15.03.2024 16:59 до 20.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2024 16:21 до 26.04.2024 15:42
Період кваліфікації
з 25.03.2024 16:21 до 26.04.2024 15:42
Основні параметри
«Деревина» (Дрова паливні І група- береза 03418100-4 Деревина твердих порід, ІІ група – вільха 03415000-2 Деревина м’яких порід)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 668 000 грн.
«Деревина» (Дрова паливні І група- береза 03418100-4 Деревина твердих порід, ІІ група – вільха 03415000-2 Деревина м’яких порід)
Назва предмета закупівлі
«Деревина» (Дрова паливні І група- береза 03418100-4 Деревина твердих порід, ІІ група – вільха 03415000-2 Деревина м’яких порід)
Очікувана вартість
1 668 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8340,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.03.2024 15:40
Закінчення аукціону
25.03.2024 16:21
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 600 (метри кубічні)
Дрова паливні І група- береза
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні І група- береза
Код ДК 021:2015
03418100-4 - Деревина твердих порід
Кількість
600
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Позиція : №2 600 (метри кубічні)
ІІ група – вільха
Опис предмета закупівлі
ІІ група – вільха
Код ДК 021:2015
03415000-2 - Деревина м’яких порід
Кількість
600
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
15.03.2024 16:59
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА"
Пропозиція:
1 668 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГМИРУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
1 401 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Кришталь Олександр Ігорович"
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
Пропозиція:
1 548 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "САПОЖНИК МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
1 199 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.03.2024 15:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.03.2024 17:02
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
02.05.2024 11:30
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (невірно визначено технічні характеристики до предмет закупівлі, після визначення переможця за предметом закупівлі виявлено невідповідності у документації учасника, які не можливо усунути з технічних причин)
02.05.2024 11:33
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (невірно визначено технічні характеристики до предмет закупівлі ; після визначення переможця за предметом закупівлі виявлено невідповідності у документації учасника, які не можливо усунути з технічних причин)
02.05.2024 11:36
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Голубович
Електронна пошта
Телефон
+380971122069
Замовник
ЄДРПОУ
01991607
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
12101
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Хорошівський район, селище міського типу Хорошів
Адреса
вулиця Ринкова, будинок 3-Б
Кваліфікація
Лот № 1 «Деревина» (Дрова паливні І група- береза 03418100-4 Деревина твердих порід, ІІ група – вільха 03415000-2 Деревина м’яких порід)
Період вимог/скарг з 29.03.2024 16:12 по 04.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.03.2024 16:12
-
Звіт про оцінку
25.03.2024 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 16:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 16:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі документів пропозиції? ФОП "САПОЖНИК МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ" відсутні наступні документи: 1) не надано довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення учасника з проектом договору, який наведено в Додатку 4 до тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проекту договору. 2) не надано пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. 3) не надано скановані копії оригіналів документів які підтверджують законне походження предмету закупівлі. 4) не надано завірену копію діючого сертифікату ISO 9001:2015«Системи управління якістю» щодо використання системи управління якістю по оптовій торгівлі деревиною, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку поставки товару, та завірену копію діючого сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» щодо надання послуг з оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, оптової неспеціалізованої торгівлі, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку поставки товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Тендерна документація (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) 2) Додаток 3 до тендерної документації п. 4 3) Додаток 3 до тендерної документації п. 7 4) Додаток 3 до тендерної документації п. 9 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення учасника з проектом договору, який наведено в Додатку 4 до тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проекту договору. 2) надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. 3) надати скановані копії оригіналів документів які підтверджують законне походження предмету закупівлі. 4) надати завірену копію діючого сертифікату ISO 9001:2015«Системи управління якістю» щодо використання системи управління якістю по оптовій торгівлі деревиною, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку поставки товару, та завірену копію діючого сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» щодо надання послуг з оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, оптової неспеціалізованої торгівлі, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку поставки товару.
Створено
27.03.2024 16:59
Надати до
28.03.2024 16:59
Період вимог/скарг з 04.04.2024 15:19 по 10.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2024 15:19
Довідка НАЗК
04.04.2024 15:19
-
Звіт про оцінку
29.03.2024 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 16:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 16:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі документів пропозиції? ФОП "Кришталь Олександр Ігорович" відсутні наступні документи: 1) не надано в повному обсязі та не завірено підписом та печаткою Тендерну пропозицію згідно додатку 5 до тендерної документації. 2) не надано пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. 3) не надано скановані копії оригіналів документів які підтверджують законне походження предмету закупівлі (договір з постачальником в якому зазначено місце розташування та легалізації згідно чинного законодавства, а також кількість предмета закупівлі не менша ніж 1200м3 ). 4) не надано завірену копію діючого сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» щодо надання послуг з оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, оптової неспеціалізованої торгівлі, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку поставки товару. 5) не надано в повному обсязі та не завірено підписом та печаткою інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації; 6) не надано Гарантійний лист щодо відсутності застосування до Учасника закупівлі господарських санкцій щодо невиконання або неналежного виконання взятих зобов’язань з аналогічних видів послуг за договорами 2023 року. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 5 до тендерної документації 2) Додаток 3 до тендерної документації п. 4 3) Додаток 3 до тендерної документації п. 7 4) Додаток 3 до тендерної документації п. 9 5) Додаток 3 до тендерної документації 6) Додаток 1 до тендерної документації п.7 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати в повному обсязі та не завірено підписом та печаткою Тендерну пропозицію згідно додатку 5 до тендерної документації. 2) надати пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження. 3) надати скановані копії оригіналів документів які підтверджують законне походження предмету закупівлі (договір з постачальником в якому зазначено місце розташування та легалізації згідно чинного законодавства, а також кількість предмета закупівлі не менша ніж 1200м3 ). 4) надати завірену копію діючого сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» щодо надання послуг з оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, оптової неспеціалізованої торгівлі, який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку поставки товару. 5) надати в повному обсязі та не завірено підписом та печаткою інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації; 6) надати Гарантійний лист щодо відсутності застосування до Учасника закупівлі господарських санкцій щодо невиконання або неналежного виконання взятих зобов’язань з аналогічних видів послуг за договорами 2023 року.
Створено
02.04.2024 16:42
Надати до
03.04.2024 16:42
Період вимог/скарг з 24.04.2024 16:31 по 30.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 16:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 16:59
Період вимог/скарг з 26.04.2024 15:42 по 02.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.04.2024 15:42
Довідка НАЗК
26.04.2024 15:42
-
Звіт про оцінку
24.04.2024 16:31
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-03-15-011286-a-a2
Очікує підписання
1 401 600 грн.
1 401 600 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
600 (метри кубічні)
Дрова паливні І група- береза
Номенклатура
Дрова паливні І група- береза
Кількість
600
Одиниця виміру
метр кубічний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
600 (метри кубічні)
ІІ група – вільха
Номенклатура
ІІ група – вільха
Кількість
600
Одиниця виміру
метр кубічний
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 668 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2024 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971122069
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 668 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2024 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971122069
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності