Показати схожі тендери

Закупівля Безпілотний літальний апарат від Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-12-012404-a
План UA-P-2024-03-08-007336-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.04.2024 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.03.2024 16:55 до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.03.2024 16:55
до 17.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.03.2024 16:55
до 17.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.03.2024 13:09
до 26.03.2024 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.03.2024 16:23
до 01.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.03.2024 16:23
до 03.04.2024 15:58
Період уточнень
з 12.03.2024 16:55 до 17.03.2024 00:00
Період оскарження
з 12.03.2024 16:55 до 17.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 20.03.2024 13:09 до 26.03.2024 16:23
Період кваліфікації
з 20.03.2024 13:09 до 26.03.2024 16:23
Основні параметри
Безпілотний літальний апарат
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 800 000 грн.
Безпілотний літальний апарат
Назва предмета закупівлі
Безпілотний літальний апарат
Очікувана вартість
3 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.03.2024 12:46
Закінчення аукціону
20.03.2024 13:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Безпілотний літальний апарат
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору
Дата постачання по
13.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД"
Пропозиція:
2 920 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРІЙ ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
3 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.03.2024 12:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.03.2024 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
12.03.2024 17:02
-
12.03.2024 17:02
Критерії прийнятності
Проект договору
12.03.2024 17:02
-
12.03.2024 17:02
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Павленко
Електронна пошта
Телефон
+380412481209
Замовник
ЄДРПОУ
04053625
Повна назва
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Кваліфікація
Лот № 1 Безпілотний літальний апарат
Період вимог/скарг з 26.03.2024 16:23 по 01.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.03.2024 16:24
Довідка НАЗК
26.03.2024 16:23
-
Звіт про оцінку
20.03.2024 13:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 16:55
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 16:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №85-Т м. Житомир 22 березня 2024 року Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2, код ЄДРПОУ 04053625. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу - уповноважена особа розглядає Порядок денний: 1. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-12-012404-a. Конкретна назва закупівлі – Безпілотний літальний апарат, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість - 3 800 000,00 грн. Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану. У відкритих торгах Безпілотний літальний апарат згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном взяли участь 2 учасники. № Учасник Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) Кінцева ціна пропозиції, грн. 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУП ІНТРЕЙД» 41071921 2 920 000,00 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРІЙ ІНДАСТРІ» 45186404 3 700 000,00 Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено пунктом 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Такою тендерною пропозицією є тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУП ІНТРЕЙД», код ЄДРПОУ 41071921, цінова пропозиція 2 920 000,00 грн. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУП ІНТРЕЙД» та опрацювавши документи цього учасника, завантажені у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, дійшла висновку, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Додатку №3 Тендерної документації, в якому вимагалось: ДОДАТОК 3 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та інші документи до Учасників * Для участі в процедурі відкритих торгів необхідно надати наступні документи: I. Підтвердження здійснення господарської діяльності: 1. Копія Статуту (або іншого установчого документу) організації, підприємства, у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. II. Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної або наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних товарів за та/або 2020 - 2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір: № п/п Найменування Замовника Реквізити Замовника №, дата Договору поставки Сума Договору 2. Копії аналогічних договорів (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (видаткові накладні та лист-відгук) за та/або 2020 -2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) - як мінімум 1 договір **. III. Інші документи: 1. Копія ліцензії або дозвіл на певний вид діяльності (якщо діяльність передбачає ліцензування чи отримання дозволу); 2. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи, або витягу (подається лише фізичними особами або ФОП). 3. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 4. Копія Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку. 5. Підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є юридична особа: 1) якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін. або випискою (витягом) з нього, та/або копією наказу про його призначення або про вступ на посаду; 2) якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження; - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець – їх повноваження та повноваження представників підтверджуються документами оформленими в порядку передбаченому чинним законодавством (виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія паспорту, копія РНОКПП). Учасник надав в складі тендерної пропозиції копію статуту ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУП ІНТРЕЙД». У пункті 7.12.7. розділу 7 Статуту зазначено, що директор має право: - приймати рішення про укладення, зміну чи розірвання будь-яких правочинів (договорів та інших угод) без обмеження граничної суми, за винятком тих правочинів (договорів та інших угод), прийняття рішення про укладення, зміну чи розірвання по яким відноситься до компетенції Загальних зборів. У пункті 7.3.2.15. розділу Статуту вказано: - рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУП ІНТРЕЙД» не містить документів, що підтверджують право директора укласти договір на зазначену суму. Керуючись абзацом 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник надає 24 години для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме: надати документи на підтвердження правомочності на укладання договору про закупівлю директором товариства. Враховуючи вищенаведене та відповідно до абзацу 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Вирішила: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУП ІНТРЕЙД», код ЄДРПОУ 41071921, цінова пропозиція 2 920 000,00 грн. з предмету закупівлі - ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість 3 800 000,00 грн. Уповноважена особа Павленко Л.Б. Підпис:
Створено
22.03.2024 14:45
Надати до
23.03.2024 14:45
Договір
UA-2024-03-12-012404-a-c1
Підписаний і діє
Номер
90
2 920 000 грн.
2 920 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.04.2024
Строк дії договору з
03.04.2024
по
13.05.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
200 (штуки)
Безпілотний літальний апарат
Номенклатура
Безпілотний літальний апарат
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
14 600
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
13 травня 2024 р.
Документи договору
03.04.2024 15:58
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2024 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Контактний телефон:
+380412481209
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2024 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Контактний телефон:
+380412481209
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності