Показати схожі тендери

Закупівля Барова установка-траншеєкопач ДЕМ 150(ЕЦУ 150), гідроходозменшувач ХД-5, лопата-відвал для грунта (бувші у використанні) ДК 021:2015: 34390000-7 Приладдя для тракторів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЖЕРЕЛО МАЯК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-13-000363-a
План UA-P-2024-03-13-000371-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.03.2024 09:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
270 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 350 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2024 08:51 до 21.03.2024 08:47
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2024 08:51
до 18.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2024 08:51
до 18.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2024 08:48
до 21.03.2024 14:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.03.2024 14:16
до 27.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.03.2024 14:16
до 27.03.2024 09:35
Період уточнень
з 13.03.2024 08:51 до 18.03.2024 00:00
Період оскарження
з 13.03.2024 08:51 до 18.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2024 08:48 до 21.03.2024 14:16
Період кваліфікації
з 21.03.2024 08:48 до 21.03.2024 14:16
Основні параметри
Барова установка-траншеєкопач ДЕМ 150(ЕЦУ 150), гідроходозменшувач ХД-5, лопата-відвал для грунта (бувші у використанні) ДК 021:2015: 34390000-7 Приладдя для тракторів
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
270 000 грн.
Барова установка-траншеєкопач ДЕМ 150(ЕЦУ 150), гідроходозменшувач ХД-5, лопата-відвал для грунта (бувші у використанні) ДК 021:2015: 34390000-7 Приладдя для тракторів
Назва предмета закупівлі
Барова установка-траншеєкопач ДЕМ 150(ЕЦУ 150), гідроходозменшувач ХД-5, лопата-відвал для грунта (бувші у використанні) ДК 021:2015: 34390000-7 Приладдя для тракторів
Очікувана вартість
270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Барова установка-траншеєкопач ДЕМ 150(ЕЦУ 150)(бувший у використанні)
Опис предмета закупівлі
Барова установка-траншеєкопач ДЕМ 150(ЕЦУ 150)(бувший у використанні)
Код ДК 021:2015
34390000-7 - Приладдя до тракторів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
66833, Україна, Одеська область, с.Старі Маяки, вул. Центральна,2
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
гідроходозменшувач ХД-5(бувший у використанні)
Опис предмета закупівлі
гідроходозменшувач ХД-5(бувший у використанні)
Код ДК 021:2015
34390000-7 - Приладдя до тракторів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
66833, Україна, Одеська область, с.Старі Маяки, вул. Центральна,2
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
лопата-відвал для грунта(бувший у використанні)
Опис предмета закупівлі
лопата-відвал для грунта(бувший у використанні)
Код ДК 021:2015
34390000-7 - Приладдя до тракторів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
66833, Україна, Одеська область, с.Старі Маяки, вул. Центральна,2
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТИЩЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
270 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.03.2024 08:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Небитов
Електронна пошта
Телефон
+380974891265
Замовник
ЄДРПОУ
40234264
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЖЕРЕЛО МАЯК"
Поштовий індекс
66833
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
с. Старі Маяки
Адреса
вул. Центральна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Барова установка-траншеєкопач ДЕМ 150(ЕЦУ 150), гідроходозменшувач ХД-5, лопата-відвал для грунта (бувші у використанні) ДК 021:2015: 34390000-7 Приладдя для тракторів
Період вимог/скарг з 21.03.2024 14:16 по 27.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2024 14:17
Довідка НАЗК
21.03.2024 14:16
-
Звіт про оцінку
21.03.2024 08:48
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-03-13-000363-a-a1
Підписаний і діє
Номер
9
270 000 грн.
270 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.03.2024
Строк дії договору з
27.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Барова установка-траншеєкопач ДЕМ 150(ЕЦУ 150)(бувший у використанні)
Номенклатура
Барова установка-траншеєкопач ДЕМ 150(ЕЦУ 150)(бувший у використанні)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
30 квітня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
гідроходозменшувач ХД-5(бувший у використанні)
Номенклатура
гідроходозменшувач ХД-5(бувший у використанні)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
30 квітня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
лопата-відвал для грунта(бувший у використанні)
Номенклатура
лопата-відвал для грунта(бувший у використанні)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
30 квітня 2024 р.
Документи договору
27.03.2024 09:35
-
27.03.2024 09:35
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-08-000070
Дата створення проекту
08.04.2024 17:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.04.2024 09:29
Дата публікації висновку про результати
26.04.2024 13:52
Дата завершення усунення порушень
11.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
01.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.04.2024 Одеса № 81 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 08.04.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.04.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 08.04.2024 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 18 UA-2024-03-13-000363-a 13.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.04.2024 00:00
Документи рішення
09.04.2024 09:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Джерело Маяк» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.03.2024 б/н, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Тищенко Олени Сергіївни (далі – ФОП Тищенко О.С.), протокол уповноваженої особи від 21.03.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 21.03.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю від 27.03.2024 № 9 (далі – Договір), пояснення та документи, отримані 25.04.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – відповідно до вимог, наведених у Додатку 1 до ТД. Відповідно до вимог Додатка 1 до ТД учасник процедури закупівлі подає довідку за формою, наведеною в Додатку 1.1 до ТД, за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою підприємства. Відповідно до вимог Додатка 1.1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен подати у складі своєї пропозиції за встановленим зразком (формою) через електронний майданчик у систему Prozorro інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом завантаження файлу у форматі доступному для відображення такого електронного документа. Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Тищенко О.С. надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (файл: «Довідка про наявність досвіду (дод1).pdf»), яка містить інформацію про виконання аналогічного постачання без укладання договору. Проте учасник процедури закупівлі ФОП Тищенко О.С. у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) від 19.03.2024 б/н, у якій відсутня інформація щодо номеру та дати укладання договору, суми договору, а також зазначено, що постачання відбувалось без укладання аналогічного договору, а отже – інформація про наявність досвіду виконання саме аналогічного договору відсутня, чим не дотримав вимог Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби на пояснення від 22.04.2024 стосовно вищевказаного питання Замовник 25.04.2024 надав відповідь, у якій зокрема зазначив, що відповідно до норм статті 639 Цивільного кодексу України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом; якщо сторони домовилися укласти договір у письмовій формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася. Дане пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника та не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки Замовник у Додатку 1.1 до ТД прямо вимагає від учасника процедури закупівлі надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, натомість учасник процедури закупівлі ФОП Тищенко О.С. зазначив, що постачання відбувалось без укладення договору. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам Замовника – відповідно до вимог, наведених у Додатку 3 то ТД. Відповідно до вимог пункту 6 Додатка 3 до ТД учасник процедури закупівлі повинен подати у складі тендерної пропозиції довідку (лист) в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. Проте учасник процедури закупівлі ФОП Тищенко О.С. у складі тендерної пропозиції не надав таку довідку (лист), чим не дотримав вимог пункту 6 Додатка 3 то ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби на пояснення від 22.04.2024 стосовно вищевказаного питання Замовник 25.04.2024 надав відповідь, яка не спростовує факту встановленого порушення. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог, визначених у Додатку 2 до ТД. Відповідно до вимог пункту 2 Додатка 2 до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у тому числі у підпунктах 5, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій); довідку, складену переможцем процедури закупівлі у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно з абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. Проте переможцем ФОП Тищенко О.С. у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищезазначені документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимог пункту 2 Додатка 2 до ТД. Отже, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Тищенко О.С. як таку, що не відповідає вимогам, встановленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також у зв’язку з тим, що він як переможець не надав у спосіб, зазначений в ТД, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до інформації, розміщеної на офіційному державному вебпорталі з відкритими даними про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів https://spending.gov.ua/new/, що є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно із Законом «Про відкритість використання публічних коштів», Договір оплачений на суму 270 000,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлені порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.04.2024 00:00
Дата публікації
26.04.2024 13:52
Документи висновку
26.04.2024 13:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заходи, щодо усунення порушень
Дата публікації
02.05.2024 11:33
Документи інформації про усунення порушення
02.05.2024 11:33
-
02.05.2024 11:48
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Тищенко Олени Сергіївни (далі – ФОП Тищенко О.С.) вимогам Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), у якій відсутня інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору, натомість містить інформацію про виконання аналогічного постачання без укладання договору? 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Тищенко О.С. вимогам пункту 6 Додатка 3 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано довідку (лист) в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором? 4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Тищенко О.С. та укладення з ним договору про закупівлю, тоді як ФОП Тищенко О.С. не надала у спосіб та строк, зазначені у пункті 2 Додатка 2 до ТД, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 12 та абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.04.2024 12:45
Орган перевірки
26.04.2024 00:00
Документи повідомлення
22.04.2024 12:46
-
Відповідь
відповідь
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обгрунтування очікуваної вартості у файлі «Очікувана вартість» 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Тищенко Олени Сергіївни (далі – ФОП Тищенко О.С.) вимогам Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), у якій відсутня інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору, натомість містить інформацію про виконання аналогічного постачання без укладання договору? Відповідно до ч.1, 2 ст. 712 ЦКУ за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін. Форма договору купівлі-продажу наведена у ст. 639 ЦКУ, де сказано, що: 1. договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом; 2. якщо сторони домовилися укласти договір у письмовій формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася. Те саме прописано й для нотаріального посвідчення договору (ч. 4 ст. 639 ЦКУ) Якщо подивитись на загальні вимоги укладення правочинів (договорів), то ЦКУ вимагає форми таких правочинів (договорів): 1. Правочин може вчинятися усно або в письмовій (електронній) формі. Сторони мають право обирати форму правочину, якщо інше не встановлено законом. Правочин, для якого законом не встановлена обов'язкова письмова форма, вважається вчиненим, якщо поведінка сторін засвідчує їхню волю до настання відповідних правових наслідків (ч. 1, 2 ст. 205 ЦКУ). 2. Юрособі, що сплатила за товари та послуги на підставі усного правочину з другою стороною, видається документ, що підтверджує підставу сплати та суму одержаних грошових коштів (ч. 2 ст. 206 ЦКУ) 3. Усно можуть вчинятися правочини, які повністю виконуються сторонами у момент їх вчинення, за винятком правочинів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, а також правочинів, для яких недодержання письмової форми має наслідком їх недійсність (ч. 1 ст. 206 ЦКУ). Слід зазначити, що згідно із ст. 208 ЦКУ правочини між юридичною та фізичною особами (зокрема, і з ФОП) слід укладати у письмовій формі. Але цей обов’язок не поширюється на випадки, якщо правочин відповідає ознаками усного правочину, встановленого ч. 1 ст. 206 ЦКУ. Відтак, враховуючи вищенаведене, Замовник вважає тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Тищенко Олени Сергіївни, як таку що відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в тендерній документації. 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Тищенко О.С. вимогам пункту 6 Додатка 3 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано довідку (лист) в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором? Довідка про застосування заходів із захисту довкілля не належить до інформації та / або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також Закон не містить такої підстави відхилення, як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Рішеня
25.04.2024 15:59
Замовник
Документи повідомлення
25.04.2024 16:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2024 08:47
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЖЕРЕЛО МАЯК"
Контактний телефон:
+380974891265
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2024 08:47
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЖЕРЕЛО МАЯК"
Контактний телефон:
+380974891265
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності