Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем?янської, 12а» від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-08-006342-a
План UA-P-2024-03-08-002358-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 13.05.2024 16:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 737 192 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 371.92 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.03.2024 15:31 до 03.04.2024 02:00
Завершено
Період уточнень
з 08.03.2024 15:31
до 31.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.03.2024 15:31
до 31.03.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 04.04.2024 14:24
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2024 12:25
до 01.05.2024 00:00
Період уточнень
з 08.03.2024 15:31 до 31.03.2024 00:00
Період оскарження
з 08.03.2024 15:31 до 31.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2024 14:24
Основні параметри
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем?янської, 12а»
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 737 192 грн.
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем?янської, 12а»
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем?янської, 12а»
Очікувана вартість
1 737 192 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17371,92
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 685.96
Аукціон
Cтарт аукціону
04.04.2024 13:55
Закінчення аукціону
04.04.2024 14:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем?янської, 12а»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
54022, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул.Зої Космодем?янської, 12а
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітального будівництва в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТРОЙЗАХИСТ"
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
1 319 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Пропозиція:
1 637 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.04.2024 13:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.03.2024 16:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Власова
Електронна пошта
Телефон
+380512533124
Замовник
ЄДРПОУ
41271134
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
54055
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.«Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №131 за адресою: м.Миколаїв, вул.Зої Космодем?янської, 12а»
Період вимог/скарг з 10.04.2024 12:25 по 16.04.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.04.2024 12:25
-
Звіт про оцінку
04.04.2024 14:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.03.2024 15:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.03.2024 15:20
Період вимог/скарг з 25.04.2024 10:22 по 01.05.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.04.2024 10:22
-
Звіт про оцінку
10.04.2024 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.03.2024 15:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.03.2024 15:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога на усунення невідповідностей: 1. Згідно вимоги п.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачалось: «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). ТОВ «ТОП ФАЄР» надав Договір про надання гарантії № 117488/Т-0823 від «02» квітня 2024 року, який НЕ підписаний з його сторони. На виконання вимоги про усунення невідповідностей надати: підписаний Договір про надання гарантії 2. Згідно вимоги п.2.2. Додатку №1 до тендерної документації передбачалось: «2.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Обов’язкова наявність працівників: - Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”,. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому про освіту та послужним списком.» Згідно п.п.7 п.2 розділу 5 тендерної документації зазначалось: «7. Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.» Згідно з пунктом 3.1 Розділу ІІІ Правил оформлення і ведення особової справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 18.10.2013 №656 "Про затвердження Порядку ведення обліку кадрів в органах і підрозділах цивільного захисту та Правил оформлення і ведення особових справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту" (далі – Наказ № 656) послужний список – це документ про проходження служби особами рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту. Він складається на підставі паспортних відомостей, перевіреної анкети, автобіографії, військового квитка, трудової книжки, документів про освіту, наказів та інших документів кандидата на службу. Унесення до послужного списку відомостей, не передбачених його формою, забороняється. Усі записи в послужному списку здійснюються кульковою ручкою або чорнилом без скорочень і підчисток. Зі складеним послужним списком в обов’язковому порядку ознайомлюють під підпис особу, на яку він оформлений. Послужний список підписується керівником кадрового органу та засвідчується печаткою цього органу. Послужний список оформлюється у відповідності до Додатку 2 Наказу № 656, а також саме за послужним списком здійснюється підрахунок вислуги років працівника (відпрацьованих років при виході на пенсію). Зважаючи на все вищевикладене, послужний список має тільки особа рядового або начальницького складу органів і цивільного захисту. ТОВ «ТОП ФАЄР» надав послужний список, який не відповідає вимогам чинного законодавства України та не являється «послужним списком», передбаченим чинним законодавством. Як зазначалось вище, послужний список – це документ про проходження служби особами рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту. Лащ Богдан Миколайович НЕ являється особою рядового або начальницького складу органів і цивільного захисту, що підтверджується інформацією із скан-копії трудової книжки. Також вимогою п.2.2. Додатку №1 до тендерної документації передбачалось, що: «Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”,. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років». ТОВ «ТОП ФАЄР» не підтвердив на керівника робіт наявність «стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років». На виконання вимоги про усунення невідповідностей надати: «2.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Обов’язкова наявність працівників: - Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”,. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому про освіту та послужним списком. На кожного з виконавців робіт надати копії документів: Копію диплому кваліфікованого робітника або копію свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та копію повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою, що підтверджує її прийняття відповідним державним органом або з квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Зазначені учасником працівники відповідно до вимог п. 1 повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці. Учасники у складі своїх пропозицій повинні надати підтвердження про • проходження спеціального навчання НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; • проходження спеціального навчання працівниками курсу охорони праці з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); • проходження перевірки знань з охорони праці та допуск працівників до електроустановок напругою до 1000 В; • проходження спеціального навчання з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); • проходження спеціального навчання з пожежної безпеки; • копії свідоцтва/диплома/посвідчень або інших підтверджуючих документів про здобуття, присвоєння (підвищення) кваліфікації. • діючі медогляди на керівника та виконавців робіт, довідка про проходження наркологічного та психіатричного оглядів.» 3. Згідно вимоги п.3 Додатку №1 до тендерної документації передбачалось: «На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору зазначеного у довідці виконаного у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємною частиною до договору. - копії документів на підтвердження виконання договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - позитивний* відгук (або рекомендаційний лист, тощо) згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи, містити контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. (*позитивним відгуком в розумінні Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору/ів). Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. Ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.» На виконання даної вимоги ТОВ «ТОП ФАЄР» надав аналогічний Договір про закупівлю №99 від 14.06.2023 року, документи на підтвердження виконання договору зазначеного в наданій Учасником довідці, та Відгук №224 від 01.04.2024 року. Проте, Договір про закупівлю №99 від 14.06.2023 року наданий не в повному обсязі. Також Учасником на підтвердження виконання договору зазначеного в наданій Учасником довідці надано Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2023 року на суму 973 222,97 грн, в той час як сума аналогічного договору складає 1 640 890,00 грн. Крім того, Відгук №224 від 01.04.2024 року містить посилання на інший аналогічний Договір, а саме на Договір від 04.06.2024 року, та не містить контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення перевірки достовірності такого документу На виконання вимоги про усунення невідповідностей надати: - не менше 1 копії договору зазначеного у довідці виконаного у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємною частиною до договору. - копії документів на підтвердження виконання договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - позитивний* відгук (або рекомендаційний лист, тощо) згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи, містити контактну інформацію виконавця тексту листа для здійснення перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. (*позитивним відгуком в розумінні Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору/ів). Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и.
Створено
19.04.2024 16:48
Надати до
20.04.2024 16:48
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2024 11:33
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 737 192 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2024 02:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380512533124
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 737 192 грн.
Період подання пропозицій
до 03.04.2024 02:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380512533124
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності