Показати схожі тендери

Закупівля Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-11-008702-a
План UA-P-2024-03-11-011292-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.04.2024 10:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
50 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2024 15:18 до 19.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2024 15:18
до 16.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2024 15:18
до 16.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.03.2024 13:09
до 12.04.2024 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.04.2024 16:40
до 18.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.04.2024 16:40
до 19.04.2024 10:32
Період уточнень
з 11.03.2024 15:18 до 16.03.2024 00:00
Період оскарження
з 11.03.2024 15:18 до 16.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 19.03.2024 13:09 до 12.04.2024 16:40
Період кваліфікації
з 19.03.2024 13:09 до 12.04.2024 16:40
Основні параметри
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 000 грн.
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування
Назва предмета закупівлі
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування
Очікувана вартість
10 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.03.2024 12:46
Закінчення аукціону
19.03.2024 13:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування
Код ДК 021:2015
79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61115, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ, будинок 122
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату наданих послуг, що підтверджується підписаними Сторонами актом приймання-передачі наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок, передбаченого для їх оплати
Реєстр пропозицій
Учасник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
9 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ"
Пропозиція:
9 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.03.2024 12:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.03.2024 15:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Глущенко Ірина Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
30577250905
Замовник
ЄДРПОУ
22689195
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
61115
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ, будинок 122
Кваліфікація
Лот № 1 Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування
Період вимог/скарг з 12.04.2024 16:40 по 18.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокол від 12.04.24
Документи кваліфікації
12.04.2024 16:40
Довідка НАЗК
12.04.2024 16:40
-
19.03.2024 13:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 15:15
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 15:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1.Відповідно до: - підпункту 1.2.1 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 3 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Документи, що підтверджують наявність у учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник. Транспорт реагування учасника має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Документи надаються на кожен транспортний засіб. - підпункту п.1.2.3. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що: У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що вказаний Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. Учасник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" в складі своєї тендерної пропозиції надав: 1. Дозвіл на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв: 1.1.) Серія АВ №006095. Дата видачі 22.03.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 0963 МН файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 1-2 1.2.) Серія АВ №006098. Дата видачі 22.03.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 5695 МА файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 8-9 1.3.) Серія АВ №006096. Дата видачі 22.03.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 9130 МЕ файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 15-16 1.4.) Серія АВ №006066. Дата видачі 22.03.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 9530 МВ файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 23-24 1.5.) Серія АВ №006097. Дата видачі 22.03.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 9531 МВ файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 29-30 2. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу: 1.1) № 01687-00046-23 від 14.12.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 0963 МН файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 3-4 1.2.)№ 01687-00015-23 від 12.06.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 5695 МА файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 10-11 1.3.) .№ 01687-00047-23 від 14.12.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 9130 МЕ файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 19-20 1.4.) .№ 01687-00045-23 від 11.12.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 9530 МВ файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 24-25 1.5.) .№ 01687-00042-23 від 30.11.2023р. для транспортного засобу RENAULT LOGAN, номерний знак АХ 9530 МВ файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 31-32 3. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу RENAULT LOGAN з відміткою про те, що транспорт є спеціальним 1.1.) СТР №217164. Дата реєстрації 09.02.2023р. Реєстраційний номер АХ 0963 МН, власник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 5-6 1.2.) СТР №217163. Дата реєстрації 09.02.2023р. Реєстраційний номер АХ 5695 МА, власник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 12-13 1.3.) СТР №217027. Дата реєстрації 07.02.2023р. Реєстраційний номер АХ 9130 МЕ, власник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 17-18 1.4.) СТР №217161. Дата реєстрації 09.02.2023р. Реєстраційний номер АХ 9530 МВ, власник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 26-27 1.5.) СТР №217160. Дата реєстрації 09.02.2023р. Реєстраційний номер АХ 9531 МВ, власник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" файл під назвою «1.1 ОЗ Транспорт реагування - 5 од.pdf» сторінка 33-34 4. Перепустка на транспортний засіб RENAULT LOGAN для проїзду по території Харківської області під час комендантської годити: 1.1.) серія ХАР №1607, номерний знак АХ 0963 МН. Дата видачі 05.01.2024р. файл під назвою «1.1 ОЗ перепустки КГ до 10.04.2024.pdf» сторінка 1-2 1.2.) серія ХАР №1605, номерний знак АХ 5695 МВ. Дата видачі 05.01.2024р. файл під назвою «1.1 ОЗ перепустки КГ до 10.04.2024.pdf» сторінка 3-4 1.3.) серія ХАР №1606, номерний знак АХ 9130 МЕ. Дата видачі 05.01.2024р. файл під назвою «1.1 ОЗ перепустки КГ до 10.04.2024.pdf» сторінка 5-6 1.4.) серія ХАР №1603, номерний знак АХ 9530 МВ. Дата видачі 05.01.2024р. файл під назвою «1.1 ОЗ перепустки КГ до 10.04.2024.pdf» сторінка 7-8 1.5.) серія ХАР №1604, номерний знак АХ 9531 МВ. Дата видачі 05.01.2024р. файл під назвою «1.1 ОЗ перепустки КГ до 10.04.2024.pdf» сторінка 9-10 Тобто Учасник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" в складі тендерної пропозиції НЕ надав перепустку, що надає право проїзду кожного транспортного засобу, що вказаний Учасником, по території Харківської області під час комендантської години, а саме така перепустка відсутня для транспортного засобу RENAULT LOGAN з реєстраційним номером АХ 5695 МА. 2. Відповідно до підпункту 2.1.6. пункту 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 3 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. Учасник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" в складі своєї тендерної пропозиції надав висновки медичної комісії для зазначених працівників в інформації про працівників відповідно до вимог п.2.1. розділу 2 Додатку 3 файл під назвою «3 ОЗ Довідка про охорон16 та пульт4» сторінка 2. Надані Учасником висновки медичної комісії на працівників: 1) черговий пульта ПЦС Лепесткова Наталія Василівна файл під назвою «3.2 ОЗ прац пульта ОЗ - 4 особи.pdf» сторінка 1, який не містить інформацію щодо придатності/непридатності до роботи. 2) черговий пульта ПЦС Харченко Руслана Валеріївна файл під назвою «3.2 ОЗ прац пульта ОЗ - 4 особи.pdf» сторінка 13, який не містить інформацію щодо придатності/непридатності до роботи. 3) черговий пульта ПЦС Чуйкова Валентина Олександрівна файл під назвою «3.2 ОЗ прац пульта ОЗ - 4 особи.pdf» сторінка 19, який не містить інформацію щодо придатності/непридатності до роботи. 4) охоронник 3-го розряду Усков Володимир Миколайович файл під назвою «3.1 ОЗ оновл прац охорони ОЗ - 16осіб.pdf» сторінка 84, який не містить інформацію щодо придатності/непридатності до роботи Учасник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" для усунення виявлених порушень повинен надати: 1. Перепустку, що надає право проїзду транспортного засобу, що вказаний Учасником, по території Харківської області під час комендантської години для транспортного засобу RENAULT LOGAN з реєстраційним номером АХ 5695 МА. 2. Виправлені медичні довідки про проходження обов’язкового медичного огляду працівників: Лепесткова Наталія Василівна, Харченко Руслана Валеріївна, Чуйкова Валентина Олександрівна, Ускова Володимира Миколайовича, які містять інформацію щодо придатності/непридатності до роботи. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2024-03-11-008702-a на закупівлю код ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги (Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 44 Особливостей.
Створено
11.04.2024 11:27
Надати до
12.04.2024 11:27
Договір
UA-2024-03-11-008702-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ОС-2240
9 700 грн.
8 083.33 грн.
З ПДВ
Підписано
19.04.2024
Строк дії договору з
19.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування
Номенклатура
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.04.2024 10:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
30577250905
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
30577250905
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності