Звернення:
За тендером : ОД-24Т_010_ВО: Жилет сигнальний із світловідбиваючими смугами та логотипом Код ДК 021:2015 - 18230000-0Верхній одяг різний
Тема:
Звернення
Зміст:
Шановний Замовник, ми плануємо взяти участь в даній закупівлі але уважно ознайомившись з тенднрною документацією,виникає ряд запитань:
1. У Додатку 1 п. 1.1 зазначено,що Жилет сигнальний із світловідбивними смугами та з логотипом повинен відповідати ДСТУ 4050-2001,в якій саме частині? Адже п.11.3 Зазначеного ДСТУ передбачено гарантійний термін експлуатації жилетів-6місяців з початку експлуфтфції, хоча у Додатку 1 п.1.2 тендерної документації зазначено,що "Гарантійний термін експлуатації -відповідно до нормативного документа виробника але не менше 12 місяців з дня введення продукції в експлуатацвію", що в свою чергу вже суперечить п.11.3 ДСТУ 4050-2001.(просимо привести цю вимогу у відповідність зазначеному ДСТУ)
2.У додатку 1 розділ 3 п.5-інші вимоги пп.5.2-Ви просите "Надати протокол випробувань на товар що пропонується до посточання,виданий не раніше року проведення цієї процедури закупівлі".На які саме показники потрібно випробувати товар? Випробування можно провести в будь-якій лабороторії(наприклад власній)? Також в даному пункті зазначено,що "документ повинен бути чиним до кінця року постачання продукції. Якщо строк дії документу закінчується до кіньця року постачання продукції учасник повинен надати гарантійний лист,що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чиного"-це як??? Чим ви керувались при складанні цієї вимоги??? Ще й гарантійний лист просите надати!!!Документ-це протокол випробувань??? Якщо так, то хочемо Вас, шановний Замовник,проінформувати,що будь-який протокол має лише дату його складання, але аж ні як не якийсь термін дії!!! З терміном дії, це вже буде інший документ! Тому просимо прибрати цю нездійсненну вимогу з тендерної документації або взагалі видалити цей непотрібний пункт, так як даний товар підпадає під дію технічного регламенту засобів індивідуального захисту, надання відповідних підтверджуючих документів Вами передбачено у Додатку 1 розділ 3 п.п 1.1 (на вашу думку цього достатньо для підтвердження якості товару)!!!Адже інакше у Вас торги не відбудуться!!!
Дякуємо за розуміння!
Дата оприлюднення звернення:
29.03.2024 16:01
Доброго дня! Повідомляємо, Ваше звернення розглядається, у разі
отримання роз’яснень від відповідних Департаментів та у разі доцільності,
відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Дата оприлюднення відповіді:
01.04.2024 16:47