Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А-92 (талони), бензин А-92 (налив) (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ " М.КИЄВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-13-006569-a
План UA-P-2024-03-13-008042-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 19.06.2024 16:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2024 13:37 до 21.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2024 13:37
до 18.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2024 13:37
до 18.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2024 13:25
до 12.06.2024 13:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.03.2024 10:43
до 18.06.2024 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2024 13:08
-
Період уточнень
з 13.03.2024 13:37 до 18.03.2024 00:00
Період оскарження
з 13.03.2024 13:37 до 18.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2024 13:25 до 12.06.2024 13:08
Період кваліфікації
з 21.03.2024 13:25 до 12.06.2024 13:08
Основні параметри
Бензин А-92 (талони), бензин А-92 (налив) (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 000 000 грн.
Бензин А-92 (талони), бензин А-92 (налив) (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Назва предмета закупівлі
Бензин А-92 (талони), бензин А-92 (налив) (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
60 000
Аукціон
Cтарт аукціону
21.03.2024 12:56
Закінчення аукціону
21.03.2024 13:25
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 15 000 (літр)
Бензин А-92 (талони)
Опис предмета закупівлі
Бензин А-92 (талони)
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
15 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
01015, Україна, м. Київ, Київ, вул. Старонаводницька, 12
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 25 000 (літр)
Бензин А-92 (налив)
Опис предмета закупівлі
Бензин А-92 (налив)
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
25 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
01015, Україна, м. Київ, Київ, вул. Старонаводницька, 12
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ"
Пропозиція:
1 992 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФУЕЛПОСТАЧ"
Пропозиція:
1 920 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ОЙЛ"
Пропозиція:
1 982 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.03.2024 12:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.03.2024 13:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайло Михалко
Електронна пошта
Телефон
+380442800100
Замовник
ЄДРПОУ
03359115
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ " М.КИЄВА
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
Бутишів провулок, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин А-92 (талони), бензин А-92 (налив) (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Період вимог/скарг з 22.03.2024 10:43 по 28.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Період вимог/скарг з 22.03.2024 15:14 по 28.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
- відповідно до п. 1.11 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник не надав Довідку в довільній формі, в якій зазначити в якій формі власності, та/або користування перебуває (ють) бензовоз(зи) у Учасника (власні (ий) чи орендовані (ий) або зазначити іншу форму власності та/або користування). Відсутність даної довідки не дає гарантію Замовнику щодо підтвердження парку бензовозів Учаснику та доставки товару Замовнику. - відповідно до п. 1.9 Додатку 3 до Тендерної документації Учасником не було надано Сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» - відповідно до п. 1.12 Тендерної документації Учасником не було надано чинний протягом 2024 року договір на поводження з відходами (стосовно нафтопродуктів), укладений між Учасником і надавачем таких послуг. Також на вимогу даного пункту не було надано Копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами учасника або надавача послуг згідно з наданим договором на поводження з небезпечними відходами, чинний сертифікат на ім’я Учасника на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та чинних договорів з органом сертифікації, який видав зазначений сертифікат та атестат про акредитацію органу з сертифікації разом з додатками. Крім того, ТОВ "АВТО ОЙЛ" не надав: - оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці» на ім’я Учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі відповідно до п. 17 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації. - чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України у відповідній сфері акредитації відповідно до п. 18 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації. - сертифікату діяльності Учасника стосовно торгівлі (постачання) та доставки (перевезення) пального вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління (менеджменту) щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» відповідно до п. 19 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації.
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 26.03.2024 16:08 по 01.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.03.2024 16:08
Довідка НАЗК
26.03.2024 16:08
-
22.03.2024 15:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано надати листа про те, що він зобов’язується надати забезпечення виконання договору про закупівлю, в разі визнання його переможцем. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 6.5 «Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати)» Тендерної документації: «Від учасника-переможця вимагається внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист про те, що він зобов’язується надати забезпечення виконання договору про закупівлю, в разі визнання його переможцем. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія, яка оформлюється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Учасник-переможець, під час підписання договору про закупівлю, надає Замовнику паперовий оригінал банківської гарантії разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком-гарантом, завірену цим банком. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються: копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії4 доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - обов’язок банка, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання першої письмової вимоги бенефіціара, складеної у довільній формі, сплатити повну суму забезпечення виконання договору згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимогі бенефіціара, в якій буде посилання щодо невиконання або неналежного виконання принципалом своїх зобов’язань за договором; - умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, а саме: за письмовою згодою із бенефіціаром. Без згоди бенефіціара допускається внесення змін виключно щодо продовження строку (терміну) дії гарантії. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умов про ускладнення процедури сплати коштів за гарантією у випадку настання підстав (вимог щодо надання бенефіціаром будь-яких підтверджуючих документів, у т.ч. документів, що підтверджують право підпису письмової вимоги тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує гарантію повинні бути підтверджені належно завіреною банком копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо). Реквізити бенефіціара: Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва; код ЄДРПОУ 03359115; місцезнаходження: 01010, м. Київ, Бутишів пров, 19; банківські реквізити: р/р UА988201720344310001000038520 в ДКСУ у м. Києві, МФО 820172; р/р UA753052990000026009006215666, в ПФ АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299; р/р UA263226690000026001300287042, в ГУ по м. Києву та Київській обл. АТ «Ощадбанк», МФО 322669 Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем договору; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається: - у разі розірвання договору в односторонньому порядку замовником у випадках, передбачених договором, за умови невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань у строки, визначені договором, та/або у разі, якщо учасник-переможець відмовився від виконання договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок замовника.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання листа про те, що він зобов’язується надати забезпечення виконання договору про закупівлю, в разі визнання його переможцем у відповідності до п. 6.5 «Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати)» Тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано оригіналу Сертифікату щодо відповідності вимогам ISO у сфері акредитації, що містить оптову торгівлю пальним на своє ім’я, виданий акредитованим органом сертифікації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.9 «Технічні вимоги» Додатку 3 до тендерної документації: «Для встановлення відповідності діяльності Учасника вимогам системи управління якістю Учасник має надати у складі пропозиції оригінал Сертифікату щодо відповідності вимогам ISO у сфері акредитації, що містить оптову торгівлю пальним на своє ім’я, виданий акредитованим органом сертифікації. Додатково надається Атестат акредитації з додатками. Учасники також повинні мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання оригіналу Сертифікату щодо відповідності вимогам ISO у сфері акредитації, що містить оптову торгівлю пальним на своє ім’я, виданий акредитованим органом сертифікації відповідно до п. 1.9 «Технічні вимоги» Додатку 3 до тендерної документації.
Створено
25.03.2024 15:52
Надати до
26.03.2024 15:52
Період вимог/скарг з 12.04.2024 15:48 по 18.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.04.2024 15:49
Довідка НАЗК
12.04.2024 15:48
-
11.04.2024 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано Довідку в довільній формі, в якій зазначити в якій формі власності, та/або користування перебуває (ють) бензовоз(зи) у Учасника (власні (ий) чи орендовані (ий) або зазначити іншу форму власності та/або користування). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.11 Додатку 3 до Тендерної документації: «1.11. Учасник повинен мати парк бензовозів (власних, орендованих чи іншої форми власності та/або користування, тощо), у складі пропозиції надати довідку в довільній формі, в якій зазначити в якій формі власності, та/або користування перебуває (ють) бензовоз(зи) у Учасника (власні (ий) чи орендовані (ий) або зазначити іншу форму власності та/або користування)» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання Довідки в довільній формі, в якій зазначити в якій формі власності, та/або користування перебуває (ють) бензовоз(зи) у Учасника (власні (ий) чи орендовані (ий) або зазначити іншу форму власності та/або користування) у відповідності до п. 1.11 Додатку 3 до Тендерної документації 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано Сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.9 Додатку 3 до Тендерної документації: «1.9. Для встановлення відповідності діяльності Учасника вимогам системи управління якістю Учасник має надати у складі пропозиції оригінал Сертифікату щодо відповідності вимогам ISO у сфері акредитації, що містить оптову торгівлю пальним на своє ім’я, виданий акредитованим органом сертифікації. Додатково надається Атестат акредитації з додатками. Учасники також повинні мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання Сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» відповідно до п. 1.9 «Технічні вимоги» Додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано не було надано чинний протягом 2024 року договір на поводження з відходами (стосовно нафтопродуктів), укладений між Учасником і надавачем таких послуг. Також на вимогу даного пункту не було надано Копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами учасника або надавача послуг згідно з наданим договором на поводження з небезпечними відходами, чинний сертифікат на ім’я Учасника на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та чинних договорів з органом сертифікації, який видав зазначений сертифікат та атестат про акредитацію органу з сертифікації разом з додатками Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.12 Додатку 3 до Тендерної документації: «1.12. Довідка, складена у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника, та завірена печаткою учасника, про згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки і захисту довкілля. На підтвердження Учасник надає чинний протягом 2024 року договір на поводження з відходами (стосовно нафтопродуктів), укладений між Учасником і надавачем таких послуг. Копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами учасника або надавача послуг згідно з наданим договором на поводження з небезпечними відходами. Для встановлення відповідності діяльності Учасника вимогам системи екологічного управління необхідно надати чинний сертифікат на ім’я Учасника на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Додатково учасник надає чинні договори з органом сертифікації, який видав зазначений сертифікат та атестат про акредитацію органу з сертифікації разом з додатками» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання чинного протягом 2024 року договору на поводження з відходами (стосовно нафтопродуктів), укладений між Учасником і надавачем таких послуг. Також на вимогу даного пункту не було надано Копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами учасника або надавача послуг згідно з наданим договором на поводження з небезпечними відходами, чинний сертифікат на ім’я Учасника на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та чинних договорів з органом сертифікації, який видав зазначений сертифікат та атестат про акредитацію органу з сертифікації разом з додатками відповідно до п. 1.12 Додатку 3 до Тендерної документації. 4) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці» на ім’я Учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 17 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації: «Учасник повинен мати впроваджену систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці». На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я Учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці» на ім’я Учасника чинного на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі відповідно до п. 17 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації. 5) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифікат що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України у відповідній сфері акредитації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 18 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації: «Замовник, для якісного та своєчасного постачання товару, повинен відстежувати ефективність та безпечність ланцюгу постачання. На підтвердження цього Учасникам необхідно надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України у відповідній сфері акредитації.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифікат що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України у відповідній сфері акредитації. відповідно до п. 18 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації 6) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано сертифікату діяльності Учасника стосовно торгівлі (постачання) та доставки (перевезення) пального вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління (менеджменту) щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 19 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації: «Під час участі у закупівлі Учасники зобов’язані дотримуватись антикорупційного законодавства України шляхом документального підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі (постачання) та доставки (перевезення) пального вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління (менеджменту) щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання сертифікату діяльності Учасника стосовно торгівлі (постачання) та доставки (перевезення) пального вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління (менеджменту) щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» відповідно до п. 19 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
11.04.2024 15:34
Надати до
12.04.2024 15:34
Період вимог/скарг з 10.05.2024 11:50 по 16.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2024 11:50
Довідка НАЗК
10.05.2024 11:50
-
09.05.2024 10:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано Додатку 2 який є невід’ємною частиною договору відповідно до п. 14.2 Договору від 14.04.2023 року № 14/04/2023 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору (не менше одного договору). Довідка повинна містити наступні відомості: назва замовника з номером телефону, рік постачання, обсяг товару по договору (у відповідних одиницях виміру або у грошовому виразі) та результат виконання договору (у відповідних одиницях виміру або у грошовому виразі). Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору передбачає надання копій договору з усіма додатками, копій видаткових накладних на поставку товару за договором. Разом із договором надається Лист-відгук із зазначенням якісного виконання договору. Відгук повинен бути датований не раніше 2024 року.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання Додатку 2 який є невід’ємною частиною договору відповідно до п. 14.2 Договору від 14.04.2023 року № 14/04/2023. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано сертифікату діяльності Учасника стосовно доставки (перевезення) пального вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління (менеджменту) щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 19 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації: «Під час участі у закупівлі Учасники зобов’язані дотримуватись антикорупційного законодавства України шляхом документального підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі (постачання) та доставки (перевезення) пального вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління (менеджменту) щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання сертифікату діяльності Учасника стосовно доставки (перевезення) пального вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління (менеджменту) щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» відповідно до п. 19 «Інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
09.05.2024 11:47
Надати до
10.05.2024 11:47
Період вимог/скарг з 06.06.2024 12:12 по 12.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.06.2024 12:12
-
Звіт про оцінку
06.06.2024 11:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2024 13:37
Період вимог/скарг з 12.06.2024 13:08 по 18.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2024 13:09
Довідка НАЗК
12.06.2024 13:08
-
Звіт про оцінку
06.06.2024 12:14
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-03-13-006569-a-b4
Очікує підписання
1 992 300 грн.
1 992 300 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
15 000 (літр)
Бензин А-92 (талони)
Номенклатура
Бензин А-92 (талони)
Кількість
15 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Номенклатура
25 000 (літр)
Бензин А-92 (налив)
Номенклатура
Бензин А-92 (налив)
Кількість
25 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ " М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380442800100
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ " М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380442800100
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності