Звернення:
За тендером : 03410000-7 – деревина (дрова твердих порід)
Тема:
ПОВТОРНО!
Зміст:
Наголосимо, що одна машина може перевезти лише 27-35 м.куб. Завантаження, транспортування та розвантаження також займає час.
Якщо у вас ще і багато постачальників, то ще й може бути витрачено додатковий час на приймання товару - перевірку кількості, заміри.
Крім того, треба ще час на складування!
Скільки постачальників одночасно ви можете приймати без затримки приймання товару в день?
Для оцінки виконання умов поставки, що встановлені у ТД є необхідність щоб ви надали уточнюючу інформацію:
Скільки машин може розміститись в місцях поставки одночасно для розвантаження та складування? Вказати чітку кількість!
Як будете чередувати поставку від різних постачальників? Якщо одночасно приїдуть 2-3 машини від різних постачальників як ви це будете організовувати? кому надавати перевагу та якій підставі?
Скільки працівників Замовників можуть здійснювати приймання товару одночасно (з урахуванням право підпису накладних та здійснення замірів)?
Хто з уповноважених осіб Замовника буде нести відповідальність за затримку приймання товару?
Чому за основу розрахунку терміну поставки ви взяли спроможність окремого учасника, з яким маєте договір на поставку ?
термін поставки? у заявці зазначається чи до 10.04? А якщо заявка на поставку буде дана 09.04, то як поставити весь обсяг до 10.04???
Надайте чіткі відповіді на поставлені питання, а не відписки, що ви все собі розрахували!
Без цих відповідей ми не можемо реалізувати своє законне право на участь у цих торгах!
Дата оприлюднення звернення:
15.03.2024 12:31
Уважно ознайомившись з Вашими доводами та вимогами щодо надання інформації, повідомляємо, що Замовник підтверджує можливість та спроможність виконання взятих на себе зобов’язань в частині приймання товару. Наголошуємо, що чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку Замовника підтверджувати свою спроможність виконання Договору, при цьому національне законодавство містить норми щодо відповідальності сторін за невиконання чи неналежне виконання зобов’язань. Таким чином, в разі наявності у Вас реального наміру на здійснення постачання товару, Вам необхідно пересвідчитись лише у власній спроможності постачання, та надати тендерну пропозицію до розгляду Замовника.
Стосовно запитання щодо терміну поставки та заявок, зазначаємо, що ознайомившись з умовами проекту договору, Ви зможете побачити, що постачання здійснюватиметься у строк (термін), а не на підставі заявок, тобто Ви самі розцінюючи свої реальні можливості будете постачати товар у кількості достатній для виконання зобов’язань з розрахунку наявного у Вас транспорту та днів поставки. Говорячи про заявки, в контексті відповіді на Ваші попередні запитання у даній закупівлі, Замовник чітко визначив, що потреба в товарі та наявності останнього у визначені строки (терміни), тобто до 10.04.2024 продиктована заявками, отриманими Замовником від відповідних військових частин. Роз’яснюємо, що зазначена потреба стала підставою для проведення даної закупівлі, а не буде підставою для постачання Вами товару., оскільки підстава для постачання товару – це укладений між сторонами договору, умови якого не містять жодного посилання на заявку.
Щодо питання про розрахунок спроможності постачання, виходячи з окремого постачальника, повідомляємо, що Замовником терміни постачання розраховувались з потреби самого Замовника, продиктованої заявками військових частин, а не спроможності попередніх постачальників. Спроможність попередніх постачальників була наведена Вам в приклад реальності виконання зобов’язань з обмеженими часовими проміжками, оскільки Ви стверджуєте інше.
Наголошуємо, що станом на момент написання зазначеної відповіді у Замовника немає підстава для зміни термінів поставки в бік їх продовження, тому просимо Вас оцінити власні можливості та за наявності бажання та спроможності, взяти участь в Закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
15.03.2024 16:32