Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування вихованцям Одеського комунального навчального закладу "Дитячий будинок "Перлинка" Одеської міської ради Одеської області) від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-15-010648-a
План UA-P-2024-03-15-012807-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.04.2024 16:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 339 621.25 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 699 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.03.2024 16:06 до 26.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.03.2024 16:06
до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.03.2024 16:06
до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.03.2024 00:00
до 28.03.2024 14:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2024 14:29
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.03.2024 14:29
до 03.04.2024 16:35
Період уточнень
з 15.03.2024 16:06 до 23.03.2024 00:00
Період оскарження
з 15.03.2024 16:06 до 23.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2024 00:00 до 28.03.2024 14:29
Період кваліфікації
з 26.03.2024 00:00 до 28.03.2024 14:29
Основні параметри
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування вихованцям Одеського комунального навчального закладу "Дитячий будинок "Перлинка" Одеської міської ради Одеської області)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 339 621.25 грн.
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування вихованцям Одеського комунального навчального закладу "Дитячий будинок "Перлинка" Одеської міської ради Одеської області)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування вихованцям Одеського комунального навчального закладу "Дитячий будинок "Перлинка" Одеської міської ради Одеської області)
Очікувана вартість
1 339 621.25 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6699,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з надання харчування вихованцям Одеського комунального навчального закладу "Дитячий будинок "Перлинка" Одеської міської ради Одеської області
Код ДК 021:2015
55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, провулок Монастирський, 3
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів ЗАМОВНИКОМ на банківський рахунок ВИКОНАВЦЯ за фактично надані послуги на підставі акту наданих послуг, який ВИКОНАВЕЦЬ надає ЗАМОВНИКУ. ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ кошти за надані послуги на підставі акту наданих послуг в повному обсязі протягом 10 робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки ЗАМОВНИКА.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Пропозиція:
1 339 621.25 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.03.2024 15:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Коливушко
Електронна пошта
Телефон
+380487530044
Замовник
ЄДРПОУ
40703015
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Поштовий індекс
65080
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
вул. Філатова академіка, 2-A
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування вихованцям Одеського комунального навчального закладу "Дитячий будинок "Перлинка" Одеської міської ради Одеської області)
Період вимог/скарг з 28.03.2024 14:29 по 03.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2024 14:29
Довідка НАЗК
28.03.2024 14:29
-
26.03.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 16:06
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 16:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - Листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкту договору, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (файл 4 Проект договору.pdf) з Додатком №1, надання якого не передбачено тендерною документацією та Проектом договору, викладеному у Додатку 3 до тендерної документації. 2. Згідно з вимогами пункту 1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації, визначено документи, які має надати учасник для підтвердження відповідності встановленому критерію: - Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного договору* ( договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Учасник зазначає наступну інформацією: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування послуг згідно договорів, вартість договорів, обсяг закупівлі, строки виконання договорів з підтверджуючими документами: - оригінал чи належним чином завірена копія договору з додатками та усіма Додатковими угодами, до якого додаються копії актів наданих послуг; - лист-відгук щодо виконання аналогічного договору, який повинен містити інформацію про предмет закупівлі, номер та дату договору, строк надання послуг, а також інформацію щодо якості наданих послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (ИХ) ДОГОВОРУ (ІВ) ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (файл 5 Довідка про аналогічний договір.pdf), у якій не вірно зазначено строк надання послуг, а саме зазначено, що строк виконання договору – Листопад 2019 р. Згідно п.5.1. Договору №0001/19 від 01.11.2019 (файл 6 Аналогічний договір.pdf), наданого у складі тендерної пропозиції Учасника, строк надання послуг: жовтень-листопад 2019 року. Окрім того, у ДОВІДЦІ не зазначено ПІБ керівника замовника (натомість зазначено лише прізвище та ініціали директора). 3. Згідно з вимогами пункту 2 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації, визначено документи, які має надати учасник для підтвердження відповідності встановленому критерію: - Для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи: свідоцтво, або атестат, або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції атестат про акредитацію органу із калібрування. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ Калібрувальної лабораторії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАБ-ТЕСТ» від 12 січня 2023 року №40036 (файл 15 Атестат КЛ ТОВ ЛАБ-ТЕСТ від 12.01.2023 (2).pdf, файл 15 Сфера КЛ ТОВ ЛАБ-ТЕСТ від 12.01.2023_ (2).pdf), який не дійсний на момент подання тендерної пропозиції (дійсний до 19 січня 2024 року). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Проєкт договору, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього). 2. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору щодо предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, із зазначенням, відповідно до вимог тендерної документації, повної та вірної інформації стосовно наданого аналогічного договору. 3. АТЕСТАТ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ Калібрувальної лабораторії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАБ-ТЕСТ», який дійсний на момент подання тендерної пропозиції.
Створено
27.03.2024 13:09
Надати до
28.03.2024 13:09
Договір
UA-2024-03-15-010648-a-a1
Підписаний і діє
Номер
90
1 339 621.25 грн.
1 339 621.25 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.04.2024
Строк дії договору з
03.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з надання харчування вихованцям Одеського комунального навчального закладу "Дитячий будинок "Перлинка" Одеської міської ради Одеської області
Номенклатура
Послуги з надання харчування вихованцям Одеського комунального навчального закладу "Дитячий будинок "Перлинка" Одеської міської ради Одеської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
03.04.2024 16:35
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 339 621.25 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Контактний телефон:
+380487530044
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 339 621.25 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Контактний телефон:
+380487530044
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності