Показати схожі тендери

Закупівля Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті від ДП Волиньвугілля.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-12-001451-a
План UA-P-2024-03-12-001269-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.04.2024 08:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 107 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 537.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.03.2024 09:48 до 21.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.03.2024 09:48
до 18.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.03.2024 09:48
до 18.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2024 00:03
до 22.03.2024 14:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.03.2024 14:03
до 28.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.03.2024 14:03
до 03.04.2024 08:45
Період уточнень
з 12.03.2024 09:48 до 18.03.2024 00:00
Період оскарження
з 12.03.2024 09:48 до 18.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2024 00:03 до 22.03.2024 14:03
Період кваліфікації
з 21.03.2024 00:03 до 22.03.2024 14:03
Основні параметри
Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 107 500 грн.
Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті
Назва предмета закупівлі
Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті
Очікувана вартість
3 107 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15537,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 500 (метри кубічні)
Рудстійка класу D O 15-19 см., L=2 м. тех.сировина, сортність за ТУУ 56.196
Опис предмета закупівлі
Рудстійка класу D O 15-19 см., L=2 м. тех.сировина, сортність за ТУУ 56.196
Код ДК 021:2015
03419200-2 - Кріпильний ліс
Кількість
500
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, село Борнів, вулиця Інтернаціональна, будинок 62
Дата постачання по
31.03.2025 09:53
Позиція : №2 250 (метри кубічні)
Рудстійка класу D O 20-24 см., L=4 м. тех.сировина, сортність за ТУУ 56.196
Опис предмета закупівлі
Рудстійка класу D O 20-24 см., L=4 м. тех.сировина, сортність за ТУУ 56.196
Код ДК 021:2015
03419200-2 - Кріпильний ліс
Кількість
250
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, село Борнів, вулиця Інтернаціональна, будинок 62
Дата постачання по
31.03.2025 09:53
Позиція : №3 350 (метри кубічні)
Затяжка шахтна дерев'яна хвойних порід (сосна, ялина) D O 40-50 мм., ширина від 20-30 см, L = 1-1,2 м., СОУ 10.1.00185790.011:2007
Опис предмета закупівлі
Затяжка шахтна дерев'яна хвойних порід (сосна, ялина) D O 40-50 мм., ширина від 20-30 см, L = 1-1,2 м., СОУ 10.1.00185790.011:2007
Код ДК 021:2015
03419200-2 - Кріпильний ліс
Кількість
350
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, село Борнів, вулиця Інтернаціональна, будинок 62
Дата постачання по
31.03.2025 09:53
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповід­альністю «БЦ СТІНГЕР»
Пропозиція:
3 106 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.03.2024 10:40
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яжборовський Максим Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380334440772
Замовник
ЄДРПОУ
32365965
Назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Повна назва
ДП Волиньвугілля
Повна назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Поштовий індекс
45400
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Нововолинськ
Адреса
вул. Луцька, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті
Період вимог/скарг з 22.03.2024 14:03 по 28.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2024-03-12-001451-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25
3 106 800 грн.
2 589 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.03.2024
Строк дії договору з
28.03.2024
по
30.03.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
500 (метри кубічні)
Рудстійка класу D O 15-19 см., L=2 м. тех.сировина, сортність за ТУУ 56.196
Номенклатура
Рудстійка класу D O 15-19 см., L=2 м. тех.сировина, сортність за ТУУ 56.196
Кількість
500
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
250 (метри кубічні)
Рудстійка класу D O 20-24 см., L=4 м. тех.сировина, сортність за ТУУ 56.196
Номенклатура
Рудстійка класу D O 20-24 см., L=4 м. тех.сировина, сортність за ТУУ 56.196
Кількість
250
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
350 (метри кубічні)
Затяжка шахтна дерев'яна хвойних порід (сосна, ялина) D O 40-50 мм., ширина від 20-30 см, L = 1-1,2 м., СОУ 10.1.00185790.011:2007
Номенклатура
Затяжка шахтна дерев'яна хвойних порід (сосна, ялина) D O 40-50 мм., ширина від 20-30 см, L = 1-1,2 м., СОУ 10.1.00185790.011:2007
Кількість
350
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-16-000016
Дата створення проекту
16.04.2024 11:21
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
16.04.2024 12:33
Дата публікації висновку про результати
26.04.2024 11:13
Дата завершення усунення порушень
02.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
08.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.04.2024 № 19-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.04.2024 № 19-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-12-001451-a від 12.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.04.2024 00:00
Документи рішення
16.04.2024 12:33
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Державного підприємства «Волиньвугілля» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 12.03.2024 №2 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БЦ СТІНГЕР»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.03.2024 №3; повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2024; договір від 28.03.2024 №25 на загальну суму 3 106 800,00 гривень; відповіді Замовника від 18.04.2024 та від 24.04.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
25.04.2024 00:00
Дата публікації
26.04.2024 11:13
Документи висновку
26.04.2024 11:13
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-001451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами обґрунтування розміру витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.04.2024 16:05
Орган перевірки
23.04.2024 00:00
Документи повідомлення
17.04.2024 16:06
-
Відповідь
На виконання запиту Державної аудиторської служби про надання пояснень з приводу рішення про проведенння моніторингу процедури публічної закупівлі, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення відносно процедури публічної закупівлі UA-2024-03-12-001451-a від 12.03.2024 року «Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті», про наступне:
Відповідно до частини 1 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом (ч. 1 ст. 7 Закону № 922-VIII). Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Державне підприємство “Волиньвугілля” є суб’єктом господарювання, який належить до сфери управління Міністерства енергетики України. Джерелами формування майна підприємства серед іншого є також доходи, одержані від реалізації продукції, робіт, послуг, інших видів господарської діяльності суб’єкта господарювання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі.
Рішеня
18.04.2024 10:43
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-001451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1.Пунктом 2 Додатку №3 до тендерної документації Замовником визначено наступне: «2.Для підтвердження наявності документального підтвердження на товар, який пропонується постачати надати скан-копії наступних документів: 2.1.Сертифікат відповідності на Товар та завірені зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо) з відміткою ВТК виробника Товару, у випадку якщо виробником є (являється) виробник - нерезидент, Учасник закупівлі повинен надати документи які підтверджують якість Товару відповідно до вимог законодавства країни виробника – нерезидента. Усі документи, що засвідчують якість продукції і будуть надаватись безпосередньо при поставці кожної партії товару надаються в оригіналі, або в копії, завіреної нотаріусом або органом, який видав документ про якість.» Якими документами поданими у складі пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «БЦ СТІНГЕР» було виконано вимоги пункту 2.1 Додатку №3 до тендерної документації, а саме: учасником надано сертифікат відповідності на Товар та завірені зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо) з відміткою ВТК виробника Товару? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.04.2024 10:52
Орган перевірки
27.04.2024 00:00
Документи повідомлення
23.04.2024 10:53
-
Відповідь
На виконання запиту Державної аудиторської служби про надання пояснень з приводу рішення про проведенння моніторингу процедури публічної закупівлі, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення відносно процедури публічної закупівлі UA-2024-03-12-001451-a від 12.03.2024 року «Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті», про наступне:
Пунктом 2 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником було визначено наступне: «2.Для підтвердження наявності документального підтвердження на товар, який пропонується постачати надати скан-копії наступних документів: 2.1.Сертифікат відповідності на Товар та завірені зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо) з відміткою ВТК виробника Товару, у випадку якщо виробником є (являється) виробник - нерезидент, Учасник закупівлі повинен надати документи які підтверджують якість Товару відповідно до вимог законодавства країни виробника – нерезидента. Усі документи, що засвідчують якість продукції і будуть надаватись безпосередньо при поставці кожної партії товару надаються в оригіналі, або в копії, завіреної нотаріусом або органом, який видав документ про якість». Учасник (переможець) процедури відкритих торгів ТОВ «БЦ «СТІНГЕР» для підтвердження наявності документального підтвердження на товар, який пропонується постачати, в складі тендерної пропозиції надав Довідку за вих. № 14/03-13 від 14.03.2024 р. щодо ліцензій та сертифікатів (свідоцтва, паспорту) якості товару (файл під назвою «Довідка про відсутність ліцензії») де було вказано, що наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язкової сертифікації в Україні» № 28 від 01.02.2005 р. містить вичерпний перелік продукції, що підлягає обов’язкової сертифікації в Україні. Вимоги щодо обов’язкової сертифікації деревини у вказаному переліку відсутні тому ТОВ «БЦ «СТІНГЕР» повідомило, що жодним нормативним документом України не передбачено надання підтвердження відповідності товару за предметом ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (лісоматеріали круглі хвойних порід) технічним і якісним характеристикам, а саме: оригінал чи копія сертифікату (свідоцтво, паспорту) якості товару, але надали в складі тендерної пропозиції довідки про технічні і якісні характеристики товару, а саме лист-гарантія за вих. № 14/03-7 від 14.03.2024 р. про відповідність якості товару (файл під назвою «Гарантійний лист відповідності якості товару ») та інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі за вих. № 14/03-8 від 14.03.2024 р. (файл під назвою «Інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі») де також вказали, що ТОВ «БЦ СТІНГЕР» підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку № 3 тендерної документації, а також погоджуються та підтверджують, що ознайомилися із технічним завданням. Крім того в пояснювальній записці про найменування товару, відповідність товару технічним, якісним та кількісним характеристики товару (в довільній формі) код ДК 021:2015: 03419200-2 Кріпильний ліс (Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті) за вих. № 14/03-17 від 14.03.2024 р. (файл під назвою «Пояснювальна записка відносно товару») ТОВ «БЦ СТІНГЕР» повідомило, що якість товару буде відповідати ДСТУ EN 1927-1:2018 «Лісоматеріали круглі хвойні. Класифікація за якістю. Частина 1. Ялина та ялиця» та ДСТУ EN 1927-2:2018 «Лісоматеріали круглі хвойні. Класифікація за якістю. Частина 2. Сосна». Якість товару буде відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів. Якісно поставленим товаром буде вважається товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару відповідного характеру. Товар буде відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Даною пояснювальною запискою про найменування товару, відповідність товару технічним, якісним та кількісним характеристики товару, учасник (переможець) ТОВ «БЦ СТІНГЕР» гарантував якість товару, що пропонується до постачання до установи замовника, та даним листом засвідчив, що товар відповідає технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до товару відповідно до чинних в Україні норм і правил. Якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо. Учасник поставить Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам оголошення підтверджена технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 1 до цього оголошення та гарантувало їх виконання. Виходячи із вищевказаного, учасник ТОВ «БЦ СТІНГЕР» процедури відкритих торгів з особливостями код ДК 021:2015: 03419200-2 Кріпильний ліс (Лісоматеріали круглі хвойних порід в асортименті) ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-12-001451-а) виконав вимоги пункту 2 Додатку № 3 тендерної документації замовника.
Рішеня
24.04.2024 11:56
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 107 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2024 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380334440772
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 107 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2024 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380334440772
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності