Показати схожі тендери

Закупівля Паливна деревина (ІІ група) від Відділ культури і туризму Кролевецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-14-009864-a
План UA-P-2024-03-14-012329-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.04.2024 14:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
289 980 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 449.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2024 15:31 до 22.03.2024 16:00
Завершено
Період уточнень
з 14.03.2024 15:31
до 19.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.03.2024 15:31
до 19.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2024 12:52
до 09.04.2024 11:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.04.2024 13:00
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2024 11:45
до 16.04.2024 14:17
Період уточнень
з 14.03.2024 15:31 до 19.03.2024 00:00
Період оскарження
з 14.03.2024 15:31 до 19.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2024 12:52 до 09.04.2024 11:45
Період кваліфікації
з 25.03.2024 12:52 до 09.04.2024 11:45
Основні параметри
Паливна деревина (ІІ група)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
289 980 грн.
Паливна деревина (ІІ група)
Назва предмета закупівлі
Паливна деревина (ІІ група)
Очікувана вартість
289 980 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1449,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.03.2024 12:05
Закінчення аукціону
25.03.2024 12:52
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 123 (метри кубічні)
Паливна деревина (Кругляк ІІ група, 30 см)
Опис предмета закупівлі
Паливна деревина (Кругляк ІІ група, 30 см)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
123
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, Кролевець, площа Миру 2 (згідно місць дислокації зазначених у Додатку 5 до тендерної документації)
Дата постачання по
31.12.2024 15:36
Позиція : №2 55 (метри кубічні)
Паливна деревина (Кругляк ІІ група, 50 см)
Опис предмета закупівлі
Паливна деревина (Кругляк ІІ група, 50 см)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
55
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, Кролевець, площа Миру 2 (згідно місць дислокації зазначених у Додатку 5 до тендерної документації)
Дата постачання по
31.12.2024 15:36
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "НЕРЕТА КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
212 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП Кролевецький лісгосп
Пропозиція:
289 962 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Соломаха Анна Вікторівна
Пропозиція:
177 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛІС ТРЕЙД"
Пропозиція:
258 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ПРИЛОБОК ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
177 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП РОМАНЬКО МАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
178 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.03.2024 12:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.03.2024 15:55
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тарасенко Катерина Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380545351560
Замовник
ЄДРПОУ
44101658
Повна назва
Відділ культури і туризму Кролевецької міської ради
Поштовий індекс
41300
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Кролевець
Адреса
площа Миру 2
Кваліфікація
Лот № 1 Паливна деревина (ІІ група)
Період вимог/скарг з 01.04.2024 13:00 по 07.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
01.04.2024 13:00
-
Повідомлення про рішення
25.03.2024 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2024 15:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2024 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток 2 ТД містить перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: пункт 4 – Містить вимогу, щодо надання копії протоколу радіаційного дослідження деревини або сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції. Разом з тим, у складі Пропозиції відсутні вищевказані документи. Необхідно додати: копії протоколу радіаційного дослідження деревини або сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції. пункт 5 – Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником по графіку (при необхідності, замовник може вимагати поставку дрібними партіями. У складі Пропозиції відсутня довідка про спеціалізовані транспортні засоби для транспортування, навантаження та розвантаження деревини. Необхідно додати: Довідку в довільній формі з переліком спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров. Учасник надав у складі пропозиції надав Договір оренди № 01/01/24 від 01 січня 2024 року на вантажний камаз з маніпулятором номерний знак ВМ 5198 ВО (файл "Оренда КАМАЗ ВМ5198ВО у ФОП Слюсар") та свідоцтво про реєстрацію Камаз ВМ5198ВО (файл "5198"). Також надав Договір оренди № 01/01/24 від 01 січня 2024 року на вантажний камаз з маніпулятором номерний знак ВМ2911 ЕН (файл "Оренда КАМАЗ ВМ5219АХ та Урал ВМ 4151ВН у ФОП Слюсар) та свідоцтво про реєстрацію Камаз ВМ 5219АХ (файл "Камаз білим"), що вказує на невідповідності в документах учасника. Необхідно додати: або свідоцтво про реєстрацію вантажний камаз з маніпулятором номерний знак ВМ2911 ЕН, або Договір оренди на вантажний Камаз ВМ 5219АХ або вказані документи. Пункт 9. – Розвантаження має здійснюватись працівниками учасника-переможця - Лист (довідка) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) у якому зазначено інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі. У складі Пропозиції відсутня довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі. Необхідно додати: довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених п.43 Особливостей. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
29.03.2024 14:58
Надати до
30.03.2024 14:58
Період вимог/скарг з 09.04.2024 11:45 по 15.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.04.2024 11:46
Довідка НАЗК
09.04.2024 11:45
-
01.04.2024 13:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2024 15:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2024 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи- підприємця Соломахи Анни Вікторівни, у тендерній пропозиції, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: - перелік виявлених невідповідностей: 1. У "Відомостях про учасника" не зазначена скорочена назва та форма власності Учасника; 2. В "Додатку № 5 до тендерної документації "Проєкт "Договору про закупівлю" в пункті ІІІ підпункті 3.1 не прописана сума договору, також відсутній підпис та печатка Учасника. 3. Згідно Розділу 3 "Інші документи" Тендерної документації підпунктів "Для фізичних осіб- підприємців" 1.3 та 1.4 відсутні документи, що вимагалися Замовником, а саме: - Сканована з оригіналу копія паспорту або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 року № 5492-VI зі змінами (Якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання); - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. Додаток 2 ТД містить перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: пункт 4 – Містить вимогу, щодо надання копії протоколу радіаційного дослідження деревини або сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції. Разом з тим, у складі Пропозиції відсутні вищевказані документи. Необхідно додати: копії протоколу радіаційного дослідження деревини або сертифікат на вміст радіоактивних речовин в продукції. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
01.04.2024 13:09
Надати до
02.04.2024 13:09
Договір
UA-2024-03-14-009864-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1
177 999 грн.
177 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.04.2024
Строк дії договору з
16.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
123 (метри кубічні)
Паливна деревина (Кругляк ІІ група, 30 см)
Номенклатура
Паливна деревина (Кругляк ІІ група, 30 см)
Кількість
123
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
55 (метри кубічні)
Паливна деревина (Кругляк ІІ група, 50 см)
Номенклатура
Паливна деревина (Кругляк ІІ група, 50 см)
Кількість
55
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.04.2024 14:14
Підписаний договір
16.04.2024 14:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
289 980 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2024 16:00
Замовник:
Відділ культури і туризму Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545351560
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
289 980 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2024 16:00
Замовник:
Відділ культури і туризму Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545351560
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності