Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з підтримки розвитку програмного забезпечення від АТ Прикарпаттяобленерго.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-14-003633-a
План UA-P-2024-03-14-004381-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.04.2024 12:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 630 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 300 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2024 11:13 до 29.03.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.03.2024 11:13
до 26.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.03.2024 11:13
до 26.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.03.2024 10:03
до 02.04.2024 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.04.2024 16:06
до 08.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.04.2024 16:06
до 12.04.2024 12:49
Період уточнень
з 14.03.2024 11:13 до 26.03.2024 00:00
Період оскарження
з 14.03.2024 11:13 до 26.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.03.2024 10:03 до 02.04.2024 16:06
Період кваліфікації
з 29.03.2024 10:03 до 02.04.2024 16:06
Основні параметри
Послуги з підтримки розвитку програмного забезпечення
Додатки у одному файлі з тендерною документацією
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 630 000 грн.
Послуги з підтримки розвитку програмного забезпечення
Назва предмета закупівлі
Послуги з підтримки розвитку програмного забезпечення
Очікувана вартість
1 630 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16300,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з підтримки розвитку програмного забезпечення
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
Дата постачання по
31.01.2025 11:18
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виконавець зобов'язується надати Замовникові, а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити надані послуги протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дня надання послуг та підписання Акту приймання - передачі наданих послуг з переліком виконаних робіт
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АМАДЕВ"
Пропозиція:
1 590 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костюк Василь Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380342594336
Факс
+380342594179
Замовник
ЄДРПОУ
00131564
Назва (англійською мовою)
LC "Prykarpattyaoblenergo"
Повна назва
АТ Прикарпаттяобленерго
Повна назва (англійською мовою)
LC "Prykarpattyaoblenergo"
Поштовий індекс
76000
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Індустріальна 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з підтримки розвитку програмного забезпечення
Період вимог/скарг з 02.04.2024 16:06 по 08.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.04.2024 16:07
Довідка НАЗК
02.04.2024 16:06
-
Повідомлення про рішення
29.03.2024 10:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2024 11:14
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2024 11:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно п.7 «Документи, що підтверджують повноваження» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник процедури закупівлі здійснює діяльність на підставі модельного статуту, такий учасник процедури закупівлі повинен надати рішення засновників про створення юридичної особи, підписане всіма засновниками, з зазначенням відомостей про найменування, мету і предмет господарської діяльності, а також інформації про провадження діяльності на основі модельного статуту; - протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення керівника. 2. Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник: - повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - повинен підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2023 рік; - повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі тендерної пропозиції: 1. На виконання вимог п.7 розділу 3 Тендерної документації, Учасник: - не надав Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник процедури закупівлі здійснює діяльність на підставі модельного статуту, такий учасник процедури закупівлі повинен надати рішення засновників про створення юридичної особи, підписане всіма засновниками, з зазначенням відомостей про найменування, мету і предмет господарської діяльності, а також інформації про провадження діяльності на основі модельного статуту; - не надав протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення керівника. 2. На виконання вимог п.8 розділу 3 Тендерної документації: - на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник не надав: • власну довідка з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі; • реалізований договір, зазначений у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками тощо); • позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); • акти приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг (аналогічних за предметом закупівлі або з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри, ідентичним коду закупівлі, або з назвою, ідентичною назві закупівлі), зазначений в довідці; - на підтвердження наявності фінансової спроможності Учасник не надав фінансову звітність за 2023 року; - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник не надав: • власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника/субпідрядника, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №6; • документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах; • документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На виконання вимог п.7 «Документи, що підтверджують повноваження» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - Статут або інший установчий документ із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник процедури закупівлі здійснює діяльність на підставі модельного статуту, такий учасник процедури закупівлі повинен надати рішення засновників про створення юридичної особи, підписане всіма засновниками, з зазначенням відомостей про найменування, мету і предмет господарської діяльності, а також інформації про провадження діяльності на основі модельного статуту; - протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення керівника. 2. На виконання вимог п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації: - на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник повинен надати: • власну довідка з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з назвою послуг, які надавались за договором, послуги з підтримки та оптимізації програмного забезпечення. Якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань послуг, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, ідентичне назві предмету закупівлі; • реалізований договір, зазначений у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками тощо); • позитивний відгук від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); • акти приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг (аналогічних за предметом закупівлі або з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри, ідентичним коду закупівлі, або з назвою, ідентичною назві закупівлі), зазначений в довідці; - на підтвердження наявності фінансової спроможності Учасник повинен надати фінансову звітність за 2023 року і документи про прийняття (квитанція № 2); - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати: • власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника/субпідрядника, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №6; • документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах; • документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо).
Створено
01.04.2024 10:17
Надати до
02.04.2024 10:17
Договір
UA-2024-03-14-003633-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2024/1013
1 590 000 грн.
1 590 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.04.2024
Строк дії договору з
11.04.2024
по
31.01.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з підтримки розвитку програмного забезпечення
Номенклатура
Послуги з підтримки розвитку програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
1 590 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 січня 2025 р.
Документи договору
12.04.2024 12:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2024 10:00
Замовник:
АТ Прикарпаттяобленерго
Контактний телефон:
+380342594336
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 630 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2024 10:00
Замовник:
АТ Прикарпаттяобленерго
Контактний телефон:
+380342594336
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності