Показати схожі тендери

Закупівля Придбання комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через автоматичні контрольні пункти та монтажних комплектів від КП ГІОЦ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-11-004430-a
План UA-P-2024-03-11-004837-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.04.2024 15:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 557 716.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
205 577.17 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2024 12:01 до 19.03.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2024 12:01
до 16.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2024 12:01
до 16.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.03.2024 10:03
до 26.03.2024 11:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.03.2024 11:27
до 01.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.03.2024 11:27
до 09.04.2024 15:02
Період уточнень
з 11.03.2024 12:01 до 16.03.2024 00:00
Період оскарження
з 11.03.2024 12:01 до 16.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 19.03.2024 10:03 до 26.03.2024 11:27
Період кваліфікації
з 19.03.2024 10:03 до 26.03.2024 11:27
Основні параметри
Придбання комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через автоматичні контрольні пункти та монтажних комплектів
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 557 716.67 грн.
Придбання комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через автоматичні контрольні пункти та монтажних комплектів
Назва предмета закупівлі
Придбання комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через автоматичні контрольні пункти та монтажних комплектів
Очікувана вартість
20 557 716.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
205577,17
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
300 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через автоматичні контрольні пункти та монтажних комплектів
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
550
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Дата постачання по
31.12.2024 12:05
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар на підставі підписаної уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня її підписання
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МАРШРУТИЗАТОР"
Пропозиція:
20 557 680 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.03.2024 17:10
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Страдна Анна Антонівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Stradna Anna Antonovna
Електронна пошта
Телефон
+380443668100
Замовник
ЄДРПОУ
04013755
Назва
Назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Повна назва
КП ГІОЦ
Повна назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Космічна, 12А
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через автоматичні контрольні пункти та монтажних комплектів
Період вимог/скарг з 26.03.2024 11:27 по 01.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.03.2024 11:27
Довідка НАЗК
26.03.2024 11:27
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
19.03.2024 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 12:01
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2024 12:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Центральний маршрутизатор» (далі - Учасник) встановлено наступне: 1. Умовами тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції (Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації). Учасником в складі тендерної пропозиції надано Гарантію № 830/24-ТГ, в розділі «Інформація щодо тендерної документації» якої відсутнє посилання на актуальну дату і Протокол, яким затверджено зміни до тендерної документації, що суперечить вимозі підпункту 9 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. 2. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), про наявність автотранспорту, що буде використовуватись в ході виконання договору. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідно надати скановані документи на право власності / користування автотранспорту (документація має передаватися в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні).». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності автотранспорту від 12.03.2024 № 183, згідно з якою Учасник планує використовувати автотранспорт на підставі Договору перевезення від 08.03.2024 № 16/2024, укладеного з ТОВ «Автоцентр», та надано копію вищезазначеного договору, що суперечить вимогам тендерної документації. На виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати зміни до забезпечення тендерної пропозиції. 2. Надати сканований з оригіналу Договір перевезення від 08.03.2024 № 16/2024.
Створено
25.03.2024 10:27
Надати до
26.03.2024 10:27
Договір
UA-2024-03-11-004430-a-c1
Підписаний і діє
Номер
5575
20 557 680 грн.
17 131 400 грн.
З ПДВ
Підписано
09.04.2024
Строк дії договору з
09.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
550 (штуки)
Придбання комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через автоматичні контрольні пункти та монтажних комплектів
Номенклатура
Придбання комплектів обладнання для оплати проїзду та реєстрації електронного квитка, фіксації проходу пасажирів через автоматичні контрольні пункти та монтажних комплектів
Кількість
550
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
09.04.2024 15:02
-
09.04.2024 15:01
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 557 716.67 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2024 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 557 716.67 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2024 10:00
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності