Показати схожі тендери

Закупівля М’ясопродукти код згідно ДК 021:2015:15130000-8 (Ковбаса напівкопчена, ковбаса варена, сосиски молочні) від БОРОДЯНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ З ГЕРІАТРИЧНИМ ВІДДІЛЕННЯМ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-15-007687-a
План UA-P-2024-03-15-009625-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.04.2024 13:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
410 465 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 052.33 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.03.2024 14:09 до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.03.2024 14:09
до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.03.2024 14:09
до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2024 15:20
до 15.04.2024 14:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2024 17:04
до 21.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2024 14:27
до 26.04.2024 13:06
Період уточнень
з 15.03.2024 14:09 до 20.03.2024 00:00
Період оскарження
з 15.03.2024 14:09 до 20.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2024 15:20 до 15.04.2024 14:27
Період кваліфікації
з 25.03.2024 15:20 до 15.04.2024 14:27
Основні параметри
М’ясопродукти код згідно ДК 021:2015:15130000-8 (Ковбаса напівкопчена, ковбаса варена, сосиски молочні)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
410 465 грн.
М’ясопродукти код згідно ДК 021:2015:15130000-8 (Ковбаса напівкопчена, ковбаса варена, сосиски молочні)
Назва предмета закупівлі
М’ясопродукти код згідно ДК 021:2015:15130000-8 (Ковбаса напівкопчена, ковбаса варена, сосиски молочні)
Очікувана вартість
410 465 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2052,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.03.2024 14:45
Закінчення аукціону
25.03.2024 15:20
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 600 (кілограми)
Ковбаса напівкопчена
Опис предмета закупівлі
Ковбаса напівкопчена
Код ДК 021:2015
15131130-5 - Ковбаси
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
07801, Україна, Київська область, Бородянка, Ветеранів,1
Дата постачання по
26.12.2024 00:00
Позиція : №2 700 (кілограми)
Ковбаса варена
Опис предмета закупівлі
Ковбаса варена
Код ДК 021:2015
15131130-5 - Ковбаси
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
07801, Україна, Київська область, Бородянка, Ветеранів,1
Дата постачання по
26.12.2024 00:00
Позиція : №3 700 (кілограми)
Сосиски молочні
Опис предмета закупівлі
Сосиски молочні
Код ДК 021:2015
15131120-2 - Ковбасні вироби
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
07801, Україна, Київська область, Бородянка, Ветеранів,1
Дата постачання по
26.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гороховська Анна Віталіївна
Пропозиція:
301 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Проскурів-Агро"
Пропозиція:
220 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЖИТОМИРСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ"
Пропозиція:
245 130 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М?ЯСОВИТА"
Пропозиція:
220 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.03.2024 14:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.03.2024 14:10
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Маркітан
Електронна пошта
Телефон
+380678818386
Замовник
ЄДРПОУ
02770104
Повна назва
БОРОДЯНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ З ГЕРІАТРИЧНИМ ВІДДІЛЕННЯМ
Поштовий індекс
07801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
смт Бородянка
Адреса
вулиця Ветеранів, 1
Кваліфікація
Лот № 1 М’ясопродукти код згідно ДК 021:2015:15130000-8 (Ковбаса напівкопчена, ковбаса варена, сосиски молочні)
Період вимог/скарг з 01.04.2024 17:04 по 07.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 14:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 14:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не враховано пункт 1 до Додатку 2, пункт 2 до Додатку 2, абзац 3 пункт 1.1 до Додатку 3, пункт 2.2 до Додатку 3, пункт 2.3 до Додатку 3 , пункт 3.1.1 до Додатку 3 до тендерної документації, а саме: Не надано звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства Не надано сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР Не надано чинний(і) на весь період постачання договір оренди транспорту (надали договір який закінчився 01.03.2024 р) Не надано на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. (згідно довідки не надали документ на : Сирота С.М (головний бухгалтер), Прокопишен І.В. (начальник відділу збуту), Прокопишен І.В. (начальник відділу логістики) Не надано особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я (не надано). В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника (Надано медичну книжку на Томчук Б.С. термін дії який закінчився. В медичних книжках Бойко С.М., Томчук Б.С. зазначено, що працюють в «Хмельницькі делікатеси», а не в учасника. Не надано медичних книжок на Сирота С.М, Прокопишен І.В., Прокопишен І.В. ) Не надано довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 до Додатку 2 до тендерної документації: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів Учасника стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000:2005) з наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства пункт 2 до Додатку 2 до тендерної документації: Сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. абзац 3 пункт 1.1 до Додатку 3 до тендерної документації: В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він надає договір оренди, чинний(і) на весь період постачання, а також скановані копії оригіналів свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. пункт 2.2 до Додатку 3 до тендерної документації: До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). пункт 2.3 до Додатку 3 до тендерної документації: Надати особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника пункт 3.1.1 до Додатку 3 до тендерної документації: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Надати звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства Надати сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. Надати чинний(і) на весь період постачання договір оренди транспорту. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Надати особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника. Надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
27.03.2024 12:01
Надати до
28.03.2024 12:01
Період вимог/скарг з 08.04.2024 15:26 по 14.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 14:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 14:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не враховано перед останній абзац ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 до Додатку 2, пункту 7 до розділу І. Загальні положення до тендерної документації, пункт 2.2 до Додатку 3, пункт 2.3 до Додатку 3 , пункт 3.1.2 до Додатку 3 до тендерної документації, а саме: Учасник надав документ «Працівники труд книжки» , але неможливо розібрати текст на сторінці 5, 6. Не надано звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства (учасником надано акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, не те що вимагав замовник) Сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР, надані англійською мовою До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) (Трудова книжка Галецький Г. Б. надана російською мовою та вказано, що директор ТОВ «ІНКО-ФУД Україна, а не учасника ТОВ «М’ясовита». Не надали документ який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником Мазур О.П. – службовець на складі (комірник) Не надано особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника (Надано медичну книжку на Буденюк О.О. термін дії який закінчився. В медичній книжці Переваров О.П. зазначено, що працює в ТОВ «М’ясовита», але в документі «Довідка про наявність працівників» який надав учасник такого працівника немає. Надано на Ночвай Ю.Ю. медичну карту огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я не в повному обсясі. На інших працівників згідно документу «Довідка про наявність працівників» який надав не надано медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я ) Учасник надав аналогічний договір №252 від 06 грудня 2023 р. який наданий не в повному обсязі, так як пунктом «1.2 За цим договором найменування Товару, його асортимент визначається Прайс-листом Постачальника», який учасник не надав. Замовнику не зрозуміло, яку саме учасник постачав продукцію за даним договором. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: перед останній абзац ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації: Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). пункт 1 до Додатку 2 до тендерної документації: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів Учасника стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000:2005) з наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства пункту 7 до розділу І. Загальні положення до тендерної документації: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. пункт 2.2 до Додатку 3 до тендерної документації: До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). пункт 2.3 до Додатку 3 до тендерної документації: Надати особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника пункт 3.1.2 до Додатку 3 до тендерної документації: Аналогічним вважається договір згідно предмета закупівлі 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Надати сторінки 5, 6 документу «Працівники труд книжки» в читабельному вигляді. Надати звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства Надати перекладені документи завірені учасником. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Надати особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника. Надати аналогічний договір в повному обсязі.
Створено
04.04.2024 16:24
Надати до
05.04.2024 16:24
Період вимог/скарг з 15.04.2024 14:27 по 21.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2024 14:27
Довідка НАЗК
15.04.2024 14:27
-
08.04.2024 15:26
Витяг з ЄДР
08.04.2024 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 14:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.03.2024 14:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не враховано пункт 1 до Додатку 2, пункт 2 до Додатку 2, пункт 7 до розділу І. Загальні положення до тендерної документації, пункт 2.3 до Додатку 3 до тендерної документації, а саме: Не надано звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства (учасником надано акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, не те що вимагав замовник) Сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР, ( учасник надав сертифікати які не відповідають вимогам замовника) До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) (Трудова книжка Тарахтій Ю.О. та Цема Л.С. надана російською мовою, трудова книжка Федосова З. С. надали витяг сторінка 40 російською мовою) Не надано особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника (не надали на всіх працівників згідно документу який надав учасник «Довідка наявність працівників» медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я ) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 до Додатку 2 до тендерної документації: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів Учасника стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000:2005) з наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства пункт 2 до Додатку 2 до тендерної документації: Сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. пункту 7 до розділу І. Загальні положення до тендерної документації: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. пункт 2.3 до Додатку 3 до тендерної документації: Надати особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Надати звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства Надати сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. Надати документ який засвідчує можливість використання праці працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). на Тарахтій Ю.О., Цема Л.С., Федосова З. С. Надати копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я.
Створено
10.04.2024 13:00
Надати до
11.04.2024 13:00
Договір
UA-2024-03-15-007687-a-c1
Підписаний і діє
Номер
52
245 130 грн.
204 275 грн.
З ПДВ
Підписано
26.04.2024
Строк дії договору з
26.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
600 (кілограми)
Ковбаса напівкопчена
Номенклатура
Ковбаса напівкопчена
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
26 грудня 2024 р.
Номенклатура
700 (кілограми)
Ковбаса варена
Номенклатура
Ковбаса варена
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
26 грудня 2024 р.
Номенклатура
700 (кілограми)
Сосиски молочні
Номенклатура
Сосиски молочні
Кількість
700
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
26 грудня 2024 р.
Документи договору
26.04.2024 13:06
-
26.04.2024 13:05
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
410 465 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2024 00:00
Замовник:
БОРОДЯНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ З ГЕРІАТРИЧНИМ ВІДДІЛЕННЯМ
Контактний телефон:
+380678818386
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
410 465 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2024 00:00
Замовник:
БОРОДЯНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ З ГЕРІАТРИЧНИМ ВІДДІЛЕННЯМ
Контактний телефон:
+380678818386
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності