Показати схожі тендери
Закупівля «Код ДК 021-2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно круп"яної промисловості (Пшенична крупа фасована, Ячмінна крупа Фасована, Крупа гречана Фасований, Пшоно Фасоване, Рис фасований, Вівсяні пластівці Фасовані, Борошно вищого ґатунку фасоване, Кукурудза, Перлова крупа, Манна крупа Фасована, Горох жовтий Фасований)» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-13-013270-a
План UA-P-2024-03-13-016906-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.04.2024 11:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
448 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 243.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2024 23:45 до 23.03.2024 23:00
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2024 23:45
до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2024 23:45
до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2024 14:25
до 19.04.2024 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2024 17:31
до 25.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.04.2024 16:02
до 26.04.2024 11:48
Період уточнень
з 13.03.2024 23:45 до 20.03.2024 00:00
Період оскарження
з 13.03.2024 23:45 до 20.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2024 14:25 до 19.04.2024 16:02
Період кваліфікації
з 25.03.2024 14:25 до 19.04.2024 16:02
Основні параметри
«Код ДК 021-2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно круп'яної промисловості (Пшенична крупа фасована, Ячмінна крупа Фасована, Крупа гречана Фасований, Пшоно Фасоване, Рис фасований, Вівсяні пластівці Фасовані, Борошно вищого ґатунку фасоване, Кукурудза, Перлова крупа, Манна крупа Фасована, Горох жовтий Фасований)»
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
448 700 грн.
«Код ДК 021-2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно круп'яної промисловості (Пшенична крупа фасована, Ячмінна крупа Фасована, Крупа гречана Фасований, Пшоно Фасоване, Рис фасований, Вівсяні пластівці Фасовані, Борошно вищого ґатунку фасоване, Кукурудза, Перлова крупа, Манна крупа Фасована, Горох жовтий Фасований)»
Назва предмета закупівлі
«Код ДК 021-2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно круп'яної промисловості (Пшенична крупа фасована, Ячмінна крупа Фасована, Крупа гречана Фасований, Пшоно Фасоване, Рис фасований, Вівсяні пластівці Фасовані, Борошно вищого ґатунку фасоване, Кукурудза, Перлова крупа, Манна крупа Фасована, Горох жовтий Фасований)»
Очікувана вартість
448 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2243,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.03.2024 14:02
Закінчення аукціону
25.03.2024 14:25
Позиція : №1 2 700 (кілограми)
Пшенична крупа
Опис предмета закупівлі
Пшенична крупа
Код ДК 021:2015
15613300-1 - Злакові продукти
Кількість
2 700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 2 700 (кілограми)
Ячмінна крупа
Опис предмета закупівлі
Ячмінна крупа
Код ДК 021:2015
15613300-1 - Злакові продукти
Кількість
2 700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 1 800 (кілограми)
Крупа гречана
Опис предмета закупівлі
Крупа гречана
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
1 800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 1 700 (кілограми)
Пшоно
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15613300-1 - Злакові продукти
Кількість
1 700
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 1 900 (кілограми)
Рис
Опис предмета закупівлі
Рис
Код ДК 021:2015
15614200-7 - Рис шліфований
Кількість
1 900
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 900 (кілограми)
Вівсяні пластівці
Опис предмета закупівлі
Вівсяні пластівці
Код ДК 021:2015
15613380-5 - Вівсяні пластівці
Кількість
900
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №7 900 (кілограми)
Борошно вищого ґатунку
Опис предмета закупівлі
Борошно вищого ґатунку
Код ДК 021:2015
15612100-2 - Борошно пшеничне
Кількість
900
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №8 1 500 (кілограми)
Крупа кукурудзяна
Опис предмета закупівлі
Крупа кукурудзяна
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №9 900 (кілограми)
Перлова крупа
Опис предмета закупівлі
Перлова крупа
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
900
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №10 600 (кілограми)
Манна крупа
Опис предмета закупівлі
Манна крупа
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №11 1 200 (кілограми)
Горох
Опис предмета закупівлі
Горох
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
1 200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
76025, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує отриманий товар протягом 60 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків, відведених для розрахунків за поставлений товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 60 робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Прикарпатський торговий дім
Пропозиція:
436 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Щедрий коровай
Пропозиція:
356 760 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.03.2024 14:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.03.2024 23:46
Оголошення про проведення закупівлі
13.03.2024 23:45
-
13.03.2024 23:45
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.03.2024 23:45
Проект договору
13.03.2024 23:45
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Пинчук
Електронна пошта
Телефон
+380979261600, +380963287796
Замовник
ЄДРПОУ
01993305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76025
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Кваліфікація
Лот № 1 «Код ДК 021-2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно круп'яної промисловості (Пшенична крупа фасована, Ячмінна крупа Фасована, Крупа гречана Фасований, Пшоно Фасоване, Рис фасований, Вівсяні пластівці Фасовані, Борошно вищого ґатунку фасоване, Кукурудза, Перлова крупа, Манна крупа Фасована, Горох жовтий Фасований)»
Період вимог/скарг з 15.04.2024 17:31 по 21.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.04.2024 17:31
-
Звіт про оцінку
Звіт про оцінку
25.03.2024 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 23:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 23:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення (протокол) № 63/4 уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «Код ДК 021-2015: 15610000-7 —Продукція борошномельно круп’яної промисловості (Пшенична крупа фасована, Ячмінна крупа Фасована, Крупа гречана Фасований, Пшоно Фасоване, Рис фасований, Вівсяні пластівці Фасовані, Борошно вищого ґатунку фасоване, Кукурудза, Перлова крупа, Манна крупа Фасована, Горох жовтий Фасований)» та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією «05» квітня 2024 року м. Івано-Франківськ ПОРЯДОК: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 13.03.2024 року код Оголошення UA-2024-03-13-013270-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021-2015: 15610000-7 —Продукція борошномельно круп’яної промисловості (Пшенична крупа фасована, Ячмінна крупа Фасована, Крупа гречана Фасований, Пшоно Фасоване, Рис фасований, Вівсяні пластівці Фасовані, Борошно вищого ґатунку фасоване, Кукурудза, Перлова крупа, Манна крупа Фасована, Горох жовтий Фасований)». До участі у тендерній процедурі було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ТОВ Щедрий коровай (43776463) • ТОВ Прикарпатський торговий дім (23801375) Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником розглянуто пропозицію - ТОВ Щедрий коровай (43776463). Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Щедрий коровай (43776463) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: I. Відповідно до підпункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції ТОВ Щедрий коровай відсутня довідка, щодо строку дії тендерної пропозиції. ІІ. Відповідно до пункту 2 «Загальні вимоги» додатку №2 до тендерної документації «Постачання товару здійснюється не рідше 2-ох разів на місяць. В складі пропозиції Учасник подає гарантійний лист яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів на першу вимогу Замовника за рахунок Постачальника в тому числі декількох разову протягом тижня з вказанням у гарантійному листі зобов’язання Учасника сплатити Замовнику штраф який обчислюється від вартості заявки Замовника у розмірі подвійної облікової ставки НБУ що діяла в період затримки, за кожну годину затримки поставки, яка повинна бути виконаною не пізніше ніж за три години від моменту замовлення.» В складі тендерної пропозиції ТОВ Щедрий коровай відсутній гарантій лист, щодо підтвердження можливості здійснювати поставку предмету закупівлі. ІІІ. Відповідно до пункту 3 «Загальні вимоги» додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати «Гарантійний лист, яким підтверджується що продукт буде пофасовано відповідно до зазначених вимог у Додатку №2 в упаковці яка забезпечить захист від механічних пошкоджень і збереже зовнішній вигляд продукції, захистить від негативного впливу зовнішнього середовища, а також запобігатиме утворенню вологи всередині, з зазначенням що Учасник бере на себе зобов’язання сплатити Замовнику штраф який обчислюється від вартості заявки Замовника у розмірі подвійної облікової ставки НБУ що діяла в період коли були виявлені порушення пакування, за кожен випадок недоліку фасування.» В складі тендерної пропозиції ТОВ Щедрий коровай відсутній гарантій лист, щодо фасування продукції відповідно до зазначених вимог у Додатку №2. ІV. Відповідно до пункту 7 «Загальні вимоги» додатку №2 до тендерної документації «Учасник у тендерній пропозиції надає сертифікати посвідчення про якість продукції кожної позиції продукту, видана не пізніше грудня 2023 року» В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ Щедрий коровай надав ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК № 000291 п/23 від «06» жовтня 2023 р. (файл «експертний висновок крупи 1.pdf») на продукцію: 000291п/1/23-Крупа гречана; 000291п/2/23-Крупа пшенична; 000291п/3/23-Крупа перлова; 000291п/4/23-Крупа вівсяна; 000291п/5/23-Крупа манна; 000291п/6/23-Гopox, який не задовольняє вимогу щодо терміну видачі документу який посвідчує якість продукту. V. Відповідно до пункту 7 «Загальні вимоги» додатку №2 до тендерної документації «Учасник у тендерній пропозиції надає сертифікати посвідчення про якість продукції кожної позиції продукту, видана не пізніше грудня 2023 року» В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ Щедрий коровай надав ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК № 000398 п/23 від «28» грудня 2023 р (файл «Експертнии? висновок 28.12 борошно.pdf»), у якому зазначено продукт випробовування «000398п/1/23-Борошно пшеничне», у той час як замовником згідно пункту 1 «Технічні вимоги» Додатку №2 тендерної документації вимагалось продукція «Борошно вищого сорту (ґатунку)» Таким чином ТОВ Щедрий коровай (43776463) не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ТОВ Щедрий коровай (43776463) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ТОВ Щедрий коровай (43776463) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції, згідно якої тендерна пропозиція ТОВ Щедрий коровай вважається дійсною протягом не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; • надати гарантійний лист, яким підтверджуються можливість поставки предмету закупівлі цих торгів на першу вимогу Замовника за рахунок Постачальника в тому числі декількох разову протягом тижня з вказанням у гарантійному листі зобов’язання Учасника сплатити Замовнику штраф який обчислюється від вартості заявки Замовника у розмірі подвійної облікової ставки НБУ що діяла в період затримки, за кожну годину затримки поставки, яка повинна бути виконаною не пізніше ніж за три години від моменту замовлення; • надати гарантійний лист, яким підтверджується що продукт буде пофасовано відповідно до зазначених вимог у Додатку №2 в упаковці яка забезпечить захист від механічних пошкоджень і збереже зовнішній вигляд продукції, захистить від негативного впливу зовнішнього середовища, а також запобігатиме утворенню вологи всередині, з зазначенням що Учасник бере на себе зобов’язання сплатити Замовнику штраф який обчислюється від вартості заявки Замовника у розмірі подвійної облікової ставки НБУ що діяла в період коли були виявлені порушення пакування, за кожен випадок недоліку фасування; • надати сертифікати посвідчення про якість продукції на: Крупа гречана, Вівсяні пластівці, Перлова крупа, Манна крупа, Горох, який виданий не пізніше грудня 2023 року; • надати сертифікати посвідчення про якість продукції на «Борошно вищого сорту (ґатунку)» , який виданий не пізніше грудня 2023 року. Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради ________________ Пинчук Галина Іванівна
Створено
05.04.2024 16:58
Надати до
06.04.2024 16:58
Період вимог/скарг з 19.04.2024 16:02 по 25.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.04.2024 16:02
Довідка НАЗК
19.04.2024 16:02
-
Звіт про оцінку
15.04.2024 17:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-03-13-013270-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1561
436 300 грн.
363 583.33 грн.
З ПДВ
Підписано
25.04.2024
Строк дії договору з
25.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 700 (кілограми)
Пшенична крупа
Номенклатура
Пшенична крупа
Кількість
2 700
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
2 700 (кілограми)
Ячмінна крупа
Номенклатура
Ячмінна крупа
Кількість
2 700
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 800 (кілограми)
Крупа гречана
Номенклатура
Крупа гречана
Кількість
1 800
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 700 (кілограми)
Пшоно
Номенклатура
Пшоно
Кількість
1 700
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 900 (кілограми)
Рис
Номенклатура
Рис
Кількість
1 900
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
900 (кілограми)
Вівсяні пластівці
Номенклатура
Вівсяні пластівці
Кількість
900
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
900 (кілограми)
Борошно вищого ґатунку
Номенклатура
Борошно вищого ґатунку
Кількість
900
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Крупа кукурудзяна
Номенклатура
Крупа кукурудзяна
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
900 (кілограми)
Перлова крупа
Номенклатура
Перлова крупа
Кількість
900
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
600 (кілограми)
Манна крупа
Номенклатура
Манна крупа
Кількість
600
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 200 (кілограми)
Горох
Номенклатура
Горох
Кількість
1 200
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
26.04.2024 11:48
-
26.04.2024 11:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
448 700 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2024 23:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380979261600, +380963287796
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
448 700 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2024 23:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380979261600, +380963287796
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності