Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Якімець Андрій Вікторович" (3167121954) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
1 Відповідно до умов тендерної документації Учасник документально підтверджує зазначену у Додатку №2 (технічне завдання) інформацію, тобто, у складі пропозиції надає відповідні підтверджуючі документи, зокрема:
- копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення про якість чи декларація виробника або сертифікат відповідності або інші документи, які підтверджують якість та безпеку товару (мають бути надані на товар, що буде постачатися);
- результати досліджень на показники мікробіологічної безпеки, проведені відповідно до вимог Наказу МОЗ України №548 від 19.07.2012р.
1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано копії Декларацій виробника №1328 та №1329 видані на продукти, вироблені ФОП Якімець В.І. та направлені ФОП Якімець А.В. (файл під назвою «15. Декларації виробника.PDF») та Протоколи випробувань від 18.03.2024р.: №100501 на м’ясо яловичини першої та другої категорії (тазостегнова, лопаткова та шийні частини), №100502 на м’ясо свинини охолоджене, Протоколи випробувань №100503 на філе куряче охолоджене, Протоколи випробувань №100504 на бедро куряче охолоджене., замовником яких є ФОП Якімець В.І. (файли «17. Протокол випробувань яловичина.pdf», «17.1. Протокол випробувань свинина.pdf», «17.3. Протокол випробувань філе.pdf», «17.4. Протокол випробувань бедро.pdf»).
Таким чином, відповідно до поданих документів, виробником товару є ФОП Якімець В.І.
Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують поставку товару від виробника до постачальника.
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) Тендерної документації вказано, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема:
• інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), підготовлені у відповідності з вимогами Додатку №2 до тендерної документації та які, зазначені у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації;
• іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Підпунктом 6.2. пункту 6. (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу III (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком №2 до тендерної документації.
У Додатку №2 (технічне завдання) до тендерної документації зазначено, що *Учасник документально підтверджує зазначену інформацію, тобто, у складі пропозиції надає відповідні підтверджуючі документи, зокрема:
- копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення про якість чи декларація виробника або сертифікат відповідності або інші документи, які підтверджують якість та безпеку товару (мають бути надані на товар, що буде постачатися);
- результати досліджень на показники мікробіологічної безпеки, проведені відповідно до вимог Наказу МОЗ України №548 від 19.07.2012р.
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати:
- документи, що підтверджують поставку товару від виробника - ФОП Якімець В.І. до постачальника - ФОП "Якімець Андрій Вікторович" (договір про співпрацю, договір поставки, тощо).
2. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати Довідку (складена Учасником у довільній формі) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю та з урахуванням вимог, визначених у технічному завданні (Додаток №2) та Документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень.
1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано Довідку вих.. №21 від 18.03.2024р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та документи на підтвердження інформації, зазначеній у довідці, (файли «42. Довідка про наявність обладнання.PDF», «13. Договір оренди складських приміщень.pdf», «9.Технічний паспорт ТЗ 3004.PDF», «9.1. Техпаспорт копія.PDF»).
Згідно договору оренди №5/23 від 01.12.2023 року (файл під назвою «13. Договір оренди складських приміщень.pdf»), укладеного з ФОП Якімець Віктор Іванович, орендодавець зобов’язується передати ФОП Якімець Андрій Вікторович у строкове користування Приміщення, зокрема:
- Холодильне приміщення (розташовані за адресою: 12430, Житомирська область, Житомирський район, с.Станишівка, вул.Корольова 4-ж) 80,в т.ч.:
- Холодильна камера 8,4 м2;
- Холодильна камера 9,8 м2.
Проте, в п.2 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено інформацію про наявність в учасника Приміщення для зберігання продуктів, а саме Складські приміщення (розташовані за адресою: 12430, Житомирська область, Житомирський район, с.Станишівка, вул.Корольова 4-ж) 80, що суперечить вище зазначеній інформації.
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- у підпункті У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації.
У пункті 1. (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 48 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати:
1.1. Довідку (складена Учасником у довільній формі) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю та з урахуванням вимог, визначених у технічному завданні (Додаток №2), завірена підписом уповноваженої особи Учасника.
1.2. Документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень.
До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) складів, приміщень можуть належати:
1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника на об’єкти матеріально-технічної бази, завірені належним чином учасником;
2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об’єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником;
3) акти приймання-передачі об’єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених вище, або законодавством, що підтверджують передання учаснику об’єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином учасником.
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати:
- нову Довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю, із урахуванням встановлених вище невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.