Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля послуги з проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу методом лабораторного та інструментального дослідження за кодом ДК 021:2015 – 71620000-0 Аналітичні послуги «Атестація робочих місць» від Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-11-010823-a
План UA-P-2024-03-11-013847-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.04.2024 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
117 462 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 761.93 грн. (1,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2024 16:27 до 23.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2024 16:27
до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2024 16:27
до 20.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2024 13:11
до 05.04.2024 13:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.03.2024 17:25
до 11.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.04.2024 13:04
до 19.04.2024 15:09
Період уточнень
з 11.03.2024 16:27 до 20.03.2024 00:00
Період оскарження
з 11.03.2024 16:27 до 20.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2024 13:11 до 05.04.2024 13:04
Період кваліфікації
з 25.03.2024 13:11 до 05.04.2024 13:04
Основні параметри
Закупівля послуги з проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу методом лабораторного та інструментального дослідження за кодом ДК 021:2015 – 71620000-0 Аналітичні послуги «Атестація робочих місць»
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
117 462 грн.
Послуги з проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу методом лабораторного та інструментального дослідження «Атестація робочих місць»
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу методом лабораторного та інструментального дослідження «Атестація робочих місць»
Очікувана вартість
117 462 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1761,93
1,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.03.2024 12:24
Закінчення аукціону
25.03.2024 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Закупівля послуги з проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу методом лабораторного та інструментального дослідження «Атестація робочих місць»
Код ДК 021:2015
71621000-7 - Послуги з технічного аналізу чи консультаційні послуги
Кількість
76
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03022, Україна, Київська область, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Проведення розрахунків 4.1. Розрахунки проводяться протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів шляхом оплати наданих Замовнику Послуг, на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг. 4.2. У разі затримки фінансування оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного фінансування на відповідні цілі. У такому разі будь-які штрафні санкції до Замовника не застосовуються. 4.3. Оплата Послуг здійснюється Замовником у безготівковий спосіб.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЕКО
Пропозиція:
79 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТ-ЕКО"
Пропозиція:
48 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАХІД ЕКО ГРУП»
Пропозиція:
33 971.24 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Державна установа "Київський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Пропозиція:
97 077.84 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Пропозиція:
82 080 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НДВП Екологія"
Пропозиція:
47 956 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.03.2024 12:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2024 19:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Оскольський
Електронна пошта
Телефон
+380506421030
Сайт:
https://unci.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02011976
Повна назва
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Поштовий індекс
03032
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Здановської Юлії, 33/43
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу методом лабораторного та інструментального дослідження «Атестація робочих місць»
Період вимог/скарг з 27.03.2024 17:25 по 02.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
27.03.2024 17:25
-
25.03.2024 13:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 16:27
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 16:27
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
25.03.2024 13:11
Надати до
27.03.2024 0:00
Період вимог/скарг з 01.04.2024 13:39 по 07.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.04.2024 13:39
-
27.03.2024 17:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 16:27
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 16:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, поданої на процедуру закупівлі UA-2024-02-19-012858-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації : ? У всіх довідках або гарантійних листах зазначити ID – закупівлі (UA – 2024 -__-__-_______-a). Учасником в довідках та листах не вказано ID – закупівлі: 13. Довідки, гарант.листи.pdf (та інших довідках та листах) Також просимо надати документ щодо використання генеруючих ДІВ (Ліцензія ДІЯР України щодо використання джерел іонізуючого випромінення - наданий документ дійсний до 14.12.2023 року) В доповнення до інформації зазаначеної в файлї - 22. Довідка про порядок дослідження.pdf, просимо доповнити інформацію щодо – графіку та порядку і місця проведення досліджень в м. Києві. Також на підтвердження зазначеної інформації у файлі: 7. Довідка про обладн.pdf, - просимо додати копії свідотцтв повірки, калібрування відповідного обладнання.
Створено
29.03.2024 19:09
Надати до
30.03.2024 19:09
Період вимог/скарг з 05.04.2024 13:04 по 11.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.04.2024 13:04
Довідка НАЗК
05.04.2024 13:04
-
01.04.2024 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 16:27
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 16:27
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
01.04.2024 13:39
Надати до
03.04.2024 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, поданої на процедуру закупівлі UA-2024-03-11-010823-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації : ? У всіх довідках або гарантійних листах зазначити ID – закупівлі (UA – 2024 -__-__-_______-a). Учасником в довідках та листах не вказано ID – закупівлі, а саме: • Довідка про внесення в реєстр Держпраці.pdf 16 березня 2024 21:24 (Дати копію документу підтверджуючого що лабораторія знаходиться в Реєстрі атестованих лабораторій, оскільки посилання на сайт не працює – сторінка не знайдена, зазначити ID – закупівлі) • Лист про посадових осіб.pdf (зазначити ID – закупівлі) Також на виконання вимог абз.5 та абз.10 п.2 Додатку _3_до Тендерної документації щодо «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» • Просимо надати документи, які підтверджує проведення досліджень з іонізуючого випромінювання працівниками лабораторії. • В доповнення до документу Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями.pdf надати документ про атестацію лабораторії з дослідження іонізуючого випромінювання. В доповнення до інформації зазначеної в файлі - Довідка про механізм, графік, порядок і місця проведення досліджень.pdf, просимо доповнити інформацію щодо – • графіку/строків проведення та • порядку проведення досліджень в м. Києві. Також на підтвердження зазначеної інформації у файлі: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.pdf, - просимо додати копії свідоцтва повірки, калібрування відповідного обладнання. Та окремо вказати обладнання, на якому буде проводитись дослідження з вимірювання іонізуючого випромінювання.
Створено
03.04.2024 11:16
Надати до
04.04.2024 11:16
Договір
UA-2024-03-11-010823-a-a1
Підписаний і діє
Номер
137/2024
47 998.56 грн.
39 998.8 грн.
З ПДВ
Підписано
19.04.2024
Строк дії договору з
19.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
76 (послуга)
Закупівля послуги з проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу методом лабораторного та інструментального дослідження «Атестація робочих місць»
Номенклатура
Закупівля послуги з проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу методом лабораторного та інструментального дослідження «Атестація робочих місць»
Кількість
76
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
631.56
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
19.04.2024 15:09
-
19.04.2024 15:08
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
117 462 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2024 00:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Контактний телефон:
+380506421030
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
117 462 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2024 00:00
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
Контактний телефон:
+380506421030
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності